منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری

مزایا آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری

سرفصل‌های مقاله

“اگر من یک دانش آموز ده ساله فرانسوی بودم، یادگیری برنامه نویسی برای من آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری مهم تر از یادگیری زبان انگلیسی بود.” اینگونه است که تیم کوک، مدیرعامل (مدیر کل) اپل در مصاحبه ای با Konbini فرانسه آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری در اکتبر 2017 رک و پوست کنده نشان داده شد. اگر در نظر بگیریم که دانش زبان های برنامه نویسی یکی از مهارت هاست، این ترجیح نباید ما را آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری شگفت زده کند.

بسیاری از پروفایل های حرفه ای که امروزه بیشتر مورد تقاضا هستند، مانند کارشناسان داده های بزرگ، متخصصان آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری علوم داده، مهندسان کامپیوتر، توسعه دهندگان برنامه های کاربردی یا مدیران امنیت سایبری.کسانی که می‌خواهند به دنیای برنامه‌نویسی نزدیک شوند، اکنون می‌توانند این کار را به روشی سرگرم‌کننده از طریق این برنامه‌ها انجام دهند که یادگیری از ابتدا از طریق بازی‌ها و آزمون‌های تعاملی را پیشنهاد می‌کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بپردازید.

آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری

Area 120 یک انکوباتور پروژه است که در آن کارمندان Google ایده های جدیدی را آزمایش می کنند آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری که گاهی اوقات به عنوان محصول ختم می شود. این مورد Grasshopper است، برنامه ای برای iOS و Android که برنامه نویسی را در جاوا اسکریپت به روشی سرگرم کننده آموزش می دهد، از طریق آزمون ها (تست) و بازی های کوچک که در آن شما از یک ملخ کمک می کنید (که دقیقاً ترجمه اسپانیایی ملخ است).

این برنامه چالش‌های کوچکی را پیشنهاد می‌کند که شما فقط باید پنج دقیقه در روز را برای یادگیری اصول اولیه آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری این زبان اختصاص دهید، که برای ایجاد صفحات وب، برنامه‌های موبایل و سیستم‌هایی برای تجزیه و تحلیل پایگاه‌های داده و بسیاری از منابع تکنولوژیکی دیگر استفاده می‌شود. علاوه بر این، مفاهیم برنامه نویسی مانند آرایه یا اسکریپت که در زبان های دیگر نیز استفاده می شود، به صورت ساده توضیح داده شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر بپردازید.

این فقط به زبان انگلیسی موجود است، اما برای کسانی که می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند مشکلی آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری ایجاد نمی کند، زیرا این زبانی است که کدها با آن نوشته می شوند.SoloLearnبرخلاف برنامه قبلی، این برنامه به زبان اسپانیایی برای iOS و Android در دسترس است. همچنین، بر یادگیری یک زبان متمرکز نیست، بلکه دانش اولیه C++، HTML، Python 3، Java، JavaScript، SQL، C#، PHP، CSS، Swift، Ruby و jQuery را ارائه می دهد.

کاربر یک یا چند آموزش را از بین تمام موارد موجود انتخاب می کند و بلافاصله به دوره هایی دسترسی آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری پیدا می کند که در آن آزمون های تعاملی، تمرین های عملی و امتحانات هر درس ترکیب شده اند. با حل این چالش‌ها، SoloLearn با نشان‌هایی پاداش می‌دهد که به شما انگیزه می‌دهد تا به یادگیری ادامه دهید.یکی از ویژگی های متمایز این برنامه این است که به شما امکان می دهد کدهایی را که کاربر در قسمت Code Playground ایجاد می کند.

ایجاد، اجرا و ذخیره کنید تا همیشه بتوانید برای اصلاح آنها به آنها بازگردید و به آزمایش دانش جدید آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری به دست آمده ادامه دهید. علاوه بر این، SoloLearn دارای یک لایه اجتماعی برای پاسخ به سوالات و به اشتراک گذاری تجربیات با سایر اعضا است.کسانی که از قبل دانش برنامه نویسی دارند نیز می توانند مهارت های خود را آزمایش کنند یا از داخل این برنامه به آموزش های سطح بالاتر دسترسی داشته باشند.مرکز برنامه نویسی.

این اپلیکیشن برای iOS و اندروید که توسط Nexino Labs با همکاری کارشناسان گوگل ساخته آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری شده است کاملا شبیه SoloLearn است، با این تفاوت که برنامه نویسی Hub به زبان اسپانیایی در دسترس نیست. کاربر می تواند از میان طیف گسترده ای از آموزش ها با زبان های مختلف برنامه نویسی و نشانه گذاری انتخاب کند و آنها را از طریق تست ها و تمرین های تعاملی یاد بگیرد. علاوه بر این، از همان برنامه می توانید به یک کامپایلر برای آزمایش کدهای ایجاد شده و تمرین دانش به دست آمده دسترسی داشته باشید.

با این حال، نسخه رایگان دارای برخی از ویژگی های مسدود شده است، به طوری که اگر می خواهید آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری از مزایای برنامه نویسی Hub به طور کامل استفاده کنید، باید نسخه Pro را دریافت کنید و 10.99 یورو در ماه یا 29.99 یورو در هر سه ماهه پرداخت کنید، اگرچه این درست است که در بعضی از آنها پیشنهاداتی را راه اندازی کنید که با آنها فقط باید یک پرداخت 14.99 یورویی داشته باشید تا به طور دائم یک کاربر Premium باشید.

از جمله مزایای دیگر، نسخه Pro تبلیغات را حذف می کند، به شما امکان می دهد بدون اتصال به آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری اینترنت کار کنید، به روز رسانی رایگان دوره ها را ارسال می کند، مطالب اضافی را در قالب های مختلف ارائه می دهد و اجازه استفاده از کامپایلر را بدون هیچ محدودیتی می دهد.کدورای اپلیکیشن دیگری که آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف را ارائه می‌دهد، Codemurai است که در نوامبر ۲۰۱۶ پس از جمع‌آوری بودجه لازم از طریق کمپین سرمایه‌گذاری جمعی در Kickstarter برای iOS و Android راه‌اندازی شد.

یکی از ویژگی‌های این پیشنهاد این است که آموزش‌ها در پنج بلوک گروه‌بندی شده‌اند که انتخاب زبان‌ها را بسته آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری به چیزی که می‌خواهید یاد بگیرید آسان‌تر می‌کند: صفحات وب، برنامه‌های اندروید، برنامه‌های iOS، بازی‌های ویدیویی یا کدنویسی. با پایتون این فقط به زبان انگلیسی موجود است و عملکرد آن بسیار شبیه به موارد قبلی است.این اپلیکیشن است، با این تفاوت که درس ها و تمرین های عملی با ارزهای مجازی رد و بدل می شود، بنابراین گاهی تا زمانی که اعتبار لازم را کسب نکنید، نمی توانید به پیشرفت خود ادامه دهید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

برای این کار می توانید 24 ساعت صبر کنید تا 25 سکه از کدورای هدیه بگیرید، در ازای تماشای تبلیغات آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری اعتبار بیشتری دریافت کنید یا طبق جدول قیمت آن را خریداری کنید: 400 سکه به قیمت 1.19 یورو؛ 1200 سکه برای 2.89 یورو؛ 3000 سکه برای 5.99 یورو؛ و 7500 سکه به قیمت 11.99 یورو.انکی Enki که به زبان انگلیسی برای iOS و Android موجود است، نه تنها برنامه نویسی را آموزش می دهد، بلکه آموزش هایی را برای کسب دانش عمومی در مورد موضوعاتی مانند امنیت رایانه، پایگاه های داده یا علوم رایانه و غیره ارائه می دهد.

برای شروع استفاده از آن، لازم است حداقل دو گزینه از لیست زیر انتخاب آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری کنید: Web، Python، JavaScript، Linux، Git، Java، Comp. علم، SQL و امنیت. در هر یک از موضوعات انتخابی، شما باید سطح دانش همان (از مبتدی تا پیشرفته) و تعداد دفعات تمرین را مشخص کنید، به گونه ای که برنامه از طریق یادآوری هایی که می رسد به ایجاد عادت مطالعه کمک کند. در تلفن به صورت اعلان.همانطور که دروس تشکیل دهنده آموزش ها تکمیل می شود.

انکی بازی های کوچکی را باز می کند که به کمک آن چیزهایی را که به روشی سرگرم کننده یاد گرفته آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری شده است، به اجرا می گذارد.مشکل انتشارات پوزیتیوو نیاز داشت تا روش معمول ثبت نام حضور دانشجویان را بهینه کند و بتواند دانشجویانی را که نمی توانند به موقع در دوره ها ثبت نام کنند در لیست حضور و غیاب قرار دهد.Visionnaire مسئول توسعه راه حلی به نام مرکز آموزشی بود، این پروژه امکان کنترل ثبت نام و تایید حضور در دوره های موسسه را فراهم کرد.

این راه حل برای پلتفرم اندروید توسعه یافته است و قابلیت خواندن کد QR را با تفاوت امکان استفاده از آن آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری در حالت آفلاین ارائه می دهد.با اپلیکیشن موبایل (برنامه) جدید توسعه یافته برای Editora Positivo، فرآیند ثبت حضور و غیاب و کنترل ثبت نام، عملکردهای مختلفی مانند صدور گواهی، کنترل حضور و غیاب و کنترل افراد در یک کلاس را بهینه کرد.فن آوری اپلیکیشن موبایل (برنامه) برای پلتفرم اندروید، با ادغام با سیستم وب ناشر توسعه داده شد.

ساخته شده با زبان جاوا، و با پیروی از استانداردهای توسعه گوگل (اندروید استودیو و توسعه دهنده گوگل)، آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری یک خواننده کد QR (اسکنر کد QR) ارائه می دهد.مشکل مفصل: Editora Positiva تمام مواد و کنترل ثبت نام دوره های خود را به صورت دستی انجام داد و پس از ایجاد سیستم وب خود برای کنترل دوره های ارائه شده توسط موسسه به مشتریان خود، نیاز به ادغام آن با یک برنامه تلفن همراه ایجاد شد. ماموریت بهینه سازی فرآیند ثبت نام و ثبت نام حضور در رویدادها و آموزش های آن را خواهد داشت.

راه حل دقیق: Visionnaire به عنوان یک شریک فناوری مسئول توسعه این پروژه کنترل ثبت نام دوره در پلتفرم آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری اندروید بود. این برنامه برای اجازه دادن به فرآیند ثبت نام در دوره های در دسترس توسط ناشر و همچنین برای در دسترس قرار دادن سابقه حضور دانش آموزان ثبت نام شده در دوره ایجاد شده است. این برنامه همچنین کنترل دسترسی را از طریق یک مفسر کد QR که با سخت افزار دوربین دستگاه ساخته شده است، به صورت آنلاین و آفلاین، ارائه عملکردهای مختلف و حذف هر نوع تایپ قبلی ارائه می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید بپردازید.

نرم افزار جمع آوری اطلاعات چیست؟نرم افزار جمع آوری داده ها یک سیستم کامپیوتری برای جمع آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری آوری و ذخیره سازی داده های کمی و کیفی به صورت الکترونیکی است. مزایای استفاده از سیستم های جمع آوری داده ها این است که استفاده از بررسی های کاغذی را حذف می کنند و اجازه می دهند داده ها به سرعت برای تجزیه و تحلیل و ارائه صادر شوند.نرم افزار جمع آوری داده ها برای اولین بار در اوایل دهه 1980 معرفی شد (Hyde, 1998).

برای رفع بسیاری از کاستی های سیستم های مبتنی بر کاغذ، مانند افزایش خطاها از طریق رونویسی آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری و تشخیص دیرهنگام خطاها، نادرستی ها. اولین مورد از این سیستم ها به طور گسترده در مایکروسافت اکسس و MySQL مورد استفاده قرار گرفت. با شروع قرن، ابر آمد، که هر مرورگر وب را به یک پلت فرم فرم برای مشاهده و پر کردن فرم ها گسترش داد. این نوآوری انفجار بزرگ جنبش بدون کاغذ بود.علیرغم پیشرفت‌ها در سیستم‌های ورود داده‌های مبتنی بر وب، پژوهشگران میدانی تاریخی و تیم‌های بالینی که در این زمینه کار می‌کنند.

همچنان از بار جمع‌آوری داده‌های مبتنی بر کاغذ رنج می‌برند. این به یک دلیل ساده است: ابزارهای ثبت آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری اطلاعات در وب زمانی که اینترنت وجود ندارد بی فایده می شوند. اگرچه پذیرش جهانی گوشی های هوشمند طی پنج سال گذشته به شدت افزایش یافته است، دسترسی به اینترنت با همان سرعت رشد نکرده است و بسیاری از نقاط جهان هنوز آفلاین هستند.گرفتن اطلاعات آفلاین برنامه‌های جمع‌آوری داده، برنامه‌های تلفن همراهی هستند که به شما امکان می‌دهند داده‌ها را از تلفن هوشمند، تبلت یا iPad جمع‌آوری کنید.

یکی از مزایای اصلی برنامه های جمع آوری داده، امکان جمع آوری داده ها به صورت آفلاین یا در حال آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری حرکت است. فرم‌های آفلاین به محققانی که در مکان‌هایی با اینترنت غیرقابل اعتماد کار می‌کنند این امکان را می‌دهد تا یک نسخه پشتیبان از داده‌های خود را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنند و پس از دسترسی به اینترنت، آن را آپلود کنند.از آنجایی که امروزه محققان مزایای بی‌شمار استفاده از برنامه‌های نظرسنجی تلفن همراه را نسبت به فرم‌های کاغذی می‌بینند، تعداد راه‌حل‌های جمع‌آوری داده‌ها در حال افزایش است.

امیدواریم با این مقاله به این سوال پاسخ دهیم که کدام یک از این گزینه ها ممکن است برای اهداف آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری تحقیقاتی شما مناسب باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم راهنمای ما در مورد بهترین شیوه‌های جمع‌آوری داده‌های آفلاین را بخوانید تا نگاهی عمیق به نحوه ثبت موفقیت‌آمیز در مناطق دور افتاده داشته باشید.مدیریت پرونده در مقابل مجموعه داده های مقطعی هنگام بررسی ابزارهای گردآوری داده ها برای تحقیق، تشخیص این نکته ضروری است که پروژه ها از نظر طراحی و هدف متفاوت هستند.

بنابراین، طرح فرم نظرسنجی تلفن همراه انتخاب شده باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا برای آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری طیف وسیعی از داده های مختلف و همچنین در مناطق بالقوه غیر مرتبط استفاده شود.یک تمایز اساسی بین پروژه های تحقیقاتی مختلف، چارچوب زمانی است. آیا داده های افراد فقط یک بار و به عبارت دیگر به صورت مقطعی جمع آوری می شود؟ یا آیا این تحقیق نیاز به اندازه گیری در چند نقطه از زمان، به عبارت دیگر طولی دارد؟

‌سطح مقطع.تحقیقات مربوط به ثبت داده ها در یک نقطه زمانی واحد، به اصطلاح “عکس فوری” از یک آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری جمعیت، یک مطالعه مقطعی است. این داده ها فقط یک بار جمع آوری می شوند. اغلب، این مطالعات اطلاعات شناسایی شخصی (PII) را جمع آوری نمی کنند زیرا افراد مورد مطالعه نیازی به ردیابی ندارند. این نوع مطالعات همیشه مشاهده ای هستند که در آن محققین بدون دستکاری در محیط مطالعه، اطلاعات مربوط به آزمودنی های خود را ثبت می کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

نمونه هایی از مطالعات مقطعی، ثبت نام بیماران یا بررسی های خانگی است.پیگیری پرونده برخی آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری از پروژه ها به بررسی موضوعات مشابه در مقاطع زمانی مختلف، به عبارت دیگر، به صورت طولی نیاز دارند. برای ردیابی کارآمد سوژه ها، پروژه های طولی نیاز به یک راه حل جمع آوری داده دارند که از مدیریت پرونده پشتیبانی می کند.مدیریت پرونده توانایی ایجاد موجودیت ها و ردیابی آنها در طول زمان است. یک مورد می تواند هر چیزی باشد.

آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری چگونه است؟

بیمار، ذینفع، مکان، برنامه یا تسهیلات. مدیریت موردی باعث صرفه جویی در زمان و بهبود کیفیت داده ها آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری در تحقیقات طولی می شود، زیرا نیاز به وارد کردن مجدد داده های مرجع را در هر بار ارزیابی یک موضوع از بین می برد.با اشباع روزافزون راه حل های نظرسنجی تلفن همراه، ما بهترین ها را تا به امروز مورد بررسی قرار داده ایم. ما بر آن شدیم تا دامنه سودمندی آن را – هم برای مطالعات مقطعی و هم برای مطالعات طولی -، شناسه آن بررسی کنیم.

یکپارچگی برای نظرسنجی های آفلاین و خدمات اضافی آن که آنها را متمایز آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری می کند.1. Teamscope (اندروید، iOS و وب)Teamscope یک پلت فرم جمع آوری داده ایمن و با استفاده آسان است که به ویژه برای داده های حساس و تحقیقات بالینی طراحی شده است.در زمینه‌ای که اکثر ابزارها فقط تحت وب هستند و بدون اتصال به اینترنت بی‌فایده هستند، Teamscope یک رویکرد منحصر به فرد برای جمع‌آوری داده‌های ایمن و در حال حرکت ارائه می‌دهد.

Teamscope با اولین برنامه نظرسنجی تلفن همراه آفلاین خود برای اندروید و iOS، محققان را قادر آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری می‌سازد تا فرم‌های قدرتمند تلفن همراه ایجاد کنند، داده‌های کمی و کیفی را به صورت آفلاین جمع‌آوری کنند و تنها با چند کلیک آن‌ها را مشاهده کنند.Teamscope امنیت داده ها را بالاترین اولویت خود قرار می دهد. داده ها به صورت رمزگذاری شده در دستگاه های تلفن همراه ذخیره می شوند و کاربران علاوه بر نیاز به نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی، باید یک رمز عبور چهار رقمی برای باز کردن قفل برنامه ایجاد کنند.

تمام جلسات برنامه تلفن همراه شما پس از 30 ثانیه عدم فعالیت یا پس از بسته شدن برنامه، برای دسترسی آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری به برنامه، کاربر باید رمز Teamscope خود را دوباره وارد کند.هنگام انجام یک مطالعه طولی، محققین می‌توانند از ویژگی مدیریت پرونده Teamscope استفاده کنند. این قابلیت به آن‌ها اجازه می‌دهد مواردی را برای سوژه‌های فردی ایجاد کنند، آنها را با سایر کاربران در پروژه خود به اشتراک بگذارند، و داده‌ها را برای موارد خود بارها بارگذاری کنند.

ویژگی ها: کراس پلتفرم (iPad، iPhone و Android)، ایجاد کننده مطالعه، نظرسنجی های تلفن همراه، مدیریت آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری پرونده، تجسم داده ها، پشتیبانی مشتری.هزینه: برنامه هایی از 169 یورو در ماه در صورت پرداخت سالانه. آزمایشی رایگان به مدت 7 روز.در دسترس بودن: iOS، اندروید و وب2. Open Data Kit (اندروید)Data Kit را در فروشگاه Google Play باز کنیدOpen Data Kit (ODK) نرم افزار منبع باز برای جمع آوری داده ها، مدیریت و استفاده در محیط های با منابع محدود است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

هدف ODK ارائه ابزارهای منبع باز و مبتنی بر استانداردها است که آزمایش آسان، استفاده آسان، تغییر آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری آسان و مقیاس پذیری آسان باشد (وب سایت ODK).بسته داده‌های باز اجازه می‌دهد تا انواع مختلفی از داده‌ها، از متن گرفته تا عکس و مکان، وارد و جمع‌آوری شوند، بسته به نیاز محققین.برای اینکه این ابزارها به طور گسترده در دسترس و کاربردی باشند، ODK در چندین زبان و سایر کارهای آفلاین پشتیبانی می شود. آنها به تیم ها اجازه می دهند از دستگاه های تلفن همراه، دسکتاپ یا سرور خارج از جعبه استفاده کنند یا آنها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند.

به طور خاص، جامعه Open Data Kit دو مجموعه نرم افزاری را ارائه می دهد. ODK و ODK-X. اولی دسترسی آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری به ابزارهای ساده‌ای را فراهم می‌کند که سابقه ثابتی در استقرار در مقیاس بزرگ برای ثبت داده‌های تلفن همراه دارند. این مجموعه نرم افزاری برای موارد رایج مناسب است. جدیدترین مجموعه نرم افزاری، ODK-X، ابزارهایی را برای گردش های کاری پیچیده تر ارائه می دهد. برای این نرم‌افزار، سفارشی‌سازی با جاوا اسکریپت، مجموعه‌ای بسیار انعطاف‌پذیر را امکان‌پذیر می‌کند که شامل ورود داده‌های طولی، همگام‌سازی دو جهته و مدیریت داده‌های روی دستگاه می‌شود.

Open Data Kit همچنین دارای یک انجمن بزرگ و بسیار فعال است. تالار گفتمان ODK فضایی است آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری که در آن می‌توان ایده‌های مربوط به جمع‌آوری داده‌های تلفن همراه را به اشتراک گذاشت و بحث کرد. کاربران همچنین می توانند در مورد نرم افزار ODK در اینجا راهنمایی بیابند.ویژگی ها: سازنده مطالعه، فرم های آفلاین، انجمن هزینه: رایگان، منبع باز در دسترس بودن: اندرویدجمع آوری داده های تلفن همراه، بسیار آسان است.

فرم‌های جمع‌آوری داده کاملاً قابل تنظیم بسازید، داده‌ها را از طریق iOS، Android و وب جمع‌آوری کنید آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری و تنها با چند کلیک آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید.Teamscope را به صورت رایگان امتحان کنید3. جعبه ابزار Kobo (اندروید و وب)Kobotoolbox در فروشگاه Google Play KoBoToolbox یک ابزار رایگان و متن باز برای جمع آوری داده های تلفن همراه است که توسط ابتکار بشردوستانه هاروارد توسعه یافته است.

جعبه ابزار KoBo به طور گسترده ای برای ورود اطلاعات توسط سازمان های بشردوستانه مانند کمیته بین المللی نجات، آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه و نجات کودکان استفاده می شود.ورود داده ها را می توان از طریق مرورگر وب یا در برنامه اندروید Kobo Toolbox به نام KoboCollect انجام داد. KoboCollect از ورود اطلاعات به صورت آفلاین در تلفن های اندرویدی و تبلت ها پشتیبانی می کند.

نرم افزار KoBoToolbox را می توان بر روی هر کامپیوتر یا سروری نصب کرد و دو سرور موجود است که آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری امکان استفاده رایگان را فراهم می کند برای مشاهده، تجزیه و تحلیل، به اشتراک گذاری و دانلود داده های جمع آوری شده، محققان می توانند از برنامه وب KoBoToolbox استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =