منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت

آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت به طور کامل

سرفصل‌های مقاله

توسعه برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت حوزه ای از برنامه نویسی وب با تقاضای رو به رشد است. ظهور استانداردهای مختلف، عمدتاً HTML5، توسعه برنامه های کاربردی را برای دستگاه های آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت کوچکتر و با اشکال مختلف تعامل با کاربر تسهیل می کند. دانش موجود توسعه دهندگان وب، از طریق استفاده از ابزارهایی مانند PhoneGap، زمینه فعالیت حرفه ای آنها آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت را گسترش می دهد و اجازه می دهد تا بدون نیاز به مطالعه زبان های جدید یا زبان های جدید، به ایجاد برنامه هایی مانند برنامه های بومی اجرا شوند.

دانش خود را از فناوری های وب برای ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه به کار بگیرید و تطبیق دهید. تفاوت بین آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت برنامه های کاربردی برای رایانه ها و برنامه های دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچکتر، حالت های تعامل متفاوت و امکان عملکرد آفلاین را تشخیص دهید. می تواند یک برنامه را روی یک موبایل اندرویدی ایجاد و نصب کند.اهداف مشخص.در مورد پلاگین ها برای برنامه های تلفن همراه بیاموزید و به کار ببرید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بپردازید.

آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت

یک برنامه تلفن همراه ایجاد کنید، از کد معروف به html5 شروع کنید. دانش برنامه نویسی قابل آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت اجرا در وب موبایل را به دست آورید.روش شناسی یاددهی-یادگیری:شما از طریق پردیس مجازی ما که در 24 ساعت شبانه روز در دسترس است و جایی که می توانید پیدا کنید، تمام ارتباط با معلمان را خواهید داشت:تالارهای بحث و گفتگو.پرس و جو از استاد راهنما از طریق انجمن ها و پیام های داخلی.مطالب خواندنی مورد نیاز محتوای مکمل.

فعالیت ها و کار فردی و/یا گروهی یکپارچه.کلاس در زمان واقعی، حداقل 1 جلسه هر 15 روز، از آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت طریق زوم.روش ارزیابی و اعتبار سنجی:مطالعه آنلاین به شما این امکان را می دهد که برنامه ها و فعالیت های روزانه خود را در رابطه با دوره سازماندهی کنید، به شما در یادگیری استقلال می دهد و به شما امکان می دهد هر زمان و هر کجا که می خواهید مطالعه کنید.روش 100٪ از راه دور است، هر یک از دوره های ما دارای یک پردیس مجازی است که شامل تمام مطالب آموزشی لازم است و در آن فعالیت های لازم برای درک و ترکیب دانش مورد انتظار از موضوعات توسعه یافته انجام می شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید بپردازید.

از جمله فعالیت های انجام شده در کلاس مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:تالارهای گفتگو: آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت معلمان تالارهایی را تعدیل خواهند کرد که در آن شبهات و سؤالات قابل ارائه است و همچنین به عنوان ابزاری برای بحث برای توسعه مفاهیم دوره عمل می کند. به همین ترتیب، تالارها فضای اصلی برای تولید بازخورد بین معلمان و دانش آموزان، دانش آموزان، بنابراین اجازه می دهد تا دانش را به صورت گروهی ایجاد کنند و از تجربیات یا دیدگاه های دانش آموزان بیاموزند.

پرس و جو از معلم: پردیس مجازی یک سرویس پیام خصوصی دارد که به دانش آموز امکان می دهد آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت شخصاً با معلم ارتباط برقرار کند.فعالیت ها: فعالیت های فردی و/یا گروهی برای کاربرد عملی دانش به دست آمده توسعه خواهند یافت. برخی از فعالیت ها اجباری و ارزشی خواهند بود در حالی که برخی دیگر اختیاری خواهند بود، اما در خدمت بهبود دانش کسب شده خواهند بود. تمامی فعالیت ها به صورت آنلاین انجام می شود.

کلاس های مجازی به صورت بلادرنگ: کلاس ها به صورت دوره ای به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود. این آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت کلاس‌ها، که توسط استاد راهنما هدایت می‌شوند، به تعمیق و تکمیل موضوعات تحت پوشش در ماژول‌ها و انجمن‌های بحث کمک خواهند کرد.این دوره به دانش آموز اجازه می دهد تا بر دانش برنامه نویسی لازم برای توسعه وب سایت های تعاملی تسلط یابد. این ادامه طبیعی دوره CFI صفحات وب با HTML5 است.

که در آن برنامه نویسی وب در سمت مشتری عمیق تر می شود: تعامل با کاربر، مدیریت آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت پنجره، جلوه های بصری، AJAX، … علاوه بر این، کتابخانه های دیگر بر اساس مطالعه می شوند. جاوا اسکریپت مانند jQuery که به توسعه وب کمک می کند. به عنوان مکمل نهایی، مقدمه ای بر توسعه بازی های ویدیویی با فناوری های وب گنجانده شده است که دانش آموز را با ساخت آسان بازی برای مرورگرها یا دستگاه های تلفن همراه مختلف آشنا می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت بپردازید.

یک درس نمونه از دوره برای کیست؟توسعه وب فرصت های شغلی بی شماری را هم در شرکت های آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت بزرگ و هم در مشاغل آزاد ارائه می دهد. امروزه اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌ها و بازی‌ها، هم برای مرورگرهای دسکتاپ و هم برای دستگاه‌های تلفن همراه، با استفاده از فن‌آوری‌های شرح داده شده در دوره پیاده‌سازی می‌شوند. بنابراین، این دوره برای دانشجویان علاقه مند به توسعه وب که می خواهند رزومه تحصیلی خود را بهبود بخشند و برای هر نوع حرفه ای در این زمینه در نظر گرفته شده است.

دانستن HTML5 و CSS3 برای گذراندن دوره ضروری است. مهارت های برنامه نویسی اولیه آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت نیز توصیه می شود، اما لازم نیست. توصیه می شود قبلاً دوره CFI صفحات وب را با HTML5 تکمیل کرده باشید.مقدمه ای بر جاوا اسکریپت و جی کوئری: مقدمه ای بر توسعه وب. ابزارهای توسعه وب با جاوا اسکریپت چه کاری می توانم انجام دهم؟جاوا اسکریپت: نحو زبان پایه. آرایه ها، رشته ها و اشیاء. کارکرد. مناسبت ها. اشیاء مرورگر و DOM API.

jQuery: مقدمه ای بر jQuery. انتخابگرها مناسبت ها. آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت اصلاح درخت DOM. اصلاح CSS جلوه ها AJAX.توسعه بازی با جاوا اسکریپت: مقدمه ای بر فازر. ساخت یک بازی ویدیویی پلتفرم با Phaser.نرم افزار .نرم افزار مورد استفاده در این دوره به شرح زیر می باشد:با استفاده از این دوره رایگان شما قادر خواهید بود اپلیکیشن هایی را برای گوشی های موبایل، کامپیوتر و تبلت توسعه دهید.با استفاده از HTML5، CSS3 و JavaScript5، طراحی اکثر برنامه های مشتری در اینترنت (گوگل، توییتر، فیس بوک، آمازون…) را یاد خواهید گرفت، آیا علاقه دارید؟

این یک دوره رایگان از دست Miriada X است که برای مبتدیان طراحی شده است و عناصر لازم برای توسعه آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت برنامه ها را با جزئیات شرح می دهد.همه اینها با رویکردی چند رشته ای برای برنامه نویسی در جاوا اسکریپت و طراحی گرافیکی و همچنین استفاده از کتابخانه هایی مانند jQuery یا jQuery UI، Bootstrap (طراحی های تطبیقی)، gmaps (ادغام نقشه های گوگل) یا phonegap (ایجاد برنامه ها).همه اینها ممکن است برای شما جدید به نظر برسد، اما نگران نباشید. این دوره برای مبتدیان طراحی شده است و کم کم شما هر یک از مفاهیم را یاد خواهید گرفت.

این دوره اولین دوره از برنامه “طراحی خدمات در فضای ابری برای دسترسی موبایل و چند آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت دستگاه با HTML5” است که توسط Red.es، Universia، CENATIC، Telefónica Digital و TED ترویج و حمایت می شود.این برنامه شامل پنج دوره است که به تدریج در پلت فرم MiríadaX گنجانده می شود.این ابتکار در معیار “آموزش برای اشتغال” طرح گنجاندن دیجیتال و اشتغال پذیری دستور کار دیجیتال برای اسپانیا گنجانده شده است.

این یک راه خوب برای یادگیری و همچنین فرصتی برای پیوستن به یک طرح جامع است، آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت فکر نمی کنید؟ماژول های دوره توسعه برنامه جنبه های مختلفی را که در دوره توسعه برنامه یاد خواهید گرفت بررسی کنید:ماژول 0 – مقدمه ای بر توسعه HTML5، CSS و جاوا اسکریپت برای برنامه های وب.ماژول 1 – مقدمه ای بر عناصر اساسی HTML، CSS.ماژول 2 – ساختار HTML5/CSS3 برای اشیاء چند صفحه ای و چند رسانه ای.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله جاوا اسکریپت برای اندروید بپردازید.

ماژول 3 – جاوا اسکریپت: جمله، عبارت، متغیر، تابع، شی و DOM.ماژول 4 – Boolean، if/else، رشته، آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت عدد، DOM، رویدادها و تعامل.ماژول 5 – حلقه ها. آرایه ها به عنوان اشیا عمل می کند. دامنه ها بسته شدن. جی کوئری ماژول 6 – jQuery UI. تعامل با کاربر. بوت استرپ طراحی تطبیقی ماژول 7 – تعمیق در آرایه ها، اشیاء، خواص، روش ها، انواع. ماژول 8 – LocalStorage، iFrames، Origin Policy و JSON.ماژول 9 – مقدمه ای بر گرافیک و انیمیشن های SVG. موقعیت جغرافیایی.

 روش آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت

ماژول 10 – بسته بندی برنامه های کاربردی وب برای اندروید یا iOS.و اگر برای شما جالب بود، فراموش نکنید آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت که این دوره آموزشی توسعه برنامه را به اشتراک بگذارید و در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا از همه چیزهایی که منتشر می کنیم به روز باشید.ارائه دوره عالی توسعه اپلیکیشن موبایل این دوره دانش فنی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از ابتدا یک برنامه ایجاد کنید، بدون غفلت از جنبه هایی مانند طراحی، مدیریت پروژه و دانش که به شما امکان می دهد به شرایط فعلی بازار، تحولات و چشم اندازها در کوتاه مدت فکر کنید.

دو مدرک: دیپلم آموزشی Deusto و گواهی از دانشگاه بین المللی والنسیا.دوره تایید آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت شده توسط Quadram و ATI، انجمن تکنسین های کامپیوتر.معلمان متخصص صنعت.مستر کلاس ها و کنفرانس های ویدئویی در زمینه توسعه و طراحی اپلیکیشن.پروژه دوره نهایی و جامعه مجازی دانشجویان.زبان انگلیسی بخشی.بانک کار و خدمات کارآموزی رندستاد.اهداف دوره برنامه نویسی اندروید و iOS.بر کل فرآیند توسعه و ترویج برنامه های کاربردی تلفن همراه مسلط شوید.

شما مناطقی از بازار را که برنامه ها در آن حرکت می کنند را می شناسید که برای آنها مفید خواهد بود.استراتژی های آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت موقعیت یابی خود را در بازار اپلیکیشن های موبایل تعریف کنید.شما به زبان های برنامه نویسی اولیه برای توسعه اپلیکیشن های موبایل و تعیین معماری اطلاعات تسلط خواهید داشت:HTML5 (نمایه موبایل)، نمایه موبایل CSS و جاوا اسکریپت برای موبایل.شما به طور کامل پروژه های توسعه اپلیکیشن موبایل را مدیریت خواهید کرد.

بر اساس استراتژی های کسب و کار و انتظارات مخاطبان هدف آن.شما با Apache Cordova FrameWork برنامه های آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت چند پلتفرمی (که به طور نامشخص در دستگاه های اندروید و iOS کار می کنند) توسعه خواهید داد و با استفاده از دانش به دست آمده در HTML5، CSS و جاوا اسکریپت با محیط و رابط کاربری آن آشنا خواهید شد.شما برنامه خود را با FrameWork Apache Cordova برنامه ریزی خواهید کرد که آن را با شبکه های اجتماعی ادغام می کند تا آن را با آخرین پیشرفت های بازار تطبیق دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =