ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر

کامل ترین آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر

سرفصل‌های مقاله

اگر با آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر و آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی آشنا نیستید، این یک زبان برنامه نویسی نسبتاً جدید است آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر که برنامه نویسی را در اندروید و جاوا آسان می کند.

این زبان رسمی توسعه برنامه اندروید است و 100% با جاوا سازگار است آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر و برخی از نقاط دردناک جاوا را از بین می برد.از زمانی که گوگل آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی را به آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر عنوان زبان رسمی برای توسعه اندروید معرفی کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بپردازید.

من سوالات زیادی از خوانندگان خود دریافت کردم اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد که آیا توسعه دهندگان جاوا باید اکنون را یاد بگیرند آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر یا خیر. یا کدام یک برای شروع توسعه اندروید بهتر است.

آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر

آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی

صادقانه بگویم، برنامه نویس Polyglot بودن، یعنی برنامه نویسی که به بیش از یک زبان برنامه نویسی صحبت می کند، یک آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر مهارت مهم و برجسته است.

نه تنها تفکر شما را گسترش می‌دهد، بلکه شما را توسعه‌دهنده بهتری می‌سازد – به همین دلیل است که به هر توسعه‌دهنده جاوا توصیه می‌کنم حداقل یک زبان JVM دیگر را بیاموزد، و مکانی برای شروع است. اکنون زبان رسمی توسعه اپلیکیشن اندروید اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد است.

بنابراین، اگر یک توسعه‌دهنده جاوا هستید که علاقه زیادی به نوشتن برنامه‌های اندرویدی دارید یا می‌خواهید آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر برای تبلیغ ایده استارت‌آپ بعدی اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد خود به توده‌ها دسترسی پیدا کنید،

باید  را یاد بگیرید.اما حتی اگر علاقه ای به توسعه موبایل ندارید، می توانید آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی را یاد بگیرید زیرا بهره وری شما را افزایش می دهد در حالی که 100 درصد با جاوا سازگار است.کاری که می توانید در 100 خط کد در جاوا انجام دهید، تنها در چند خط در کاتلین قابل انجام است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری بپردازید.

اگر این را نمی دانید، کاتلین JVM را از کدهای اجرایی تولید می کند.تا سال گذشته به توسعه‌دهندگان جاوا توصیه آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر می‌کردم که Scala را به دلیل فهرست چشمگیر ویژگی‌های برنامه‌نویسی کاربردی یاد بگیرند، اما سال 2018 متفاوت است.

امسال سالی است که من کاتلین را برنده خواهم شد! من انتظار دارم کاتلین به دلیل جایگاه برجسته ای که به عنوان زبان رسمی توسعه اندروید دارد، طی چند سال آینده از جاوا برای توسعه اندروید پیشی بگیرد.

اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد

اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد

5 دوره برتر کولین برای برنامه نویسان اندروید و جاوا.در این پست، تعدادی از بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر کاتلین را از ابتدا به اشتراک خواهم گذاشت.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

دوره ها به دو دسته تقسیم می شوند – اولی توسعه اندروید و دومی زبان برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی را آموزش می دهد. شما می توانید دوره ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی برای توسعه دهندگان جاوا.اگر شما یک توسعه دهنده جاوا هستید که می خواهید آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی را یاد بگیرید و آینده شغلی خود را بهبود بخشید، این دوره عالی برای شماست.

این به شما امکان می دهد از مهارت های جاوا خود برای یادگیری سریعتر آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی استفاده کنید.من قویاً به توسعه آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر دهندگان جاوا توصیه می کنم که را نه تنها برای توسعه برنامه اندروید، بلکه به عنوان مهارتی که در آینده نزدیک از آن استفاده خواهند کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

یاد بگیرند.این فرصت بزرگی را برای توسعه دهندگان جاوا به ارمغان می آورد زیرا در هر کجا که جاوا کار می کند اجرا می شود و حتی می توان از کد جاوا فراخوانی کرد (و بالعکس). توانایی کار با جاوا و کاتلین به شما مزیت بزرگی نسبت به سایر برنامه نویسان می دهد.

این یک دوره آموزشی بیهوده با سرعت و عمق مناسب برای برنامه نویسان با تجربه جاوا است.این به طور ویژه طراحی آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر شده است تا به توسعه دهندگان جاوا آموزش دهد که چگونه از در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کنند.

مدرس این دوره، سارا اتریچ، یک توسعه دهنده باتجربه جاوا و کاتلین است که او را واجد شرایط آموزش این زبان قدرتمند و هیجان انگیز در کمترین زمان به شما کرده است.

به طور خلاصه، این یک دوره عالی برای توسعه دهندگان جاوا برای یادگیری آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی و همچنین درک تفاوت های اصلی بین Kotlin و Java است.

آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی

من اخیراً این دوره را در فروش فلش Udemy با فقط 9.99 دلار خریداری کردم، این واقعاً یک معامله است.2. دوره کامل آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر توسعه دهنده Kotlin.این دوره بهترین هر دو جهان است. این نه تنها زبان برنامه نویسی  را به شما آموزش می دهد،

بلکه به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های اندروید را با استفاده از آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی توسعه دهید.متغیرها، رشته‌ها و دیگر انواع داده‌ها در ، و همچنین شرطی، حلقه‌ها، نقشه‌ها، توابع، کلاس‌ها، Nullable‌ها و غیره. شما ساختارهای برنامه نویسی اولیه مانند .

همچنین خواهید آموخت که کاتلین و جاوا چگونه با یکدیگر مرتبط هستند.به طور خلاصه، اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد این یک آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر دوره خوب برای یادگیری اصول به همراه کاربرد عملی آن برای توسعه برنامه های اندروید است.

در آینده باید به جای جاوا از استفاده کنید و کد جاوا اسکریپت را از  تولید کنید.این دوره توسط راب پرسیوال و نیک والتر، دو تن از بهترین مربیان Udemy ایجاد شده است. برای مبتدیان: یادگیری برنامه نویسی با این یادگیری کاتلین از ابتدا است.

این یک دوره ایده آل برای یادگیری و درک شی گرایی و اصطلاحی برای توسعه برنامه اندروید است.این آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر دوره به شما برنامه نویسی را با زبان کاتلین مناسب آموزش می دهد

که از اصول اولیه شروع می شود و این دوره را برای مبتدیان ایده آل می کند.شما آنچه را که یاد گرفته اید در انواع چالش های کدنویسی به کار خواهید گرفت.

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید

بنابراین در نهایت می توانید برنامه های خود را در ایجاد کنید.اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد اگر شما یک توسعه دهنده اندروید هستید، می توانید از این دوره برای ارتقاء سرعت این زبان عالی آموزش کامل برنامه نویسی اندروید استفاده کنید.

 به شما امکان می دهد یک پایه کد تمیزتر و گویاتر بسازید، از مفاهیمی استفاده کنید که حتی فراتر از جاوا 8 هستند و آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر برنامه های قوی تری برای اندروید بنویسید.

 برای اندروید: مبتدی تا پیشرفته این یکی از جامع ترین دوره های آموزشی برای توسعه برنامه اندروید است. با بیش از 100 درس، تقریباً همه چیز را در مورد توسعه اندروید با خواهید آموخت.

چه یک توسعه دهنده جاوا باشید و چه تجربه اندروید ندارید، این دوره هر آنچه را که باید بدانید چگونه با استفاده از توسعه دهید، به شما آموزش می دهد.

بهترین بخش دوره این است که نه تنها تئوری و مبانی زبان برنامه نویسی را به شما آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر می آموزد، بلکه همه چیز را در مورد توسعه با Kotlin، کار با سازنده رابط، همه SDK ها و ابزارهایی که واقعاً برای ساختن برنامه ها نیاز دارید به شما می آموزد.

.شما پروژه های واقعی را توسعه خواهید داد که بهترین راه برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی یا فناوری جدید است.5. Masterclass توسعه اندروید Kotlin با اندروید Oreo Kotlin یک زبان توسعه رسا، مختصر و قدرتمند برای توسعه اندروید آموزش کامل برنامه نویسی اندروید است.

این همه در حال حاضر در مورد برخی از بهترین دوره ها برای یادگیری Kotlin در سال 2018 است. همانطور آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر که گفتم، پس از اینکه گوگل آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی را به عنوان زبان رسمی توسعه اندروید اعلام کرد،

تقاضا برای توسعه دهندگان Kotlin قطعا افزایش خواهد یافت و اکنون زمان یادگیری آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی و اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد استفاده از تقاضا است.برای توسعه دهندگان جاوا، این یک موقعیت برد-برد است

زیرا نه تنها فرصتی برای جستجو در توسعه اندروید دارید، بلکه به لطف نحو مختصر و قدرتمند آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدی، بهره وری خود را نیز افزایش می دهید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید بپردازید.

یادداشت های پایانی.با تشکر، شما به پایان مقاله رسیدید… در سفر کاتلین خود موفق باشید! قطعا آسان آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر نخواهد بود، اما با دنبال کردن این دوره ها، یک قدم به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Kotlin نزدیکتر شده اید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً آن را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که آموزش کامل برنامه نویسی اندروید را در توییتر دنبال کنید! و javinpaul on Medium.سلام به همه. به عنوان دانش آموز دبیرستان، بیش از نیمی از روزم را با کامپیوتر می گذراندم.

بنابراین وسواس زیادی برای توسعه اپلیکیشن اندروید داشتم و تمام تلاشم را برای توسعه اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر خودم انجام خواهم داد.برادر باتجربه در این کار چند سوال از برادرانم دارم.

من تا به حال نرم افزار خودم را ننوشته ام، حتی کوچکترین کدی هم نمی دانم، اما حاضرم روزها، ماه ها، سال ها را برای یادگیری وقت بگذارم. به همین دلیل است که می خواهم یاد بگیرم چه چیزی برای یک شروع خوب لازم است.

به نظر شما از کجا می توانم کدنویسی نرم افزار اندروید را یاد بگیرم و برنامه خودم را از ابتدا بنویسم؟ آیا کتاب، آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر بسته آموزشی یا مشابهی وجود دارد که بتوانید به من توصیه کنید؟

و در آخر، اکلیپس یا اندروید استودیو را پیشنهاد می کنید؟من مشتاقانه منتظر پاسخ شما هستم، من ایده های زیادی در ذهن دارم و آماده هستم تا برای شروع هر کاری که لازم است انجام دهم. با تشکر، کار خوبی است.

اگر به توسعه اندروید علاقه مند هستید، “کوتلین چیست، آموزش کامل برنامه نویسی اندروید کجا استفاده می شود، نحو کد چگونه است؟” شما باید پاسخ سوالاتی مانند:

با این مقاله لیستی از ابتدایی ترین منابع، اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد پادکست ها و کانال های یوتیوب را آماده کرده ایم که آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر می توانید از آنها کاتلین یاد بگیرید.

گزینه دیگری که می توانید برای برنامه نویسی اندروید انتخاب کنید زبان برنامه نویسی جاوا است که امروزه یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است.اگر می خواهید جاوا را از ابتدا یاد بگیرید،

فهرست منابع ضروری ما را برای جاوا بررسی کنید.کاتلین چیست؟ آموزش کامل برنامه نویسی اندروید یک زبان برنامه نویسی مدرن و تایپ ایستا توسط شرکت JetBrains است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

گوگل در سال 2017 کاتلین را به عنوان زبان رسمی برای توسعه اندروید پذیرفت.کاتلین 100% با جاوا قابل آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر همکاری است. به لطف این وضعیت، می توانید کتابخانه های جاوا را به همان شکلی که هستند

به برنامه Kotlin منتقل کنید.کاتلین به دلیل کامپایل کردن در بایت کد می تواند به خوبی جاوا عمل کند.یکی دیگر از ویژگی هایی که کاتلین را سودمند می کند این است که خطوط کد به طور قابل توجهی کوتاه تر از جاوا هستند.با کاتلین چه کاری می توان انجام داد؟

کاتلین یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است. آموزش کامل برنامه نویسی اندروید با زبان برنامه نویسی Kotlin می توانید بر روی 4 پلتفرم آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر اصلی اپلیکیشن توسعه دهید.

علاوه بر توسعه برنامه های اصلی اندروید، برای توسعه برنامه های وب بومی، سمت سرور و برنامه های سمت سرور نیز استفاده می شود.بسیاری از شرکت های بزرگ مانند Netflix، Uber، Trello از Kotlin به ویژه در بخش توسعه اندروید استفاده می کنند.

این دوره برای چه کسانی است:کسانی که می خواهند با تکنیک های موثر برنامه نویسی شی گرا با اموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد سی شارپ یاد آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر بگیرند.کسانی که می خواهند سی شارپ را یاد بگیرند و به حرفه جدیدی بروندکسانی که می خواهند.

زیرساخت های یادگیری زبان هایی مانند جاوا و پایتون را در مدت زمان بسیار کوتاهی داشته باشندکسانی که می خواهند اصول Xamarin را درک کنندکسانی که می خواهند مناسب ترین ساختار الگوریتم را در برنامه های اتوماسیون مانند ردیابی پرسنل یا ردیابی سهام ایجاد کنند.

 گواهی بر این است که آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر شما دوره را به پایان رسانده اید و آن را پشت سر گذاشته اید. می توانید آن را دانلود کنید، آن را به رزومه خود پیوست کنید، آن را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

یادگیری توسعه اندروید چقدر طول می کشد؟

پیگیری مهارت های اصلی جاوا که منجر به توسعه اندروید می شود 3 تا 4 ماه زمان نیاز دارد. پیش بینی می شود که تسلط بر همان 1 تا 1.5 سال طول بکشد. بنابراین، به طور خلاصه، اگر شما یک مبتدی هستید، تخمین زده می شود که حدود دو سال طول بکشد تا درک خوبی داشته باشید و پروژه های توسعه اندروید را شروع کنید.

آیا یادگیری اندروید سخت است؟

چالش‌های زیادی پیش روی یک توسعه‌دهنده اندروید وجود دارد، زیرا استفاده از برنامه‌های اندروید بسیار آسان است، اما توسعه و طراحی آنها بسیار دشوار است. پیچیدگی زیادی در توسعه برنامه های اندروید وجود دارد.

آیا باید جاوا را قبل از اندروید یاد بگیرم؟

با تشکر! بله، برای درک مفاهیم برنامه نویسی اندروید باید در جاوا خوب باشید. جاوای پیشرفته برای یادگیری اندروید لازم نیست، اما شما حداقل دانش خوبی از Core java دارید. برای یادگیری توسعه اپلیکیشن اندروید.

آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر
برنامه نویسی اندروید از صفر

کارگردان: 1398 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-02 09:55

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =