منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش نصب اپ اینونتور

آموزش نصب اپ اینونتور

سرفصل‌های مقاله

آموزش نصب اپ اینونتور به شما نشان می دهد آموزش نصب اپ اینونتور که چگونه یک فایل رسانه ای آموزش نصب app inventor (در این مورد یک صدا) را به صفحه خود اضافه کنید آموزش نصب اپ اینونتور و با کلیک کردن روی یک دکمه آن را پخش کنید.

راه اندازی شبیه ساز آموزش نصب اپ اینونتور 2 در Mac OS X  برای دریافت شبیه ساز اندروید برای مک خود، آموزش نصب اپ اینونتور را دانلود و نصب کنید. برای شروع دانلود روی لینک آبی زیر آموزش نصب app inventor کلیک کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله اپ اینونتور را مشاهده کنید.

نسخه 3.0: برای macOS 10.10 (Yosemite) و بالاتر. آموزش نصب اپ اینونتور اگر قبلا شبیه ساز را نصب کرده اید، آموزش نصب app inventor ممکن است نیاز به تنظیم مجدد سخت داشته باشید. آموزش نصب اپ اینونتور روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید تا نصب کننده شروع شود. (ممکن است لازم باشد

به پوشه دانلودهای مرورگر خود نگاه کنید. نام فایل است که XX شماره نسخه است.) اگر پیامی دریافت کردید که آموزش نصب app inventor نمی توانید برنامه ای را از یک توسعه دهنده آموزش نصب اپ اینونتور ناشناس نصب کنید،

آموزش نصب اپ اینونتور به زبان ساده

آموزش نصب app inventor

روی آن کنترل کلیک کنید. نماد برنامه، سپس از منوی میانبر Open را انتخاب کنید. روی Continue کلیک کنید. قرارداد مجوز نرم افزار را بخوانید و بپذیرید. نصب MAC  در صفحه نصب استاندارد، روی دکمه Install کلیک کنید. محل نصب را تغییر ندهید

در صورت درخواست، رمز عبور خود را وارد کنید تا تأیید کنید که واقعاً می خواهید آموزش نصب اپ اینونتور نرم افزار را نصب کنید. روی دکمه OK کلیک کنید.  نصب کننده تأیید می کند که بسته MIT App Inventor نصب شده است. آموزش نصب app inventor روی دکمه Close کلیک کنید.

اگر نسخه قبلی نرم افزار را به روز می کنید، قبل از ادامه استفاده از MIT App Inventor 2 از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید.  راه اندازی شبیه ساز MIT App Inventor 2 در گنو/لینوکس برای انجام نصب به امتیازات sudo نیاز دارید.

لطفا توجه داشته باشید: برنامه های راه اندازی نرم افزار 32 بیتی هستند. اگر سیستم 64 بیتی دارید، ممکن است نیاز به نصب کتابخانه ها داشته باشید تا به دستگاه شما اجازه دهید نرم افزار 32 بیتی آموزش نصب اپ اینونتور آموزش نصب app inventor را اجرا کند.

یکی از راه‌های انجام این کار اجرای دستور sudo apt-get install lib32z1 است، اما ممکن است این کار آموزش نصب اپ اینونتور در همه توزیع‌های گنو/لینوکس کار نکند و ممکن است لازم باشد برای سیستم خاص خود بررسی کنید.

اگر قبلا نرم افزار MIT App Inventor را نصب کرده اید، باید قبل از نصب نرم افزار جدید، آن فایل ها را حذف کنید: sudo rm -rf /usr/google/appinventorsudo rm -rf ~/.appinventor

دستورالعمل هایی برای سیستم هایی که می توانند بسته های Debian را نصب کنند
از این دستورالعمل ها برای سیستم هایی که می توانند بسته های دبیان را نصب کنند (مانند دبیان یا اوبونتو) استفاده کنید:

توجه: اگر قبلاً بسته راه‌اندازی را برای MIT App Inventor Classic نصب کرده‌اید، باید آن را حذف کنید، آموزش نصب app inventor زیرا می‌تواند آموزش نصب اپ اینونتور با نصب جدید تداخل داشته باشد. بسته را با sudo apt-get remove appinventor-setup بردارید.

بسته Debian نصب کننده Appinventor Setup را دانلود کنید. این فایلی با نام appinventor2-setup_2.3_all.deb است. این یک فایل نصب کننده بسته دبیان است. مکانی که در رایانه شما قرار می گیرد به نحوه پیکربندی مرورگر شما بستگی دارد. به طور معمول، به پوشه Downloads شما می رود.

اگر سیستم شما می تواند بسته ها را به سادگی با کلیک بر روی فایل بسته نصب کند، این کار را انجام دهید. اگر سیستم شما از نصب کننده های بسته قابل کلیک پشتیبانی آموزش نصب اپ اینونتور نمی کند، سپس به دایرکتوری که فایل در آن قرار دارد بروید و دستور sudo dpkg –install appinventor2-setup_2.3_all.deb را با هر یک از روش ها، ممکن است لازم باشد

مطمئن شوید که فایل deb به آموزش نصب اپ اینونتور عنوان همچنین دایرکتوری که در آن قرار دارد قابل خواندن در جهان و قابل اجرا در جهان است. در برخی از سیستم‌ها، sudo از امتیازات آموزش نصب app inventor پیش‌فرض برای خواندن و اجرای همه فایل‌ها برخوردار نیست.

o یک دستگاه، سپس باید درایورهای ویندوز را برای گوشی اندروید خود نصب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که: MIT App Inventor 2 با اینترنت اکسپلورر کار نمی کند. آموزش نصب اپ اینونتور برای کاربران ویندوز، توصیه می کنیم از Chrome یا Firefox به عنوان مرورگر خود برای استفاده با MIT App Inventor استفاده کنید.

آموزش نصب اپ اینونتور چگونه است؟

باید نصب را از حسابی انجام دهید که دارای امتیازات سرپرست است. آموزش نصب اپ اینونتور نصب از طریق یک حساب غیر سرپرست در حال حاضر پشتیبانی نمی شود. اگر نسخه قبلی ابزارهای راه‌اندازی MIT App Inventor 2 را نصب کرده‌اید، باید قبل از نصب آخرین نسخه آن‌ها را حذف نصب کنید. دستورالعمل‌های نحوه به‌روزرسانی نرم‌افزار App Inventor را دنبال کنید

نصب کننده را دانلود کنید. فایل MIT_Appinventor_Tools_2.3.0 (~80 مگابایت) را در فایل دانلودها یا دسکتاپ خود پیدا کنید. آموزش نصب اپ اینونتور مکان بارگیری در رایانه شما به نحوه پیکربندی مرورگر شما آموزش نصب app inventor بستگی دارد.

همچنین ممکن است لازم باشد سیستم خود را برای شناسایی دستگاه خود پیکربندی کنید. دستورالعمل‌های برنامه‌نویس Android را در راه‌اندازی دستگاه برای توسعه ببینید. آموزش نصب اپ اینونتور دستورالعمل‌های زیر مرحله «راه‌اندازی سیستم خود را برای شناسایی دستگاه خود» در قسمت «اگر در حال توسعه در لینوکس اوبونتو هستید» دنبال کنید.

دستورالعمل برای سایر سیستم های گنو/لینوکس فایل tar نصب کننده Appinventor Setup را دانلود کنید. این فایلی با نام appinventor2-setup_2.3.tar.gz است. این یک فایل tar فشرده Gzip است.
فایل ها را با استفاده از روشی متناسب با سیستم عامل خود نصب کنید.

باید بررسی کنید که دایرکتوری آموزش نصب اپ اینونتور ختم شود. برنامه aiStarter ارتباط بین مرورگر وب و دستگاه اندروید را مدیریت می کند. هر زمان که مردم از شبیه ساز یا کابل USB استفاده می کنند باید اجرا شود.

هنگامی که مردم از همراه آموزش نصب اپ اینونتور بی سیم استفاده می کنند، نیازی به اجرای آن نیست. هر زمان که شخصی برای استفاده از MIT App Inventor با شبیه ساز یا USB وارد سیستم می شود، باید aiStarter را راه اندازی کند. این را می توان با دستور /usr/google/appinventor/commands-for-Appinventor/aiStarter انجام داد

و برای راحتی، ممکن است بخواهید هر زمان که شخصی وارد سیستم می شود یا سیستم شروع به کار می کند، ترتیبی دهید که این دستور به طور خودکار اجرا شود. آموزش نصب اپ اینونتور روش دقیق انجام این کار بستگی به توزیع گنو/لینوکس شما دارد. برای توزیع خود به مستندات مراجعه کنید.

در بیشتر موارد، MIT App Inventor باید بتواند به تنهایی نرم افزار نصب شده را پیدا کند. اگر از شما بپرسد که نرم افزار در کجا قرار دارد، مسیر دایرکتوری که باید وارد کنید آموزش نصب app inventor است.

راه اندازی آموزش نصب اپ اینونتور شبیه ساز MIT App Inventor 2 در ویندوز نصب MIT App Inventor بر روی سیستم عامل ویندوز دارای دو بخش است: نصب نرم افزار MIT App Inventor 2. این مرحله برای همه دستگاه های اندرویدی و برای ویندوز XP، ویستا، ویندوز 7، 8.1 و 10 یکسان است.

بخش طراح
پروژه جدیدی را شروع کنید و نام آن را PlaySound بگذارید اضافه کردن آموزش نصب اپ اینونتور . در قسمت Components روی آن کلیک کنید و عرض و ارتفاع آن را به “Fill Parent” تغییر دهید. سپس آموزش نصب اپ اینونتور را به “center” آموزش نصب app inventor تغییر دهید.

یک دکمه اضافه کنید و متن آن را به “Play” تغییر دهید روی Media in Palette کلیک کنید و یک صدا اضافه کنید. همانطور که می بینید، اجزای رسانه در Screen1 ظاهر نمی شوند.

آموزش نصب app inventor برای اینکه مطمئن شوید رسانه خود را اضافه کرده‌اید، فقط باید بررسی کنید که آیا به عنوان یک مؤلفه غیرقابل مشاهده در پایین وجود دارد و در قسمت Components در سمت راست آموزش نصب اپ اینونتور ظاهر شده است یا خیر.

اکنون باید یک فایل برای صدای خود آپلود کنید. در قسمت Components روی “صدا” کلیک کنید آموزش نصب app inventor و سپس با کلیک بر روی “منبع” فایل را آپلود کنید.

آموزش نصب app inventor  ما بخش بصری برنامه خود را ایجاد کرده‌ایم، حالا بیایید بلوک‌های کد را برای پخش صدا در هنگام کلیک روی دکمه اضافه کنیم. روی دکمه در سمت راست صفحه آموزش نصب اپ اینونتور کلیک کنید و بلوک زیر را بکشید:

مراحل رفتن به برنامه App Inventor چیست؟

برای شروع، به App Inventor در وب بروید. مستقیماً به ai2.appinventor.mit.edu بروید یا روی دکمه نارنجی «ایجاد» از وب‌سایت App Inventor کلیک کنید.

آیا MIT App Inventor برای مبتدیان است؟

آیا MIT App Inventor برای مبتدیان خوب است؟ MIT App Inventor برای اندروید برای مبتدیان عالی است!

آیا App Inventor یک زبان برنامه نویسی است؟

App Inventor یک سرویس رایگان و مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد برنامه های تلفن همراه خود را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بسازید.

آموزش نصب اپ اینونتور
AppInventor Doc Diagram

کارگردان: 1498 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-31 13:16

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + بیست =