ثبت نام
تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ

تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch

سرفصل‌های مقاله

کلاس خصوصی برنامه نویسی چه فرزند شما بخواهد بازی ویدیویی تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch  خود را بسازد و چه دانش آموز دبیرستانی شما بخواهد یک برنامه توسعه دهد،

کلاس خصوصی برنامه نویسی یادگیری Scratch یک نقطه شروع عالی برای کودکانی است که به یادگیری تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch در مورد رایانه علاقه دارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی اسکرچ بپردازید.

تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch ، یک زبان برنامه نویسی سطح ابتدایی است کلاس خصوصی برنامه نویسی که برای کمک به جوانان طراحی شده است تا سطح برنامه نویسی را به خوبی درک کنند.

آزمایشگاه رسانه MIT Scratch را طراحی کرد تا به جوانان کمک کند اصول برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و تعاملی درک کنند. Scratch به‌جای چالش‌برانگیز بودن نحو، از بازی‌های سرگرم‌کننده و بلوک‌های کدگذاری با کشیدن و رها کردن تشکیل شده است.

برای ثبت در کلاس خصوصی برنامه نویسی روی عکس زیر کلیک کنید.

کلاس خصوصی برنامه نویسی

پیکان اشاره بالا

تا به بچه‌ها در درک فرآیند و اصول برنامه‌نویسی تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch و کلاس خصوصی برنامه نویسی رایانه کمک کند.

در حالی که یادگیری این زبان ساده‌تر است، اما برای چندین هدف بسیار مفید است، چه کودک شما به توسعه بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند باشد یا به ایجاد اپلیکیشن. جهت دانلود اسکرچ کلیک بفرمایید.

با یادگیری Scratch، فرزند شما نحوه عملکرد کدنویسی را درک می کند و برای زبان های چالش برانگیزتر مانند Python، C++ یا Java آماده می شود.

تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch

کلاس های حضوری با نسبت پایین

کلاس های آنلاین کدنویسی

معلمان خصوصی کدنویسی به نام کوچ کوچ
اردوگاه های کدگذار

کلاس های کدنویسی اسکرچ ما چگونه کار می کنند

در اردو، آنلاین یا بعد از مدرسه، دانش‌آموزان اصول اولیه Scratch را یاد می‌گیرند تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch  و مهارت‌ها و مفاهیم جدیدی مانند حل مسئله، تفکر منطقی و خلاقیت را به دست می‌آورند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی تصویری به کودکان بپردازید.

بچه ها می توانند Scratch را در تنظیمات مختلف با theCoderSchool یاد بگیرند. روش تدریس منحصربه‌فرد ما شامل نسبت‌های کم و کوچینگ کد خصوصی است تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch  تا به فرزند شما کمک کند.

تنه درخت آنها نشان دهنده توانایی آنها در اعمال مفاهیم کدنویسی در زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر است. هنگامی که دانش آموزان اصول اولیه را درک کردند، می توانند به موضوعات کدنویسی دیگر مانند Unity، موتورهای بازی سه بعدی و هوش مصنوعی بپردازند.

این نوع فضای یادگیری خودگام راهی عالی کلاس خصوصی برنامه نویسی برای آشنایی دانش آموزان با کدنویسی Scratch است. ما فرمت های کلاس زیر را ارائه می دهیم:

کلاس های اسکرچ حضوری و آنلاین

دانش‌آموزانی که در یک فضای مشارکتی پیشرفت می‌کنند، از کلاس‌های با نسبت پایین تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch  ما قدردانی خواهند کرد، جایی که آنها با یک مربی و یک دانش‌آموز دیگر برای درس‌های هفتگی یک ساعته همراه می‌شوند.

آموزش خصوصی اسکرچ کد نویسی

مربیان کد خصوصی ما بسیار ماهر هستند تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ و با سرعت تعیین شده توسط دانش آموزان آموزش می دهند. مربیان ما به جای مسابقه دادن در برنامه درسی، اطمینان حاصل می کنند که دانش آموزان قبل از حرکت، درک قوی از موضوع و مفاهیم کدنویسی دارند.

کمپ های اسکرچ
اردوهای اسکرچ برای دانش آموزانی که از تجربه ای فراگیرتر با بچه های دیگر لذت می برند عالی است. کلاس خصوصی برنامه نویسی برای پیوستن به کمپ اسکرچ نیازی به تجربه قبلی نیست. این یکی برای مبتدیانی است که آماده اند تا به دنیای برنامه نویسی کامپیوتر بپردازند.

مزایای یادگیری اسکرچ 

در theCoderSchool، ما می دانیم که یادگیری با انجام چقدر آسان تر است، تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch  به همین دلیل است که ما یادگیری عملی را از طریق برنامه های خود ترویج می کنیم. به طور خاص STEM از طریق تجربیات ملموس بهتر یاد می‌گیرد و کدنویسی نیز تفاوتی ندارد.

هنگامی که برنامه نویسان جوان در CoderSchool ثبت نام می کنند، نه تنها با اعتماد به نفس کامپیوتری بیشتری کنار می آیند، بلکه مهارت های تفکر منطقی قوی را نیز به دست می آورند.

که می تواند به هر شغلی ترجمه شود. فراتر از منطق، دانش آموزان همچنین یاد می گیرند که برای حل مشکلات همکاری کنند و خلاقانه فکر کنند.

تدریس خصوصی برنامه نویسی

در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر، Scratch یکی از زبان های برنامه نویسی ساده تر برای یادگیری است. برخلاف تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch  زبان‌های نوشتاری مانند پایتون، Scratch از بلوک‌های رنگی استفاده می‌کند.

کدنویسی اسکرچ زمینه را برای دانش آموز فراهم می کند تا مفاهیم برنامه نویسی را فراتر از اصول اولیه کشف کند. تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ دانش‌آموزانی که اسکرچ را یاد می‌گیرند اغلب زبان‌های پیچیده‌تری مانند پایتون و جاوا اسکریپت را انتخاب می‌کنند.

کلاس خصوصی برنامه نویسی

دروس خصوصی کدنویسی فرصتی منحصر به فرد برای یادگیری از بهترین مربیان جهان در آسایش خانه خود در هر زمان ارائه می دهد. آنها یک راه عالی برای دانش آموزان مبتدی برنامه نویسی هستند تا به سرعت مهارت های خود را در حالی که با سرعت خودشان پیش می روند،

سرعت بخشند، زیرا توانایی پرسیدن سؤال و دریافت بازخورد فوری دارند. به طور مشابه، آنها یک راه عالی برای پیگیری کار کدنویسی پیشرفته تر در زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و توسعه وب سایت هستند، زیرا می توان درس ها را مطابق با سبک یادگیری شما سفارشی کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

چرا تدریس آنلاین در مقابل آموزش حضوری؟

تدریس خصوصی آنلاین مزایایی را ارائه می دهد که آموزش حضوری ندارد. کلاس خصوصی برنامه نویسی آموزش آنلاین باعث می‌شود هرگز درس را از دست ندهید، زیرا می‌توانید با دسترسی به اینترنت از هر نقطه‌ای متصل شوید.

همچنین تضمین می کند که می توانید از برخی از بهترین معلمان بیاموزید، زیرا شما توسط جغرافیا محدود نشده اید. همه مربیان خصوصی کدنویسی Create & Learn مستقر در ایالات متحده هستند، پس زمینه بررسی شده و با بیش از سه سال تجربه در زمینه علوم رایانه خود آموزش دیده اند.

چه منابعی برای یادگیری اسکرچ در دسترس است؟

یکی از راه های عالی برای حمایت از دانش آموزان در حین یادگیری، پیوستن تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch به انجمن آنلاین اسکرچ در وب سایت اسکرچ است.

کلاس خصوصی برنامه نویسی این یک پلت فرم آنلاین عالی است که به پاسخگویی به سؤالات رایج، دیدن آنچه که دیگران با این زبان ساخته اند و ایده هایی برای پروژه های Scratch کمک می کند.

آیا کودک من باید اسکرچ یاد بگیرد یا پایتون؟
یک کدنویس مبتدی باید اسکرچ را بیاموزد که زبانی بصری تر از پایتون است. پس از کسب اصول اولیه، تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ Scratch پایتون بهترین زبان بعدی برای یادگیری کودک شما است.

تدریس خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ
خصوصی برنامه نویسی کودکان اسکرچ

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-22 20:57

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =