ثبت نام
انواع مهارت های کامپیوتری

انواع مهارت های کامپیوتری چیست؟

سرفصل‌های مقاله

اگر تا به حال به دنبال شغل بوده اید، انواع مهارت های کامپیوتری و مهارت های کامپیوتر و مهارت های رایانه ای می دانید که رقابت عادلانه ای در بازار کار وجود ندارد. اغلب افراد انواع مهارت های کامپیوتری واجد شرایط کمتر از حد متوسط ​​که فاقد تخصص هستند، انواع مهارت های کامپیوتری و مهارت های کامپیوتر اغلب از مصاحبه ای به مصاحبه دیگر تغییر می کنند. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

انواع مهارت های کامپیوتری و مهارت های رایانه ای به شما کمک می کند تا مزیتی کسب کنید و در مقابل رقیب خود را اثبات کنید. بنابراین در مقاله بعدی شما را با مهارت های رایانه ای در دسترس آشنا می کنیم، انواع مهارت های کامپیوتری برای چه چیزی به آنها نیاز دارید و چگونه می توانید آنها را به بهترین نحو در برنامه خود ارائه دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کامپیوتر به کودکان را مشاهده کنید

انواع مهارت های کامپیوتری چیست؟

سواد کامپیوتر مهارتی است انواع مهارت های کامپیوتری که شما برای استفاده موثر از کامپیوتر و سایر فناوری های مشابه به آن نیاز دارید. آنها از کاربردهای ابتدایی ضروری تا مهارت های پیشرفته مانند برنامه نویسی، کدنویسی و سایر مهارت های تحلیلی کامپیوتر را شامل می شوند. اما شرکت ها نیز به طور مرتب نیاز به دانش در مورد سخت افزار کامپیوتر دارند. این حوزه گسترده ای است که در آن می توانید و باید خود را کاملاً برای شغل جدید خود با انواع مهارت های کامپیوتری متنوع ترین مهارت ها قرار دهید.

اگر به دنبال آموزش کامپیوتر برای کودکان هستید روی عکس زیر کلیک کنید.

مهارت کامپیوتری

پیکان اشاره بالا

برای چه چیزی به مهارت های کامپیوتری نیاز دارید؟

تفاوت های زیادی بین جویندگان کار وجود دارد که در بازار تقاضای زیادی دارند و آنهایی که مانند سیب زمینی داغ از بین می روند. یکی از آنها مهارت های کامپیوتری شماست. اما ما در مورد قابلیت هایی مانند بوت کردن رایانه شخصی صحبت نمی کنیم. منظور ما مهارت هایی است که در دنیای امروز، به ویژه در دنیای تجارت، مرتبط هستند.

دنیای تجارت امروز دیگر بدون فناوری کار نمی کند. مهارت های علوم کامپیوتر، به ویژه، نقش بسیار مهمی در شکل دادن به نحوه عملکرد کسب و کارها در دنیای کنونی ایفا می کند. اکثر مشاغل دارای مسئولیت ها و نقش های خاصی هستند که به یک کارمند با مهارت کامپیوتر نیاز دارد. انواع مهارت های کامپیوتری اختلال در موسسات سنتی سابق منجر به اتوماسیون آنها شده است. حتی مشاغل در کشاورزی امروزه به مهارت های کامپیوتری نیاز دارند.

مهارت های رایانه ای چیست؟

این بدان معناست که آنها در لیست بیشترین مدیران استخدام کننده قرار دارند. اگرچه شرکت‌ها کارمندان خود را بر روی کامپیوتر آموزش می‌دهند، سطح شایستگی موجود باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود که لازم نیست برای آموزش سرمایه‌گذاری شود. بنابراین داشتن مهارت های کامپیوتری خود همیشه یک مزیت مهم در هنگام درخواست شغل جدید است. در عین حال، اگر از قبل مهارت های لازم را داشته باشید، روحیه تیمی شما را نشان می دهد. بنابراین شما در بلوک های شروع هستید تا از همان ابتدا مسئولیت را بر عهده بگیرید.

مهارت های کامپیوتری

کار را برای مدیران منابع انسانی آسان تر کنید و سطح انواع مهارت های کامپیوتری شایستگی خود را در مهارت های مورد نیاز برای موقعیت جدید ارزیابی کنید. هنگام استخدام یک نامزد، منابع انسانی زمان کمی برای بررسی رزومه خود دارند. کارکنان استخدام سریع بهترین گزینه را برای موقعیت خالی پیدا می کنند: پس با آنها کنار بیایید!

حال بیایید به چند نمونه از سطح سواد و مهارت کامپیوتر نگاه کنیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش ICDL برای کودکان را مشاهده کنید.

نمونه هایی از انواع مهارت های کامپیوتری

مهارت ها در زمینه علوم کامپیوتر متنوع هستند، اما همه برای کار آینده مهم هستند. ما فهرستی از مهارت های کامپیوتری که ممکن است با رزومه شما مرتبط باشد گردآوری کرده ایم ابتدا دو غول همه جانبه با بسته های نرم افزاری استاندارد خود.

مایکروسافت آفیس: این شامل برخی از ابتدایی ترین برنامه ها است. تقریباً همه انواع مهارت های کامپیوتری و مهارت های رایانه ای مشاغل موجود نیاز به توانایی استفاده از آن به یک شکل یا دیگری دارند. Microsoft Word، Excel و Outlook اکنون استاندارد هستند. اما پاورپوینت، وان نوت و اکسس نیز برای کارهای زیاد مورد نیاز هستند.

گوگل درایو: بسیاری از شرکت‌ها از ویژگی مفید درایو گوگل قدردانی می‌کنند که امروزه شامل برنامه‌ها و برنامه‌های نرم‌افزاری مختلفی است – مشابه برنامه‌های مایکروسافت آفیس. چنین مهارت هایی به کارایی کلی کمک می کند. Google Drive اسناد، برگه‌ها، اسلایدها و فرم‌های Google را از جمله موارد دیگر ارائه می‌دهد.
علاوه بر این دو ارائه دهنده بسته نرم افزاری بزرگ، البته بسیاری دیگر نیز وجود دارند. برای مثال، اگر می‌خواهید در مورد مهارت‌های رایانه‌ای خاص‌تر باشید، موارد زیر را برجسته کنید:

مدیریت پایگاه داده: در مورد جمع آوری، سازماندهی و انواع مهارت های کامپیوتری ذخیره سازی داده های حیاتی است. این شامل دانستن و استفاده از ابزارهایی مانند Microsoft Access، Oracle، Teradata، IBM DB2، MySQL، SQL، QuickBooks و غیره است.

پیشنهاد می کنیم مقاله دوره آموزش کامپیوتر آنلاین را مشاهده کنید.

پست الکترونیکی: علاوه بر خواندن و ارسال ایمیل، ادغام نامه ها، فیلترها، پوشه ها، قوانین و غیره نیز بخشی از مهارت های خوب کامپیوتر است.

طراحی گرافیک: طراحی گرافیک امروزه یکی از محبوب ترین مهارت هاست. دانستن نحوه استفاده از ابزارهای بصری مانند Photoshop، Corel Draw، Illustrator و غیره برای هر کارمند بالقوه ای مفید است. تصاویری قدرتمند ایجاد کنید. می‌توانید از اینها برای زیربنای یک سخنرانی استفاده کنید و محتوای آن را به شیوه‌ای جذاب به شنونده منتقل کنید.

رسانه های اجتماعی: برای انجام این کار، باید بدانید که چگونه از طریق رسانه های اجتماعی با کاربران ارتباط برقرار کنید. به خصوص در مورد سه بزرگ: فیس بوک، توییتر و اینستاگرام. با این حال، فراتر از آن، هر شبکه اجتماعی دیگری را که با آن آشنایی دارید اضافه کنید. حتما در رزومه خود توضیح دهید که چگونه از این به طور موثر استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال، در مورد نحوه ایجاد یک صفحه، دسترسی، تعامل و تعامل با مشتری و غیره صحبت کنید.

مهارت های نوشتاری: دانش استفاده از مایکروسافت ورد خوب است، اما مهارت های بیشتر در این زمینه یک مزیت بزرگ است. برخی از نمونه‌های مهارت‌های نوشتاری عبارتند از سئو، نگارش فنی، نوشتن تحلیلی، تحقیق، نوشتن روح و غیره.

صفحات گسترده: صفحات گسترده بخشی جدایی ناپذیر از محیط کار امروزی هستند. برگه های انواع مهارت های کامپیوتری محاسباتی عملا در همه شرکت ها مفید و حتی ضروری هستند! از این رو، تسلط بر چنین برنامه هایی یک امتیاز بزرگ برای جویندگان کار است. به عنوان مثال Microsoft Excel یا Google Sheets هستند که در بسته های ذکر شده در بالا گنجانده شده اند.

پیشنهاد می کنیم مقاله کتاب آموزش کامپیوتر برای نوجوانان را مشاهده کنید.

بیایید حوزه‌های سنگین فناوری اطلاعات را فراموش نکنیم: بالاخره یک نفر باید تمام نرم‌افزارها را بنویسد و با سخت‌افزار آشنا باشد – بدون آن، هیچ چیز کار نمی‌کند.

مهارت های نرم افزاری: مهارت های کامپیوتری نرم افزار مهارت هایی هستند که به ایجاد نرم افزار کمک می کنند. اینها شامل زبان های برنامه نویسی مانند جاوا، PHP، MySQL، SQL، C #، جاوا اسکریپت، C ++، پایتون، iOS / Swift، Ruby on Rails و غیره می شود. برای بخشی از بازار، این مهارت ها به سختی ضروری هستند. اما اگر متقاضی کار در یک شرکت فناوری هستید، حداقل دانش ابتدایی در این زمینه ها مزیت محسوب می شود.

مهارت‌های سخت‌افزاری: این مهارت‌ها شما را قادر می‌سازد تا به صورت دستی انواع مهارت های کامپیوتری از یک سیستم کامپیوتری یا فناوری مرتبط استفاده کنید. برخی از نمونه‌ها عبارتند از پیکربندی شبکه، نصب نرم‌افزار، سیسکو، پشتیبانی فنی، به‌روزرسانی‌ها، DNS، WLAN / LAN، Linux / Unix، شبکه‌های مجازی، اتوماسیون شبکه، مدیریت ابر، هوش مصنوعی و غیره. یک دستگاه فنی روی خودتان کار می کند.

هر زمان که سواد کامپیوتری را در رزومه خود گنجانده اید، میزان مهارت خود را در آن ذکر کنید. از یک طرف تخصص خود را برجسته می کنید، اما از طرف دیگر انتظارات نادرست را برانگیخته نمی کنید. به طور معمول، سطوح در 3 سطح به دنبال الگوی داده می شود: تجربه پایه – پیشرفته – متخصص.

شرح شغل را بررسی کنید تا ببینید آیا از قبل به سطوح خاصی از دانش نیاز دارد یا خیر. اگر کاری دارید که باید انجام دهید، به سادگی خود  انواع مهارت های کامپیوتری را با برنامه های استاندارد در خانه در رایانه خود آشنا کنید. علاوه بر این، تعداد زیادی کتاب، انجمن، دوره های آنلاین، راهنماهای ویدیویی و آموزش در مورد مهارت های کامپیوتری فوق وجود دارد.

نکاتی برای نشان دادن مهارت های کامپیوتری شما

دوره آموزش کامپیوتر آنلاین

برای اینکه مهارت های خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارید، مهم است که جزئیات مهارت های رایانه ای خود، نحوه کار با آنها و نتایجی که از استفاده از آنها به دست آوردید، ارائه دهید.

به عنوان مثال، به جای اینکه فقط بگویید از Powerpoint استفاده می کنید، مشخص کنید:

ایجاد 18 ارائه پاورپوینت. چندین مورد تحسین شدند که به خوبی در کنار هم قرار گرفتند. یکی در به دست آوردن یک مشتری اصلی بسیار مهم بود.

در مورد مهارت های مدیریت پایگاه داده، انواع مهارت های کامپیوتری نحوه کار با آنها را بنویسید، به عنوان مثال:

دانش من از مدیریت پایگاه داده من را در مدیریت حساب های پرداختنی، صورتحساب، مدیریت جریان نقدی، ثبت زمان و هزینه کارکنان، گزارش دهی و حقوق و دستمزد پشتیبانی کرد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که هیچ استخدام‌کننده‌ای نمی‌خواهد فهرستی طولانی از مهارت‌هایی را که مرتبط با انواع مهارت های کامپیوتری شغل خالی نیستند جستجو کند. پس روی موارد ضروری تمرکز کنید. در صورت کمبود این مهارت ها، از قبل مهارت های لازم را کسب کنید یا حداقل با آنها شروع کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کامپیوتر به زبان ساده را مشاهده کنید.

سواد کامپیوتر در رزومه شما

بنابراین اگر می خواهید در هر زمینه کاری آینده داشته باشید، اگر مهارت های کامپیوتری خود را از قبل برای رزومه خود ترسیم کرده و سازماندهی کنید، مزیت است. سپس آنها را با نقاط گلوله مشخص کنید. یک رزومه واضح برای همه خوشحال کننده است. همچنین این کار را برای مدیر استخدام آسان تر می کند تا رزومه شما را مرور کند و امتیاز مورد نظر شما را پیدا کند. مراحل زیر به شما کمک می کند اطلاعات سواد رایانه خود را برای رزومه آماده کنید:

آگهی استخدام را بخوانید: بیشتر اوقات، شرکت ها مهارت هایی را که از کارمندان جدید می خواهند، فهرست می کنند. انواع مهارت های کامپیوتری لازم نیست همه آنها را داشته باشید، اما می توانید آنهایی را که دارید مشخص کنید. روی خودت تاکید کن.

برای یک دفتر کار بدون مایکروسافت آفیس دشوار است. این مجموعه دارای مجموعه‌ای از ابزارها است که تقریباً همه عملکردها در همه محل‌های کاری از آنها استفاده می‌کنند. اگر هنوز در مورد مهارت‌های MS Office خود چندان مطمئن نیستید، قبل از اینکه فرصت‌های شغلی عالی را از دست بدهید، فقط به خاطر همین یک نقص، آنها را تقویت کنید. در اینجا چیزی است که شما باید یاد بگیرید:

صفحات گسترده
صفحات گسترده اکسل ابزارهای همه کاره فوق العاده ای برای ذخیره و سازماندهی داده های جدولی، انواع مهارت های کامپیوتری انجام محاسبات روی آن و انجام برخی تحلیل های قوی هستند. از آنجایی که تمرکز روی داده ها در تقریباً همه مکان های کاری تغییر می کند،

برای کارگران در همه سطوح اهمیت بیشتری پیدا می کند که حداقل بخشی از آن را از طریق فایل های اکسل انجام دهند. در این سناریو، ندانستن اکسل به خوبی باعث حذف امتیاز از رزومه شما می شود.

پاورپوینت
ارائه ها ابزاری برای برقراری ارتباط مختصر نتایج کار یا ایده شما با دیگران هستند. انواع مهارت های کامپیوتری توانایی ارائه سریع ارائه های مناسب بدون تزلزل، مهارتی است که می توانید در طول مصاحبه برجسته کنید.

دسترسی مایکروسافت
مایکروسافت اکسس قابلیت ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل داده اکسل را گسترش می دهد. در حالی که صفحات گسترده برای مقادیر نسبتاً کمی از داده ها به خوبی کار می کنند، Access از مدیریت پایگاه داده برای حجم های عظیم پشتیبانی می کند. اگر نمایه شما نیاز به کار با مجموعه داده های بزرگ مانند ارقام فروش سالانه دارد، داشتن این مهارت بسیار مفید است.

QuickBooks نرم افزار حسابداری است که برای انجام طیف وسیعی از وظایف مانند مدیریت صورتحساب، صورتحساب، پیگیری مایل ها، مدیریت قراردادها، گزارش دهی، مدیریت موجودی و مدیریت سرمایه مفید است. این برنامه معمولاً در مشاغل کوچک تا متوسط ​​کاربرد دارد. به دلیل تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان، QuickBooks به یک ابزار بسیار محبوب تبدیل شده است و امکان استفاده از آن یک افزونه در رزومه شما خواهد بود.

یک نکته
OneNote یک برنامه جالب است که به شما امکان می دهد سبک های مختلفی از یادداشت ها را از یادداشت های دست نویس گرفته تا عکس های صفحه گرفته تا بریده های صوتی و طرح ها ذخیره کنید. انواع مهارت های کامپیوتری بسیاری از کاربران مختلف می توانند با هم همکاری کرده و یادداشت های خود را در یک مکان ذخیره کنند.

پست الکترونیک
تقریباً تمام ارتباطات تجاری از طریق ایمیل انجام می شود. نوشتن نامه‌هایی انواع مهارت های کامپیوتری که نظر شما را بدون کلام بیان می‌کنند، باعث می‌شود شما را حرفه‌ای و به خوبی جمع‌آوری کنید.

2. وب و مهارت های اجتماعی

مهارت‌های وب شامل توانایی انجام یک تحقیق مؤثر روی داده‌ها، کسب مهارت جدید در اینترنت، یا دریافت سریع تصاویر یا گرافیک‌ها برای پشتیبانی از ارائه‌های خود است. اگرچه تقریباً همه می توانند این وظایف را به انجام برسانند، انواع مهارت های کامپیوتری افرادی که مهارت های واقعی دارند می توانند به طور قابل توجهی سریعتر از دیگران این کار را انجام دهند.

مهارت های رسانه های اجتماعی نیز در محیط کار امروزی بسیار مهم است. این فضایی است که تعداد قابل توجهی از سرنخ ها به دست می آید، شبکه ها شکل می گیرند و حتی استخدام نیز صورت می گیرد. برای شروع، پروفایل لینکدین خود را ارتقا دهید و به استخدام کنندگان نزدیک شوید – این به خودی خود شانس شما را افزایش می دهد!

3. عیب یابی

اگر یک برنامه یخ زده یا یک پورت USB نادرست شما را در دیوانگی قرار می دهد، وقت آن است که سیستم ها را کمی بهتر مطالعه کنید تا بتوانید به تنهایی مشکلات کوچک را برطرف کنید. کمی به نرم افزار و سخت افزار رایجی که استفاده می کنید دقت کنید و ویدیوهای YouTube را در مورد نحوه عیب یابی مشکلاتی مانند خرابی و غیره تماشا کنید.

4. طراحی گرافیک

از بازاریابی گرفته تا طراحی محصول، گرافیک در بسیاری از صنایع عمودی فضایی حیاتی پیدا می‌کند و دانستن اینکه چگونه از تمام منابع کامپیوتری در دسترس برای ایجاد گرافیک استفاده کنید، یک مهارت بسیار ارزشمند است.

5. وبلاگ نویسی

چه در مورد پیشرفت شغلی خود بنویسید و چه برای یک محصول یا خدمات از طرف یک شرکت این کار را انجام دهید، وبلاگ نویسی در همه جا وجود دارد. وبلاگ های خوب نه تنها اطلاع رسانی می کنند، بلکه خواننده را سرگرم می کنند.

اگر دانش دارید، وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای به اشتراک گذاشتن آن است، انواع مهارت های کامپیوتری و همچنین اجازه می دهد کارفرمایان بالقوه ارزشی را که می توانید برای آنها به ارمغان بیاورید درک کنند.

6. مهارت های نوشتاری

نوشتن تحلیلی یک مهارت قدرتمند است. انواع مهارت های کامپیوتری در حالی که نوشتن خلاق ممکن است کمی استعداد ذاتی باشد، نوشتن تحلیلی مهارتی است که می توانید آن را توسعه دهید.

بسیاری از وبلاگ‌های خوب صنعت خود را بخوانید، نوشتن را به یک عادت تبدیل کنید و در دریافت نکات نوشتن و بازخورد درباره نوشته‌های خود توسط دیگران تردید نکنید.

اگر قصد دارید یک نویسنده حرفه ای شوید، باید یاد بگیرید که از ابزارهای مختلفی مانند صفحات گسترده، ویرایش ویدیو، پلتفرم های وبلاگ نویسی، برنامه های همکاری و غیره استفاده کنید تا موفق شوید.

علاوه بر مهارت عمومی کامپیوتر، پروفایل های شغلی مختلف ممکن است به مجموعه خاصی از مهارت های کامپیوتری نیاز داشته باشند. اگر برای اولین بار است که برای یک نقش درخواست می دهید، در مورد رایج ترین فناوری های مورد استفاده در آن زمینه تحقیق کنید و سعی کنید برخی یا همه آنها را به تنهایی یاد بگیرید.

عدم نیاز به آموزش کارمند از ابتدا بر روی یک برنامه نرم افزاری برای اکثر کارفرمایان لذت بخش است انواع مهارت های کامپیوتری و طبیعتاً در فرآیند استخدام امتیازات زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

در این عصر فناوری همیشه در حال رشد، به نظر می رسد لحظه ای که یک پیشرفت جدید ظاهر می شود، پیشرفت دیگری در عرض چند ثانیه جایگزین آن می شود.

انواع مهارت های کامپیوتری به همین دلیل است که برای افرادی که در صنعت فناوری کار می کنند مهم است که مهارت های خود را تقویت کنند و حتی افق های خود را با یادگیری برخی دیگر گسترش دهند.

در حالی که اغلب مردم به کمبود زمان اشاره می‌کنند، دوره‌های آنلاین راهی عالی برای یافتن یک دوره مهارت‌های کامپیوتری یا آموزش مهارت‌های کامپیوتری است که به افراد کمک می‌کند تا در رقابت پیش بیایند. در زیر 5 مهارت وجود دارد که به پیشرفت شغلی در فناوری کمک می کند.

انواع مهارت های کامپیوتری پیشرفته

انواع مهارت های کامپیوتری

1. ویرایش تصویر و طراحی گرافیک
در حالی که بسیاری از مردم ممکن است بر روی کدنویسی تمرکز کنند، داشتن پیشینه ای در طراحی گرافیک برای تمجید از ساخت اپلیکیشن یا وب سایت ضرری ندارد. طراحی گرافیکی ایجاد گرافیک و تصاویر بصری است که به بهبود محصول کمک می کند و به زنده شدن آن کمک می کند. افراد ممکن است تمایل بیشتری به استخدام فردی داشته باشند

انواع مهارت های کامپیوتری که مهارت های لازم را داشته باشد و این امر آنها را به یک دارایی ارزشمند تبدیل می کند. بسیاری از دوره های آنلاین برای کمک به افراد در یادگیری طراحی گرافیک در دسترس هستند و تصمیم اصلی بر این است که کدام محصول را ابتدا می خواهید یاد بگیرید.

به عنوان مثال، برای کسانی که به دنبال دوره آموزشی InDesign CC هستند، Lynda.com دوره ای دارد که شامل 10 ساعت محتوا در فتوشاپ است. خانه درختی نیز یکی دارد که ویدیو و قطعات تعاملی (مسابقه ها، چالش ها) را ترکیب می کند. Udacity رویکرد MOOC را برای یادگیری برای کسانی که می خواهند 2 هفته طول بکشد تا اصول طراحی گرافیک را با یک مربی اصلی بیاموزند، اتخاذ می کند.

2. طراحی وب سایت
هر کسی که در زمینه طراحی گرافیک و تصویر کار می کند ممکن است بخواهد انواع مهارت های کامپیوتری با نگاه کردن به وب سایت های آموزشی آنلاین که طراحی وب را آموزش می دهند تا مهارت های خود را افزایش داده و آنها را به بازار عرضه کند، قدمی فراتر بردارد.

دوره های مختلفی وجود دارد، و برخی برای افراد با سطوح مختلف مهارت. دش جنرال اصول اولیه طراحی وب مانند جاوا اسکریپت و HTML را از طریق مجموعه ای از آموزش های مبتنی بر داستان که تعاملی نیز هستند، آموزش می دهد.

برای کسانی که اطلاعات اولیه را می‌دانند و می‌خواهند پیشرفت کنند، Learn Layout دوره‌ای ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد با سرعت خود در موضوعاتی مانند CSS با مقداری HTML پیش بروید.

3. کد نویسی وب سایت
بدون کد، یک برنامه یا وب سایت نمی تواند به درستی کار کند، حتی اگر گرافیک عالی توسعه داده شود. انواع مهارت های کامپیوتری به همین دلیل است که طراحان باید به فکر اضافه کردن کدنویسی وب سایت از طریق کلاس های برنامه نویسی کامپیوتری به زرادخانه خود باشند.

منابع آنلاین زیادی برای کسانی وجود دارد که خواهان دوره‌ای هستند که شبیه دوره‌ای است که در کلاس درس پیدا می‌کنید، Skillcrush یک «طرح‌نامه» ارائه می‌دهد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد مسیری از 3 دوره را دنبال کنند که به ایجاد یکدیگر کمک می‌کند.

انواع مهارت های کامپیوتری منحصر به فرد است زیرا با کارهای کوچکی شروع می شود که هنگام تماشای نتایج در یک شبیه ساز انجام می دهید. آکادمی خان همچنین دوره هایی در زمینه کدنویسی وب سایت دارد که بسیاری از افراد از آن لذت می برند زیرا احساس می کنند از طریق تمرینات با شخصی نشسته اند.

4. بازاریابی آنلاین
بازاریابی آنلاین به استراتژی هایی اشاره دارد که توسط کسب و کارها برای ارتقای خود در یک محیط آنلاین استفاده می شود. این شامل وب سایت ها و رسانه های اجتماعی می شود. یادگیری این مهارت ها فرصت ارزشمندی را برای متخصصان فنی فراهم می کند، زیرا به این معنی است که نه تنها می توانید محتوا را ایجاد کنید،

بلکه می توانید به توزیع آن نیز کمک کنید. انواع مهارت های کامپیوتری چالش بازاریابی آنلاین گوگل ممکن است راهی باشد که مردم بخواهند از آن شروع کنند، به خصوص که یادگیرندگان موفق این شانس را دارند که جوایز گوگل را ببرند. زبان‌آموزان با بودجه 250 دلاری AdWords شروع می‌کنند

تا در طول سه هفته از آن استفاده کنند و در آن کمپین را برای یک سازمان غیرانتفاعی اجرا کنند. کسانی که می‌خواهند روی رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنند، می‌توانند از Constant Contact’s Social Media Quickstarter استفاده کنند، که به یادگیرندگان نشان می‌دهد چگونه ایمیل را با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ادغام کنند. آکادمی HubSpot همچنین دارای یک دوره بازاریابی دیجیتال است که شامل 4.5 ساعت آموزش و 38 سخنرانی است.

5. توسعه برنامه
در حالی که حضور در وب مهم است، اکنون به همان اندازه مهم است که اطمینان حاصل شود که هر کسب و کاری با موبایل سازگار است. اینجاست که توسعه برنامه‌های تلفن همراه وارد می‌شود. انواع مهارت های کامپیوتری توسعه‌دهندگان برنامه‌ها فناوری‌های آنلاین فعلی را تطبیق می‌دهند و آن‌ها را برای مشاهده آن‌ها در تلفن همراه یا رایانه لوحی راحت می‌کنند.

مانند سایر مهارت های فنی موجود در این لیست، دوره های آنلاین برنامه نویسی وجود دارد که اگر بخواهید مهارت های خود را افزایش دهید، می توانید در آنها شرکت کنید. گوگل یک ماژول آموزشی آنلاین ارائه می دهد که ساخت اپلیکیشن اندروید را پوشش می دهد، جایی که افراد می توانند نحوه ساخت یک خراش را یاد بگیرند.

برای کسانی که به برنامه‌های iOS علاقه‌مند هستند، دانشگاه استاندارد دوره‌ای دارد که اصول توسعه برنامه‌های آیفون و آی‌پد را پوشش می‌دهد. سپس برای کسانی که مایل به ترکیب هر دو سیستم عامل هستند، انواع مهارت های کامپیوتری ماژول علوم کامپیوتر هاروارد برنامه ها را برای iOS با استفاده از Xcode و iOS SDK و برای اندروید با استفاده از eclipse و Android SDK پوشش می دهد.

قوی کردن مهارت های کامپیوتری!

مهارت‌های واقعی، مهارت‌های غیرمعمول: زمانی که مهارت‌های علوم رایانه خود را در رزومه خود وارد می‌کنید، حتماً فقط موارد واقعی را فهرست کنید. در طول مصاحبه، به احتمال زیاد از شما سوالاتی در مورد آنها پرسیده می شود که باید به طور رضایت بخشی پاسخ دهید. در غیر این صورت خود را خارج از محدوده مانور می دهید.
تجربه و اعداد: مهم است که نمونه های انواع مهارت های کامپیوتری مناسبی را آماده داشته باشید تا نشان دهید چگونه دانش را به کار گرفته اید. درصدها و اعداد در اینجا به شما کمک زیادی می کند.
دو متقاضی را تصور کنید، شخص A و شخص B. شما برای موقعیتی درخواست می دهید که رسانه های اجتماعی انواع مهارت های کامپیوتری در لیست خواسته های شرکت قرار دارند. به نظر شما چه کسانی استخدام خواهند شد؟

رزومه شخص B: انواع مهارت های کامپیوتری اکانت شرکت قبلی را از 50692 فالوور به 679537 فالوور در 3 سال افزایش داد. نرخ تعامل برای یک پست به طور متوسط ​​238000 نفر است. میانگین ترجمه به فروش رسانه های اجتماعی در ماه: 62. پست ها 18 بار وارد ترندهای توییتر شدند. او موفق شد حساب این شرکت را در اینستاگرام و توییتر تأیید کند.

نمونه ای از مهارت کامپیوتر چیست؟

مهارت های کامپیوتری توانایی هایی هستند که به شما در استفاده از کامپیوتر و تجهیزات IT کمک می کنند. آنها نشان می‌دهند که می‌توانید با استفاده از رایانه کارهای مختلفی مانند دسترسی به اینترنت، نوشتن یک سند، استفاده از ایمیل‌ها (به عنوان مثال برای ایمیل کردن رزومه خود)، ایجاد ارائه و غیره انجام دهید.

چرا مهارت های اولیه کامپیوتر مهم است؟

کسب‌وکارهای مدرن به شدت به فناوری رایانه‌ای برای انجام کارآمد تعداد زیادی از وظایف متکی هستند. داشتن مهارت های کامپیوتری مناسب به این معنی است که شما می توانید وظایفی را انجام دهید که نامزدهای رقیب ممکن است قادر به انجام آن نباشند. این دانش می تواند منجر به استخدام شما نسبت به رقبای خود شود

7 مهارت فنی چیست؟

زبانهای برنامه نویسی. سیستم عامل های رایج تسلط بر نرم افزار. نگارش فنی. مدیریت پروژه. تحلیل داده ها.

انواع مهارت های کامپیوتری
مهارت های کامپیوتری

کارگردان: 1834 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-17 13:39

امتیازدهی ویرایشگر:
4.96

1 دیدگاه دربارهٔ «انواع مهارت های کامپیوتری چیست؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =