منو
صفحه اصلی
ثبت نام
تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر

تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر چگونه است؟

سرفصل‌های مقاله

مطالعه اخیر بر روی 302 ریاضیدان تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر کانادایی شکاف جالبی را نشان می دهد: در حالی که 43٪ از پاسخ دهندگان از تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر برنامه نویسی کامپیوتری در تحقیقات خود استفاده می کنند، تنها 18٪ نشان می دهند تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر که از این فناوری در تدریس خود استفاده می کنند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

اولین داده ها منعکس کننده پتانسیل عظیمی است که برنامه نویسی برای انجام و یادگیری ریاضیات دارد. داده دوم الهام بخش این تز است: چرا چنین شکافی وجود دارد؟ برای پاسخ تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر به این سوال، ما یک مطالعه اکتشافی انجام دادیم که به دنبال درک بهتر جایگاه برنامه نویسی در تحقیقات و آموزش ریاضی در سطح دانشگاه است.

تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر

مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 14 ریاضیدان شاغل در رشته های مختلف و در دانشگاه های مختلف در سراسر کشور انجام شد. تجزیه و تحلیل کیفی ما به ما اجازه می‌دهد تا تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر روش‌هایی را توصیف کنیم که این ریاضیدانان برنامه‌های رایانه‌ای را برای انجام چندین کار می‌سازند

به عنوان مثال، شبیه‌سازی پدیده‌های واقعی، انجام ریاضیات «تجربی»، توسعه ابزارهای جدید قدرتمند. همچنین به ما امکان می دهد زمان هایی را که ریاضیدانان دانش آموزان تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر خود را در معرض عناصر خاصی از این شیوه های تحقیقاتی قرار می دهند، شناسایی کنیم.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله هدف از برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

با این حال، توجه داریم که به ندرت از دانش آموزان خواسته می شود تا برنامه های خود را طراحی و بنویسند. در نهایت، شرکت کنندگان ما چندین محدودیت نهادی را ذکر کردند: برنامه درسی، تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر فرهنگ دپارتمان، منابع انسانی، سنت ها در ریاضیات و غیره. برخی از این محدودیت‌ها، که به نظر می‌رسد.

تجربه ریاضی دانشجویان کارشناسی را محدود می‌کنند، قابل بازنگری هستند.نظرسنجی اخیر از 302 ریاضیدان کانادایی به یک شکاف جالب اشاره می کند: در حالی که 43٪ از شرکت تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر کنندگان از برنامه نویسی کامپیوتری در تحقیقات خود استفاده می کنند، تنها 18٪ نشان می دهند.

که از چنین فناوری در تدریس خود استفاده می کنند. آمار اول نشان دهنده پتانسیل عظیمی است که برنامه نویسی برای انجام و یادگیری ریاضیات دارد. دومی الهام بخش تحقیق ما تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر بود: چرا چنین شکافی وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال، مطالعه ای اکتشافی با هدف درک بهتر جایگاه برنامه نویسی.

نحوه تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر

در تحقیقات ریاضی و آموزش ریاضی دانشگاهی ارائه کردیم. مصاحبه های نیمه هدایت شده با 14 ریاضیدانی که در زیر شاخه های مختلف ریاضی در دانشگاه های مختلف در تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر سراسر کانادا کار می کردند، انجام شد. تجزیه و تحلیل کیفی ما به ما اجازه می دهد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله مبنای برنامه نویسی رایانه ای چیست بپردازید.

به عنوان مثال، شبیه سازی پدیده های دنیای واقعی، انجام ریاضیات “تجربی”، توسعه ابزارهای قدرتمند جدید توصیف کنیم. همچنین به ما امکان می‌دهد لحظاتی را شناسایی کنیم که تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر ریاضیدانان دانش‌آموزان خود را در معرض عناصر خاصی از این شیوه‌های تحقیقاتی قرار می‌دهند.

با این حال، متوجه می‌شویم که به ندرت از دانش‌آموزان دعوت می‌شود تا برنامه‌های خود را مفهوم‌سازی کنند و بنویسند. در پایان، شرکت‌کنندگان ما چندین محدودیت سازمانی را برجسته تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر می‌کنند: برنامه درسی، فرهنگ دپارتمان، منابع انسانی، سنت‌ها در ریاضیات و غیره.

برخی از این محدودیت ها، که به نظر می رسد تجربه ریاضی برخی از دانشجویان مقطع کارشناسی را محدود می کند، می تواند نیاز به بررسی مجدد داشته باشد.با نحوه طراحی برنامه تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر های کاربردی کامپیوتری با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف، بسته به نوع برنامه مورد نظر آشنا شوید.

برنامه های تجاری را با زبان های مختلف مانند جاوا، سی #، ویژوال بیسیک و COBOL بسازید. از شبکه محلی استفاده کنید و برنامه های گرافیکی تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر مستقل (جاوا، سی ++، ویژوال بیسیک) و همچنین برنامه های اینترنتی (HTML، VBScript، جاوا اسکریپت، PHP، ASP) را توسعه دهید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله برنامه نویسی کامپیوتر چیست بپردازید.

ما همچنین در مورد پایگاه داده های Access، Microsoft SQL Server و MySQL بحث خواهیم کرد.دانشجو برای تکمیل آموزش تئوری خود کارهای عملی زیادی را روی تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر تجهیزات کامپیوتری دانشکده یا در منزل انجام می دهد.

پس از اتمام دوره آموزشی، فارغ التحصیل قادر به ایجاد، تست، نصب و نگهداری اپلیکیشن ها و همچنین تشخیص و اصلاح مشکلات خواهد بود.برنامه ای که La Cité تنها برنامه ای تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر است که در انتاریو به زبان فرانسوی ارائه می کند.

که به آنها پایه های لازم را برای پرداختن به موضوعات خاص سال دوم می دهد.دوره PLS به شما امکان می دهد ضمن مطالعه مفاهیم اساسی لازم (برنامه ها و اثبات ها، مشخصات نرم افزار) تکنیک تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر های مرتبط با برنامه های کاربردی نرم افزار (روش توسعه و طراحی، ابزارهای برنامه نویسی، امنیت و ایمنی) را کسب کنید.

سازگاری موضوعی این دوره به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد.تا تحقیق در مورد برنامه نویسی کامپیوتر طیف کاملی از مهارت‌ها و درک عمیق مکانیسم‌های زیربنایی را پوشش دهند تا به درستی به این زمینه دائما در حال تحول نزدیک شوند.در سال اول، در طول دو ترم مشترک اول، دانش آموزان آموزش های اضافی در علوم کامپیوتر عمومی دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =