منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته

آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته برای کودکان

سرفصل‌های مقاله

آیا در حال حاضر یک برنامه آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته نویس ماهر در یک یا چند زبان هستید و می خواهید برنامه های اندروید آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته را توسعه دهید؟ امروزه این یک حرفه بسیار معتبر و پردرآمد است که آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته در اوج محبوبیت قرار دارد.

اما برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده خوب، باید یاد بگیرید که چگونه برنامه های کاربردی با کیفیت و کاربردی بنویسید. پس از گذراندن این دوره، مهارت های عملی آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته در ایجاد اپلیکیشن به دست خواهید آورد و به طور موثر از امکانات پلتفرم و منابع اندروید استفاده خواهید کرد.

آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته

سطح اول به شما دانش کلی از معماری می دهد. سیستم عامل اندروید آشنایی با محیط توسعه اندروید استودیو آشنایی با مهمترین الگوهای توسعه اپلیکیشن اندروید. آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته و مهمتر از همه – توانایی ایجاد برنامه هایی که نیازی به تعامل با دنیای خارج ندارند (از طریق شبکه، دوربین و سایر حسگرها).

در طول آموزش یاد می گیرید که چگونه اپلیکیشن های ساده موبایل را در شبیه ساز اندروید توسعه دهید. یاد بگیرید که چگونه یک منوی کاربرپسند از نظر قابلیت استفاده آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته بسازید. شما با خدمات سیستم داخلی در سیستم عامل اندروید، ارائه دهندگان محتوا و پایگاه های داده کار خواهید کرد.

و همچنین برای آزمایش برنامه های تلفن همراه ایجاد شده برای کار موثر. هر ماژول در برنامه شامل ادغام اجباری مهارت ها در عمل و حل مشکلاتی است که در زندگی واقعی آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته با آنها روبرو خواهید شد.آیا می خواهید یک توسعه دهنده موفق و پر تقاضا باشید؟

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد را مشاهده کنید.

برای این دوره ثبت نام کنید این اولین در زنجیره توسعه دهندگان برنامه اندروید است.سلام. امروز در سایت بنیاد لینوکس با یک پست در مورد دوره برنامه نویسی اندروید مواجه آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته شدم و در کنار آن نظرات زیادی در مورد آنچه که دوست دارم ببینم و ترجمه این درس ها.

از آنجایی که من اکنون پس از چهار سال توسعه برای میکروکنترلرها، شروع به مطالعه برنامه نویسی برای دستگاه های موبایل کردم، سپس به موازات آن تصمیم گرفتم آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته قسمت اول درس را ترجمه کنم.برنامه نویسی اندروید برای مبتدیان. قسمت تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی.

به طور فزاینده ای در کیف و جیب ما یافت می شوند و برنامه نویسی اندروید نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این یک پلتفرم توسعه فوق العاده است – API به خوبی مستند آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته شده و استفاده از آن آسان است، و ساختن چیزی که بتوانید روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید بسیار سرگرم کننده است.

برای شروع، می توانید با ایجاد و آزمایش کد با یک شبیه ساز در رایانه لینوکس، بدون آن کار کنید. اولین قسمت از دو بخش این مقدمه نحوه ایجاد یک برنامه تایمر ساده را توضیح آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته می‌دهد و مقدمه‌ای با API Android به شما ارائه می‌دهد. این دوره مستلزم درک پایه ای از جاوا، XML و فناوری های برنامه نویسی است.

انواع آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته

اما با خیال راحت آن را امتحان کنید حتی اگر ایده بسیار مبهمی در مورد آن دارید.کمی در مورد نسخه ها: آخرین نسخه اندروید 4.2 (Jelly Bean) است، اما همانطور که از این آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته نمودار می بینید هنوز به طور گسترده استفاده نشده است. بهتر است.

توسعه را برای یکی از نسخه‌های: 4.0 (Ice Cream Sandwich) یا 2.3 (Gingerbeard) شروع کنید، به خصوص با توجه به این که نسخه‌های اندروید از سازگاری با نسخه پشتیبان آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته پشتیبانی می‌کنند (یعنی کد شما برای نسخه 2.3 روی 4.2 کار می‌کند)، و برنامه‌هایی که برای نسخه‌های بعدی توسعه یافته‌اند.

نسخه همیشه روی نسخه قدیمی کار نمی کند. کد نشان داده شده در اینجا باید روی نسخه های 4.0 و 2.3 کار کند.
ساده ترین راه برای دریافت یک محیط توسعه، نصب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته بسته اندروید است که می توانید از آن دانلود کنید. شما همچنین به JDK 6 (نه فقط JRE) نیاز دارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله دوره های برنامه نویسی را مشاهده کنید.

فراموش نکنید که اندروید با gcj سازگار نیست. اگر در حال حاضر از Eclipse یا IDE دیگری استفاده می کنید، می توانید آن را برای اندروید سفارشی کنید. نحوه انجام این کار شرح آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته داده شده است. حالا یک پروژه به نام Countdown با Eclipse یا از خط فرمان ایجاد کنید.

من BuildSDK 4.0.3 و حداقل SDK 2.2 را در تنظیمات تنظیم کردم و (در Eclipse) از قالب BlankActivity استفاده کردم.
اولین برنامه اندروید ما یک تایمر خواهد بود که پس از آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته فشار دادن یک دکمه از 10 ثانیه شمارش معکوس می کند. قبل از نوشتن کد، باید یک رابط ایجاد کنیم.

آنچه کاربر هنگام اجرای برنامه ما می بیند. شما باید res / layout / را باز کنید و یک الگوی XML ایجاد کنید – از ویرایشگر Eclipse یا یک ویرایشگر متن / XML استفاده کنید، موارد آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته زیر را وارد کنید:تبریک می گویم، شما به تازگی اولین برنامه اندروید خود را ایجاد کردید.

در قسمت دوم این مقدمه، نگاهی دقیق‌تر به ساختار اپلیکیشن اندروید خواهیم داشت و بهبودهایی در برنامه خود خواهیم داشت: زمان شمارش معکوس، دکمه توقف و منو. ما آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته همچنین آن را بر روی یک دستگاه واقعی اجرا خواهیم کرد، نه بر روی یک شبیه ساز.

آیا می دانید چگونه می توانید در مدت 8 ماه یک برنامه نویس اندروید شوید و در حالی که از خانه کار می کنید و بی وقفه در سفر هستید حداقل 100000 روبل در ماه درآمد کسب آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته کنید؟ آیا می خواهید کسب و کار خود را باز کنید و مورد احترام و قدردانی همه قرار بگیرید؟

سپس می‌خواهم در مورد تلاش برای آموزش خود با کمک چندین دوره آنلاین پولی که اغلب مکنده‌هایی هستند به شما هشدار دهم. اگر به بهینه سازی موتورهای جستجو، آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته طراحی وب و برنامه نویسی علاقه دارید، پس باید یک چیز ساده را درک کنید.

اول، همه نظرات مانند “سی دی ها را به آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته صورت تبدیل فروختم، اما بعد از 3 ماه بعد از کار سخت، دسترسی به سخنرانی‌هایی در مورد مغز گیک خریدم و برنامه‌نویس شدم. بچه ها، نکته اصلی این است که باور کنید! نوشته شده توسط کپی رایترها دوم، هیچ یک از فروشندگان.

دوره به شما در مورد سطح دانشی که برای شروع یادگیری نیاز دارید هشدار نمی دهند. احتمال زیادی وجود دارد که کتاب های درسی را باز کنید و حتی متوجه نشوید آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته که چگونه یک برنامه تولید کد را نصب کنید. و پول به شما بازگردانده نمی شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

می گویند همین سایت جاوا راش که جاوا را به عنوان یک بازی و کاملا آشفته آموزش می دهد، می تواند مفید باشد، اما به شرطی که قبلاً … در اینجا یک دقیقه از شما می خواهم آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته ، شما زبان های برنامه نویسی دیگر را می شناسید. چند سال طول می کشد تا زبان جاوا را به درستی یاد بگیریم؟

یک برنامه نویس حرفه ای که در این موسسه آموزش دیده است به من گفت که در آن می نویسد و به مدت 5 سال به یادگیری آن ادامه می دهد، اما هنوز به آن تسلط کامل آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته نداشته است. او در حال حاضر کسب و کار کوچک خود را پشت سر دارد، دانش چندین زبان دیگر، بسیاری از پروژه های تکمیل شده.

توسعه اپلیکیشن موبایل اندروید (سطح 1 مبتدی):آیا در حال حاضر یک برنامه نویس ماهر در یک یا چند زبان هستید و می خواهید برنامه های اندروید را توسعه دهید؟ امروزه این یک آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته حرفه بسیار معتبر و پردرآمد است که در اوج محبوبیت قرار دارد. اما برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده خوب.

باید یاد بگیرید که چگونه برنامه های کاربردی با کیفیت و کاربردی بنویسید. پس از گذراندن این دوره، مهارت های عملی در ایجاد اپلیکیشن به دست خواهید آورد و به طور موثر از آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته امکانات پلتفرم و منابع اندروید استفاده خواهید کرد.فرض کنید رویای برنامه نویس شدن را دارید. تو بیا و بگو.

یعنی قبل از دوره برنامه نویسی اندروید شما باید 3-5 دوره مختلف دیگر را بگذرانید. و بعد از گذراندن می توانید برای 6 ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که این تنها سطح اول، آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته اولین است. بحث هیچ استخدام شش ماهه یا یک ساله به عنوان “برنامه نویس اندروید” نیست.

توسعه سریع فناوری و کاهش سریع هزینه ابزارهای قابل حمل هیچ کس در آینده تلفن همراه ما شک نمی کند. اگر اخیرا یک تبلت یا گوشی هوشمند علاوه بر دسکتاپ موجود آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته خریداری شده باشد، امروزه نسبت فزاینده ای از کاربران به این ابزارها محدود شده اند.

از این گذشته، بسیاری از نیازهای دیجیتال موجود را می توان بدون این جعبه بزرگ پر سر و صدا در زیر میز برآورده کرد.این بدان معنی است که امروز هیچ کس نباید در لزوم حضور آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته در بخش موبایل شک کند. اگر وب سایت دارید، باید نسخه موبایل داشته باشید.

اگر سرویس یا سرویسی وجود دارد، باید برنامه موبایل مربوطه وجود داشته باشد. بنابراین امروزه تقاضا برای متخصصین مربوطه بیشتر از همیشه است. در این مقاله در مورد آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته دوره های آنلاین برنامه نویسی برای پلتفرم های iOS و اندروید صحبت خواهیم کرد و به زودی در مورد برنامه سازهای موبایل صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله صفر تا صد برنامه نویسی را مشاهده کنید.

Lynda.com یکی از شناخته شده ترین نام ها در منابع آموزشی وب است. هزاران دوره در طیف گسترده ای از موضوعات ارائه می دهد. دوره های زیادی برای توسعه دهندگان آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته اندروید و iOS نیز وجود دارد. با این حال، توجه شما را فوراً به این نکته جلب می کنم که هزینه دوره ها پرداخت می شود.

برای استفاده از تمامی امکانات از جمله آموزش های ویدئویی باید ماهانه 25 دلار بپردازید.یکی دیگر از پروژه های جالب در زمینه آموزش آنلاین. چندین دوره برای توسعه آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته دهندگان اندروید و iOS ارائه می دهد. به عنوان مثال، دوره پایه اندروید بر اساس اصول اولیه است و شما را تا ایجاد یک برنامه کامل می برد.

ساختار تقریباً مشابهی دارد.دانشگاه استنفورد این دانشگاه معروف نیز از شوق تحصیل از راه دور کنار نماند و برخی از رشته های خود را به صورت رایگان باز کرد. در ارتباط با آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته این مقاله، ممکن است ما به دوره توسعه دهنده iOS CS 193P علاقه مند باشیم.

طرفداران پلتفرم اندروید نیز چیزی برای مطالعه آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته پیدا خواهند کرد. دوره CS193a تقریباً تمام جنبه‌های توسعه اپلیکیشن موبایل، از نمونه‌های اولیه گرفته تا فایل APK نهایی را پوشش می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =