ثبت نام
برنامه نویسی پایتون چگونه است

برنامه نویسی پایتون چگونه است

سرفصل‌های مقاله

پایتون چیست؟پایتون یک زبان برنامه نویسی است برنامه نویسی پایتون چگونه است که به طور گسترده در برنامه های کاربردی برنامه نویسی پایتون چگونه است وب، توسعه نرم افزار، علم داده و یادگیری ماشین (ML) برنامه نویسی پایتون چگونه است استفاده می شود.

توسعه دهندگان از Python استفاده می کنند زیرا یادگیری آن کارآمد و آسان است و می تواند بر روی بسیاری از پلتفرم های مختلف اجرا شود. نرم افزار پایتون برای دانلود رایگان است، به خوبی با برنامه نویسی پایتون چگونه است انواع سیستم ها ادغام می شود و سرعت توسعه را افزایش می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی پایتون چیست بپردازید.

 

برنامه نویسی پایتون چگونه است

مزایای پایتون چیست؟مزایای پایتون عبارتند از:برنامه نویسان می توانند به راحتی یک برنامه پایتون را بخوانند  برنامه نویسی پایتون چگونه است و درک کنند، زیرا دارای دستور زبانی اولیه و انگلیسی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون بپردازید.

پایتون باعث بهره وری توسعه دهندگان برنامه نویسی پایتون چگونه است می شود زیرا آنها می توانند برنامه پایتون را با استفاده از خطوط کد کمتری در مقایسه با بسیاری از زبان های دیگر بنویسند.

پایتون یک کتابخانه “برنامه نویسی پایتون چگونه است” استاندارد بزرگ دارد که حاوی کدهای قابل استفاده مجدد برای تقریباً هر کاری است. در نتیجه، توسعه دهندگان مجبور نیستند از ابتدا کد بنویسند.

توسعه دهندگان می توانند به راحتی از پایتون با سایر زبان های برنامه نویسی محبوب مانند جاوا، سی و سی پلاس پلاس برنامه نویسی پایتون چگونه است استفاده کنند.جامعه فعال پایتون شامل میلیون‌ها توسعه‌دهنده حامی در سراسر جهان است.

اگر با مشکلی مواجه شدید، می توانید سریعاً از انجمن حمایت کنید.اگر  برنامه نویسی پایتون چگونه است می خواهید پایتون را یاد بگیرید، منابع مفید زیادی در اینترنت موجود است. به عنوان مثال، می توانید به راحتی فیلم ها، آموزش ها، مستندات و راهنمای توسعه دهندگان را پیدا کنید.

پایتون در سیستم عامل های برنامه نویسی پایتون چگونه است مختلف کامپیوتر مانند ویندوز، macOS، لینوکس و یونیکس قابل حمل است.چگونه از پایتون استفاده می شود؟زبان پایتون چندین مورد استفاده در توسعه اپلیکیشن دارد.

utilize phyton programming

از جمله مثال‌های زیر:توسعه وب سمت سرور شامل توابع پیچیده ای است که وب سایت ها برای نمایش اطلاعات به برنامه نویسی پایتون چگونه است کاربر انجام می دهند.

برای مثال، وب‌سایت‌ها باید با پایگاه‌های داده تعامل داشته باشند، با برنامه نویسی پایتون چگونه است وب‌سایت‌های دیگر صحبت کنند و هنگام ارسال آن‌ها از طریق شبکه از داده‌ها محافظت کنند.

پایتون برای نوشتن کد سمت برنامه نویسی پایتون چگونه است سرور مفید است زیرا کتابخانه های زیادی را ارائه می دهد که از کدهای از پیش نوشته شده برای توابع پیچیده باطن تشکیل شده است.

توسعه دهندگان همچنین از طیف گسترده ای از چارچوب های پایتون استفاده می کنند که همه ابزارهای لازم را برای ساخت برنامه نویسی پایتون چگونه است سریع تر و آسان تر برنامه های کاربردی وب فراهم می کند.

به عنوان مثال، توسعه دهندگان می توانند برنامه وب اسکلت را در چند ثانیه ایجاد کنند برنامه نویسی پایتون چگونه است زیرا نیازی به نوشتن آن از ابتدا ندارند. سپس می‌توانند آن را با استفاده از ابزارهای تست چارچوب، بدون وابستگی به ابزارهای آزمایش خارجی، آزمایش کنند.

اتوماسیون با اسکریپت های برنامه نویسی پایتون چگونه است پایتون.زبان برنامه نویسی یک زبان برنامه نویسی است که وظایفی را که معمولا انسان ها انجام می دهند را خودکار می کند.

برنامه نویسان به طور گسترده از اسکریپت های پایتون برای خودکار کردن بسیاری از کارهای روزمره مانند موارد زیر برنامه نویسی پایتون چگونه است استفاده می کنند:تغییر نام تعداد زیادی فایل به طور همزمان تبدیل یک فایل به نوع فایل دیگر.

حذف کلمات تکراری در یک فایل متنی انجام عملیات پایه ریاضی ارسال برنامه نویسی پایتون چگونه است پیام های ایمیل دانلود محتوا انجام تجزیه و تحلیل اولیه لاگ پیدا کردن خطا در چندین فایل علم داده و یادگیری ماشین.

علم داده دانش ارزشمندی برنامه نویسی پایتون چگونه است را از داده ها استخراج می کند و یادگیری ماشینی (ML) به رایانه ها می آموزد که به طور خودکار از داده ها یاد بگیرند و پیش بینی های دقیق انجام دهند.

دانشمندان داده از پایتون برای کارهای علم داده مانند موارد زیر استفاده می کنند:رفع و حذف داده های نادرست برنامه نویسی پایتون چگونه است که به پاکسازی داده ها معروف است استخراج و انتخاب ویژگی های مختلف داده ها.

برچسب گذاری داده ها، که نام های معنی دار را برای داده ها اضافه برنامه نویسی پایتون چگونه است می کندیافتن آمارهای مختلف از داده ها تجسم داده ها با استفاده از نمودارها و نمودارهایی مانند نمودار خطی، نمودار میله ای، هیستوگرام و نمودار دایره ای.

دانشمندان داده از برنامه نویسی پایتون چگونه است کتابخانه های Python ML برای آموزش مدل های ML و ساخت طبقه بندی کننده هایی استفاده می کنند که داده ها را به طور دقیق طبقه بندی می کند.

افراد در زمینه های مختلف از طبقه بندی کننده های مبتنی بر پایتون برای انجام وظایف طبقه بندی مانند طبقه بندی برنامه نویسی پایتون چگونه است ترافیک تصویر، متن و شبکه استفاده می کنند.

تشخیص گفتار؛ و تشخیص چهره دانشمندان داده همچنین از پایتون برای برنامه نویسی پایتون چگونه است یادگیری عمیق، یک تکنیک پیشرفته ML استفاده می کنند.توسعه نرم افزار توسعه دهندگان نرم افزار اغلب از پایتون.

برای کارهای توسعه و برنامه های برنامه نویسی پایتون چگونه است کاربردی مختلف مانند موارد زیر استفاده می کنند:پیگیری اشکالات در کد نرم افزارساخت خودکار نرم افزارمدیریت پروژه نرم افزاری توسعه نمونه های اولیه نرم افزار.

توسعه برنامه های دسکتاپ با استفاده از کتابخانه های رابط کاربری گرافیکی (GUI).توسعه بازی های ساده مبتنی برنامه نویسی پایتون چگونه است بر متن به بازی های ویدیویی پیچیده تر اتوماسیون تست نرم افزار.

تست نرم افزار فرآیندی است برای بررسی اینکه آیا نتایج واقعی نرم افزار برنامه نویسی پایتون چگونه است با نتایج مورد انتظار مطابقت دارند یا خیر تا اطمینان حاصل شود که نرم افزار بدون خطا است.

توسعه دهندگان از چارچوب های برنامه نویسی پایتون چگونه است تست واحد پایتون مانند ، برای آزمایش توابعی که می نویسند استفاده می کنند.تسترهای نرم افزار از پایتون برای نوشتن موارد تست برای سناریوهای مختلف تست استفاده می کنند.

به عنوان مثال، آنها از آن برای آزمایش رابط کاربری یک برنامه وب، چندین مؤلفه نرم افزاری و ویژگی های جدید برنامه نویسی پایتون چگونه است استفاده می کنند.توسعه دهندگان می توانند از چندین ابزار برای اجرای خودکار اسکریپت های آزمایشی استفاده کنند.

این ابزارها به عنوان ابزارهای پیوسته یکپارچه سازی/استقرار برنامه نویسی پایتون چگونه است مستمر (CI/CD) شناخته می شوند. آزمایش کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزار از ابزارهای CI/CD مانند برای خودکارسازی تست ها استفاده می کنند.

ابزار CI/CD به طور خودکار برنامه نویسی پایتون چگونه است اسکریپت ها و گزارش های تست پایتون را اجرا می کند نتایج آزمایش هر زمان که توسعه دهندگان تغییرات کد جدیدی را معرفی می کنند.

تاریخچه پایتون چیست؟، یک برنامه نویس کامپیوتر در هلند، پایتون را ایجاد کرد. او آن را در سال 1989 در آغاز کرد، در برنامه نویسی پایتون چگونه است ابتدا به عنوان یک پروژه سرگرمی برای مشغول ماندن در طول کریسمس.

نام این زبان از برنامه تلویزیونی بی‌بی‌سی، سیرک پرنده مونتی پایتون الهام برنامه نویسی پایتون چگونه است گرفته شده است، زیرا گویدو ون روسوم از طرفداران پر و پا قرص این برنامه بود.

زبان برنامه نویسی پایتون چگونه است

تاریخچه انتشار پایتون.اولین برنامه نویسی پایتون چگونه است نسخه از کد پایتون (نسخه 0.9.0) را در سال 1991 منتشر کرد. این کد قبلاً دارای ویژگی های خوبی مانند برخی از انواع داده ها و توابع برای مدیریت خطا بود.

در سال 1994 با توابع جدید برای پردازش آسان لیستی از داده ها مانند نقشه، فیلتر و کاهش عرضه شد. برنامه نویسی پایتون چگونه است در 16 اکتبر 2000 با ویژگی های مفید جدید برای برنامه نویسان منتشر شد.

مانند پشتیبانی از کاراکترهای یونیکد و یک راه کوتاه تر برای حلقه برنامه نویسی پایتون چگونه است زدن لیست.در 3 دسامبر 2008، پایتون 3.0 منتشر شد. این شامل ویژگی هایی مانند عملکرد چاپ و پشتیبانی بیشتر برای تقسیم اعداد و مدیریت خطا بود.

ویژگی های پایتون چیست؟ویژگی های زیر زبان برنامه نویسی پایتون آن را منحصر به فرد می کند:یک زبان تفسیر شده پایتون یک زبان تفسیر شده است، به این معنی که به طور مستقیم کد برنامه نویسی پایتون چگونه است را خط به خط اجرا می کند.

در صورت وجود خطا در کد برنامه، اجرای آن متوقف می شود. بنابراین، برنامه نویسان می توانند به سرعت برنامه نویسی پایتون چگونه است خطاهای کد را پیدا کنند.یک زبان آسان برای استفاده پایتون از کلماتی مانند انگلیسی استفاده می کند.

برخلاف سایر زبان های برنامه نویسی، پایتون از براکت های فرفری استفاده نمی کند. در عوض، از تورفتگی استفاده می کند.یک زبان تایپ شده پویا برنامه نویسان مجبور نیستند انواع برنامه نویسی پایتون چگونه است متغیرها را هنگام نوشتن کد اعلام کنند.

زیرا پایتون آنها را در زمان اجرا تعیین می کند. به همین دلیل می توانید برنامه های پایتون را سریعتر بنویسید.یک زبان برنامه نویسی پایتون چگونه است سطح بالا پایتون نسبت به برخی از زبان های برنامه نویسی دیگر به زبان های انسانی نزدیک تر است.

بنابراین، برنامه نویسان نیازی به نگرانی در مورد عملکردهای اساسی برنامه نویسی پایتون چگونه است آن مانند معماری و مدیریت حافظه ندارند.یک زبان شی گرا پایتون همه چیز را یک شی در نظر می گیرد، اما از انواع دیگر برنامه نویسی مانند برنامه نویسی ساختاریافته و تابعی نیز پشتیبانی می کند.

کتابخانه های پایتون چیست؟کتابخانه  برنامه نویسی پایتون چگونه است مجموعه ای از کدهای پرکاربرد است که توسعه دهندگان می توانند برای جلوگیری از نوشتن کد از ابتدا در برنامه های پایتون خود قرار دهند.

به‌طور پیش‌فرض، پایتون با کتابخانه استاندارد عرضه می‌شود که حاوی تعداد زیادی توابع قابل استفاده مجدد است. علاوه برنامه نویسی پایتون چگونه است بر این، بیش از 137000 کتابخانه پایتون برای کاربردهای مختلف از جمله توسعه وب، علم داده و یادگیری ماشین (ML) در دسترس است.

محبوب ترین کتابخانه های پایتون برنامه نویسی پایتون چگونه است کدامند؟توسعه دهندگان از برای ترسیم داده ها در گرافیک های دو و سه بعدی (2 بعدی و سه بعدی) با کیفیت بالا استفاده می کنند.

اغلب در کاربردهای علمی استفاده می شود. با می توانید داده ها را با نمایش آن ها در برنامه نویسی پایتون چگونه است نمودارهای مختلف مانند نمودار میله ای و نمودار خطی تجسم کنید. همچنین می‌توانید چندین نمودار را به‌طور همزمان ترسیم کنید و گرافیک‌ها در تمام پلتفرم‌ها قابل حمل هستند.

ساختارهای داده ای بهینه و انعطاف برنامه نویسی پایتون چگونه است پذیری را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای دستکاری داده های سری زمانی و داده های ساختار یافته مانند جداول و آرایه ها استفاده کنید.

برای مثال، می‌توانید از پانداها برای خواندن، نوشتن، ادغام، فیلتر کردن و گروه‌بندی داده‌ها استفاده کنید. بسیاری از مردم  برنامه نویسی پایتون چگونه است از آن برای علم داده، تجزیه و تحلیل داده ها و وظایف ML استفاده می کنند.

یک کتابخانه محبوب است که توسعه دهندگان از آن برای ایجاد برنامه نویسی پایتون چگونه است و مدیریت آسان آرایه ها، دستکاری اشکال منطقی و انجام عملیات جبر خطی استفاده می کنند. از ادغام با بسیاری از زبان ها مانند C و C++ پشتیبانی می کند.

کتابخانه توابع مفیدی را ارائه می دهد که برای توسعه وب مورد نیاز است. می‌توانید از آن برای ارسال درخواست‌های HTTP، افزودن هدر، افزودن پارامترهای URL، افزودن داده‌ها  برنامه نویسی پایتون چگونه است و انجام بسیاری از کارهای دیگر هنگام برقراری ارتباط با برنامه‌های کاربردی وب استفاده کنید.

یک کتابخانه است که توسعه دهندگان از آن برای پردازش تصاویر برای برنامه های بینایی کامپیوتر استفاده برنامه نویسی پایتون چگونه است می کنند. عملکردهای زیادی را برای کارهای پردازش تصویر مانند خواندن و نوشتن تصاویر به طور همزمان.

ساختن یک محیط سه بعدی از یک محیط دو بعدی، و گرفتن برنامه نویسی پایتون چگونه است و تجزیه و تحلیل تصاویر از ویدیو ارائه می دهد.کتابخانه شبکه عصبی عمیق پایتون با پشتیبانی عالی برای پردازش داده، تجسم و موارد دیگر است.

از بسیاری از شبکه های برنامه نویسی پایتون چگونه است عصبی پشتیبانی می کند. دارای ساختار مدولار است که در نوشتن برنامه های نوآوری انعطاف پذیری را ارائه می دهد.فریمورک های پایتون چیست؟

چارچوب پایتون مجموعه ای از بسته ها و ماژول ها است. یک ماژول مجموعه ای از کدهای مرتبط است برنامه نویسی پایتون چگونه است و یک بسته مجموعه ای از ماژول ها است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از چارچوب‌های پایتون برای ساخت سریع‌تر برنامه‌های پایتون استفاده کنند، زیرا نیازی به نگرانی در مورد جزئیات سطح پایین مانند نحوه برقراری ارتباط در برنامه برنامه نویسی پایتون چگونه است وب یا نحوه سریع‌تر کردن برنامه پایتون ندارند.

پایتون دو نوع فریمورک دارد:یک فریم ورک فول استک تقریباً شامل همه چیزهایی است که برنامه نویسی پایتون چگونه است برای ساختن یک برنامه بزرگ مورد نیاز است.یک فریم ورک اساسی است که حداقل قابلیت ها را برای ساخت برنامه های ساده پایتون فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =