منو
صفحه اصلی
ثبت نام
برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت چگونه است؟

سرفصل‌های مقاله

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت یک بازی جدید است که برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت ما را در مقابل معماهایی قرار می دهد که به ما امکان می دهد پیشرفت در برنامه نویسی زبان C را یاد بگیریم و درک اساسی از خود برنامه نویسی داشته باشیم.

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت منظورم این برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت است برنامه نویسی جاوا اسکریپت که اگر بخواهید وارد دنیای برنامه نویسی شوید، یا به اطراف نگاه کنید در مورد چیست، این بازی شما را در آموزش های مختلف راهنمایی می کند.

آماده شوید تا در حلقه ها، ویژگی های اساسی برنامه نویسی جاوا اسکریپت و یک سری عناصر اساسی غوطه ور شوید تا به برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت طور کامل در دنیای برنامه نویسی غوطه ور شوید.

اگر زبان C بلد هستید، اصول اولیه PHP، Javascript، Java، Python را دارید.کاری که Automaton انجام می دهد این است که شما را در مقابل یک بازی قرار می دهد.

که در آن باید یک ربات را از طریق یک سری دستورات مدیریت کنید که با آن اعمال آن را برنامه ریزی کنید. برنامه نویسی جاوا اسکریپت این دستورات از مفاهیم اولیه برنامه نویسی گرفته شده اند و به شما کمک می کنند تا اصول این دنیا را درک کنید.

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت چیست؟

بازی کردن را یاد بگیرید.به عبارت دیگر، شما یاد خواهید گرفت که برای ربات روال تکراری برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت را بارها و بارها انجام دهید و اگر شرایط خاصی برآورده شود،

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

ربات یک کار را انجام می دهد. این یک بازی شگفت انگیز است که به شما مثال می دهد آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت تا بتوانید خودتان آن را امتحان کنید و از طریق برنامه نویسی آن را یاد بگیرید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

در واقع، هر زمان که یک دوره برنامه نویسی را شروع می کنید، می شنوید که معلم می گوید برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بهترین راه برای یادگیری برنامه نویسی برنامه نویسی است.

ممکن است شما دانش نحوی داشته باشید، همه ویژگی ها و این دستورات را بدانید، برنامه نویسی جاوا اسکریپت اما اگر آن را در عمل پیاده نکنید و شروع به حل مسائل نکنید، آن را به طور کلی در نظر خواهید گرفت.

کلید را خودکار کنید.یعنی شما باید برنامه های خود را بنویسید تا سریعتر یاد بگیرید برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت و اینجاست که Automaton عالی است،

برنامه نویسی جاوا اسکریپت

زیرا شما را مجبور می کند این دستورات را از طریق یک سری آموزش بنویسید که در آن باید برنامه هایی ایجاد کنید تا ربات های ما پیشرفت کنند. به پهلو می چرخد، اشیا را برمی دارد و در جایی که می خواهیم می گذارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بپردازید.

بازی کردن را یاد بگیرید.در عرض چند دقیقه شروع به شکستن سر خود می کنید و سطوح را تکمیل برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت می کنید و در نتیجه در یک بازی پیشرفت می کنید که برای درک بهتر برنامه نویسی فوق العاده است.

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت

و آنقدرها هم سخت نیست، و ما تقریباً می توانیم به شما اطمینان دهیم که اگر بعداً دوره ای را بگذرانید یا دوره توسعه پشته را بگذرانید تا بدانید بازار امروز با زبان هایی مانند PHP، جاوا اسکریپت، پایتون که بد هستند، چه می خواهد، کار تضمینی دارید. توسط بسیاری از شرکت ها استفاده می شود.

Automaton با استفاده از موتور ساخت بازی ویدیویی Unity Engine در سی # توسعه داده شد. دارای یک برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت لمس پیکسلی است که به آن لمس زیرزمینی و ochontero می دهد و حقیقت این است که هر یک از سطوح آن کاملاً طراحی شده است.

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت

تا بتوانید بهتر با این برنامه نویسی کنار بیایید.روال برنامه نویسی را بنویسید برنامه نویسی جاوا اسکریپت در زیر دفترچه یادداشتی خواهید داشت که با کلیک راست بر روی دستورات زیر اقدامات قهرمان ربات ما برای تکمیل این سری از ماموریت ها می نویسید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید برای کودکان بپردازید.

خودکار در اندروید.از نظر فنی، این یک بازی خوب ساخته شده است آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت که به خاطر این هنر پیکسلی که به برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت آن حس خاص خود را می دهد متمایز است.

نکته اصلی در مورد این بازی مکانیزم آن و نحوه تجسم دنیای برنامه نویسی است.عنوانی جدید برای اندروید به نام Automata که قرار است یکی از حرفه های آینده در دانشگاه ها و مراکز آموزشی باشد.

زیرا بدون برنامه نویس هیچ نرم افزاری وجود نخواهد داشت. در عوض، آنها می گویند تعداد شرکت هایی که به دنبال برنامه نویسان PHP و جاوا اسکریپت برای ایجاد عناصر اساسی در فروشگاه های آنلاین خود یا بسیاری دیگر هستند.

فرصت رفتن و برنامه نویسی با این بازی رایگان اندروید را از دست ندهید. و همیشه می توانید برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت با این برنامه چینی یاد بگیرید.هیچ جادوی وجود ندارد!

کاری که شما انجام می دهید کار معمولی است: ما از HTML برای جمع آوری صفحات و از جاوا اسکریپت (Ajax) برای درخواست به سرور وب استفاده می کنیم،

ساخت برنامه اندروید با جاوا

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت جایی که کد منبع PP که دریافت می کنید پردازش می شود برنامه نویسی جاوا اسکریپت و اطلاعات بازگردانده می شود. و برای این کار می توانیم روی مجموعه امکاناتی که جی کوئری به ما می دهد حساب کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

جی کوئری موبایل.jQuery Mobile یک چارچوب وب است که برای گوشی های هوشمند و تبلت ها برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بهینه شده است. این یک سیستم رابط مبتنی بر HTML5 است که با محبوب ترین سیستم عامل های تلفن همراه سازگار است.

ساخت برنامه اندروید با جاوا

کد آن که بر روی jQuery و jQuery UI ساخته شده است، امکان طراحی انعطاف پذیر را فراهم می کند که به راحتی قابل تنظیم است.در عمل بیایید یک مثال ساده به ما ارائه دهیم که در آن یک رابط با یک فیلد متنی برای مقداردهی اولیه نام کاربر داریم.

در مقاله دوم از این مجموعه مراحل ساخت یک برنامه را مشخص کردم. در حال حاضر، این وظیفه سوم است، برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت که اجرای پارامترهای عملکرد مورد انتظار در کد کامپیوتری اجرا شده توسط یک دستگاه است.

برای این کار باید زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید. برنامه نویسی جاوا اسکریپت اگر کاربران سیستم عامل پنگوئن نمی توانند از چیزی شکایت کنند، آن در دسترس بودن پیشنهادات در آن منطقه است.

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت حتی برخی از زبان های اختصاصی فقط برای سیستم عامل های اختصاصی رزرو شده اند، امروزه می توان از آنها برای برنامه نویسی توسط لینوکس و برای لینوکس استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه کد نویسی اندروید بپردازید.

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت پاور اوبونتو.علیرغم وجود کلمه اوبونتو در نام، ما می توانیم آن را در هر توزیعی که از بسته هایی با فرمت اسنپ برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند نصب کنیم.

بازی سازی با جاوا اسکریپت

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت این ابزاری برای استفاده از ترمینال است که به شما امکان می‌دهد هر آنچه را که نیاز دارید (زبان‌های برنامه‌نویسی، کتابخانه‌ها و محیط‌های توسعه) را از میان برخی از رایج‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد برنامه‌های دسکتاپ و موبایل نصب کنید.

برخی از گزینه های موجود در اوبونتو Make.پلتفرم اندروید Android NDK: مجموعه ای از ابزارها برای استفاده از کتابخانه های زبان های C و C ++ در ایجاد برنامه های اندروید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

Android SDK: برنامه نویسی جاوا اسکریپت ابزارهای مورد نیاز برای توسعه برنامه های اندروید یا باز کردن بوت لودر دستگاه و برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت به روز رسانی آن با یک تصویر سیستم جدید.

Android Studio: محیط توسعه رسمی یکپارچه برای ساخت برنامه های اندروید زبانهای برنامه نویسیCrystal: زبان برنامه نویسی الهام گرفته از روبی، اما با ویژگی های پیشرفته تر.دارت; زبانی برای ایجاد برنامه های کاربردی با رابط کاربری برای همه پلتفرم ها.Flutter: کیت برای ایجاد رابط کاربری.

Go: یادگیری این زبان منبع باز بسیار آسان است و برای ایجاد هر نوع برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت برنامه کاربردی بسیار متنوع است.جاوا: یک زبان برنامه نویسی متقابل پلتفرم محبوب با بسیاری از توسعه دهندگان و نحوی شبیه به انسان.

ساخت بازی با جاوا اسکریپت

کاتلین; یک زبان برنامه نویسی که به طور فزاینده ای جایگزین جاوا برای ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه می شود.Maven: ابزاری از بنیاد آپاچی برای مدیریت و ساخت پروژه‌ها در جاوا و سایر زبان‌ها.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

مقیاس: طبق ویکی پدیا، یک زبان برنامه نویسی چند پارادایم برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت طراحی شده است آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت تا الگوهای برنامه نویسی رایج را به روشی دقیق، ظریف و معمولاً ایمن بیان کند.

سوئیفت: این زبان برنامه نویسی که در ابتدا توسط اپل ساخته شده و اکنون منبع باز است، برنامه نویسی جاوا اسکریپت هدفش تسهیل برنامه نویسی است.Node.js: محیطی برای ایجاد و اجرای برنامه های توسعه یافته در جاوا اسکریپت.

پلتفرم آردوینو آردوینو پلتفرمی برای پروژه های الکترونیکی است که سخت افزار و نرم افزار منبع باز را ترکیب می کند. در Ubuntu-Make ابزارهای زیر را پیدا می کنیم.

آردوینو: کیت نرم افزار رسمی پروژه.Eagle: ابزاری برای طراحی مدار.Fritzing: ابزار یادگیری بسیار آسان برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت برای طراحی پروژه الکترونیکی:

محیط توسعه یکپارچه VSCodium: محیط توسعه یکپارچه ساخته شده از کد ویژوال استودیو، اما بدون ابزار Microsoft Telemetry کد ویژوال استودیو: مایکروسافت محیط های توسعه را با چندین افزونه ادغام می کند.

که آن را برای برنامه نویسی به محبوب ترین زبان ها ایده آل می کند.Atom: ویرایشگر متن بسیار قابل تنظیم ایده آل برای برنامه نویسانی که نمی خواهند با پیچیدگی های یک محیط توسعه یکپارچه مقابله کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

Eclipse / Cpp / Php / Javascript: محیط توسعه یکپارچه منبع باز کلاسیک برنامه نویسی جاوا اسکریپت و نسخه های برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بهینه شده برای زبان های Java، C ++، PHP و Javascript.

در دنیای امروز برنامه نویسی به یکی از باهوش ترین و سخت ترین حرفه ها تبدیل شده است. آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بنابراین، اگر یک مرد کامپیوتر هستید و به دنبال چند برنامه اندروید عالی برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان هستید،

هر چیزی که در رایانه، تلفن هوشمند یا هر دستگاه دیجیتالی استفاده می کنید، نتیجه برنامه نویسی است. بنابراین، این توانایی برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت یادگیری نیز به پتانسیل زیادی نیاز دارد.

بنابراین، ما بهترین و قابل اعتماد برنامه های اندروید را برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان داریم. با استفاده از این برنامه ها، می توانید در هر جایی به یادگیری ادامه دهید.لیست بهترین برنامه های اندروید برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان در سال 2022.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

در حالی که بسیاری از این برنامه ها در اینترنت در دسترس هستند، آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت ما بهترین ها را در بین برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت تمام برنامه های اندروید برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان برای همه مبتدیان و با تجربه ها فهرست کرده ایم.

این برنامه ها بر اساس محتوا، ویژگی ها و امکاناتشان مرتب شده اند. برای اطلاع از جزئیات به لیست زیر مراجعه کنید:1. مرکز برنامه نویسی .مرکز برنامه نویسی.

برنامه نویسی جاوا اسکریپت مرکز برنامه نویسی یکی از برنامه های مورد علاقه من است و یک برنامه ضروری برای هر برنامه نویسی است. برنامه از C، C ++، C #، جاوا، جاوا اسکریپت، پایتون، اسمبلی، PHP، VB.Net و سایر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند.

این رابط کاربری زیبا دارد و شامل برخی از برنامه های اساسی و مهم است. علاوه بر این، نمونه ها برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت همراه با خروجی ترکیبی نشان داده و درک می شوند.

بیش از 5000 برنامه و بیش از 20 زبان برنامه نویسی موجود است. علاوه بر این، آنها ادعا می کنند که سریع ترین مترجمان جهان را برای اندروید ارائه می دهند.2. الجویدmosseg Algoid یکی از بهترین برنامه های اندروید برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است.

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت حس یک ایستگاه کاری برنامه نویسی واقعی را به کاربر القا می کند. این یک کاوشگر دامنه برای درک برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بهتر، یک دیباگر بلادرنگ و یک حالت اجرای گام به گام ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های متمایز عبارتند از این برنامه عمدتاً برای خودآموزی است و یادگیری را سرگرم کننده تر می کند. یک محیط توسعه یکپارچه است که برای توسعه برنامه های اندروید استفاده می شود. با این حال، برای هر رمزگذار جاوا خاص است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

با گذراندن دوره های گام به گام کدنویسی، یک متخصص توسعه اپلیکیشن اندروید شوید.این برنامه از برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت یک ویرایشگر غنی از ویژگی ها پشتیبانی می کند، جایی که می توانید کدها را بنویسید و کامپایل کنید و برنامه های بصری طراحی کنید.

همچنین از بررسی خطای بلادرنگ، بازآفرینی، ناوبری کد هوشمند و غیره پشتیبانی می کند.4. DroidEditمشابه Notepad ++، DroidEdit یک ویرایشگر متن و کد منبع است. این یکی دیگر از برنامه های اندروید عالی برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است.

از زبان های مختلفی مانند C، C ++، C #، جاوا، جاوا اسکریپت، پایتون، روبی، لاتکس، SQL و غیره پشتیبانی برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت می کند.DroidEdit ویژگی‌های زیادی مانند تورفتگی خودکار، مسدود کردن، رمزگذاری کاراکترها، اشتراک‌گذاری اسناد و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، نسخه Pro دارای پشتیبانی از SFTP / FTP، تم های سفارشی، برنامه نویسی جاوا اسکریپت حالت روت و غیره است. این برنامه شگفت انگیز به طور ویژه برای نسل جدید تبلت های اندرویدی با صفحه کلید خارجی استفاده می شود.

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت ویرایشگر کد گرامر ویژه.ویرایشگر کد ویژه نحوی خوب، وقتی در مورد بهترین برنامه های اندروید برای برنامه نویسان برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت صحبت می کنیم، چگونه می توانیم این برنامه عالی را فراموش کنیم؟

 همانطور که از نام آن پیداست، هر خط کد را متناسب با آن روشن می کند.این برنامه کاملاً قابل تنظیم است و از حدود 9 زبان مختلف پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از تورفتگی خودکار، حالت فقط خواندنی، تکمیل خودکار و بسیاری ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند.

6. برنامه نویسی C ++.آیا می خواهید کارشناسی ارشد برنامه نویسی C ++ شوید؟ با یک برنامه برنامه نویسی C ++ را بیاموزید برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت می توانید سفر برنامه نویسی خود را شروع کنید.

این برنامه آموزش های مختلف برنامه نویسی، آموزش های برنامه نویسی، برنامه نویسی جاوا اسکریپت بسیاری از سوالات متداول و سوالات مربوط به امتحان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیش از 140 برنامه با نظرات مرتبط و درک بهتر وجود دارد. می توانید از اصول اولیه شروع کنید و با برنامه نویسی پیشرفته نیز ادامه دهید. آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت با این ویژگی ها، تمام نیازهای یادگیری شما در یک برنامه یادگیری کد قرار می گیرد.

7. جاوا را یاد بگیرید.یادگیری جاوا یک محیط یادگیری به طور قابل توجهی بهبود یافته با آموزش ها، درس ها، برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت فرصت های تمرین در دنیای واقعی و پشتیبانی جامعه است.

این برنامه شریک آموزشی SoloLearn است و راهنمای کاملی برای یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است.حدود 64 درس Java وجود دارد که تمام اصول اولیه را پوشش می دهد. درس ها ساده و موثر هستند. علاوه بر این، کاربران همه چیز را کاملاً رایگان یاد می گیرند.

8. استقامت.تحمل.Udacity دارای یک رابط کاربری عالی است که یادگیری را بسیار ساده تر و سرگرم کننده تر برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت می کند. بر مهارت های مورد نیاز در محبوب ترین حرفه های امروزی تسلط داشته باشید.

این اجازه می دهد تا کاربران را به گربه موضوعات و محتوا برای دانلود جلسات آفلاین از قبل. اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که کاملاً متناسب با سبک زندگی شما باشد، Udacity انتخاب مناسبی برای شماست.

این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا و آسان برای استفاده است. بهترین چیز این است که به برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت هیچ دستگاه روت شده ای نیاز ندارد و می توانید برنامه ها و برنامه های خود را حتی بدون اتصال به اینترنت ایجاد و صادر کنید.

علاوه بر این، از SDL، SDL2، SFML، Allegro و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. C4droid دارای رابط کاربری گرافیکی بسیار قابل تنظیم است و از ANSI C و ISO C99 پشتیبانی کامل می کند.10. ویرایشگر کد CUDA.

Quoda یک ویرایشگر کد چند زبانه با پشتیبانی یکپارچه از سرورهای SFTP / FTP است. برنامه نویسی جاوا اسکریپت استفاده از این برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت اپلیکیشن کاملا رایگان است و محیطی مدرن را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

برخی از ویژگی های متمایز آن عبارتند از ویرایش مقطعی، آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت برجسته سازی نحو، ادغام Dropbox و Google Drive، اتصال کلید و غیره.علاوه بر این، ویرایشگر بیشتر زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهد و با پشتیبانی از زبان های جدیدتر به طور مداوم به روز می شود.

برنامه نویسی جاوا اسکریپت خلاصه.اینها برخی از بهترین برنامه ها برای هر توسعه دهنده و برنامه نویسی برای یادگیری کدنویسی / برنامه نویسی بودند. کاربران برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت می توانند.

از پایه شروع کنند برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت و بر این اساس به سطوح پیشرفته پیشرفت کنند. آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت برنامه نویسی جاوا اسکریپت به عنوان مثال که متناسب با نیاز شماست و در نظرات به ما بگویید.

چگونه برنامه نویسی جاوا اسکریپت را شروع کنم؟

مرورگر مورد علاقه خود را باز کنید ابزارهای توسعه دهنده را با کلیک راست بر روی یک ناحیه خالی باز کنید و Inspect را انتخاب کنید. در ابزارهای توسعه دهنده، به تب کنسول بروید. سپس کد جاوا اسکریپت را بنویسید و اینتر را فشار دهید تا کد اجرا شود.

جاوا اسکریپت برای چه در برنامه نویسی استفاده می شود؟

جاوا اسکریپت توسط برنامه نویسان در سراسر جهان برای ایجاد محتوای وب پویا و تعاملی مانند برنامه ها و مرورگرها استفاده می شود. جاوا اسکریپت به قدری محبوب است که پرکاربردترین زبان برنامه نویسی در جهان است که 97.0٪ از تمام وب سایت ها از آن به عنوان زبان برنامه نویسی سمت کلاینت استفاده می کنند.

تفاوت بین جاوا و جاوا اسکریپت چیست؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی OOP است در حالی که جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی OOP است. جاوا برنامه هایی را ایجاد می کند که در ماشین مجازی یا مرورگر اجرا می شوند در حالی که کد جاوا اسکریپت فقط روی یک مرورگر اجرا می شود. کد جاوا باید کامپایل شود در حالی که کدهای جاوا اسکریپت همه در متن هستند.

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت
برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت

کارگردان: 1492 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-23 13:29

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =