ثبت نام
آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با گوشی

سرفصل‌های مقاله

برنامه نویسی اندروید 178 میلیارد این تعداد اپلیکیشن موبایلی است آموزش کامل برنامه نویسی اندروید که در سال 2017 در جهان آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید دانلود شده است. آموزش برنامه نویسی اندروید این یک واقعیت است، موبایل ضروری شده است.

توسعه دهندگان، به ویژه، امروزه علاقه زیادی به دانستن اصول اولیه توسعه موبایل دارند.خوب است، آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید ما به عنوان بخشی از این مقاله حمایت شده، 10 دوره آموزشی توسعه اپلیکیشن موبایل به زبان فرانسوی را با همکاری Udemy برای آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید شما انتخاب کرده ایم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بپردازید.

100٪ آنلاین، برنامه نویسی اندروید این دوره های ویدیویی به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را از صفحه رایانه آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید خود یاد بگیرید یا بهبود بخشید: هر دوره نیز تا پایان ماه مه با فقط 12 یورو در دسترس است.

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

ما 4 دوره آموزشی عمیق را انتخاب کرده ایم که به شما امکان می دهد بر مهمترین آنها آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید مسلط شوید.آموزش توسعه اپلیکیشن iOSSwift که توسط اپل توسعه یافته است به زبان مرجع برای برنامه نویسی در iOS تبدیل ده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

در پایان این دوره جامع، حتی اگر از ابتدا شروع کرده باشید، سوئیفت آموزش کامل برنامه نویسی اندروید را مانند پشت دست خود خواهید شناخت.آموزش توسعه سریع آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید Kotlin ممکن است برای شما معنایی نداشته باشد.

و با این حال، جانشین زبان جاوا برای توسعه برنامه های کاربردی اندروید (و تنها جایگزینی است که به آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید طور رسمی توسط گوگل به رسمیت شناخته شده است).

کاتلین به لطف این دوره هیچ رازی دیگری برای شما نخواهد داشت:آموزش توسعه کاتلین آموزش توسعه اپلیکیشن چند پلتفرمی زبان های دیگری نیز وجود دارند که به هیچ سیستم عاملی وابسته نیستند و این امکان را فراهم می کند تا برنامه های “متقابل پلت فرم” را ایجاد کنید که می تواند در همه انواع دستگاه ها استفاده شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر بپردازید.

اولین امکان: C#، یک زبان همه منظوره ایجاد شده توسط مایکروسافت.استفاده از آن با استفاده آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید از چارچوب Xamarin بسیار ساده شده است، همانطور که این آموزش توضیح می دهد:آموزش توسعه آموزش کامل برنامه نویسی اندروید چارچوبی که به شما امکان می دهد برنامه های iOS و Android را تنها با استفاده از زبان جاوا اسکریپت ایجاد کنید.اگر از صفر شروع می کنید، این دوره که مخصوص مبتدیان طراحی شده است کاملاً مناسب شما خواهد بود.

آموزش توسعه بومی واکنش نشان می دهدآموزش های شبیه سازی اپلیکیشن موجودیکی دیگر از راه های آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید سرگرم کننده و مفید برای یادگیری نحوه توسعه، برنامه نویسی اندروید شبیه سازی برنامه های تلفن همراه موجود است.

برنامه نویسی اندروید چگونه است؟

آموزش برنامه نویسی اندروید

به همین دلیل است که ما دو دوره آنلاین را انتخاب کرده‌ایم که با تکرار برنامه‌های کاربردی موفق به شما در درک عملکرد توسعه موبایل کمک می‌کند.آموزش شبیه سازی Tinder این آموزش قدم به قدم به شما نشان می دهد که چگونه اپلیکیشن معروف دوستیابی را دوباره بسازید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

آموزش توسعه تیندر آموزش کلون سازی اینستاگرام با بازتولید آن از A تا Z با این دوره از یکی از محبوب ترین آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید شبکه های اجتماعی در جهان الهام بگیرید:آموزش توسعه اینستاگرام یک ارائه دهنده خدمات را به صورت رایگان پیدا کنید و در عرض چند دقیقه حدود پانزده پیشنهاد دریافت کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید سایر آموزش های توسعه موبایل شما قبلاً به اصول اولیه تسلط دارید و می خواهید برای بهبود دانش خود در مورد توسعه تلفن همراه بیشتر پیش بروید؟ تکان نخورید، این 4 آموزش تصویری برای شما ساخته شده است.

آموزش اجزای وب.در این آموزش، یاد می گیرید که چگونه برنامه های وب خود را آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با ایجاد Web Components و API هایی برای کنترل آنها غنی کنید:آموزش توسعه کامپوننت های وب آموزش Ionic 3 ارچوبی است که مانند Xamarin یا React Native اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی بین پلتفرمی با کیفیت ایجاد کند.

در این دوره هر آنچه را که نیاز دارید بدانید:آموزش توسعه ionic 3 آیا پروژه Ionic دارید؟ یک فریلنسر را به راحتی در Codeur.com پیدا کنید: پروژه خود را پست کنید و از بسیاری از توسعه دهندگان Ionic نقل قول دریافت کنید.

آموزش برنامه های وب پیشرفته (PWA) برنامه های وب پیشرو (PWA) آموزش برنامه نویسی اندروید که تقریباً به عنوان وب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید سایت هایی که مانند برنامه ها ساخته شده اند تعریف می شوند، می توانند آینده توسعه تلفن همراه باشند.

برنامه نویسی اندروید با این آموزش دانش خود را تکمیل کنید:آموزش توسعه اپلیکیشن وب پیشرو آموزش موبایل زاویه ای فریم ورک محبوب Angular همچنین به شما امکان می دهد برنامه های تلفن همراه ایجاد کنید، همانطور که این دوره کامل نشان می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری بپردازید.

آموزش توسعه موبایل زاویه ای با این 10 دوره، توسعه اپلیکیشن های موبایل، چه یک مبتدی و چه آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید یک برنامه نویس باتجربه که به دنبال دانش جدید هستید، راز دیگری برای شما نخواهد داشت.شما می خواهید دانش خود را منتقل کنید Kotlin دائماً در حال تکامل است.

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید

به‌روزرسانی‌های منظم هر گونه باگ و خطا را برطرف می‌کنند و ویژگی‌های جدید مرتباً معرفی می‌شوند. این یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری ساده و قوی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه ها را به راحتی و به سرعت درک کنند.

فرآیند ساده شده است و کد طولانی تر است تا سریعتر انجام شود.GOOD DEAL اکنون به آموزش آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید دسترسی داشته باشیدارائه آموزش: اندروید و کاتلین با ادامه این آموزش یاد می گیرید که چگونه با زبان Kotlin یک اپلیکیشن اندروید بسازید و آن را در گوگل پلی استور ادغام کنید.

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید شما به یک توسعه دهنده حرفه ای اندروید تبدیل خواهید شد. این یک آموزش کامل است که برای مبتدیان برنامه نویسی قابل دسترسی است و برای افراد با سطح متوسط ​​مناسب است.

در سال 2017، گوگل پشتیبانی رسمی از Kotlin را اعلام کرد. در این پلتفرم، جاوا دیگر تنها زبانی نیست آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید که می توان از آن استفاده کرد، اکنون برنامه ها را می توان با Kotlin 100% نوشت.

برنامه نویسی اندروید پس از گذراندن این دوره ها، می توانید برنامه های پیچیده موبایلی بنویسید که با نمایشگر تبلت یا گوشی هوشمند سازگار است.برنامه های اندرویدی بیشترین و پرکاربردترین هستند و 85 درصد از کل بازار را تشکیل می دهند. شما 9 از 10 شانس دارید که کاربران به صورت روزانه از اندروید استفاده کنند.

آموزش برنامه نویسی اندروید

با دسترسی به توضیحات تئوری دو کاربرد کامل را درک خواهید کرد، آموزش برنامه نویسی اندروید این بهترین راه برای یادگیری تمرین آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید است که اجازه می دهد تا بر یک مهارت جدید مسلط شوید.

این دوره برای کسانی است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه با استفاده از Kotlin توسعه دهند.چرا توسعه دهنده اندروید شویم؟شما می توانید توسعه تلفن همراه را به صورت آنلاین به طور موثر مطالعه کنید و در عین حال شغل فعلی خود را حفظ کنید و با سرعت خود یاد بگیرید.

آموزش برنامه نویسی اندروید شرکت ها به طور فزاینده ای به دنبال توسعه دهندگان تلفن همراه هستند، شما به راحتی کار پیدا خواهید آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید کرد! دستمزد بسیار جالب است و صادقانه بگویم معیار مهمی است، مشاغل در این زمینه چشم انداز خوبی دارد.

اگر یک توسعه دهنده هستید، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه ایجاد کنید و یک راه خوب برای تکمیل مهارت های خود برای غنی سازی CV خود. تلفن های آموزش کامل برنامه نویسی اندروید هوشمند در مرکز زندگی ما قرار دارند و تبدیل شدن به یک توسعه دهنده تلفن همراه گزینه خوبی برای ایمن سازی حرفه حرفه ای شماست.

با انتخاب کدنویسی بر روی پلتفرم اندروید، برنامه نویسی اندروید توسعه دهنده آزادی بسیار بیشتری دارد زیرا یک پلت فرم منبع آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید باز است. شما ایده ها را به راه حل های فن آوری تبدیل می کنید تا انتظارات مشتری را برآورده کنید.

اندروید یک سیستم عامل آموزش برنامه نویسی اندروید برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بر پایه لینوکس است. اندروید در پروژه استقرار اپلیکیشن موبایل ضروری شده است.این آموزش اندروید 5 به ارائه ویژگی ها و قابلیت های پلتفرم اندروید اختصاص یافته به ساخت اپلیکیشن برای گوشی های موبایل می پردازد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

شما در این آموزش اندروید 5 مدل اجزای اندروید را در پایه هر اپلیکیشنی مطالعه خواهید کرد. شما آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید یاد خواهید گرفت که چگونه رابط های گرافیکی ارگونومیک را توسعه دهید و از ویژگی های تلفن هوشمند اندرویدی خود (موقعیت جغرافیایی، ضبط چند رسانه ای …) استفاده کنید.

همچنین مکانیسم های پایداری داده و دسترسی به شبکه را پیاده سازی خواهید کرد. آموزش برنامه نویسی اندروید در این آموزش اندروید 5، پلتفرم را در تمام اشکال آن درک خواهید کرد و بیشتر جنبه های برنامه نویسی اندروید را بررسی خواهید کرد.

اصول ساخت اپلیکیشن تا زمان انتشار در گوگل پلی. همچنین این فرصت را خواهیم داشت که آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید در مورد Android Wear صحبت کنیم.به عنوان پشتیبانی از آموزش اندروید 5، یک اپلیکیشن مدیریت دوره ایجاد خواهید کرد که به صورت روزانه قابل استفاده خواهد بود.

به لطف تخصص فنی و آموزشی متخصص شیء خود، آموزش برنامه نویسی اندروید شما به آرامی به برنامه نویسی اندروید نزدیک خواهید شد. این اولین آموزش اندروید 5 عمداً بسیار ساده است، برای کشف مفاهیم، ​​که در آموزش پیشرفته اندروید 5 آن را عمیق تر می کنید. و سپس با اندروید 6 آموزش اکسپرت.

اهداف در برنامه نویسی اندروید مستقل باشید، تسلط بر عناصر سیستم (فعالیت، خدمات، ارائه آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید دهنده محتوا و غیره)، استفاده از اجزای گرافیکی برای راه اندازی HMI های جذاب، بدانید که چگونه بین آجرهای کاربردی مختلف ارتباط برقرار کنید، نحوه برقراری ارتباط با APIهای سیستم را بدانید، نحوه برقراری ارتباط با سرورهای http از طریق خدمات REST یا گذرگاه http را بدانید، داشتن تمرین های خوب برنامه نویسی اندروید معماری و …).

Architect یک برنامه اندرویدی سازگار با چند صفحه، چند نسخه و تکه تکه شدن، شیوه های آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید خوب معماری سیستم را برای به دست آوردن برنامه های کاربردی با کارایی بالا، حساس، روان و ایمن بشناسید، آموزش برنامه نویسی اندروید استفاده کنید.پیش نیازها آشنایی خوب با جاوا و استفاده از اینترنت، دانش اولیه XML. عمومی نگران توسعه دهنده ای که مایل به طراحی و برنامه نویسی برنامه های اندروید کارآمد است.

توسعه دهنده جاوا برای ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه برای تلفن ها،برنامه نویسان، هر کسی آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید که می خواهد اندروید را یاد بگیرد.بدانید که چگونه بین آجرهای کاربردی مختلف ارتباط برقرار کنید.

نحوه برقراری ارتباط با APIهای سیستم را بدانید.نحوه برقراری ارتباط با سرورهای http از طریق خدمات REST یا گذرگاه http را بدانید.تمرین های خوب برنامه نویسی اندروید (معماری و غیره) داشته باشید.تحولات سیستم را بشناسید؛بر قطعات مسلط شوید.اهداف بخش معماری.

معمار یک برنامه اندروید سازگار با چند صفحه نمایش و تکه تکه شدن.آشنایی با شیوه های خوب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید معماری سیستم برای به دست آوردن برنامه های کاربردی با کارایی بالا، حساس و روان هدف این است که به شما این امکان را می دهد که بدانید کدام کتابخانه ها و پروژه های منبع باز برای گنجاندن در پروژه های شما مفیدترین هستند.

هر کسی که مایل به داشتن یک دیدگاه نظری جهانی است.توسعه دهندگان با انگیزه و پرشور به آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید زودی در پروژه های اندروید (حرفه ای یا شخصی)؛توسعه دهندگان جاوا که قبلاً یک برنامه اندروید ساخته اند.

برنامه نویسی اندروید توسعه دهندگان اندروید 1-2 سال تجربه.برای دنبال کردن این آموزش، مهارت های زیر را توصیه می کنیم:درک مفهوم زبان های شی گرا. آموزش برنامه نویسی اندروید زبان جاوا را بدانید با ارائه راه حل های نوآورانه آموزش کامل برنامه نویسی اندروید در توسعه موبایل، به بازیگری سازنده در بخش فناوری های جدید تبدیل شوید.

انواع آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

برنامه جدید خود را به لطف دانش قوی در مورد موضوعات مختلف، از طراحی پروژه تلفن همراه تا تحقق آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید واقعی آن، پیاده سازی کنید. این دوره ها به مفاهیم مختلف برنامه نویسی ضروری برای توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه می پردازند.

آیا شما از طرفداران گوگل هستید؟ آموزش برنامه نویسی اندروید بهترین دوره های جاوا برای توسعه اندروید در اختیار شماست. البته اگر بیشتر به توسعه اپل و iOS علاقه دارید، برنامه نویسی سوئیفت هم درست است.گوشی های هوشمند امروز و فردا را زنده می کند.

یک گوشی هوشمند بدون اپلیکیشن چه خواهد بود؟ اکنون می‌توانید تقاضای شدید کاربران و شرکت‌ها برای آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید توسعه اپلیکیشن‌های موبایل را برآورده کنید. اکنون با گواهینامه هایی از دانشگاه ها و سازمان های پیشرو که به حضور شما پاداش می دهد، قابلیت استخدام خود را به حداکثر برسانید. به لطف MOOC های سازگار شده، چه مبتدی یا حرفه ای، در مفاهیم اولیه و پیشرفته برنامه نویسی موبایل شکست ناپذیر شوید.

آیا علاقه مند به آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل هستید؟در آموزش توسعه موبایل آموزش برنامه نویسی اندروید ما آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید در آکادمی LocalHost، یاد بگیرید که چگونه برنامه های عالی با Flutter بسازید.

در طول آموزش Flutter ما در Douala، یاد بگیرید که چگونه از طریق یک کد، برنامه‌های قدرتمند آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید سازگار با موبایل‌های iOS و Android را با Flutter ایجاد کنید. منطق ویجت گرا آن امکان توسعه سریع را با تعداد زیادی ویجت ارائه شده توسط گوگل و همچنین جامعه فراهم می کند.

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل فلاتر آکادمی LocalHost به شما مهارت هایی را می آموزد که برای طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل حرفه ای برای اندروید و iOS با استفاده از Flutter نیاز دارید.

به هر حال فلاتر چیست؟چارچوب جدید گوگل که در سال 2018 منتشر شد، در اکوسیستم موبایل به آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید اتفاق آرا است. Flutter به شما امکان می دهد برنامه های موبایل اندروید و iOS بومی ایجاد کنید و به زودی حتی به شما امکان ایجاد برنامه های دسکتاپ را می دهد!در ترندهای گوگل، محبوبیت این فریم ورک افزایش می یابد. این به ویژه توسط گوگل برای آموزش برنامه نویسی اندروید بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک چینی و بسیاری دیگر استفاده می شود.

از آنجایی که تعداد توسعه دهندگانی که فلاتر را می شناسند هنوز محدود است، می توانید به راحتی آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید تفاوت را تشخیص دهید.Flutter برای ساخت اپلیکیشن در موبایل، تبلت، تلویزیون و دسکتاپ مفید است.

استفاده از Dart که یک زبان برنامه نویسی بسیار آسان برای دسترسی به جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت یا جاوا است، امکان کامپایل در ARM (زبان ماشین) را فراهم می کند.برنامه های Flutter چیست؟Flutter برای ساخت اپلیکیشن در موبایل، تبلت، تلویزیون و دسکتاپ مفید است.

استفاده از Dart که یک زبان برنامه نویسی بسیار آسان برای دسترسی به جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت یا آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید جاوا است، امکان کامپایل در ARM (زبان ماشین) را فراهم می کند.این کامپایل اجازه می دهد تا برنامه های بومی بسیار قدرتمند ایجاد کنید.

Flutter تا حد زیادی قدرتمندترین و مدرن ترین فریم ورک موبایل است.ماموریت های توسعه دهنده آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید موبایل چیست؟توسعه‌دهنده موبایل یا برنامه‌های موبایل و تبلت جدید یا نسخه‌های موبایلی سایت‌های موجود را تولید می‌کند.

برای این کار، او در همکاری نزدیک با مدیر پروژه آموزش برنامه نویسی اندروید برای تجزیه و تحلیل مشخصات کار می کند. این مشخصات نیازهای مشتری و همچنین مشخصاتی که باید رعایت شوند را پوشش می دهد. آموزش کامل برنامه نویسی اندروید هنگامی که مشخصات تایید شد، او راه حل فنی را انتخاب می کند که به بهترین وجه با ویژگی های پروژه سازگار است.

او برنامه را ایجاد می کند و در عین حال با تیم مسئول طراحی وب و تولید محتوا در ارتباط است تا آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید در پروژه ثابت بماند.در نهایت، او آزمایش هایی را انجام می دهد تا تأیید کند که برنامه تلفن همراه با مشخصات مطابقت دارد.

آموزش ما بسیار فشرده است. آموزش برنامه نویسی اندروید بنابراین در طول آموزش، مربی ما در طول کارگاه های جمعی و پیگیری آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید شخصی شما را همراهی می کند:

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید کارگاه‌های جمعی در طول دوره آموزشی، آموزش برنامه نویسی اندروید یادگیری مهارت‌های هر فرد برای ارتقای مهارت‌های شخصی، رفع موانع یادگیری خوب و مهم‌تر از همه حفظ انگیزه حتی در صورت تشدید آن امکان‌پذیر است.

پیگیری های فردی متوسط ​​به شما این امکان را می دهد آموزش برنامه نویسی اندروید که در مورد احساسات خود در مورد آموزش آموزش کامل برنامه نویسی اندروید (ادغام در جلسه، سطح درک شده از خودمختاری، درجه پیشرفت و غیره) صحبت کنید و به دستاوردها و توسعه مهارت های خود پی ببرید.

آیا یادگیری برنامه نویسی اندروید آسان است؟

توسعه اندروید نه تنها یک مهارت آسان برای یادگیری است، بلکه بسیار مورد تقاضا است. با یادگیری توسعه اندروید، بهترین فرصت ممکن را برای رسیدن به اهداف شغلی که تعیین کرده اید به خود می دهید

آیا کاتلین بهتر از جاوا است؟

برای اکثر افراد، نقاط قوت کاتلین بیشتر از شکست های زبان است. محدودیت های مشخصی در جاوا وجود دارد که مانع از طراحی API اندروید می شود. کاتلین ذاتاً سبک وزن، تمیز و به مراتب کمتر پرمخاطب است، به خصوص از نظر نوشتن تماس‌های برگشتی، کلاس‌های داده، و دریافت‌کننده/تنظیم‌کننده

آیا باید توسعه دهنده iOS یا اندروید شوم؟

هم برای برنامه نویسان جدید و هم برای برنامه نویسان با تجربه، توسعه iOS به طور کلی آسان تر است. برنامه‌های iOS معمولاً به زمان توسعه کمتری نیاز دارند و ساخت و نگهداری از برنامه‌های اندروید ارزان‌تر هستند. توسعه دهندگان iOS از Swift، زبان برنامه نویسی مادری اپل استفاده می کنند، در حالی که توسعه دهندگان اندروید معمولاً از جاوا و/یا کاتلین استفاده می کنند.

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید
مقدماتی برنامه نویسی اندروید

کارگردان: 1667 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-24 21:27

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =