این آزمایشگاه شامل اختراع، ساخت، توسعه دوره اسکرچ یک بازی ویدیویی یا انیمیشن با استفاده از زبان برنامه نویسی خلاقانه Scratch است.Scratch یک زبان برنامه نویسی (کد نویسی) دوره اسکرچ شی گرا است که توسط MIT (موسسه فناوری ماساچوست) برای آموزش توسعه یافته است. استفاده از اسکرچ کاملا دوره اسکرچ گرافیکی است و برنامه نویسی به معنای کار با آجرهای رنگی است که با اتصال به یکدیگر ساختار برنامه را تشکیل می دهند.
قهرمانها هزار شخصیت قابل تعویض با یکدیگر هستند که در یک مرحله مجازی با پیروی از دستوراتی که مطابق با سلیقه و تخیل شرکتکنندگان تنظیم میشود، تعامل دارند.در برنامه Scratch می توانید عناصر گرافیکی، نقاشی ها، تصاویر عکاسی دوره اسکرچ ساخته شده توسط کودکان و نوجوانان را وارد کنید و آنها را از طریق مکانیسم برنامه ریزی شده به تعامل بیندازید.
پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ مقدماتی بپردازید.
دوره اسکرچ
مهارت های اصلی کسب شده کدامند؟صحبت های تیم توسعه دهنده Scratch را دوره اسکرچ نقل می کنیم:”در حین ایجاد و به اشتراک گذاری پروژه ها، بچه ها مفاهیم اساسی ریاضی و محاسباتی را یاد می گیرند، در حالی که آنها یاد می گیرند خلاقانه تر فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند.”این برنامه که کودکان و نوجوانان را هدف قرار می دهد، همچنین می تواند – از طریق مکانیسم انعطاف پذیری خود – ربات های کوچک یا پهپادها را برنامه ریزی کند. جهت دانلود اسکرچ اقدام بفرمایید.
در واقع، در مدارس متوسطه و در محیط های آموزشی غیررسمی، حتی توسط بزرگسالان جوان نیز استفاده می شود.در راستای اهداف ما، از طریق کدنویسی، بچهها خلاقیت خود را ابراز میکنند و روی توانایی بازنمایی (داستان گویی)، استعداد کار برای اهداف و در گروه کار میکنند.شرکت کنندگان مهارت های عرضی مربوط به ایتالیایی، هندسه، جغرافیا و فیزیک و همچنین مهارت های عرضی دوره اسکرچ مانند حل مسئله، توسعه توجه، تمرکز و انگیزه را کسب خواهند کرد.
پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله اسکرچ کودکان بپردازید.
چندین مطالعه نشان داده است که چگونه این نوع فعالیت به شدت کودکان را به مطالعه به اصطلاح تحریک می کند موضوعات STEM (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات).دوره آموزشی 25 ساعته 6 ساعت در حالت وبینار – 3 جلسه 2 ساعته.19 ساعت “دوره اسکرچ” خودآموزی در بستر scuolawebinar و تمرین فردی با استفاده از برنامه های پیشنهادی در دوره آموزشی با Scratch می توانید داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی را برنامه ریزی کنید – و می توانید خلاقیت های خود را با سایر اعضای جامعه به اشتراک بگذارید.
اسکرچ به جوانان می آموزد که خلاقانه فکر کنند، سیستماتیک فکر کنند و به طور مشترک کار کنند – اینها همه مهارت های ضروری برای کسانی است که در قرن بیست و یکم زندگی می کنند.اسکرچ توسط بنیاد اسکرچ که یک سازمان غیرانتفاعی است طراحی، توسعه و مدیریت می شود و به صورت رایگان ارائه می شود.توانایی دوره اسکرچ نوشتن برنامه های کامپیوتری بخش بسیار مهمی از مهارت های مورد نیاز در جامعه مدرن است. زمانی که افراد نوشتن برنامه با استفاده از Scratch را یاد می گیرند.
همزمان استراتژی های مهمی برای حل مشکلات، ایجاد پروژه ها و انتقال ایده های خود یاد می گیرند.این دوره به Scratch 2 اختصاص دارد، یک محیط برنامه نویسی ایجاد شده در MIT (موسسه فناوری ماساچوست)، یکی از مهم ترین مراکز تحقیقاتی در جهان. به طور خاص، Scratch به لطف کار گروه مهدکودک مادام العمر آزمایشگاه رسانه MIT، یک گروه تحقیقاتی دوره اسکرچ به رهبری پروفسور ایجاد شد. میچل رسنیک، که به این موضوع می پردازد که چگونه مردم می توانند به لطف فناوری های جدید یاد بگیرند، طراحی کنند و خلق کنند.
اسکرچ در سال 2006 برای آموزش برنامه نویسی از طریق مفاهیم اولیه بصری طراحی شده است، برای دانش آموزان، معلمان و والدین مناسب است و می تواند برای پروژه های آموزشی و سرگرمی از ریاضیات تا علوم استفاده شود و امکان ساخت دوره اسکرچ شبیه سازی، انیمیشن، موسیقی و بازی های ساده را فراهم می کند.می توانید Scratch را به صورت رایگان از وب سایت MIT دانلود کنید یا از آن به صورت آنلاین به عنوان یک برنامه وب استفاده کنید.
دوره آموزشی “مقدمه ای بر کدگذاری: برنامه نویسی با اسکرچ” بر روی برنامه معروف Scratch و بر اساس استفاده از بلوک های دستوری توسعه یافته است.دوره:هدف این دوره آماده سازی معلمان یا به طور کلی مربیان برای استفاده از بازی اسکرچ برای معرفی کدنویسی و تفکر مرتبط با آن در کلاس های خود و تحریک دوره اسکرچ دانش آموزان برای مطالعه سایر موضوعات مدرسه با ایجاد همراه با آنها برنامه هایی است که قادر به تعمیق آموزش هستند. درس ها به شیوه ای خلاقانه و بازیگوش.
این دوره از درس های عملی تشکیل شده است که برای ساختن برنامه های مناسب برای استفاده مجدد در کلاس، حتی با تغییرات کوچک مفید است. پروژه ها به منظور تشویق استفاده تدریجی از برنامه و درک مطالب برای دانش آموزان، گام به گام از ابتدا ایجاد می شوند.در پایان هر ماژول آزمونهای کوتاهی وجود دارد که برای آزمایش دانش کسب شده مفید است.مجموعه ای دوره اسکرچ از پیوندها به پروژه های Scratch امکان دسترسی به برنامه های کامل و به راحتی قابل تغییر را برای نیازهای معلمان فردی فراهم می کند.
پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله اسکرچ پیشرفته بپردازید.
در پایان دوره آموزشی، یک آزمون خلاصه نهایی به گواهی پایان دوره دسترسی پیدا می کند.خراش چیست؟Scratch یک زبان برنامه نویسی رایگان و مبتنی بر بلوک است که به کودکان و نوجوانان اصول برنامه نویسی را آموزش می دهد.Scratch توسط دوره اسکرچ آزمایشگاه رسانه MIT در بوستون با هدف نزدیک کردن گروه سنی 8 تا 16 سال به برنامه نویسی توسعه داده شد، اما توسط افراد در هر سنی در سراسر جهان استفاده می شود.منظور ما از سیستم بلاک این است که هر بلوک مربوط به یک فرمان است.
هر یک از این بلوک ها را می توان به دیگری متصل کرد تا یک سری دستورات را تشکیل دهد که به ترتیب از بالا به پایین اجرا می شوند.Scratch هم یک زبان برنامه نویسی و هم یک جامعه آنلاین است که در آن بچه ها می توانند اشیاء چند رسانه ای تعاملی خود مانند داستان ها، بازی ها و انیمیشن ها را با دیگران از دوره اسکرچ هر کجای دنیا برنامه ریزی کنند و به اشتراک بگذارند. وقتی بچهها با اسکرچ خلق میکنند، یاد میگیرند که خلاقانه فکر کنند، مشارکتی کار کنند و سیستماتیک فکر کنند.
تیم اسکرچ MIT از نزدیک با جامعه همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که محیط دوستانه و محترمانه برای افراد در هر سن، نژاد، قومیت، مذهب، گرایش های جنسی و هویت جنسی باقی می ماند.خراش برای مربیان دانش آموزان شما می توانند از Scratch برای ایجاد داستان های تعاملی، انیمیشن ها و بازی ها استفاده کنند. در این فرآیند آنها یاد می گیرند که خلاقانه فکر کنند، به دوره اسکرچ طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند – مهارت های ضروری برای هر کسی در جامعه امروزی.
چندین مربی در حال ادغام Scratch در مطالعه بسیاری از موضوعات و دانش آموزان در سنین مختلف هستند.یک حساب Scratch Teacher عملکردهای بیشتری را برای مدیریت مشارکت دانشآموزان در Scratch به مربیان ارائه میدهد، از جمله دوره اسکرچ توانایی ایجاد حسابهای دانشآموزی، سازماندهی پروژههای دانشآموزی در گالریها، و نظارت بر بازخورد دانشآموزان.دوره مقدماتی کد نویسی: برنامه نویسی با اسکرچ مواد آموزشی: مطالب آموزشی.
متشکل از 7 کتاب قابل دسترسی به صورت ویدئویی و قابل دانلود رایگان مربوط به 7 ماژول دوره، که به آن یک سند حاوی پیوندهایی به پروژه های مطرح شده در دوره اضافه شده است. همه این مطالب هم برای مشاوره در حین اجرای آزمون ها و هم برای آماده سازی دانش موضوع مفید خواهد بود.تمرین ها و دوره اسکرچ تست ها:این دوره شامل 104 آزمون آمادگی است. این وسایل کمک آموزشی متشکل از سوالات چند گزینه ای و شبیه سازی های عملی نرم افزار مورد مطالعه، ساختار کلیدی را نشان می دهد.
که بر اساس آن می توان به صورت عملی و تدریجی برای دانش رشته، در یادگیری کامل از طریق انجام، آماده شد.آزمون پایان دوره:در پایان فرآیند یادگیری، آزمون پایان دوره برای آزمون دانش کسب شده ارائه می شود. با قبولی در این آزمون امکان دانلود فوری گواهینامه پایان دوره وجود خواهد داشت.گواهی پایان دوره:این سندی است که به شما امکان می دهد تعهد خود را برای دوره اسکرچ شرکت در دوره گواهی کنید. این سند که از طریق یک کد منحصر به فرد که صحت آن را تأیید می کند شناسایی شده است، پس از اتمام دوره برای دانلود در دسترس خواهد بود.
با جزئیات بیشتر…1. ساختار پلت فرم چگونه است؟آماده سازی شما ادامه خواهد یافت و طی دو مرحله مجزا تکمیل خواهد شد:مرحله 1: یادگیری محتوا این مرحله اول شامل مجموعه ای از فعالیت هاست که می توانید به ترتیبی که ترجیح می دهید انجام دهید و انجام دهید. علاوه بر مطالب مطالعه و دوره اسکرچ ویدئوها، از منظر “یادگیری از طریق انجام”، آزمونها یک منبع مطالعه ضروری اضافی را نشان میدهند، یک زمین آموزشی واقعی که شما را به سرعت و به روشی عملی به تثبیت دانش راهنمایی میکند.
موضوعات ارائه شده در پایان این مرحله اول شما c خواهید بودیا با نشان “محتوای آموزشی” که تکمیل تمام فعالیت های برنامه ریزی شده را تأیید می کند، اعطا می شود.مرحله 2: آموزش امتحان. در این قسمت دوم و آخر با آزمون پایان دوره اسکرچ دوره روبرو خواهید شد. آزمایش به صورت رایگان قابل استفاده است و بدون محدودیت قابل تکرار است.پس از اتمام مرحله دوم، نشان “آماده برای امتحانات” به شما تعلق می گیرد و می توانید بلافاصله گواهی پایان دوره را دانلود کنید.
2. در چه نقطه ای از مسیر آماده سازی خود هستید؟هر دو مرحله شامل انجام تعداد معینی از فعالیت ها است. هر فعالیتی که با آن روبرو خواهید شد، بر روی پلتفرم ردیابی میشود و پس از تکمیل و/یا تکمیل موفقیتآمیز، به ترتیب به عنوان «تکمیل شده» یا «تکمیل شده با کافی» شناسایی میشود، بسته به اینکه دوره اسکرچ آیا آن مطالب آموزشی یا مسابقه است. شما به راحتی این وضعیت را تشخیص خواهید داد:از طریق علامت علامت قابل مشاهده در مربع کوچک سمت راست.
هر فعالیت با استفاده از آجرهای رنگی موجود در دو بلوک “تکمیل فعالیت ها” واقع در سمت راست بالای صفحه.نحوه استفاده از پلتفرم شما می توانید فعالیت ها را به ترتیبی که ترجیح می دهید انجام دهید. این پلتفرم تمام فعالیتهایی را که انجام دادهاید با گزارش آن از طریق:یک علامت تیک در کادر سمت راست هر فعالیت با رنگ سبز بلوک ها در کادر “وضعیت تکمیل فعالیت ها” دوره اسکرچ در سمت راست بالای صفحه اصلی. هر بلوک نشان دهنده یک فعالیت است.
3. ساختار آزمون ها چگونه است؟هر مسابقه از سؤالات چند گزینه ای تشکیل شده است که می توان به آنها بدون محدودیت زمانی پاسخ داد و می تواند در هر زمان قطع شده و از سر گرفته شود، تا زمانی که به روشی که در پاراگراف قبل توضیح دوره اسکرچ داده شده است، تکمیل شود.پاسخ به هر سوال بدون محدودیت در تلاش امکان پذیر است و بلافاصله نتیجه را تأیید می کند.هر مسابقه می تواند بی نهایت بار تکرار شود. در هر تکرار بعدی، سیستم برای هر سوال، پاسخ داده شده در تلاش قبلی را نمایش میدهد.
بدون اینکه مشخص کند آیا این درست بود یا نه: این به شما امکان میدهد هر آزمون جداگانه را تکرار کنید و هر بار از اشتباهات خود درس بگیرید. علاوه بر این، به منظور تشویق و تثبیت یادگیری، برخی از سؤالات قبلاً ارائه شده ممکن است به طور تصادفی در طول دوره آزمون ها تکرار شوند.تمام تلاشهای انجام شده همیشه دوره اسکرچ در تاریخچه موجود خواهد بود و شما میتوانید در هر زمان، آنها را مرور کنید. برای دستیابی به این هدف کافی است روی مسابقه انجام شده کلیک کنید.
و سپس بر روی پیوند “بازبینی” که مطابق با هر یک از تلاش های موجود در بخش “خلاصه تلاش های قبلی شما” قابل مشاهده است کلیک کنید.آستانه قبولی هر مسابقه 70 درصد است. پس از اتمام موفقیت آمیز آزمون های هر 3 ماژول، امکان دسترسی به آزمون پایان دوره وجود خواهد داشت. در دومی، سؤالات حاضر در هر تلاش به طور تصادفی از بین تمام افراد حاضر در آزمونهای دوره اسکرچ هر ماژول انتخاب میشوند.4. در پایان دوره چه چیزی را دریافت خواهید کرد؟
در این دوره گواهینامه ای صادر می شود که می تواند به عنوان مدرک آموزش مورد استفاده قرار گیرد. گواهی نشان می دهد: گواهی دوره اسکرچ نام دوره مدت زمان بر حسب ساعت تاریخ دستیابی ارجاع به موسسه ای که دوره را به رسمیت می شناسد و اجازه استفاده از آن را بر اساس قانون می دهد کد اصالت منحصر به فرد، دوره اسکرچ لازم برای ردیابی اعتبار آن.گواهینامه تنها پس از گذراندن تمامی آزمون های حاضر در مرحله 1 «محتوای آموزشی» و آزمون پایان دوره حاضر در مرحله 2 «آموزش آزمون» صادر و قابل دانلود خواهد بود.
دوره اسکرچ مقدماتی
چهار جلسه برای یادگیری اصول برنامهنویسی بلوک با استفاده از Scratch، برای طراحی یک بازی ویدیویی واقعی: بنابراین موزه به سناریویی تبدیل میشود که در آن میتوانید فناوریهای جدید را در حین سرگرمی و تلاش برای بهبود دوره اسکرچ مهارتهای خود آزمایش کنید.Scratch پروژه ای از گروه مهدکودک مادام العمر آزمایشگاه رسانه MIT (موسسه فناوری ماساچوست) به رهبری میچل رزنیک است. Scratch یک زبان برنامه نویسی گرافیکی را ادغام می کند (یعنی بر اساس مفهوم بلوک ها) که دقیقاً برای نزدیک کردن کودکان و جوانان به علوم رایانه اختراع شده است.
با Scratch امکان ایجاد داستانها، بازیها و انیمیشنهای تعاملی وجود دارد که میتوان آنها را با سایر اعضای جامعه به اشتراک گذاشت.رویکرد آموزشی دنبال شده همان رویکرد خالق Scratch است و مبتنی بر یادگیری خلاقانه 4 P است: پروژه ها، برابر، شور، بازی (بازی).اهداف آموزش اصول برنامه نویسی با اسکرچ یاد بگیرید دوره اسکرچ که از بلوک های اصلی موجود استفاده کنید پروژه های اول و سرگرم کننده را تحقق بخشید سه جلسه برای یادگیری اصول برنامهنویسی بلوک با استفاده از Scratch 3.0 و طراحی یک بازی ویدیویی واقعی.
بنابراین موزه به سناریویی تبدیل میشود که در آن میتوانید فناوریهای جدید را در حین سرگرمی و تلاش برای بهبود مهارتهای خود آزمایش کنید.Scratch پروژه ای از گروه مهدکودک مادام العمر آزمایشگاه رسانه MIT (موسسه فناوری ماساچوست) به رهبری میچل رزنیک است. Scratch یک زبان برنامه نویسی گرافیکی را ادغام می کند (یعنی بر اساس مفهوم بلوک ها) که دقیقاً برای نزدیک دوره اسکرچ کردن کودکان و جوانان به علوم رایانه اختراع شده است.
با Scratch امکان ایجاد داستانها، بازیها و انیمیشنهای تعاملی وجود دارد که میتوان آنها را با سایر اعضای جامعه به اشتراک گذاشت.رویکرد آموزشی دنبال شده همان رویکرد خالق Scratch است و مبتنی بر یادگیری خلاقانه 4 P است: پروژه ها، برابر، شور، بازی (بازی).اهداف دوره اسکرچ آموزش اصول برنامه نویسی با اسکرچ یاد بگیرید که از بلوک های اصلی موجود استفاده کنید پروژه های اول و سرگرم کننده را تحقق بخشید# به عنوان شیفت 3 بعدازظهر در فضاهای اتاق مدنی شهرداری مونته کیو ماگیوره.
Scratch یک زبان برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی را پردازش کنید. ایده این زبان این است که حتی کودکان یا افراد بی تجربه در برنامه نویسی می توانند مفاهیم مهم دوره اسکرچ محاسبات ریاضی را یاد بگیرند، سیستماتیک فکر کنند، خلاقانه فکر کنند و همچنین مشارکتی کار کنند.دوره Scratch برای دانش آموزان خردسال دبستان (کلاس های چهارم و پنجم ابتدایی) و دبیرستان درجه یک (کلاس متوسطه اول) برگزار می شود.
Scratch ابزار ایده آلی برای آشنا کردن کودکان با برنامه نویسی است: به آنها استفاده از منطق را می آموزد، خلاقیت و مهارت های حل مسئله را توسعه می دهد و به آنها آموزش می دهد تا در گروه کار کنند. فعالیت های خاص کودکان را به درک مفاهیمی مانند آموزش و الگوریتم سوق می دهد.تصویری از برنامه Scratch شرح:Scratch یک محیط برنامه نویسی رایگان با زبان عناصر گرافیکی است. این دوره اسکرچ برنامه الهام گرفته از نظریه ساختگرایی یادگیری است و برای آموزش برنامهنویسی.
پروژههای آموزشی و سرگرمی از ریاضی تا علوم، شبیهسازی، تجسم آزمایشها، انیمیشن، موسیقی، هنرهای تعاملی و بازیهای ساده طراحی شده است.سازهگرایی یک نظریه یادگیری است که بر اساس آن فردی که یاد میگیرد، مدلهای ذهنی برای درک دنیای اطراف خود میسازد. و یادگیری اگر در تولید اشیاء محسوس دوره اسکرچ دخیل باشد کارآمدتر صورت می گیرد.فهرست:برنامه دوره به 5 درس تقسیم شده است. پس از اولین مرحله از معرفی پلتفرم Scratch، مفهوم دستورالعمل و الگوریتم عمیق تر می شود و شخص شروع به طراحی و ایجاد اشکال و اشیاء پیچیده تر می کند.
در این دوره متشکل از 6 ماژول که برای معلمان دوره ابتدایی و متوسطه اول طراحی شده است، از محیط برنامه نویسی Scratch برای کشف عملکردهای آن و تقویت آموزش حضوری و از راه دور استفاده خواهیم کرد.
به اصول آموزشی دوره اسکرچ زیربنای استفاده از کدگذاری در تدریس پرداخته میشود، روشهای مختلفی در مورد نحوه پیشنهاد فعالیتهای آموزشی دیجیتالی یکپارچه به دانشآموزان بر اساس Scratch ارزیابی میشوند و دورههای کوتاه مرتبط با رشتههای درسی برای ایجاد آنلاین پویا و جذاب طراحی میشوند. درس ها.
آنها همچنین بینش (و سرفصل) در مورد چگونگی ارزیابی مصنوعات دیجیتال ایجاد شده توسط دانش آموزان در Scratch ارائه می دهند.نماد بخش دوره محتوای دوره ماژول 1 – مقدمه ای بر محیط برنامه نویسی Scratchدر این ماژول اول، اصول آموزشی کدنویسی در مدرسه را معرفی میکنیم (ساختگرایی توسط سیمور پیپرت) و نحوه اعمال این اصول را در مسیرهای یادگیری حضوری و از دوره اسکرچ راه دور بررسی میکنیم. ما رابط نرم افزار را بررسی می کنیم تا بیشتر آشنا شویم تا زمانی که به ساخت اولین برنامه خود برسیم: یک کارت پستال متحرک.
ماژول 2 – داستان سرایی و رشته های درسی.Scratch یک ابزار بسیار همه کاره است: به لطف این ابزار می توانیم دوره های مرتبط با تمام رشته های مدرسه را طراحی کنیم. با ایجاد انیمیشن های مجازی، می توان به تدریس آنلاین یا تکالیف دانش آموزان جان بخشید و به معلمان این امکان را می دهد که کار خود دوره اسکرچ را نیز بر اساس خلاقیت خود ارزیابی کنند. این ماژول به شما این امکان را میدهد تا نحوه ساخت داستانهای دیجیتال در اسکرچ و نحوه طراحی آنها را از دانشآموزان خود بیاموزید.
ماژول 3 – هندسه و هنر با خراش!Scratch به شما امکان می دهد با استفاده از الگوریتم های ساده، اشکال هندسی را ترسیم و نمایش دهید. بیایید با هم دریابیم که چگونه برنامه خود را برای ایجاد اشکال، چند ضلعی ها و آثار هنری مختلف دوره اسکرچ ساختار دهیم.ماژول 4 – طراحی یک مسابقه تعاملی با Scratchمسابقه مطمئناً ابزار مفیدی برای ارزیابی است و می تواند به عنوان یک ابزار محرک یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. چه میشد اگر دانشآموزان ما کسانی بودند که یک موضوع مرتبط با یک موضوع درسی خاص طراحی میکردند؟
بیایید با هم یک بازی مسابقه طراحی کنیم و رازهایی را کشف کنیم تا آن را برای دانش آموزانمان سرگرم کننده و جذاب کنیم.ماژول 5 – ساخت یک بازی ویدیویی در اسکرچ طراحی و توسعه یک بازی ویدیویی به مهارت های متعددی نیاز دارد: منطق، ریاضیات، دانش زبان، تاریخ یا جغرافیا، داستان، اخلاق (در صورتی که دوره اسکرچ شخصیت ها انتخاب های مهمی انجام دهند). در میان فعالیت های Scratch شاید پیچیده ترین و در نتیجه محرک ترین باشد!
ما آجرهای مورد نیاز برای ساختن نمونههای اولیه بازیهای ویدیویی را جمعآوری میکنیم و توجه خود را بر یک جنبه اساسی متمرکز میکنیم: ایجاد تعامل بین شخصیتهایمان.ماژول 6 – دوربین و واقعیت افزوده
واقعیت افزوده یکی از خلاقانه ترین و مهم ترین فناوری های مدرنیته ماست. Scratch همچنین به ما امکان می دهد با استفاده از دوربین برنامه های واقعیت افزوده ایجاد کنیم. بیایید دوره اسکرچ دریابیم که چگونه!دوره در حالت ناهمزمان است، بنابراین می توان آن را بدون هیچ مهلتی، با توجه به زمان خود مشاهده کرد.
همچنین به طور نامحدود در منطقه اختصاصی خود باقی می ماند.نماد بخش دوره راهنمای دوره اگر یک معلم مجرد هستید، دوره آموزشی را از طریق کارت معلم یا کارت اعتباری با هزینه 50.00 یورو خریداری کنید.اگر یک مدیر اجرایی یا یک انیماتور دیجیتال دوره اسکرچ هستید و میخواهید مجوزهای بیشتری برای معلمان خود بخرید، میتوانید بین چند گزینه انتخاب کنید:معلمان حق التدریس می توانند مستقیماً در پلتفرم SOFIA ثبت نام کنند، کد شناسایی دوره 65076 است. پس از اتمام دوره، از معلم دعوت می شود.
که به آدرس didattica@weturtle.org بنویسد تا درخواست تولید گواهی در SOFIA را بدهد. در عوض، برای همه معلمان، زمانی که معلم بیش از 75 درصد حضور داشته باشد، تولید گواهینامه به صورت PDF در بستر WeTurtle به صورت خودکار انجام می شود.برای دریافت گواهینامه لازم است حداقل در 75 درصد دوره شرکت کنید، دوره اسکرچ سایت به طور خودکار چشم انداز دروس را ردیابی می کند.این دوره که به 6 ماژول تقسیم شده است، شامل دروس ویدیویی (7 ساعت)، مواد تکمیلی (5 ساعت) و مطالعه مستقل شرکت کنندگان، 20 ساعت آموزش را گواهی می دهد.
پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.
دوره کد نویسی با اسکرچ، کودکان 9 تا 14 ساله را به مواجهه با برنامه نویسی و مهارت های مرتبط نزدیک می کند.نرم افزاری است که به شما امکان می دهد به لطف یک حالت گرافیکی بر اساس مفهوم بلوک به روشی بسیار ساده و شهودی برنامه ریزی کنید: هر بلوک مربوط به دستور خاصی است و بلوک های مختلف به یکدیگر “قلاب” می شوند تا یک خطی تشکیل دهند. دنباله ای که برنامه را تعریف دوره اسکرچ می کند.اسکراچ پروژه ای از گروه مهدکودک مادام العمر آزمایشگاه رسانه ای MIT (موسسه فناوری ماساچوست).
به رهبری میچل رسنیک، دانش آموز ریاضیدان، دانشمند کامپیوتر و استاد دانشگاه سیمور پیپرت است که دوره اسکرچ مفهوم «ساخت گرایی» را بر اساس آن معرفی کرد. اگر فرآیند یادگیری بر پایه تولید اشیاء محسوس باشد، کارآمدتر صورت می گیرد.رسنیک به خوبی پایههای آموزشی اسکرچ و تاریخچه پروژه را در کتاب خود با عنوان «با کودکان» توصیف میکند (عنوان نسخه انگلیسی «کودککودک مادامالعمر: پرورش خلاقیت از طریق پروژهها، علایق، همسالان و بازی» است).