ثبت نام
سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان

چند سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان

سرفصل‌های مقاله

امروزه کودکان با کامپیوتر سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان و اینترنت به صورت طبیعی بزرگ می شوند. اما آنها در مسیر خود در دنیای مجازی به حمایت سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان نیاز دارند.کودکان از سنین پایین کامپیوتر را تجربه می کنند.رایانه و اینترنت در حال سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان حاضر تجهیزات استاندارد رسانه ای.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کامپیوتر به زبان ساده را مشاهده کنید

و اکنون در زندگی روزمره ما همه جا حاضر هستند. ما نمایه های خود را با داده ها پر می کنیم، آنلاین خرید می کنیم، در رسانه های اجتماعی ملاقات می کنیم یا ویدیوها سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان را تماشا می کنیم. ما به موسیقی گوش می‌دهیم، آلبوم‌های عکس طراحی می‌کنیم، یاد می‌گیریم و با رایانه‌ها کار می‌کنیم.

سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان

بنابراین جای تعجب نیست که رایانه به یک رسانه رایج در زندگی سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان روزمره برای کودکان و جوانان تبدیل شده است.کارکردن با رایانه، لپ تاپ یا رایانه لوحی اکنون «بازی کودکانه» است و کودکان به ویژه با تماشا کردن و امتحان کردن چیزها یاد می گیرند. این واقعیت که آنها می توانند به سرعت و به طور طبیعی راه خود را در اطراف دنیای دیجیتال پیدا کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان را مشاهده کنید

و گاهی اوقات بهتر از ما والدین می دانند، اغلب سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان منجر به این فرض می شود که آنها می توانند با شایستگی با آن برخورد کنند.بنابراین ضروری است که شما به‌عنوان والدین راهنمایی‌های «متخصص» در استفاده از رایانه و اینترنت به فرزندتان ارائه دهید – حتی اگر مجبور باشید بر ترس خود از تماس غلبه کنید.

رایانه ها نیز امکانات زیادی را برای کودکان فراهم می کنند. نکات زیر به والدین کمک می کند تا از کودک خود در برابر آنچه از آنجایی که کودکان کوچک‌تر جهت‌گیری خانوادگی قوی دارند، سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان هنگام استفاده از رایانه و اینترنت در خانواده، کنجکاوی طبیعی در آنها ایجاد می‌شود. می‌خواهید «بزرگ‌ها» را تقلید کنید، می‌خواهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش تخصصی کامپیوتر  را مشاهده کنید

دکمه‌ها را فشار دهید، به تصاویر رنگارنگ روی مانیتور نگاه کنید، یک USB را وارد کنید و موس را روی میز بکشید.برخی از کودکان نوپا وقتی می توانند روی یک صفحه کلید دور انداخته سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان هک کنند و تا آنجا که می توانند وانمود کنند که «گویی» می شوند، هیجان زده می شوند. دیگران وقتی می توانند.

به چند عکس رنگارنگ روی دامان مادر یا پدرشان نگاه کنند خوشحال می شوند یا حتی ممکن است چند کلید را روی رایانه “واقعی” فشار دهند. و کودکان پیش دبستانی در حال حاضر سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان شروع به درک دنیای بازی مجازی و یادگیری می کنند که مخصوصاً برای آنها ایجاد شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه کلاس آموزش کامپیوتر  را مشاهده کنید

انواع سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان

والدین در صورت علاقه نباید به طور مصنوعی کودک خود را از رایانه دور نگه دارند، اما اگر (هنوز) علاقه ای به آنها ندارند نباید آنها را به آنجا هدایت کنند. دیر یا زود این علاقه به طور سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان طبیعی به وجود می آید.بچه‌ها معمولاً وقتی با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در تماس هستند، کوچک‌تر هستند.

آنها به عنوان “مینی کامپیوترهای” سیار و مفید در زندگی روزمره والدین حضور دارند و حتی برای کودکان کوچک نیز به راحتی قابل استفاده هستند.کودکان علاقه مند به یادگیری سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان چیزهای جدید و کسب دانش در مورد جهان هستند. این قبل از هر چیز هنگام بازی به معنای «کلاسیک» اتفاق می‌افتد، اما همچنین هنگام برخورد با رسانه‌ها.

ترکیب درست مهم است: برخی از کودکان در سنین پایین به رایانه دسترسی دارند، به آن بسیار علاقه مند هستند و زمان زیادی را با آن می گذرانند.حتی بچه های کوچک هم به سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان سرعت مشتاق بازی های دیجیتال می شوند، مثلاً در گوشی های هوشمند، تبلت ها یا رایانه ها.

اما والدین باید بدانند که تجربه مستقیم با تمام حواس، حرکت و تماس با دیگران برای رشد سالم به ویژه در چند سال اول زندگی بسیار مهم است. هرکسی که فقط با رسانه سروکار سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان دارد، فاقد این تجربیات و فرصت هاست. اما والدین و کودکان متفاوت هستند: برخی از کودکان ممکن است به گزینه های بازی جایگزین بیشتری نیاز داشته باشند.

تا دوباره شادی و سرگرمی را توسعه دهند. آنها به فضاهای هیجان انگیزی نیاز دارند که بتوانند در آن جا حرکت کنند و دور و بر خود بچرخند. دیگران ممکن است بیش از حد توسط والدین سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان خود محافظت شوند و از دنیای مجازی جدا شوند. این ممکن است از تجربیات یادگیری ارزشمند جلوگیری کند.

در دنیایی که کامپیوتر و اینترنت بخشی از زندگی روزمره هستند، باید از کودک خود، متناسب با سنش، در درک بهتر و بهتر پیشنهادات رسانه ای، یافتن پیشنهادهای معنادار در اینترنت، یا استفاده سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان خلاقانه و خلاقانه از کامپیوتر حمایت کنید. تبادل نظر با دیگران اینترنت – برای کودکان بسیار جالب است.

هر چیزی که در دنیای واقعی وجود دارد را می توان در شبکه جهانی وب یافت: خوب، مفید، هوشمند، اما همچنین پیش پا افتاده، بد و “آشغال”. برای کودکان، اینترنت می تواند در درجه اول سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان سرگرم کننده و آموزنده باشد، اما همچنین می تواند تعاملی و ارتباطی باشد.کودکان و نوجوانان بسته به سن، سطح رشد و علایق خود از اینترنت.

مانند تلویزیون و سایر رسانه ها – به طور بسیار متفاوت سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان استفاده می کنند. آنها یاد می گیرند، نگاه می کنند، می خوانند، ارتباط برقرار می کنند (چت، تماس تلفنی برقرار می کنند، پست می گذارند)، بازی می کنند، سرگرم می شوند و سرگرم می شوند. نحوه استفاده آنها از اینترنت نیز به آن بستگی دارد.

بستگی به نحوه برخورد خانواده های آنها با رسانه های (جدید) دارد و فرزندان چه تجربیاتی در خانواده کسب می کنند.اینکه کودکان چقدر و برای چه مدت از اینترنت در زندگی روزمره استفاده سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان می کنند به سرعت با رسیدن به سن دبستان افزایش می یابد: حدود 15 درصد از کودکان 6 تا 7 ساله هر روز و از 8 تا 9 سالگی از اینترنت استفاده می کنند.

افراد مسن در حال حاضر حدود 25 درصد از آن استفاده می کنند و تقریباً 40 درصد از کودکان 10 تا 11 ساله هر روز آنلاین هستند. با افزایش سن، مدت زمان استفاده روزانه از اینترنت افزایش سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان می یابد.کودکانی که در اینترنت گشت و گذار می کنند نیاز به نظارت و محدودیت زمانی دارند.

دستگاه‌های رسانه‌ای کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شوند و در نتیجه متحرک نیز هستند. در حالی که استفاده از اینترنت قبلاً به “رایانه خانگی” که به طور دائم در آپارتمان قرار داشت گره خورده سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان بود، اینترنت اکنون تقریباً در همه جا و به طور مداوم با لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند در دسترس است.

در خانه روی مبل، هنگام غذا خوردن، در اتاق انتظار دکتر. ، در ایستگاه اتوبوس، در مسیر مهدکودک و جلو یا در مدرسه. این می تواند عملی باشد، اما می تواند به سرعت آنقدر طبیعی شود که سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان فعالیت های دیگر را سرکوب کند.دنیای مجازی اینترنت بی حد و حصر است، پیشنهادات گسترده و تقریباً همه در دسترس کودکان هستند.

کودکان و نوجوانان اینترنت را در درجه اول به عنوان یک فرصت و نه یک مشکل می بینند. اغلب آنها نمی توانند به طور واقع بینانه خطراتی را که در طول استفاده خود را در معرض آن قرار سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان می دهند ارزیابی کنند. ماندن در اینترنت به ویژه هنگامی که صحبت از امنیت داده ها، تبلیغات پنهان یا تله های هزینه به میان می آید بسیار مهم است.

اگر اقدامات احتیاطی مناسب را انجام ندهید، کودکان می توانند به طور غیرمنتظره ای با سایت های مستهجن یا خشونت آمیز تنها با چند کلیک مواجه شوند. بنابراین مهم است که از فرزندسایت آموزش کامپیوتر برای کودکان خود در برابر پیشنهاداتی که برای کودکان یا سن آنها مناسب نیست محافظت کنید.

تقریباً همه کودکان نوپا و پیش دبستانی از اینترنت در خانه استفاده می کنند. این به شما به عنوان یک مادر یا پدر این فرصت را می دهد که به طور مداوم فرزندان خود را همراهی کنید و سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان از استفاده مناسب با سن خود اطمینان حاصل کنید.مطالب گسترده ای در مورد همه توصیه ها و اقدامات محافظتی وجود دارد.

بچه ها معمولاً معتقدند که بیشتر خدمات به صورت رایگان در اینترنت ارائه می شود، به خصوص زمانی که کل آن بسته بندی جذابی باشد، مثلاً در قالب مسابقات. با این حال، پشت سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان پیشنهادات ظاهراً رایگان، اغلب «تجربه‌هایی» وجود دارد که دائماً راه‌های جدیدی برای بیرون کشیدن پول از جیب خود برای کاربران بی‌تجربه اینترنت پیدا می‌کنند.

با فرزند خود در مورد “تخریب” در اینترنت صحبت سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان کنید و با مراکز مشاوره مصرف کننده تماس بگیرید – در آنجا اطلاعاتی در مورد نحوه محافظت موثر از خود و نحوه مقابله با آن در صورتی که قبلا “به دام افتاده اید” خواهید یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =