ثبت نام
آموزش اپ اینونتور

آموزش اپ اینونتور

سرفصل‌های مقاله

آموزش اپ اینونتور مستلزم آن است که هر کسی که سعی در کسب گواهی در پلتفرم خود دارد، آموزش اپ اینونتور باید یک شناسه صادر شده توسط دولت آموزش اپ اینونتور برای جلوگیری از تقلب ارائه کند. شناسنامه باید متعلق به معاینه شونده باشد و نه از والدین، بستگان، قیم یا مسئول مدرسه.

پیشنهاد می کنیم مقاله اپ اینونتور را مشاهده کنید.

تایید توسط شخص ثالث انجام می شود و در قیمت آزمون لحاظ شده است. آموزش اپ اینونتور ما می دانیم که ممکن است گرفتن شناسه تصویری برای برخی از دانش آموزان راهنمایی دشوار باشد، اما نمی توانیم استثناء بگذاریم و برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی کنیم!

س: من تازه شروع به یادگیری MIT App Inventor در این اصطلاح کردم. آیا من برای این آزمون سطح 1 آماده هستم؟

آموزش اپ اینونتور چگونه است؟

پاسخ: این آزمون فقط عناصر اساسی کدنویسی با استفاده از پلتفرم را پوشش می دهد. قبل از شرکت آموزش اپ اینونتور در این آزمون، باید اجزای زیر را برای ساختن یک برنامه درک کنید و بتوانید از آنها استفاده کنید: دکمه، تصویر، برچسب، جعبه متن، پخش کننده، صدا و همچنین باید بلوک های زیر را بدانید: هنگامی که (دکمه) کلیک می شود،

اگر- سپس-دیگر، دریافت، تنظیم، درست، نادرست، پیوستن (رشته ها)، ریاضیات پایه (+، -، *، /)، مساوی است و مساوی نیست، عدد است، حاوی، خالی است، مقداردهی اولیه متغیر جهانی، عدد صحیح تصادفی، و غیره همچنین باید آموزش اپ اینونتور بدانید که چگونه با استفاده از AI Companion و/یا شبیه ساز داخلی، برنامه را به دستگاه Android خود منتقل کنید.

آموزش اپ اینونتور برای کودکان

س: اگر در آزمون سطح 1 شرکت کنم، آیا می توانم در سطح 2 یا سطح 3 پس از آزاد شدن از تخفیف برخوردار شوم؟

A: شما باید برای پرداخت هزینه امتحانات سطح 2 یا سطح 3 به طور جداگانه ثبت نام کنید و در حال حاضر هیچ تخفیفی در نظر گرفته نشده است. آموزش اپ اینونتور در حال حاضر، ما هنوز تاریخ انتشار آزمون های سطح 2 یا 3 را نمی دانیم.

س: در صورت قبولی چه مدت طول می کشد تا گواهینامه خود را دریافت کنم؟

پاسخ: گواهی به طور خودکار توسط EdX تولید می شود آموزش اپ اینونتور و معمولاً ظرف 48 ساعت پس از قبولی در امتحان آماده می شود.

س: آیا می توانم نام گواهی خود را تغییر دهم؟

پاسخ: نه، نام روی گواهی شما باید با نامی که هنگام ایجاد حساب EdX خود استفاده می کنید مطابقت داشته باشد، بنابراین لطفاً با دقت ثبت نام کنید!

س: آیا با قبولی در این آزمون اعتبار علمی کسب می کنم؟

پاسخ: خیر، این مدرک هیچ گونه اعتبار علمی در MIT یا هر دانشگاه دیگری به شما نمی دهد. با این حال، توسط MITx، که بخشی از دفتر آموزش باز MIT است، تأیید شده است. آموزش اپ اینونتور این گواهی توسط پروفسور هال آبلسون MIT و کریشنا راجوگوپال، رئیس آموزش باز امضا شده است.

س: این گواهی برای من چه می کند؟

پاسخ: نشان می دهد که شما به طور قطعی کاربر ماهر MIT App Inventor هستید. امیدواریم که کسب این گواهی به شما کمک کند تا به همکلاسی ها، معلمان، والدین و غیره خود تعهد خود را به یادگیری یک پلتفرم توسعه اپلیکیشن موبایل در سطح جهانی آموزش اپ اینونتور نشان دهید و خود را به عنوان یک خالق فعال فناوری دیجیتال موبایل متمایز کنید!

کاربرد آموزش اپ اینونتور

آموزش اینونتور

چه کسانی می توانند در این دوره شرکت کنند؟

متأسفانه، زبان آموزانی که در یک یا چند کشور یا منطقه زیر زندگی می کنند، نمی توانند در این دوره ثبت نام کنند: ایران، کوبا و منطقه کریمه اوکراین. در حالی که edX به دنبال مجوز از اداره کنترل دارایی های خارجی ایالات متحده (OFAC) برای ارائه دوره های ما آموزش اپ اینونتور به زبان آموزان در این کشورها و مناطق است،

مجوزهایی که ما دریافت کرده ایم به اندازه کافی گسترده نیستند که به ما اجازه دهند این دوره را در همه مکان ها ارائه دهیم. edX واقعا متاسف است که تحریم‌های ایالات متحده ما را از ارائه تمام دوره‌های آموزشی به همه، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می‌کنند، باز می‌دارد.

بزرگترین نقطه قوت MIT App Inventor 2 این است که ساده ترین برنامه ای که می توانید با آن بنویسید فوق العاده سرگرم کننده است و فاکتور “وای” بزرگی دارد. از میان تمام ابزارهای کدنویسی آموزش اپ اینونتور که من استفاده کرده ام، App Inventor ساده ترین راه را برای استفاده از سخت افزار تلفن ارائه می دهد.

تنها با چند بلوک کد، دانش‌آموزان می‌توانند هنگام تکان دادن تلفن‌ها یا تبلت‌های خود کارهایی را انجام دهند (یعنی وقتی شتاب‌سنج حرکت لرزشی را حس می‌کند). و در حالی که ممکن است هفت یا هشت کلیک و کشیدن کدگذاری طول بکشد تا گوشی پیامی را روی صفحه نمایش دهد، آموزش اپ اینونتور فقط سه یا چهار کلیک و کشیدن طول می‌کشد

تا گوشی از موتور تبدیل متن به گفتار خود استفاده کند. یک پیام با صدای بلند بگویید دانش‌آموزان آن را دوست دارند، و دری را به روی انواع اختراعات خلاقانه باز می‌کند، از جمله برنامه‌هایی که می‌توانند به افرادی که ممکن است در خواندن یا دیدن متن مشکل دارند کمک کنند.

آیا می توانم App Inventor را در این مرحله توصیه کنم؟ نه. برخلاف دیگر پلتفرم‌های کدنویسی مبتنی بر بلوک مانند Scratch یا Tynker، App Inventor دانش‌آموزان آموزش اپ اینونتور را مجبور می‌کند که بین صفحه «Designer» و صفحه «Blocks» فقط برای نوشتن کد جابجا شوند.

دانش‌آموزان برای آموزش اپ اینونتور آزمایش کد برای دیدن اینکه واقعاً چه می‌کنند، باید یک برنامه شبیه‌ساز جداگانه اجرا کنند یا یک تلفن یا تبلت اندرویدی را متصل کرده و کد را روی این دستگاه جداگانه اجرا کنند. این برای دانش آموزی که سعی در یادگیری برنامه نویسی دارد، شعبده بازی آموزش اپ اینونتور است.

همچنین مانعی برای هر کسی است که سعی می کند یک آموزش ساده در سطح مقدماتی ایجاد کند یا پیدا کند که ممکن است شامل تصاویر صفحه یا دستورالعمل های گام به گام باشد. آموزش های زیادی وجود دارد، و کاملاً متفکرانه هستند، آموزش اپ اینونتور اما ساده یا شهودی نیستند.

من و دانش‌آموزانم نیز به‌طور متناوب با استفاده از ویژگی “connect companion” برای آزمایش زنده مشکلات فنی را تجربه کردیم. انجمن App Inventor نتوانست آموزش اپ اینونتور به ما در یافتن راه حل کمک کند.

آنها در نهایت استفاده از شبیه ساز را توصیه کردند، که در زمان نوشتن من نظرات متفاوتی را از آموزش اپ اینونتور معلمان دیگر که یادداشت های فیلد Graphite می نویسند دریافت می کند.

آیا استفاده از App Inventor آسان است؟

آیا MIT App Inventor برای مبتدیان خوب است؟ MIT App Inventor برای اندروید برای مبتدیان عالی است! آنها آموزش های جامع گام به گام را ارائه می دهند. این طرح بصری است و به کشیدن و رها کردن متکی است که به کاربران کمک می کند اجزای مورد نیاز یک برنامه را درک کنند.

آیا مخترع MIT رایگان است؟

App Inventor یک سرویس رایگان و مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد برنامه های تلفن همراه خود را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بسازید.

با App Inventor چه کاری می توانید انجام دهید؟

App Inventor به شما امکان می دهد با استفاده از یک مرورگر وب و یک تلفن متصل یا شبیه ساز، برنامه هایی را برای تلفن های اندرویدی توسعه دهید. سرورهای App Inventor کار شما را ذخیره می کنند و به شما کمک می کنند پروژه های خود را پیگیری کنید. شما برنامه ها را با کار با: App Inventor Designer می سازید، جایی که اجزای برنامه خود را انتخاب می کنید.

آموزش اپ اینونتور
اپ اینونتور

کارگردان: 1954 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-08-22 12:51

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =