ثبت نام
آموزش کامپیوتر به زبان ساده

آموزش کامپیوتر به زبان ساده

سرفصل‌های مقاله

فرقی نمی‌کند که تازه آموزش کامپیوتر به زبان ساده وارد کامپیوتر شده‌اید یا فقط می‌خواهید مهارت‌های خود را تقویت کنید، می‌توانید کلاس‌های رایگان کامپیوتر آموزش کامپیوتر به زبان ساده را به‌صورت آنلاین پیدا کنید تا نیازهای خود را برآورده کنید. از طریق آنها، آموزش کامپیوتر به زبان ساده می توانید از طریق آموزش ها کار کنید، که یک راه عالی برای تمرین مهارت های کامپیوتری است که می توانید هر روز در خانه یا محل کار استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کامپیوتر به کودکان را مشاهده کنید

کلاس های کامپیوتری سطح ورودی
کلاس های کامپیوتری متعددی برای مبتدیان طراحی شده است. آنها آموزش کامپیوتر به زبان ساده موضوعات مختلفی را پوشش می دهند، از ایمیل و مرور وب گرفته تا پردازش متن و طراحی گرافیک.

ویدیوی ویژه آموزش کامپیوتر به زبان ساده

GCFLearnFree: این گنجینه کلاس های رایگان برای آموزش کامپیوتر به زبان ساده همه دارندگان رایانه طراحی شده است، خواه از طرفداران رایانه شخصی، مک یا لینوکس باشید. کلاس های رایگان شامل ایمیل، مرور اینترنت و اصول اولیه مک و ویندوز می شود. برای کاربران پیشرفته تر، آموزش کامپیوتر به زبان ساده کلاس های رایگان در رسانه های اجتماعی، ذخیره سازی ابری، ویرایش تصویر و دستگاه های تلفن همراه وجود دارد که شما را با جدیدترین سخت افزار و نرم افزار به روز می کند.
آلیسون: “ALISON ABC IT” یک دوره آنلاین رایگان فناوری اطلاعات است که محاسبات روزمره را در رابطه با کار و زندگی آموزش می دهد. این دوره بر روی برنامه های مایکروسافت آفیس و تایپ لمسی تمرکز دارد. موضوعات عبارتند از نرم افزار و آموزش کامپیوتر به زبان ساده سخت افزار کامپیوتر، مدیریت فایل، ایمنی فناوری اطلاعات، ایمیل، و پردازش کلمه. تکمیل این برنامه 15 تا 20 ساعت طول می کشد، و نمره 80٪ یا بیشتر در هر یک از ارزیابی های دوره، شما را واجد شرایط دریافت گواهینامه از Alison می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع مهارت های کامپیوتری را مشاهده کنید.

Home and Learn: تمام آموزش های آنلاین رایگان در سایت Home and Learn برای افراد مبتدی کامل طراحی شده است—شما برای شروع به هیچ تجربه ای نیاز ندارید. آموزش‌ها ویندوز XP، ویندوز 7 و ویندوز 10 را پوشش می‌دهند و دوره‌های متعددی نیز مربوط به جاسوس‌افزارها هستند. آموزش کامپیوتر به زبان ساده “راهنمای مبتدیان برای بی‌سیم” آنها به تمام اصول اولیه از جمله روترها، لوازم ضروری و ایمنی می‌پردازد.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش ICDL برای کودکان را مشاهده کنید.

Free-ed: Free-ed مجموعه ای جامع از کتاب های الکترونیکی، دوره ها و آموزش های رایگان را ارائه می دهد. موضوعات شامل برنامه نویسی کامپیوتر، سیستم عامل ها، عملیات پایگاه داده و اسکریپت نویسی وب و همچنین موضوعات پیشرفته تر مانند طراحی، شبکه، ارتباطات، طراحی بازی، انیمیشن و واقعیت مجازی است.
Meganga: Meganga آموزش مقدماتی کامپیوتر آموزش کامپیوتر به زبان ساده را برای مبتدیان و سالمندان ارائه می دهد. آموزش های ویدیویی مبانی کامپیوتر، ویندوز، عیب یابی، Word، Outlook و موضوعات دیگر را پوشش می دهد.

کلاس های آموزش کامپیوتر به زبان ساده متوسط ​​و پیشرفته 

پس از تسلط بر اصول اولیه، ممکن است بخواهید برنامه های کامپیوتری پیشرفته تری از جمله طراحی برنامه، تجزیه و تحلیل داده ها و امنیت سایبری را بررسی کنید.

FutureLearn: این سایت صدها دوره آنلاین رایگان از دانشگاه های برتر و سازمان های دیگر ارائه می دهد. این کلاس ها هر کدام تا چند هفته طول می کشد و برای کاربران کامپیوتر متوسط ​​و پیشرفته مناسب است. موضوعات شامل رباتیک، رسانه های اجتماعی، دسترسی دیجیتال، مدیریت هویت، جستجو و تحقیق، و امنیت سایبری است.
Coursera: Coursera همچنین دارای لیست بلندبالایی از دوره های رایگان آموزش کامپیوتر به زبان ساده از دانشگاه ها و همچنین موسسات مشهوری مانند IBM است. موضوعات کامپیوتر و فناوری از زبان های کدنویسی گرفته تا علم داده و یادگیری ماشین متغیر است.

پیشنهاد می کنیم مقاله دوره آموزش کامپیوتر آنلاین را مشاهده کنید.

EdX: EdX مانند Coursera دارای دوره های واقعی از دانشگاه ها و موسسات اصلی است. در حالی که برخی از پیشنهادات آنها مستلزم پرداخت هزینه است، ده ها گزینه برای یادگیری رایگان زبان های برنامه نویسی، توسعه وب و موارد دیگر وجود دارد.

یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب اما نه چندان پیچیده، زبان C جزء آموزش کامپیوتر به زبان ساده مهم دوره های کوتاه مدت و برنامه های مدرکی مانند BSc Computer Science، Computer Science Engineering و غیره محسوب می شود. درست از سیستم عامل ها تا سیستم های پیچیده مانند پایگاه داده Oracle، python، Git. و غیره، برنامه های پایه C برای کاربردهای گسترده تر استفاده می شوند. زبان C با ماندن در صدر فهرست دوره های کامپیوتری پایه ما، پله ای برای کسانی است که می خواهند در این زمینه شغلی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم مقاله کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان را مشاهده کنید.

مبانی کامپیوتر
در رتبه دوم در لیست دروس پایه کامپیوتر ما برنامه ای است که برای کسانی آموزش کامپیوتر به زبان ساده که دانش بسیار محدود یا بدون کامپیوتر دارند مناسب است. از طریق مبانی کامپیوتر، مهارت های اساسی مانند شناسایی سیستم های سخت افزاری مختلف کامپیوتر، استفاده از نرم افزارهای کاربردی، عملکردهای اساسی کامپیوتر، اینترنت و غیره آموزش داده می شود.

مایکروسافت آفیس
یکی از محبوب ترین آموزش کامپیوتر به زبان ساده برنامه ها در میان لیست دروس پایه کامپیوتر، Microsoft Office است. مهارت داشتن در برنامه های نرم افزاری تحت مایکروسافت مانند MS Excel، MS PowerPoint، MS Word، MS Outlook، MS OneDrive و غیره، در هر نوع کاری مفید است. هر کارفرمایی به دنبال دانش اولیه مایکروسافت در کارمند احتمالی خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =