ثبت نام
جاوا اسکریپت برای اندروید

نصب جاوا اسکریپت برای اندروید

سرفصل‌های مقاله

نصب جاوا اسکریپت اگر پیام آزاردهنده جاوا اسکریپت روی صفحه اندروید شما جاوا اسکریپت برای اندروید ظاهر شد، فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید باید در اسرع وقت زبان اسکریپت را روشن کنید. در اینجا نحوه کار آن آمده جاوا اسکریپت برای اندروید است.

زن عصبانی به تلفن همراه خود نگاه می کند. نصب جاوا اسکریپت آیا هنگام وبگردی پیام جاوا اسکریپ دیگری در دستگاه اندروید خود جاوا اسکریپت برای اندروید دریافت کرده اید؟ سپس نوبت آن است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بپردازید.

اگر زبان برنامه نویسی به طور پیش فرض در دستگاه شما روشن نباشد، فعال کردن جاوا اسکریپت در اندروید ضروری است، زیرا در جاوا اسکریپت برای اندروید این صورت محتوای وب سایت خاصی به درستی در گوشی هوشمند یا تبلت شما نمایش داده نمی شود.

در بسیاری از وب سایت ها، این با پیامی همراه است که جاوا اسکریپت باید فعال شود. نصب جاوا اسکریپت ما نشان می دهیم که جاوا اسکریپت چیست و چگونه آن را در مرورگر خود روشن کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت اپلیکیشن موبایل با جاوا اسکریپت بپردازید.

جاوا اسکریپت برای اندروید

تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی بدون جاوا اسکریپت: نصب جاوا اسکریپت اندروید اینها جاوا اسکریپت برای اندروید عواقب آن هستند.قبل از اینکه جاوا اسکریپت را در اندروید فعال کنید، باید از معنای این واژه آگاه باشید.

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که برای اجرای توالی برنامه های پیچیده در یک وب سایت استفاده می شود. یک وب‌سایت استاندارد از یک هسته HTML تشکیل شده است – اگر این هسته به جاوا اسکریپت بسط داده شود، می‌توان از محتوای پویا مانند انیمیشن‌ها در صفحات استفاده کرد.

فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید

علاوه بر این، وب سایت ها را می توان از طریق جاوا اسکریپت با کاربران خود تطبیق داد، نصب جاوا اسکریپت به طوری که تنها جاوا اسکریپت برای اندروید بخش های خاصی بر روی آنها بارگذاری می شود.

عمدتاً فروشگاه های آنلاین به این فناوری متکی هستند. فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید به طور کلی، زبان برنامه نویسی از نمایش صحیح محتوای وب پشتیبانی می کند. نصب جاوا اسکریپت اندروید معمولاً به طور پیش فرض در دستگاه های اندرویدی فعال است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید بپردازید.

فعال کردن جاوا اسکریپت در اندروید: در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.آیا می خواهید جاوا اسکریپت را در مرورگر جاوا اسکریپت برای اندروید پیش فرض Google Chrome در اندروید فعال کنید؟

سپس فقط این مراحل را دنبال کنید:برنامه مرورگر را باز کنید.روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید. نصب جاوا اسکریپت اکنون “تنظیمات” را انتخاب کنید.تنظیمات وب سایت را در قسمت «پیشرفته» جستجو کنید.

در آینده، جاوا اسکریپت زمانی که یک وب سایت از طریق برنامه Google Chrome فراخوانی شود، اجرا جاوا اسکریپت برای اندروید خواهد شد.جاوا اسکریپت را در اندروید غیرفعال کنید شما نه تنها می توانید جاوا اسکریپت را در اندروید فعال کنید، بلکه البته دوباره به همین روش غیرفعال کنید.

فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید

همچنین می توانید صفحات خاصی را به عنوان استثنا علامت گذاری کنید فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید تا همچنان به درستی در مرورگر پیش فرض شما نمایش داده شوند.اگر از برنامه مرورگر دیگری در دستگاه اندروید خود استفاده می کنید، نصب جاوا اسکریپت اندروید روند فعال سازی مشابه است.

نصب جاوا اسکریپت اندروید

برای این کار کافیست به تنظیمات اپلیکیشن مذکور بروید و به دنبال گزینه های تنظیمات پیشرفته بگردید جاوا اسکریپت برای اندروید تا گزینه مربوطه را بیابید.به منظور محافظت از کاربران در برابر حملات، روشن کردن جاوا اسکریپت هنگام ثبت نام در Google باید در آینده ضروری شود.

صحبت از گوگل، شایعه شده است که غول فناوری قصد دارد سیستم عامل اندروید باگ خود را کنار بگذارد.نسخه وب GLG Toolkit ایجاد داشبوردهای مبتنی بر وب در یک ویرایشگر گرافیکی نقطه و کلیک و استقرار آنها در جاوا اسکریپت خالص HTML5 در وب و دستگاه های تلفن همراه را امکان پذیر می کند.

با Toolkit، داشبوردهای پویا در یک نصب جاوا اسکریپت اندروید تعاملی با استفاده از ویجت های از پیش تعریف جاوا اسکریپت برای اندروید شده (شماره گیری، متر، سنج و غیره) یا با ایجاد صفحات گرافیکی کاملاً سفارشی که با داده های زمان واقعی متحرک هستند ایجاد می شوند.

داشبوردها با استفاده از کتابخانه جاوا اسکریپت سمت سرویس گیرنده در وب مستقر می شوند. نصب جاوا اسکریپت برای ASP.NET یا JSP نیز برای استقرار وب سمت سرور جایگزین در دسترس است.

با فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید ، گرافیک در وب سرور تولید می شود و در یک مرورگر به عنوان یک تصویر نمایش جاوا اسکریپت برای اندروید داده می شود که به طور دوره ای به روز می شود.برای برنامه های دسکتاپ معمولی، هر دو نسخه C/C++، C# و جاوا Toolkit نیز ارائه شده است.

نقطه و روی ویرایشگر HMI کلیک کنید نسخه وب نصب جاوا اسکریپت شامل فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید یک ویرایشگر گرافیکی نصب جاوا اسکریپت اندروید با رابط نقطه و کلیک برای ایجاد داشبوردهای پویا و صفحه نمایش HMI سفارشی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی موبایل با جاوا اسکریپت بپردازید.

با Graphics Builder، توسعه‌دهندگان می‌توانند داشبوردهای استادانه‌ای ایجاد کنند که نه تنها شامل جاوا اسکریپت برای اندروید شماره‌گیری‌ها و گیج‌ها، بلکه صفحات گرافیکی کاملاً سفارشی با رفتار دینامیکی تعریف‌شده توسط برنامه و متحرک با داده‌های زمان واقعی است.

جاوا اسکریپت را چگونه در گوشی فعال کنیم

تعدادی از اجزا و پالت های از پیش ساخته شده برای استفاده به عنوان بلوک های ساختمانی در Builder در دسترس هستند، از جمله یک جزء اختیاری نقشه GIS.داشبوردها از گرافیک برداری استفاده می کنند و مستقل از وضوح هستند، که امکان استقرار آنها را بر روی طیف گسترده ای از نمایشگرها.

فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید از مانیتورهای بزرگ گرفته تا دستگاه های تلفن همراه، ممکن می کند. نقشه‌های ایجاد شده با سازنده جاوا اسکریپت برای اندروید را می‌توان بین همه پلتفرم‌های استقرار – C/C++، C#، Java، JavaScript، هم برای استقرار دسکتاپ، وب و هم برای موبایل استفاده کرد.

استقرار وب / موبایل با جاوا اسکریپت سمت مشتری کتابخانه جاوا اسکریپت GLG برای استقرار داشبوردهای پویا در یک صفحه وب در مرورگر، روی هر دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه استفاده می شود.

این کتابخانه یک API برای بارگیری و نمایش نقشه های ایجاد شده با فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید ، نصب جاوا اسکریپت متحرک سازی  جاوا اسکریپت برای اندروید آنها با داده های بلادرنگ و مدیریت تعامل کاربر ارائه می دهد.

کتابخانه جاوا اسکریپت GLG عملکرد کامل زمان اجرای GLG را در کتابخانه‌های GLG C/C++، C# و Java پیاده‌سازی می‌کند و اجازه می‌دهد صفحه گرافیکی و منطق برنامه‌نویسی یکسانی بین نسخه‌های دسکتاپ، وب و موبایل یک برنامه به اشتراک گذاشته شود.

این کتابخانه از بوم HTML5 برای ارائه گرافیک استفاده می کند و از همه مرورگرهای جاوا اسکریپت برای اندروید اصلی مانند کروم، فایرفاکس، اج و سافاری و همچنین مرورگرهای موبایل پشتیبانی می کند.

از آنجایی که رندر توسط مرورگر در سمت کلاینت انجام می شود، نصب جاوا اسکریپت بار سرور کاهش می یابد و امکان استفاده از وب سرورهای تعبیه شده پایین برای میزبانی یک برنامه وب را فراهم می کند.

سرور گرافیک از تولید تصاویر پویا از داشبوردها و به روز رسانی آنها با داده های جاوا اسکریپت برای اندروید بلادرنگ مراقبت می کند. Graphics Server از همان C# یا Java API به عنوان برنامه های دسکتاپ مربوطه استفاده می کند،

جاوا اسکریپت را چگونه در گوشی فعال کنیم

که امکان استفاده مجدد از کد برنامه موجود و استقرار سریع برنامه را در وب با ASP.NET یا JSP با حداقل تغییرات ممکن می سازد.چگونه جاوا اسکریپت را در مرورگر وب خود فعال کنیم برای استفاده از فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید باید جاوا اسکریپت را در مرورگر وب خود فعال کنید.

این مراحل بصری را دنبال کنید تا جاوا اسکریپت را برای مرورگرهای وب زیر فعال کنید. اگر جاوا اسکریپت را فعال کرده اید، جاوا اسکریپت برای اندروید صفحه ای را که می خواهید مشاهده کنید بازخوانی کنید.

برای اتمام روی OK کلیک کنید.نصب جاوا اسکریپت اندروید لطفاً مطمئن شوید که نسخه فایرفاکس شما به جاوا اسکریپت برای اندروید روز است.روی منوی کشویی فایرفاکس کلیک کنید یا در صورت استفاده از نوار منو به مرحله 2 بروید.

منوی Help را باز کرده و About Firefox را انتخاب کنید.اکنون فایرفاکس باید به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌ها را بررسی کند فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید و از شما بخواهد پس از تکمیل، مرورگر را مجدداً راه‌اندازی کنید.پس از راه اندازی مجدد فایرفاکس، جاوا اسکریپت باید فعال شود.

Mozilla Firefox 45.x و بالاتر (Mac):از منوی فایرفاکس گزینه About Firefox را انتخاب کنید. نصب جاوا اسکریپت اکنون فایرفاکس جاوا اسکریپت برای اندروید باید به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌ها را بررسی کند و از شما بخواهد پس از تکمیل، مرورگر را مجدداً اه‌اندازی کنید.

نصب جاوا اسکریپت اندروید

پس از راه اندازی مجدد فایرفاکس، جاوا اسکریپت باید فعال شود دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید و بالاتر (PC و Mac):روی نماد منو (سفارشی کردن و کنترل Google Chrome) در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس تنظیمات (PC) یا تنظیمات (Mac) را انتخاب کنید.

روی Settings و سپس Advanced کلیک کنید.در بخش Privacy & Security، روی دکمه Site Settings کلیک جاوا اسکریپت برای اندروید کنید.در زیر جاوا اسکریپت، Blocked را انتخاب کنید.روی OK کلیک کنید

یک محیط توسعه مناسب چگونه به نظر می رسد؟ ساختار یک پروژه چیست؟ رابط کاربری چگونه ایجاد جاوا اسکریپت برای اندروید می شود؟ سوالات روی سوال ما به برخی از راه ها با جزئیات بیشتری نگاه کرده ایم.

در قسمت 2 مجموعه مقالات، مروری بر رویکردهای زیر برای توسعه برنامه‌های بومی برای iOS و اندروید ارائه کردیم:  این رویکردها با هدف مشترک ایجاد همزمان برنامه‌ها برای سیستم‌های Android و iOS از یک کد منبع واحد متحد شده‌اند.

دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید

در این بخش سوم از سری مقالات، می خواهیم نصب جاوا اسکریپت اندروید تمرکز برنامه نویسی کراس پلتفرم را عمیق تر کنیم. برای انجام این کار، ما  جاوا اسکریپت برای اندروید در مورد رویکرد عملی برای توسعه یک برنامه با استفاده از رویکردهای مختلف بحث می کنیم.

دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید میدان تست از طیف گسترده ای از رویکردهای توسعه برای توسعه برنامه های تلفن همراه و بومی برای اندروید و iOS از یک کد منبع مشترک، نصب جاوا اسکریپت ما در مورد سه رویکرد کاملاً متفاوت تصمیم گرفته ایم.

Tabris.js: شما با جاوا اسکریپت (TypeScript) و یک چرخه توسعه جالب برنامه توسعه دهنده و جاوا اسکریپت برای اندروید ساخت آنلاین کار می کنید.RAD Studio: برنامه ها در اینجا به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع بین دستگاهی ایجاد می شوند.

در پاراگراف های بعدی، این رویکردهای جایگزین را به تفصیل بررسی می کنیم. نصب جاوا اسکریپت اندروید بیایید با Xamarin از مایکروسافت شروع کنیم.برنامه ای با استفاده از فرم های Xamarin ابتدا باید به پیکربندی محیط توسعه فکر کنیم.

ما بین نصب جاوا اسکریپت با حجم کاری مناسب یا فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید انتخاب جاوا اسکریپت برای اندروید داریم. برای ایجاد برنامه‌ها برای iOS و آزمایش آن‌ها با استفاده از شبیه‌ساز، یک دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید مورد نیاز است.

ایجاد اپلیکیشن در اینجا به معنای تولید بسته اپلیکیشن است. یک رویکرد قابل اجرا، اجرای ویندوز در یک ماشین مجازی در macOS است. از الگوی پروژه، یک برنامه متقابل پلتفرم جدید را راه اندازی می کنیم و نصب جاوا اسکریپت اندروید را به عنوان الگوی پایه کد مشترک انتخاب می کنیم.

یک تابع پیش نمایش اجازه می دهد تا نتیجه تخمین زده شود. چیزی به نام طراح تعاملی جاوا اسکریپت برای اندروید وجود ندارد. از نظر معماری، Xamarin بر الگوی MVVM متکی است.

رابط کاربری (نما)، منطق تجاری (مدل مشاهده) و لایه داده (مدل) از هم جدا شده اند. دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید کنترل‌های رابط کاربری را می‌توان از طریق ویژگی‌هایشان و رویدادهای راه‌اندازی با استفاده از اتصال داده به فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید متصل کرد.

پس از تکمیل اولین نسخه یک برنامه، می توان آن را برای پلتفرم هدف مربوطه کامپایل کرد. همانطور جاوا اسکریپت برای اندروید که مشخص است، iOS دوباره به مک و Xcode در شبکه محلی نیاز دارد. این برنامه مستقیماً از ویژوال استودیو ساخته شده است.

اکنون تعداد زیادی مؤلفه و کتابخانه برای Xamarin در دسترس است. اینها در پروژه شما ادغام می شوند. دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید توسعه دهندگانی که با فناوری های پشته مایکروسافت آشنا هستند، به سرعت راه خود را به اینجا پیدا خواهند کرد.

فعال سازی جاوا اسکریپت برای اندروید

به طور خاص، ایجاد رابط کاربری با استفاده از زبان توصیف نصب جاوا اسکریپت بسیار شبیه به ایجاد جاوا اسکریپت برای اندروید یک برنامه WPF (رومیزی) یا UWP است. اگرچه لهجه‌های XAML متفاوت هستند، اما سیستم یکسان است.

همانطور که در قسمت آخر ذکر شد، همیشه به جای استفاده از رویکرد عمومی با نصب جاوا اسکریپت گزینه ایجاد پلتفرم رابط کاربری به طور خاص وجود دارد. با این حال، این تنها در صورتی باید انتخاب شود که نتوانید.

Xamarin با ویژگی های زیر برای ایجاد یک برنامه بومی برای اندروید و iOS مشخص جاوا اسکریپت برای اندروید می شود:رابط کاربری: انتخاب بین یک رابط کاربری عمومی مبتنی بر نصب جاوا اسکریپت یا یک رویکرد خاص پلت فرم.

کتابخانه ها: دسترسی به بسیاری از کتابخانه ها از طریق مدیر بسته در نصب جاوا اسکریپت در درجه اول جاوا اسکریپت برای اندروید برای توسعه دهندگانی است که می خواهند برنامه های بومی را برای iOS و Android نصب جاوا اسکریپت اندروید توسعه دهند.

قبلاً در پشته فناوری مایکروسافت دانلود جاوا اسکریپت برای اندروید تجربه دارند.برنامه ای با نصب جاوا اسکریپت را در لیست فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید رویکردهای چند پلتفرمی در قسمت آخر معرفی نکردیم، بنابراین اکنون این کار را انجام خواهیم داد.

نصب جاوا اسکریپت اندروید فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید می توانید با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت یا نصب جاوا اسکریپت ، برنامه های جاوا اسکریپت برای اندروید بومی برای iOS و Android را از یک پایه کد واحد توسعه دهید. نصب جاوا اسکریپت برای ارائه رابط کاربری استفاده نمی کند.

در عوض، ویجت‌های جاوا اسکریپت بومی در پلتفرم موبایل استفاده می‌شوند. فعال سازی جاوا اسکریپت اندروید کتابخانه های جاوا اسکریپت موجود و پلاگین های Cordova را می توان برای توسعه ادغام کرد. بسیاری از APIها برای برنامه های کاربردی وب، پیاده سازی شده اند.

طرحواره پیدا نشد. طرحواره پیدا نشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نصب جاوا اسکریپت برای اندروید»

  1. ف ض اله حقیقت

    من با آموزش نمیتوانم برنامه ای را نصب کنم من برنامه ای میخواهم فقط با دارد کردنصب ان را نصب کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =