ثبت نام
دانلود App Inventor

آموزش دانلود App Inventor

سرفصل‌های مقاله

اگر تلفن یا تبلت اندرویدی ندارید، دانلود App Inventor همچنان می‌توانید با اپ اینونتور برنامه بسازید. اپ اینونتور یک شبیه‌ساز اندروید ارائه می‌کند که دقیقاً مانند اندروید کار می‌کند اما روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شود.

بنابراین می‌توانید برنامه‌های خود را روی یک شبیه‌ساز آزمایش کنید و همچنان برنامه را حتی از طریق فروشگاه Play در بین دیگران توزیع کنید. برخی دانلود App Inventor از مدارس و برنامه های بعد از مدرسه عمدتاً بر روی شبیه سازها توسعه می یابند دانلود App Inventor و چند اندروید را برای آزمایش نهایی ارائه می دهند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار اپ اینونتور بپردازید.

مهم: اگر نصب قبلی نرم افزار App Inventor را به روز می کنید، به نحوه به روز رسانی نرم افزار App Inventor مراجعه کنید. با مراجعه به صفحه App Inventor 2 Connection Test می توانید بررسی کنید که آیا رایانه شما آخرین نسخه نرم افزار را اجرا می کند یا خیر.

برای استفاده از شبیه ساز، ابتدا باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید (این مورد برای راه حل wifi لازم نیست). دستورالعمل دانلود App Inventor های زیر را برای سیستم عامل خود دنبال کنید، سپس به این صفحه بازگردید تا به راه اندازی شبیه ساز بروید.

مرحله 1. نرم افزار دانلود اپ اینونتور را نصب کنید.دستورالعمل برای Mac OS Xدستورالعمل دانلود App Inventor برای ویندوز دستورالعمل برای گنو/لینوکس مرحله را راه اندازی کنید (فقط ویندوز و گنو/لینوکس) استفاده از شبیه ساز یا کابل دارد.

این برنامه کمکی است که به مرورگر اجازه می دهد با شبیه ساز یا کابل USB ارتباط برقرار کند. برنامه زمانی نصب شد که بسته را نصب کردید. اگر فقط از همراه بی سیم استفاده می کنید، به نیاز ندارید.

در مک به طور خودکار با ورود به حساب خود شروع می شود و به طور نامرئی در پس زمینه اجرا می شود.در ویندوز، میانبرهایی برای از دسکتاپ، از منوی  وجود خواهد داشت.

دانلود App Inventor چگونه است؟

دانلود اپ اینونتور

اگر می‌خواهید از شبیه‌ساز با استفاده کنید، باید هنگام ورود به سیستم، را به صورت دستی بر روی رایانه خود راه‌اندازی “دانلود App Inventor” کنید.می‌توانید را با کلیک کردن روی نماد روی دسک‌تاپ یا استفاده از ورودی در منوی شروع، راه‌اندازی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اپ اینونتور بپردازید.

 در ویندوز.برای راه اندازی در ویندوز، روی نماد (نشان داده شده در بالا) دوبار کلیک کنید. با مشاهده پنجره ای مانند زیر، متوجه خواهید شد که را با موفقیت راه اندازی کرده اید:در گنو/لینوکس، در پوشه دانلود App Inventor خواهد بود و باید آن را به صورت دستی راه اندازی کنید.

می توانید آن را از خط فرمان با و راه اندازی کنید.برای راهنمایی با، به راهنمای اتصال مراجعه کنید.مرحله 3. یک پروژه App Inventor را باز کنید و آن را به شبیه ساز متصل کنید.

ابتدا به و یک پروژه را باز کنید (یا یک پروژه جدید ایجاد کنی استفاده کنید و نام پروژه خود را انتخاب کنید).سپس از منوی App Inventor (در نرم افزار مبتنی بر ابر دانلود اپ اینونتور به آدرس بروید دانلود App Inventor و روی گزینه کلیک کنید.

پروژه خود را بر روی رایانه خود بسازید و آن را در زمان واقعی در شبیه ساز آزمایش کنید اخطاری دریافت خواهید کرد که می گوید شبیه ساز در حال اتصال است.

شروع شبیه ساز ممکن است چند دقیقه طول بکشد. هنگام راه اندازی شبیه ساز، ممکن است صفحه های به روز رسانی مانند زیر را مشاهده کنید:شبیه ساز در ابتدا با دانلود App Inventor یک صفحه سیاه خالی ظاهر می شود (#1). صبر کنید تا شبیه ساز با پس زمینه صفحه رنگی (#2) آماده شود.

مراحل دانلود اپ اینونتور چگونه است؟

مراحل دانلود اپ اینونتور چگونه است؟

حتی پس از ظاهر شدن پس‌زمینه، باید منتظر بمانید تا تلفن شبیه‌سازی‌شده آماده‌سازی کارت SD خود را تمام کند: در حالی که کارت آماده می‌شود، یک اخطار در بالای صفحه نمایش تلفن وجود خواهد داشت.

پس از اتصال، شبیه ساز راه اندازی می شود و برنامه ای را که در باز کرده اید نشان می دهد.قبل از اینکه بتوانید از دانلود اپ اینونتور استفاده کنید، باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید.

نرم افزار مورد نیاز شما در دانلود App Inventor بسته ای به نام ارائه شده است. دستورالعمل های سیستم عامل خود را برای انجام نصب دنبال کنید و سپس به این صفحه بازگردید تا به مرحله 3 (شروع App Inventor) و مرحله 4 (راه اندازی دستگاه یا شبیه ساز خود) بروید.

اگر امتیازات سرپرست ندارید، نصب باید همچنان کار کند، اما App Inventor فقط از حسابی که هنگام نصب استفاده کرده‌اید قابل استفاده خواهد بود.نصب کننده را دانلود کنید. را در فایل دانلودها یا دسکتاپ خود پیدا کنید. مکان بارگیری در رایانه دانلود App Inventor شما به نحوه پیکربندی مرورگر شما بستگی دارد.فایل را باز کنید.از طریق مراحل نصب کننده کلیک کنید. محل نصب را تغییر ندهید بلکه دایرکتوری نصب را ضبط کنید، زیرا ممکن است برای بررسی درایور به آن نیاز داشته باشید.

همچنین، اگر نرم افزار را به عنوان مدیر نصب نکرده اید، به جای C:\Program Files، در فهرست محلی شما نصب شده است. برای یافتن نام مسیر صحیح باید آن را جستجو کنید.راه های زیادی وجود دارد که می توانیم این برنامه را در سیستم عامل ویندوز خود اجرا کنیم. بنابراین، لطفا یکی از روش های آسان را در زیر انتخاب کنیدروش 1: نصب برنامه به صورت دستی لطفاً توجه داشته باشید: شما دانلود App Inventor باید برنامه ها را فقط از ناشران قابل اعتماد و وب سایت های خرده فروشی دانلود و نصب کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود app inventor برای اندروید بپردازید.

ابتدا مرورگر وب مورد علاقه خود را باز کنید، می توانید از کروم، فایرفاکس، سافاری یا هر چیز دیگری استفاده کنید.فایل نصب اپ اینونتور را از لینک قابل اعتماد بالای این صفحه دانلود کنید یا می توانید از طریق این لینک دانلود دانلود App Inventor کنید:

دانلود اپلیکیشن اپ اینونتور برای دانلود برنامه گزینه Save یا Save as را انتخاب کنید. اکثر برنامه های آنتی ویروس مانند اپ اینونتور برنامه را برای ویروس ها در حین دانلود اسکن می کنند.

اگر Save را انتخاب کنید، فایل برنامه در پوشه شما ذخیره می شود.یا، اگر Save as را انتخاب کنید، می‌توانید مکان ذخیره آن را انتخاب کنید، مانند دسکتاپ.پس از اتمام دانلود اپ اینونتور 2، دو بار روی فایل exe کلیک کنید تا فرآیند نصب اجرا شود.

سپس دستورالعمل نصب ویندوز را که دانلود App Inventor ظاهر می شود تا پایان دنبال کنیداکنون نماد MIT App Inventor 2 روی دسکتاپ شما ظاهر می شود روی نماد کلیک کنید تا برنامه در ویندوز 10 کامپیوتر شما اجرا شود.

مرحله 3: نصب برنامه از فروشگاه ویندوز هنگامی که اپ اینونتور 2 را در فروشگاه ویندوز پیدا کردید، نام و نشان‌واره را می‌بینید و سپس دکمه‌ای را در زیر مشاهده می‌کنید. اگر یک برنامه رایگان است، دکمه رایگان علامت‌گذاری می‌شود، یا دانلود App Inventor اگر پولی است، قیمت آن را می‌دهید.

برنامه جایگزین: اپ اینونتور روی دکمه کلیک کنید و نصب شروع می شود. سپس می‌توانید پس از تکمیل روی Open کلیک کنید.اگر قبلاً برنامه را روی دستگاه دیگری نصب کرده‌اید، ممکن است به جای آن برنامه را نصب کنید.

چگونه اپلیکیشن اپ اینونتور را حذف کنیم؟روش 1: اپ اینونتور را به صورت دستی حذف کنیدماوس خود را روی نوار وظیفه در پایین دسکتاپ ویندوز خود قرار دهیدسپس روی دکمه “شروع” / آرم ویندوز کلیک کنیدگزینه “کنترل پنل” را انتخاب کنیدروی نماد افزودن یا حذف برنامه ها کلیک کنید.

تمام شده! اکنون، سیستم عامل ویندوز شما از برنامه اپ اینونتور پاک شده است.روش 2: حذف برنامه ها از فروشگاه ویندوزمرحله 1: برنامه MIT App Inventor 2 را پیدا کنیدبرای هر برنامه‌ای که نمی‌خواهید یا نیاز ندارید، می‌توانید آن‌ها را حذف کنید تا کمی در فضای دانلود App Inventor رایانه خود صرفه‌جویی کنید.

روی برنامه کلیک راست کرده و Uninstall را بزنید.آخرین کادر ظاهر می شود – دوباره روی Uninstall کلیک کنید.سوالات متداول MIT App Inventor 2 س: MIT App Inventor 2 برای رایانه شخصی چیست؟

پاسخ: برای کسب دانلود App Inventor اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه، لطفاً به پیوند توسعه دهنده در بالای این صفحه برویدس: آیا MIT App Inventor 2 کاملا رایگان است؟ قیمت دانلودش چنده؟ج: هیچی! این برنامه را از سایت های رسمی به صورت رایگان توسط این سایت پورتال دانلود کنید.

هر گونه جزئیات اضافی در مورد مجوز را می توانید در وب سایت های صاحبان پیدا کنید.س: چگونه می توانم به دانلود رایگان اپ اینونتور برای رایانه شخصی ویندوز دسترسی دانلود App Inventor داشته باشم؟پاسخ: آسان است!

کافیست روی دکمه دانلود رایگان MIT App Inventor 2 در بالای این مقاله کوتاه کلیک کنید. با کلیک بر روی این لینک، نصب کننده شروع به دانلود رایگان اپ اینونتور برای کامپیوتر می کند.س: آیا این MIT App Inventor 2 به طور معمول روی هر ویندوزی کار می کند؟

android development 1

ما مستقیماً به آنها وابسته نیستیم. همه علائم تجاری، علائم تجاری ثبت شده، نام محصولات و نام های تجاری یا آرم هایی که در اینجا در مورد آنها صحبت شده است، دارایی های صاحبان مربوطه خواهند بود. ما مطابق با DMCA هستیم دانلود App Inventor و با کمال میل با شما همکاری می کنیم.

آیا می‌خواهید به دانش‌آموزان خود فعالیت‌های زیادی را برای انجام با مبتکر 2 MIT ارائه دهید؟ سپس در اینجا راه حل برای شما است. در حال حاضر اول از همه، در حالی که اینها آموزش های ویدئویی هستند.

آنها نوع فعالیت استانداردی نیستند که در مواردی مانند YouTube پیدا کنید. اتفاقی که می افتد این است که یک نمایشگر وجود دارد که به دانش آموزان وظیفه می دهد تا کار کنند و اگر نتوانند مشکل را حل کنند، یک ویدیوی راه حل برای همراهی مجموعه کار وجود دارد.

به این ترتیب دانش آموزان شما باید به جای دنبال کردن یک آموزش سبک “چگونه” به نحوه حل مشکل فکر کنند. بنابراین دانلود App Inventor در مجموعه آموزش ها چه چیزی وجود دارد؟ خوب 5 ساخت برنامه وجود دارد.

2 مورد اول کوچک ساده هستند تا دانش آموزان خود را با رابط آشنا کنید و به آنها نشان دهید که چگونه یک “Soundboard” و نوعی از توپ جادویی 8 بسازند. 3 برنامه دیگر دارای جزئیات بسیار بیشتری هستند. اولی یک برنامه نوع نقاشی است (14 ویدیو)، که در آن دانش‌آموزان عکس می‌گیرند و می‌توانند دانلود App Inventor با استفاده از خطوط و دایره‌هایی که به دنبال کشیدن انگشت دنبال می‌شوند، آن را حاشیه‌نویسی کنند. البته رنگ ها و دکمه تنظیم مجدد نیز وجود دارد.

دومی شاهد معرفی یک بازی له کردن قورباغه است (12 ویدیو) که در آن قورباغه ها روی صفحه ظاهر می شوند و شما باید تا حد امکان در یک بازه زمانی ثابت ضربه بزنید. این مفهوم متغیرها برای زمان و امتیازات را معرفی می کند.

ساخت دانلود App Inventor برنامه نهایی ما برای یک بازی ساده مینی گلف (16 ویدیو)، با موقعیت یابی حفره تصادفی و یک شی برای اجتناب از روی صفحه است. در هر 3 برنامه، وظایف افزونه شناسایی می شوند تا دانش آموزان توانمندتر شما بتوانند در صورت تمایل بیشتر پیشرفت کنند.

دانلود App Inventor برای گوشی

در مجموع همه این ویدیوها اکثر دانش‌آموزان را برای چندین ساعت مشغول و مشغول نگه می‌دارد، که البته در زمان برنامه‌ریزی برای شما صرفه‌جویی می‌کند. این بهترین دانلود App Inventor راه برای یادگیری برنامه مخترع 2 است.

اگر می خواهید نسخه ی نمایشی از آنچه در برنامه وجود دارد به آدرس http://computing.training/index.php/shop که در آن می توانید چند مورد را ببینید مثال ها.MIT App Inventor 2 یک محیط توسعه برای برنامه های اندروید مبتنی بر ساخت و طراحی بلوک است که به دانش برنامه نویسی نیاز ندارد.

ابتدا مرورگر وب مورد علاقه خود را باز کنید، می توانید از Safari یا هر دیگری استفاده کنید فایل نصب اپ اینونتور را از لینک دکمه دانلود مطمئن در بالای این صفحه دانلود کنید برای دانلود برنامه گزینه Save یا Save as را انتخاب دانلود App Inventor کنید.

اکثر برنامه های آنتی ویروس مانند اپ اینونتور برنامه را برای ویروس ها در حین دانلود اسکن می کنند.اگر Save را انتخاب کنید، فایل برنامه در پوشه Downloads شما ذخیره می شود.یا، اگر Save as را انتخاب کنید، می‌توانید مکان ذخیره آن را انتخاب کنید، مانند دسکتاپ.

سپس روی دکمه “شروع” / آرم ویندوز کلیک کنیدگزینه “کنترل پنل” را انتخاب کنیدروی نماد افزودن یا حذف برنامه ها کلیک کنید.”MIT App Inventor 2″ را از برنامه های نمایش داده شده انتخاب کنید، سپس روی “Remove/Uninstall” کلیک کنید.

با کلیک بر روی دکمه “YES” فرآیند Uninstall را کامل کنید.تمام دانلود App Inventor شده! اکنون، سیستم عامل ویندوز شما از برنامه MIT App Inventor 2 پاک شده است.سوالات متداول برنامه MIT App Inventor 2س: چگونه می توانم به دانلود رایگان MIT App Inventor 2 برای رایانه شخصی ویندوز دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: آسان است! فقط روی دکمه دانلود رایگان MIT App Inventor 2 در قسمت بالا این مقاله کلیک کنید. با کلیک بر روی این پیوند، نصب کننده شروع به دانلود اپ اینونتوربه صورت کاملا رایگان برای رایانه می کند.س: آیا MIT App Inventor 2 کاملا دانلود App Inventor رایگان است؟

فقط قیمت دانلودش چنده؟ج: مطلقاً هیچی! این برنامه را از وب سایت های رسمی به صورت رایگان توسط این سایت پورتال دانلود کنید. هر گونه جزئیات اضافی در مورد مجوز که می توانید در وب سایت های مالکان کشف کنید.

س: آیا این MIT App Inventor 2 به طور معمول در هر ویندوزی کار می کند؟ج: بله! اپ اینونتور برای کامپیوتر به طور معمول روی اکثر سیستم عامل های فعلی ویندوز 32 بیتی / 64 بیتی کار می کند.سلب مسئولیت این فایل نصب برنامه اپ اینونتور به طور کامل روی سرور ما میزبانی نمی شود.

هر زمان که روی لینک «دانلود» در این صفحه کلیک کنید، فایل‌ها دانلود App Inventor مستقیماً از سایت رسمی منبع مالک دانلود می‌شوند. MIT App Inventor 2 قطعا یک برنامه ویندوز است که توسط MIT Inc ساخته شده است.

ما مستقیماً به آنها وابسته نیستیم.همه علائم تجاری، علائم تجاری ثبت شده، نام اقلام و نام شرکت یا آرم هایی که در اینجا در مورد آنها صحبت شده است متعلق به صاحبان مربوطه خواهد بود. ما مطابق با DMCA هستیم و با کمال میل با شما همکاری می کنیم.

ما این محتوا را از منابع دیگری مانند اپ اینونتور و منابع دانلود App Inventor دیگر جمع آوری کردیم.اپ اینونتور را به صورت رایگان دانلود کنید.خوش آمدید، من Gabrip765 هستم! این وبلاگ من بر اساس آموزش های MIT App Inventor 2 است.

من این صفحات خاص را ایجاد کرده ام زیرا برای من بسیار دشوار بود که برخی از عناصر گرافیکی را برای برنامه هایم دریافت کنم.در واقع نمی‌دانستم چگونه یک دکمه گرافیکی یا پس‌زمینه یا چیز دیگری ایجاد کنم تا برنامه‌هایم را حرفه‌ای‌تر کنم، بنابراین دانلود App Inventor برنامه‌ای را برای ایجاد آنها مطالعه کردم و اکنون می‌خواهم اینها را آزادانه با شما به اشتراک بگذارم.به یاد داشته باشید: یک برنامه کاربردی خوب، معمولاً دانلود بیشتری نسبت به برنامه دیگری دارد که به صورت گرافیکی ویرایش نشده است.

شما می توانید دانلود کنید و استفاده کنید، به اشتراک بگذارید و تغییر دهید، حتی برای استفاده تجاری، من مقاله ای را برای توضیح نحوه استفاده از آنها در برنامه های خود انجام خواهم داد.اما اگر دوست دارید از آن استفاده کنید، لطفاً من را در آثار آینده خود ذکر کنید.

من این صفحه وب را با استفاده از احراز هویت اولیه HTTP آماده کردم، به این معنی که فقط پس از ورود با نام کاربری و رمز عبور می توانید به این قسمت دسترسی داشته باشید. آن رای اینکه بتوانیم با App Inventor احراز هویت را دانلود App Inventor انجام دهیم.

با ترکیبی قدرتمند از قابلیت‌های طراحی پارامتریک، مستقیم، آزاد و مبتنی بر قوانین، کارآمد باشید.بازخورد را با دانلود App Inventor ابزارهای همکاری داخلی به اشتراک بگذارید.برآورده کردن خواسته ها برای محصولات سفارشی و خودکار کردن فرآیندها.فرصت های فروش خود را در حین شرکت در پروژه های BIM افزایش دهید.

آیا می توانم App Inventor را دانلود کنم؟

قبل از اینکه بتوانید از App Inventor استفاده کنید، باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید. نرم افزار مورد نیاز شما در بسته ای به نام App Inventor Setup ارائه شده است. دستورالعمل های مربوط به سیستم عامل خود را برای انجام نصب دنبال کنید و سپس به راه اندازی تلفن Android خود بروید.

آیا MIT App Inventor رایگان است؟

یک سرویس رایگان و مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد برنامه های تلفن همراه خود را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بسازید.

ابزار MIT App Inventor چیست؟

یک محیط برنامه نویسی بصری و بصری است که به همه - حتی کودکان - اجازه می دهد تا برنامه های کاملاً کاربردی برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بسازند. کسانی که تازه وارد MIT App Inventor شده اند، می توانند اولین برنامه ساده را در کمتر از 30 دقیقه راه اندازی و اجرا کنند.

دانلود App Inventor
App Inventor

کارگردان: 1624 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2024-04-16 12:01

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 11 =