ثبت نام
آموزش تخصصی کامپیوتر

بهترین دوره آموزش تخصصی کامپیوتر

سرفصل‌های مقاله

چیزی که من در مورد آموزش تخصصی کامپیوتر شغلم به عنوان مربی مایکروسافت آفیس دوست دارم این است که می توانم تجربیات واقعی آموزش تخصصی کامپیوتر “آها” را به مردم ارائه دهم. شادی شرکت کنندگان دوره همیشه قابل توجه است – صرف نظر از اینکه اولین ارائه آموزش تخصصی کامپیوتر پاورپوینت در حال ایجاد است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کامپیوتر به زبان ساده را مشاهده کنید

علاوه بر این، من مشتاق هستم که به طور مداوم یک نفس تازه از نظر آموزش نرم افزاری برای شرکت ها و کارکنان با روش ها و محتوای آموزشی به روز شده ارائه دهم. آموزش تخصصی کامپیوتر من از کار با تیم دوازده نفری مربیان مستقل Microsoft Office و Adobe لذت می برم. علاوه بر دانش تخصصی و مهارت های آموزشی.

آموزش تخصصی کامپیوتر

همه در برخورد با شرکت کنندگان دوره مهارت و لذت از خود نشان می دهند. به نظر من، این عامل “انسانی” برای تبدیل یک دوره آموزشی خوب به دوره ای عالی اهمیت ویژه ای آموزش تخصصی کامپیوتر دارد. ما با هم برای شما در دوسلدورف و همچنین اسن، دویسبورگ، کلن، کل منطقه راین-روهر و در سراسر کشور کار می کنیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان را مشاهده کنید

من همچنین مشتاقانه منتظر درخواست های آموزشی بیشتر شما هستم و مشتاقانه منتظر تماس شما هستم! شما می توانید اطلاعات تماس من را در اینجا پیدا کنید.دوره های مایکروسافت آفیس آموزش تخصصی کامپیوتر به صورت جداگانه برنامه ریزی شده استComputerschulung Düsseldorf ارائه دهنده دوره های مایکروسافت آفیس است.

Computerschulung Düsseldorf علاوه بر سمینارهای آموزش تخصصی کامپیوتر حضوری با موضوعاتی مانند اصول اولیه Excel، Pivot یا VBA، در برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی داخلی خاص مشتری تخصص دارد.صرف نظر از اندازه و صنعت شرکت، شما و کارمندانتان در Excel، Word، PowerPoint، Outlook و Access و همچنین SharePoint، OneNote، Project & Co.

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان را مشاهده کنید

به لطف آموزش کامپیوتر در دوسلدورف، کاملاً مناسب خواهید بود و با دانش تخصصی و آموزشی متقاعد خواهید شد. مهارت ها و تعهد بزرگ برای هر یک از شرکت کنندگان آموزش تخصصی کامپیوتر .طیف وسیعی از دوره های آموزشی کامپیوتر ارائه شده در دوسلدورف با دستورالعمل های مختصر، دوره های آموزش الکترونیکی، کتاب های الکترونیکی و راهنماها گرد می شود.

انواع دوره آموزش تخصصی کامپیوتر

تا اطمینان حاصل شود که آنچه آموخته اید در طولانی مدت محافظت می شود. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان دوره می‌توانند اتاق‌های آموزشی کاملاً مجهز یا نوت‌بوک‌های اجاره‌ای آموزش تخصصی کامپیوتر از جمله Windows 10 و Office 2016، 2019 یا Microsoft 365 را داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه کلاس آموزش کامپیوتر  را مشاهده کنید

تمرکز منطقه ای ارائه دهنده در سراسر کشور نوردراین-وستفالن است، به ویژه منطقه راینلند و روهر از منطقه کلن تا دورتموند. همه سمینارهای آزاد در دفتر مرکزی در دوسلدورف برگزار آموزش تخصصی کامپیوتر می شود. در هر آموزشی این امکان وجود دارد که فایل های خود را برای دستیابی به موفقیت های یادگیری قرار دهید که می تواند به طور مستقیم پیاده سازی شود.

آموزش کامپیوتر خانم ایوان لیگنر ITL Training Leiggener را در سال 1993 با نام Leiggener Softwareschulung تأسیس کرد.آموزشگاه کامپیوتر در آموزش به روزترین مهارت های کامپیوتری تخصص دارد. تمرکز دوره های کامپیوتر، آموزش عملی فناوری اطلاعات و همچنین پشتیبانی شخصی و پاسخگویی آموزش تخصصی کامپیوتر به نیازهای شرکت کنندگان.

کیفیت دوره ها، لذت یادگیری و موفقیت یادگیری شرکت کنندگان در دوره از اهداف اولیه آموزشگاه است. از سال 2002 شرکت Leiggener Softwareeschulung فعالیت های خود آموزش تخصصی کامپیوتر را با نام جدید ITL Training Leiggener با دوره های ویژه بیشتر گسترش داد. دوره ها توسط اساتید مجرب برگزار می شود.

این شرکت 2 گواهینامه برای گواهی EduQua از انجمن سوئیس برای سیستم های کیفیت و مدیریت (SQS) انجام داد و بنابراین الزامات ذکر شده در فرآیند EduQua در زمینه آموزش آموزش تخصصی کامپیوتر مداوم را برآورده می کند.آموزش بزرگسالان خانم یوون لیگنر یک مربی بزرگسالان است.

او دارای گواهینامه SVEB 1 + 2 برای آموزش بزرگسالان و از سال 2000 گواهی فدرال به عنوان مربی است. در سال 2007 او دیپلم فدرال را گرفت. دیپلم به عنوان مدیر آموزش و گسترش آموزش تخصصی کامپیوتر این پیشنهاد به مشاوره در زمینه آموزش.مدرسه کامپیوتر مهارت های فعلی کامپیوتر را – به صورت شخصی، عملی و حرفه ای.

مشاوره تحصیلی خدمات مختلفی را در زمینه آموزش ارائه می دهد.الزامات کیفیت این شرکت برای تضمین موفقیت و رضایت مشتری، کیفیت دوره ها و مشاوره های خود را مطالبات آموزش تخصصی کامپیوتر زیادی دارد.هسته اصلی تضمین کیفیت مفاهیم دوره ها و مشاوره آموزشی، اهداف، مخاطبان هدف، محتوای دقیق، بازخورد، ارزیابی و توسعه بیشتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =