منو
صفحه اصلی
ثبت نام
ربات برای بچه ها

ربات برای بچه ها

سرفصل‌های مقاله

در گذشته، احتمالاً برخی از مهارت‌های STEM را از ربات برای بچه ها بازی با بلوک‌های لگو و لینکلن لاگ یاد گرفته‌اید. ربات برای بچه ها با پیشرفت تکنولوژی، اسباب بازی ها نیز پیشرفت می کنند. اکنون، لگوها و سایر اسباب‌بازی‌های با فناوری پایین با روبات‌های با فناوری ربات برای بچه ها پیشرفته ترکیب شده‌اند که به تبدیل یادگیری در مورد مهندسی، کدنویسی و ریاضیات به سرگرمی کمک می‌کنند.

کار مدرسه با رتبه STEM مطمئناً بخشی از برنامه درسی کودک شما است ربات برای بچه ها و این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند مهارت‌ها را تقویت کنند و به مخترعان نوپا این فرصت را می‌دهند که به تنهایی در خارج از کلاس خلاق باشند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله ربات به زبان ساده بپردازید.

آموزش برنامه نویسی ربات برای بچه ها چیست

توصیه هایی در مورد نه بهترین کیت رباتیک برای سرگرم نگه ربات برای بچه ها داشتن کودکان 3 ساله به بالا بخوانید.

بهترین ربات اسباب بازی برای بچه ها آنچه بچه ها می توانند از ربات ها بیاموزند
علاوه بر سواد STEM، مطالعات نشان می‌دهد که رباتیک می‌تواند مهارت‌های دیگری مانند خلاقیت عملی، حل مسئله، ارتباط و کار گروهی را تشویق کند. بنابراین آموزش رباتیک فقط به این معنا نیست که فرزند شما را به عنوان یک برنامه نویس یا مهندس کامپیوتر آماده کند. آنها را به مهارت های فنی و ربات برای بچه ها حل مسئله ای که برای آموزش و کار به آن نیاز دارند مجهز می کند.

ربات برای بچه ها چیست

و در حالی که ممکن است فکر کنید باشگاه‌های رباتیک فقط برای دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان هستند، تحقیقات نشان داده است که وقتی رباتیک در کلاس‌های پیش از K تا کلاس دوم معرفی می‌شود، بچه‌ها همچنین می‌توانند بر مهارت‌های اولیه رباتیک و برنامه‌نویسی تسلط پیدا کنند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله رباتیک چیست بپردازید.

بسیاری از این کیت‌های ربات را می‌توان به کودکان 3 ساله داد، در حالی که برخی برای کودکان 8 سال به بالا پیشرفته‌تر هستند. والدینی که نمی دانند فرزندانشان به کیت رباتیک علاقه مند هستند یا نه، می توانند یکی از ارزانترهای کمتر از 50 دلار را انتخاب کنند. گزینه‌های گران‌تر بیش از 100 دلار پیچیدگی بیشتری ربات برای بچه ها را ارائه می‌دهند و اغلب می‌توان آن‌ها را برای به چالش کشیدن کودکان با افزایش سن و تجربه‌تر سفارشی کرد.

چگونه این کیت های ربات را انتخاب کردیم
همه کیت‌های رباتیکی که ما ارائه می‌کنیم دارای میانگین امتیاز مشتری 4 ستاره یا بالاتر ربات برای بچه ها هستند. در طول تحقیقات خود، منابع تخصصی مانند Wirecutter، Digital Trends و Tom’s Guide را در نظر گرفتیم و بررسی های بی شماری را بررسی کردیم.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله ربات چگونه ساخته می شود؟ بپردازید.

هر کیت موجود در این لیست از نظر استانداردهای آموزشی STEM و همچنین میزان شهودی، آموزنده بودن و (به همان اندازه مهم) سرگرم کننده بودن آن برای بچه ها مورد ارزیابی قرار گرفت. ما همچنین طیف گسترده‌ای از اسباب‌بازی‌ها را در نظر گرفتیم تا علایق، سن و سطح مهارت بچه‌ها را به‌علاوه ربات برای بچه ها بودجه والدین در نظر بگیریم.

ربات برای بچه ها چه مزیتی دارد
همیشه می توانید روی لگوها حساب کنید که سرگرم کننده و جذاب هستند، اما این کیت ربات برخی از عناصر کدنویسی را به اسباب بازی های کلاسیک اضافه می کند. این مجموعه 1177 قطعه ای شامل سه دروید جنگ ستارگان لگو به همراه یک حسگر رنگ و فاصله و ربات برای بچه ها یک موتور تعاملی است.

بچه‌ها می‌توانند درویدها را طوری برنامه‌ریزی کنند که ۴۰ مأموریت مختلف را انجام دهند.

مانند اکثر کیت‌های رباتیک، این دستگاه نیز با اپلیکیشن گوشی هوشمند خود به نام Lego Boost سازگار است که در دستگاه‌های iOS، Android، Kindle و Windows 10 موجود است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله فواید رباتیک برای کودکان بپردازید.

برای اصول
منابع یادگیری Botley مجموعه فعالیت ربات کدنویسی استاین مجموعه ربات برای بچه ها فعالیت 77 قطعه ای قیمت مناسبی دارد و به بچه های 5 سال به بالا پایه محکمی برای مفاهیم برنامه نویسی و روباتیک می دهد. Botley the Coding Robot با یک کنترل از راه دور با کاربری آسان جان می گیرد، بنابراین هیچ برنامه ای برای دانلود (و زمان صفحه نمایش) وجود ندارد.

این کیت شامل برگه‌های فعالیت برنامه‌نویسی همراه با لوازم جانبی سرگرم‌کننده فراوان برای ایجاد مسیرهای مانع است، به‌علاوه بچه‌ها می‌توانند بلافاصله با Botley بازی کنند.

3
برای مخترعان جوان

آزمایشگاه های سرهم بندی
65 دلار در آمازون
این کیت به بچه ها اجازه می دهد تا ربات ها، ماشین ها و موجودات را با تخیل خود بسازند و بازسازی کنند. ربات برای بچه ها این برای مخترع نوظهوری که دوست دارد با چیزهای اطراف خانه سرهم بندی کند عالی است و شامل قطعات چوبی، موتورهای الکتریکی و باتری ها، به علاوه سخت افزار و ابزار، از جمله عینک محافظ و یک پیچ گوشتی است.

همچنین یک عنصر بازی وجود دارد – 10 کارت بازی که بچه ها را به چالش می کشد ربات برای بچه ها تا خلاقیت های مختلف را در محل بسازند. این کیت مورد علاقه مشتریان است، با میانگین 4.6 ستاره از بیش از 460 بازبین، و برای کودکان 8 تا 12 سال توصیه می شود.بهترین بودجه

ربات ردیاب لبه قوطی قلع 4Mاین کیت ربات به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا با هزینه کم خلاق باشند. یک ربات برای بچه ها قوطی نوشابه مستعمل، یک باتری قلمی و یک پیچ گوشتی کوچک متقاطع همه چیزهایی هستند که برای یادگیری نحوه تغییر کاربری یک شی و تبدیل آن به یک ربات سرگرم‌کننده و کاربردی با حسگر حرکت لازم است.

این کیت که برای بچه‌های 8 سال به بالا توصیه می‌شود، دستورالعمل‌های خواندنی آسانی دارد و اولین ربات برای بچه ها طراحی عالی برای ایجاد اعتماد به نفس کودکان شما قبل از اینکه به سراغ کیت‌های رباتیک بزرگ‌تر و گران‌تر بر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =