ثبت نام
سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید

بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید برنامه نویسی قبلاً در حال یادگیری در مورد ایجاد یک برنامه بود، اما سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید اکنون در همه چیز وجود دارد. علم داده، یادگیری ماشین، توسعه وب سایت، عملیات، مدیریت سیستم … نام آن را بگذارید.

ما بهترین دوره ها آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید و دوره های برنامه نویسی کامپیوتر را که می توانید به صورت آنلاین به صورت رایگان پیدا کنید، بررسی خواهیم کرد. این سایت های برنامه نویسی کامپیوتری نظم سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید خاصی ندارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بپردازید.

همه آنها حداقل یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی را برای یادگیری امروز دارند. سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید ما با مواردی که احتمال شنیدن آنها کمتر است شروع می کنیم و در نهایت موارد محبوب تر را اضافه می کنیم.

این به ما نیست که تصمیم بگیریم کدام بهترین است. شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای اهداف سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید حرفه ای یا سرگرمی شما بهترین است..

 سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید آنلاین

اگر به سمت علم داده بروید، Kaggle یک سری دوره های خرد دارد که از آنها لذت خواهید برد که آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید شما را به یک دانشمند داده هدایت می کند.

مجموعه ای از 14 کلاس وجود دارد که هر کلاس حدود 5 تا 10 درس طول می کشد. بهترین بخش، علاوه بر رایگان بودن، این است که نیازی به نصب نرم افزار ندارید.

بیننده استوری اینستاگرام سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید تمام برنامه نویسی و آزمایش شما مستقیماً روی لپ تاپ Kaggle شما انجام می شود. چه راهی بهتر برای یادگیری پایتون، SQL، یادگیری ماشین و سایر مهارت های داده؟

نقاط قوت نقاط ضعف زبان / فناوری تمرین های کدنویسی در مرورگر فقط 15 دوره پایتون دوره های سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید متمرکز محدود به علوم داده SQL مترهای پیشرفت TensorFlow بدون تبلیغات Keras رفتن به دانشگاه استنفورد رایگان نیست،

اما دوره های مهندسی دانشگاه استنفورد در همه جا (SEE) آنها رایگان است. مطالب SEE که تحت مجوز Creative Commons منتشر شده است رایگان و قابل استفاده مجدد است. مجوز CC را برای جزئیات بررسی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر بپردازید.

دوره های برنامه نویسی کامپیوتر به سبک دانشگاهی و کاملاً عمیق برگزار می شود. اگر به دنبال سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید مدرک در رشته علوم کامپیوتر هستید اما مطمئن نیستید که آیا این برای شما مناسب است،

این دوره ها این مشکل را حل می کنند.نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها کیفیت دانشگاه به یک Java IDE جداگانه نیاز دارد مجوز Creative Commons برای برخی از یادگیری ماشینی بیش از حد رسمی فیلم ها و رونوشت ها در دسترس.

مجمع عمومی سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید یک سرویس یادگیری آنلاین با دوره‌های بیشتر پولی است. اما یک دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید بیشتر ارائه شده و کاملا رایگان است. داش کل دوره است که با توسعه وب شروع می شود.

مسیر یادگیری به سبک پروژه با استفاده از نمایش اسلاید و انجمن پرسش و پاسخ انجام می شود. همانطور که پیشرفت می کنید، مانند بازی های ویدیویی، مهارت ها را به عنوان پاداش باز می کنید. 5 پروژه و 1 پروژه جانبی وجود دارد که به شما کمک می کند تا 82 مهارت مختلف توسعه وب را باز کنید.

در حالی که این کار درآمدی بالاتر از یک توسعه‌دهنده وب برای شما به ارمغان نمی‌آورد، شما به عنوان یک علاقه‌مند شروع می‌کنید تا بتوانید این مهارت‌های درآمدی را از طریق آموزش رسمی‌تر سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید توسعه دهید.

نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید کدنویسی در CSS سطح سرگرمی مرورگر انجمن پرسش و پاسخ جاوا اسکریپت جی کوئری اگر سبک یادگیری شما با مطالعه زیاد خوب عمل می کند،

مطالعه امشب گزینه خوبی است. هر زبانی که می خواهید یاد بگیرید، احتمالاً دوره ای وجود دارد. سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید دوره ها و تمرین ها گسترده و گسترده هستند.

همچنین تا حدودی آکادمیک.موضوعات برنامه نویسی رایانه اغلب در تاریخچه یک زبان یا فناوری آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید تا جایی که نسخه های آن را با یادداشت یادداشت می کنند، کاوش می کنند.

اگرچه StudyTonight یک کانال جداگانه در یوتیوب دارد. می‌توانید با StudyTonight برنامه‌نویسی را یاد بگیرید، اما ممکن است برای افرادی که علاوه بر مطالعه رسمی به دنبال منابع هستند، بهترین کار را داشته باشد. توسط تبلیغات پشتیبانی می شود و این می تواند آزار دهنده باشد.

نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها کدگذاری مرورگر تبلیغات می تواند برای جاوا مخرب باشد داده ها آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید در سطح دانشکده متن بر اساس C و C ++ است برنامه CSS اندروید کانال یوتیوب SQL جاوا اسکریپت پایتون سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید است.

کوهی از دوره های آموزشی برای سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید ده ها فناوری و زبان وجود دارد. برنامه نویسی، DevOps، اسمبلی، هوش مصنوعی، بلاک چین، داده کاوی، مهارت های نرم برای فناوران و غیره در دسترس هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری بپردازید.

دوره ها به خوبی سازماندهی شده اند، اما سایتی است که از تبلیغات سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید نیز پشتیبانی می کند. تبلیغات قطعا آزاردهنده هستند زیرا تعداد زیادی انیمیشن وجود دارد.

IDE های مبتنی بر مرورگر و حتی کامپایلرهای مبتنی بر مرورگر وجود دارند. با این حال، اگر نمی توانید یک دوره رایگان در مورد چیزی پیدا کنید، احتمالاً آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها محتوای سازمان‌یافته تبلیغات حواس‌پرتی برای فهرست کردن خیلی زیاد است.

طیف وسیعی از دوره های پایتون IDE بر اساس مرورگر جاوا کامپایلرهای مبتنی بر PHP متن و آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید ویدئوهای جاوا اسکریپت C ++ C # SQL موزیلا سازمانی است که فایرفاکس و سایر فناوری های وب را برای ما به ارمغان می آورد.

آنها سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید را گرد هم آورده اند تا به افراد کمک کنند تا توسعه دهندگان وب شوند یا مهارت های خود را بیشتر کنند. یا همانطور که موزیلا می گوید، “منابع برای توسعه دهندگان، توسعه دهندگان.”

این یک وب سایت به خوبی سازماندهی شده و خوانا است که شما را از اولین تگ HTML خود به توسعه آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید وب متوسط ​​و پشتیبان می برد. از آنجایی سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید که این موزیلا است،

بینش منحصر به فرد آنها را در مورد اینکه چرا کارها باید به روش خاصی انجام شوند نیز دریافت خواهید کرد.نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها رئیس سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید محدود به توسعه وب سایت HTML است.

از مبتدی تا پیشرفته پایتون / جنگو  منابع گسترده node.js جامعه توسعه دهندگان شاید پدربزرگ و مادربزرگ سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید تمام دوره های توسعه وب آنلاین، w3schools نیز ادعا می کند

که بزرگترین وب سایت جهان برای توسعه دهندگان است. پیدا کردن یک توسعه دهنده وب که در اینجا چیزی یاد نگرفته است دشوار است.همچنین به توسعه وب محدود نمی شود.

سایت آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان

آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان

سایت تمیز است، بسیاری از منابع مبتنی بر مرورگر وجود دارد، و همه می توانند در هر سطحی از آن آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید بهره مند شوند. تبلیغات پشتیبانی می شوند، اما به اندازه برخی سایت های دیگر مزاحم نیستند.

مزایا نقاط ضعف فناوری بسیار مورد احترام هیچکدام برای فهرست کردن خیلی زیاد است DE بر اساس مرورگر C ++ HTML و CSS رزبری پای گوگل نه، ما فقط در مورد یافتن چیزها در گوگل صحبت نمی کنیم.

برخلاف موزیلا، علایق گوگل بسیار گسترده است، از توسعه وب گرفته تا هوش مصنوعی و همه سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید چیز در میان.مناطق زیادی در اکوسیستم گوگل وجود دارد که می توانیم تقریباً هر چیزی را در آنها بیاموزیم.

Google Digital Garage، Google Education، Google Developers، Android Developers، و احتمالاً چند مورد دیگر که از دست داده ایم وجود دارد. به گوگل بروید و به اطراف نگاه کنید. اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، احتمالا یک کلاس برنامه نویسی کامپیوتر دارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

پلت فرم Microsoft Learn همه چیز سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید را از برنامه نویسی گرفته تا مدیریت سیستم و برنامه های آفیس پوشش می دهد. بنابراین پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستید ممکن است سخت باشد، اما احتمالاً وجود دارد.

یادگیری با اعطای XP (امتیازات تجربه) و نشان‌ها و جوایز مجازی افزایش می‌یابد.این‌ها در نمایه مایکروسافت شما نمایش داده می‌شوند و می‌توانند از طریق رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان اثبات مهارت‌هایی که آموخته‌اید به اشتراک گذاشته شوند. همچنین کانال 9 مایکروسافت را بررسی کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها مرجع مایکروسافت مایکروسافت بر C # متمرکز شده است آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید سرعت پایدار نیاز به IDE.NETWORK جداگانه دارد

این می تواند منجر به صدور گواهینامه متن عمدتاً پایتون شودبسیاری از نمونه های کد سندباکس فقط روی دسکتاپ SQL هستند ماسه‌بازی لاجوردی لاجوردی XP، نشان‌ها، غنائم GitHub کسب کنید

ما اکنون با نام‌های بزرگ در دوره‌های آنلاین باز بزرگ (MOOC) هستیم. سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید به این دلیل که به افراد اجازه می دهند گواهینامه ها و حتی دیپلم ها را با قیمت های مناسب تری مانند MOOC edX دریافت کنند.

البته، گزینه های رایگان گواهی یا مدرک ندارند، اما ممکن است به آن نیاز نداشته باشید. اگر نگران آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید این هستید که آیا می توانید به اندازه کافی موفق به دریافت گواهینامه شوید،

شاید ابتدا به عنوان یک کلاس رایگان برنامه نویسی کامپیوتر، و سپس برای تبدیل آن به گواهی هزینه کنید.این دوره ها توسط دانشمندان برتر از مدارس جهان هدایت می شود. این سبک بسیار شبیه به یادگیری در یک سالن سخنرانی است، اما با صندلی های راحت تر.

نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها دوره های دانشگاه دوره ها ممکن است نیاز به دانش قبلی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید داشته باشند مدارک و گواهینامه ها برای پرداخت در دسترس هستند

دیپلم ها دارای پیش نیازها و روند درخواست پایتون هستند متن و ویدئو ترکیبی از جاوا هستند منابع هوش مصنوعی موجود انجمن های دوره یادگیری ماشینی برنامه های اندروید و iOS بسیار شبیه به edX است، اما Coursera سلیقه خاص خود را دارد.

من چند دوره در مورد هر دوی آنها گذراندم و متوجه شدم که در سبک ارائه تفاوت هایی وجود دارد، اگرچه هر دو نماینده اساتید برخی از بهترین مدارس ممکن هستند.

تجربه شخصی من این بوده است که Coursera کمی غیر رسمی تر از edX بود، اما تجربه شما ممکن است متفاوت باشد. باز هم می توانید برای گواهینامه ها یا مدارک کامل هزینه کنید.

در غیر این صورت دوره ها سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان است.نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها دوره های دانشگاه دوره ها ممکن است نیاز به دانش قبلی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید بپردازید.

دیپلم ها و گواهی ها برای پرداخت در دسترس هستند. دیپلم ها دارای پیش نیازها و روش آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید درخواست Data Science هستند.متن و ویدئو ترکیبی از هوش مصنوعی است

برخی از ویدیوها دارای زیرنویس به سایر زبان های پایتون هستند منابع C ++ موجود انجمن های دوره Ruby on Rails برنامه های اندروید و iOS همانطور که وب سایت آنها می گوید:

«از سال 2014، بیش از 40000 فارغ التحصیل freeCodeCamp در زمینه سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید فناوری سازمانی، از جمله اپل، گوگل، آمازون، مایکروسافت و (و) Spotify استخدام شده اند.

«آیا می‌توانید تأییدی بهتر از آن دریافت کنید؟از بین بیش از 5000 آموزش و همه آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید علوم کامپیوتر، برنامه نویسی و IT را انتخاب کنید. freeCodeCamp تقریبا در بالای هر لیست از سایت های آموزش برنامه نویسی رایگان قرار دارد.

کل سایت و دوره های آن منبع باز هستند و در Github در دسترس هستند. توسط گروهی از آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید توسعه دهندگان که اکثر آنها برنامه نویسی را یاد گرفته اند، نگهداری می شود.

مانند freeCodeCamp، بسیاری از توسعه دهندگان پس از اتمام دوره های آموزشی در سایت، اولین کار خود را پیدا کردند. آنها حتی یک دوره استخدام ارائه می دهند.

نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها آفرین بدون HTML + CSS آموزش نمونه کارها جاوا اسکریپت IDE در مرورگر GITپایگاه های اطلاعاتی جوامع بزرگ یاقوت سرخ.

یک نوع کمی متفاوت از MOOC، SkillShare مجموعه ای از دوره های کوتاه و طولانی است که آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید توسط افرادی ایجاد شده است که فقط می خواهند دانش خود را به اشتراک بگذارند.

این تقریباً Coursera یا edX برای افرادی است که لزوماً استاد نیستند. در نتیجه، کیفیت کلاس های برنامه نویسی کامپیوتر می تواند از مناسب تا عالی متغیر باشد.

حتی می توانید دوره آنلاین خود را انجام دهید و آن را در آنجا ارسال کنید.تعداد زیادی دوره رایگان وجود دارد و SkillShare یک گزینه حق بیمه دارد که امکان دسترسی به چندین دوره را فراهم می کند.

به نظر می رسد دوره های رایگان بر توسعه وب تمرکز دارند. ممکن است شما را برای آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید حرفه برنامه نویسی آماده نکند، اما می توانید شکاف های دانش را پر کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف زبان ها / فناوری ها تنوع زیاد کیفیت سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید متفاوت است برای فهرست کردن خیلی زیاد است بر اساس رونوشت های ویدئویی UML منابع HTML و CSS قابل دانلود می توانید دوره های جاوا اسکریپت را به تقویم خود اضافه کنید

یک سکه نپردازید و حتی از حمایت مردم برخوردار شوید! هیچ چیزی شما را از تبدیل شدن به یک آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید برنامه نویس یا ارتقاء یک بازی برنامه نویسی به سطح بعدی باز نمی دارد.

هر سایتی را که دوست دارید بررسی کنید، و اگر چیزی پیدا کردید که ما نیستیم، دوست دارید در مورد آن بشنوید. به ما اطلاع دهید که آیا دوره های آموزشی هر یک از این سایت ها را گذرانده اید و نظرتان در مورد آنها چیست.

این یک برنامه (موبایل) برای دستگاه های تلفن همراه است سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید که بر روی سیستم عامل های اندروید مانند گوشی های هوشمند یا تبلت ها اجرا می شوند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

 زمان، سختی و انرژی مصرف شده است. اطلاعات موجود سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید می تواند در زمینه یادگیری یا خدمت آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید به گردشگر، ورزشکار و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان پروژه، این برنامه در گوگل پلی دانلود می شود و می توان آن را به صورت رایگان بر روی یک دستگاه تلفن همراه دارای اندروید (گوشی هوشمند یا تبلت) دانلود کرد.

ساخت اپلیکیشن اندروید توسط دانشجوی اسلوونیایی رشته کامپیوتر با همکاری پرتغالی و با راهنمایی اساتید مربوطه انجام خواهد شد. برنامه اندروید کل مشارکت را اجرا خواهد کرد.

مراحل توسعه: 1- آموزش آنلاین Google Maps API برای معلمان برنامه نویسی. دو معلم برنامه نویسی پرتغالی سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید و شرکای اسلوونیایی ابزارهای توسعه اندروید و Google Maps API را برای ایجاد برنامه یاد خواهند گرفت.

2 – طراحی و توسعه پایگاه داده MySQL. معلمان در زمینه علوم کامپیوتر در اسلوونی با شرکای اسلوونیایی برای ایجاد پایگاه داده ای که برای ذخیره نقاط GPS و نقاط مورد علاقه و محتوای آموزشی مرتبط استفاده خواهد شد، همکاری خواهند کرد.

قبل از این کار یک جلسه آنلاین (MV1) برای تصمیم گیری در مورد اولین تنظیمات فنی برگزار سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید می شود. 3- طراحی گرافیکی و توسعه لوگوی پروژه، توسط کلاس های طراحی یا هنرهای کاربردی، با راهنمایی تک تک معلمان. این برند پروژه خواهد بود.

4- توسعه اپلیکیشن های جمع آوری نقاط GPS. کار برنامه ای دانش آموزان اسلوونیایی، به رهبری معلمان مربوطه و با کمک 2 معلم پرتغالی. این یک برنامه دیجیتال برای سیستم عامل اندروید برای دریافت سیگنال های ماهواره ای برای بدست آوردن مختصات برای ثبت مسیرها و جاذبه ها می باشد.

آنها اولین مجموعه اطلاعات و سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید چند رسانه ای را خواهند ساخت. آنها یادگیری مداوم در سایت را تایید آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید و تعمیق خواهند کرد. آنها دسترسی را بررسی می کنند تا مسیرها را برای افراد کم تحرک مناسب کنند.

به عنوان بخشی از آموزش بدنی و ورزشی، آنها مسافت، ارتفاع را بررسی می کنند و کالری سوزانده شده برای سفر را محاسبه می کنند. دانش‌آموزان پس از پردازش اطلاعات جمع‌آوری‌شده در هر رشته، روی محتوای چندرسانه‌ای مرتبط با نقاط مورد علاقه دوره کار خواهند کرد.

 محتوا در پایگاه داده آنلاین ذخیره می شود: محتوای چند رسانه ای و مختصات GPS. 8- توسعه اپلیکیشن. راهنمای آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید مسیرهای دیجیتال توسط برنامه های کامپیوتری اسلوونیایی که به کاربر اجازه می دهد.

از یک دستگاه تلفن همراه اندروید سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید (تلفن هوشمند یا تبلت) برای پیمایش در این مسیرها استفاده کند و به محتوای چندرسانه ای ایجاد شده توسط پنج موسسه دسترسی داشته باشد.

آیا کاتلین بهتر از جاوا است؟

برای اکثر افراد، نقاط قوت کاتلین بیشتر از شکست های زبان است. محدودیت های مشخصی در جاوا وجود دارد که مانع از طراحی API اندروید می شود. کاتلین ذاتاً سبک وزن، تمیز و به مراتب کمتر پرمخاطب است، به ویژه از نظر نوشتن تماس‌های برگشتی، کلاس‌های داده و دریافت‌کننده/تنظیم‌کننده.

آیا می توانم اندروید را بدون دانستن جاوا یاد بگیرم؟

برای توسعه یک برنامه اندرویدی باید کدی را در جاوا یا کاتلین بنویسید. برای برقراری ارتباط با اندروید استودیو و ساخت اپلیکیشن باید هر یک از این زبان ها را یاد بگیرید. بدون جاوا یا کاتلین امکان ساخت اپلیکیشن اندروید وجود ندارد. هر دو زبان برنامه نویسی شی گرا هستند

آیا اندروید ارزش یادگیری دارد؟

قطعاً ارزش یادگیری توسعه اندروید در سال 2021 را دارد زیرا کل جهان برای همه اهداف به برنامه های اندرویدی نیاز دارد. یک توسعه دهنده اندروید بسیار ماهر می تواند با ساخت یک اپلیکیشن مفید مشکلات میلیون ها نفر را حل کند. ما هر روز از برنامه ها استفاده می کنیم زیرا آنها زندگی ما را آسان تر می کنند.

سایت های آموزش برنامه نویسی اندروید
های آموزش برنامه نویسی اندروید

کارگردان: 1993 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-24 21:41

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =