ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

اندروید را به روش آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بوت کمپ آموزش می دهیم. کلمه “bootcamp” از ارتش ایالات متحده گرفته شده است و به معنای آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان آموزش بسیار شدید است که افراد استخدام شده را به ارتش واقعی آماده برای جنگ تبدیل آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان می کند.

بوت کمپ برنامه نویسی یک برنامه آموزشی بسیار فشرده و تمرین محور است – که در آن ما مهارت های مورد نیاز در بازار کار را بررسی می کنیم تا بتوانید به تنهایی برنامه های اندرویدی خوب آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان و مفید ایجاد کنید. برای اتمام دوره، باید انگیزه بالایی داشته باشید و مطالعه کنید (همچنین در خانه).

آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان

چرا آموزش در خانه نیز ضروری است؟با انتخاب بوت کمپ موبایل، بالاترین سطح تحصیلات را تضمین می کنید. بسته مطالعه در منزل را دریافت خواهید کرد. این مطالب آموزشی با کیفیت بالا است که آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان توسط کارشناسان ما ایجاد شده است، نه مجموعه ای از آموزش ها و کتاب های الکترونیکی که در اینترنت پخش می شوند.

باید بدانید که آموزش ها و کتاب ها فقط یک تئوری هستند – و هنگام ساخت یک پروژه موبایل واقعی با موانعی روبرو خواهید شد که نمی توانید به تنهایی بر آنها غلبه کنید – زیرا هیچ راه حلی در کتاب ها آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان وجود ندارد. شما می توانید حرفه برنامه نویسی را فقط از طریق تمرین – از شخصی که هزاران پروژه مشابه انجام داده است از یک برنامه نویس با تجربه و حرفه ای یاد بگیرید.

بین بلوک های کلاس ها استراحت وجود دارد که باید از آن برای تثبیت دانش و تمرین های تهیه شده توسط مربی استفاده کنید. فقط تمرین زیاد باعث می شود خیلی سریع به اندروید تسلط پیدا کنید. اگر آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان با یک کار مشکلی دارید – همیشه می توانید با مربی خود تماس بگیرید.برنامه های کاربردی توسعه یافته در طول دوره.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

چگونه توسعه اپلیکیشن اندروید را یاد بگیریم؟پاسخ بسیار ساده است – شما باید خودتان چند برنامه بنویسید. تمرین، تمرین و دوباره تمرین!بنابراین، این دوره کاملاً بر روی تمرینات متمرکز شده است! هر آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان روز از دوره پر از ساخت پروژه های جالب است. از همان ابتدا، شما برنامه های اندرویدی خود را از ابتدا ایجاد می کنید.

هر برنامه‌ای که ایجاد می‌کنید بر یادگیری یک حوزه متفاوت تأکید دارد: API، کتابخانه‌ها یا تکنیک‌ها. تحت نظر مربی، برنامه خود را گسترش می دهید – قدم به قدم – در تصمیمات بعدی تأثیر می گذارید و بنابراین آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان سریعتر یاد می گیرید!نمونه هایی از انواع برنامه هایی که ممکن است در کلاس ظاهر شوند.

برنامه های کاربردی ما برنامه دوره – دیکته شده توسط الزامات بازار کار اکوسیستم اندروید بسیار سریع در حال رشد است – کتاب ها و آموزش ها نمی توانند با آن همگام شوند. فقط یک توسعه دهنده حرفه ای اندروید می تواند آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان آنچه را که در حال حاضر در بازار کار مورد نیاز است به شما آموزش دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید برای کودکان بپردازید.

این دوره یک کارگاه فشرده با یک مربی حرفه ای – توسعه دهنده اندروید است که مهمترین الگوها را توضیح می دهد و به شما کمک می کند از اشتباهات غیر ضروری جلوگیری کنید – این بهترین راه برای یادگیری آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بسیار سریعتر و موثرتر است. ما علاقه زیادی به فناوری اندروید داریم، ما روزانه با توسعه برنامه های اندروید سروکار داریم ما سال ها تجربه و دانش عملی گسترده داریم.

به همین دلیل است که برنامه این دوره بسیار مناسب با نیازهای فعلی بازار کار است.تکمیل دوره در مدرسه برنامه نویسی ALX پس از اتمام دوره، گواهینامه ALX امضا شده با لیست دقیق مهارت های کسب شده را آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان دریافت خواهید کرد. هر گواهی یک شناسه منحصر به فرد و یک نسخه الکترونیکی دارد.

اگر می خواهید، می توانید گواهی خود را با قرار دادن آدرس URL آن – به عنوان مثال در نمایه خود در یک وب سایت اجتماعی یا حرفه ای، یا در CV خود به اشتراک بگذارید.داستان های آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان فارغ التحصیلان ما”اکنون می توانم یک برنامه اندروید بنویسم” – Darek, Warsaw, 26 این دوره یک چشم گاو نر بود. من کاملا سبز شدم و الان میتونم یه برنامه اندروید بنویسم خودم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

خیلی خوب است که بین کلاس ها استراحتی برای مطالعه در خانه و تسلط بر مطالب وجود دارد. مربی کارگاه ها را بسیار جالب اجرا کرد و ما از همان ابتدا کد برنامه را نوشتیم.”ما مستقیماً سر اصل آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان مطلب رفتیم” – توماس، کراکوف، دهه 1930 کار بر روی برنامه های خاص مزیت بزرگ این دوره است.

هیچ سخنرانی وجود نداشت – ما فقط وارد کار شدیم و از مثال های عملی یاد گرفتیم. مربی دانش زیادی در مورد پلتفرم اندروید دارد – او یک مدیر حرفه ای تیم موبایل است – به لطف آن می تواند دانش را به آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان خوبی منتقل کند، اما همچنین بسیاری از اشتباهات رایج برنامه نویسان جوان را به ما نشان داد.

چند آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان

چرا توسعه دهنده اندروید شویم؟انقلاب وقتی صحبت از اینترنت، دسترسی به اطلاعات و مصرف به میان می آید، این همان چیزی است که باید آن را نامید. بازی کودک برای دسترسی آسان به اینترنت و “سیل” دستگاه های آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان تلفن همراه ارزان به این معنی است که ما تقریباً همیشه و به معنای واقعی کلمه در هر کجا با استفاده از صفحه نمایش های کوچک یا بسیار بزرگ از اینترنت استفاده می کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه کدنویسی اندروید بپردازید.

ما در زمانه ای زندگی می کنیم که تبلت ها و گوشی های هوشمند حکومت می کنند. هر یک از ما از دستگاه متفاوتی استفاده می کنیم – اما اکثر آنها اندروید هستند.چگونه از پتانسیل دستگاه های تلفن همراه در آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان تجارت استفاده کنیم؟چه خدمات و محصولات نوآورانه ای برای کاربران اینترنت ارائه کنیم؟

برای نزدیک شدن به مصرف کننده چه باید کرد، اما نه حریم خصوصی او را مختل کند؟هزاران نفر از مدیران و صاحبان مشاغل به دنبال پاسخی برای این سؤالات هستند – اما هنگامی که آنها را پیدا کردند، به توسعه آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان دهندگان نیاز خواهند داشت تا آنها را بنویسند! پس تردید نکنید – یکی از آنها باشید!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

اندروید در حال حاضر محبوب ترین سیستم عامل * جهان برای دستگاه های تلفن همراه است. * طبق گزارش شاخص تحرک فناوری خوب آندروید یک سیستم عامل پایه با بیش از 90 تبلت، 6 کتابخوان الکترونیکی و 300 گوشی آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان هوشمند است.بیش از 2.7 میلیون برنامه در فروشگاه GOOGLE PLAY وجود دارد – و این تعداد با سرعت شگفت انگیزی در حال افزایش است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بپردازید.

هر روز حدود 1.5 میلیون دستگاه اندرویدی در سراسر جهان فعال می شوند.حدود 60٪ از برنامه های موجود در فروشگاه Google Play کاملاً رایگان است.مربیان – دانش همراه با تمرین مربی که این دوره را برگزار آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان خواهد کرد، مدرس و متخصص فناوری اطلاعات به صورت یک نفره است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

مربیان ما از بهترین دانشگاه های لهستان آمده اند و سال هاست که پروژه های فناوری اطلاعات را برای شرکت ها، سازمان ها و موسسات دولتی خارجی انجام می دهند. آنها به صورت روزانه در این حرفه کار آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان می کنند – که به آنها فرصت انجام فعالیت های فوق العاده جالب را می دهد که مملو از نمونه هایی از پروژه های واقعی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

ALX دوره‌هایی را در بالاترین سطح برگزار می‌کند – هنگامی که به ما مراجعه می‌کنید، کیفیت “ممتاز” را دریافت می‌کنید. چه مفهومی داره؟مربیان ما متخصصان برجسته با تجربه گسترده هستند – و نه افراد آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان تصادفی.برنامه دوره های ما متناسب با بازار کار است – ما آموزش می دهیم تا بتوانید بعداً در حرفه خود کار کنید، نه فقط همانطور که در کتاب ها یا فیلمنامه های 5 سال پیش آمده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

فناوری با سرعتی سریع در حال پیشرفت است و تنها متخصصانی که دائماً در این حرفه هستند می توانند آنچه را که کارفرمایان در حال حاضر نیاز دارند به شما آموزش دهند.و در نهایت، مهمترین چیز! حتی آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بهترین برنامه دوره و بهترین مربی هیچ کس را مجبور نمی کند که در یک اتاق خفه کننده، تاریک و بدون پنجره با یک لپ تاپ روی پاهای خود به شدت کار کند!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

دوره‌های ثابت ما در کلاس‌های حرفه‌ای و مجهز، در بزرگترین شهرهای لهستان و در ورشو، جایی که دفتر مرکزی ما در مرکز شهر، در یک ساختمان اداری راحت و دارای تهویه مطبوع کلاس ممتاز است، برگزار آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان می‌شود. ما تجهیزات کامپیوتری مدرن (شما به کامپیوتر خود نیاز ندارید) و نوشیدنی ها (حتی آبجو سرد، البته غیر الکلی) را به صورت رایگان ارائه می دهیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 2 =