ثبت نام
زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای

بهترین زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای

سرفصل‌های مقاله

جایی که حداقل یک بار هر گیمر در زندگی زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای می خواهد پروژه بازی خود را بسازد. علاوه بر این، بسیاری حتی شروع به انجام حرکات مختلف زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای در این ناحیه می کنند. اما معمولاً بعد از یک یا دو هفته گیمدف جوان که با مشکلات خاصی مانند توجه به زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای دانش اولیه مواجه می شود، رویای خود را فراموش می کند و روی گذرگاه شلیک بعدی می نشیند.

سوال چیست؟ آیا بازی ها برنامه نویسی هستند – بنابراین پردازش آن برای انسان های معمولی زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای زمان بر و غیرقابل خواندن است؟ پاسخ این سوال را می توانید در این مقاله بیابید.زبان برنامه نویسی بازی به طور قطع می توان گفت که برنامه نویسی بازی یکی از چالش برانگیزترین کارها در حوزه فناوری اطلاعات است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله مبنای برنامه نویسی رایانه ای چیست بپردازید.

زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای

واقعیت این است که برای ایجاد یک پروژه خوب، باید دانش بسیار گسترده ای داشته باشید. به عنوان مثال، زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای شما باید چند زبان را بدانید، بتوانید کدهای ساده و قابل درک بنویسید که در آن هیچ چیز اضافی وجود ندارد و غیره. به همین دلیل است که توسعه بازیکنان توسط تیم بزرگ geymdev، متشکل از صدها متخصص در زمینه های مختلف.

البته استثناهایی هم در قاعده وجود دارد. به عنوان مثال، برنامه نویس معروف Markus “top” Person به تنهایی “Maynkraft” را ایجاد زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای کرده است – بازی که یکی از سودآورترین پروژه ها در 10 سال گذشته است. اما برای توسعه چیزی شبیه به این، باید به یک زمین مسطح ACE تبدیل شوید و یک تجربه عالی داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله رشته برنامه نویسی بازی های رایانه ای بپردازید.

ایجاد مسابقات. برنامه نويسي.شروع به خلق شاهکارهای دنیای کامپیوتر از نظر تئوری می تواند زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای همه چیز باشد. اما چگونه می توانیم برنامه نویسی بازی را درک کنیم – بسیار دشوار است. با این حال، توسعه بازی می تواند تقریبا هیچ باشد. شرط اصلی – زمان آزاد زیاد و تلاش باورنکردنی. بیایید بگوییم که آن را داریم. کار بعدی چیه؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که حداقل تعدادی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید. بدون آن، بعید است زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای که بازی باکیفیت بوسنی موفق شود. چرا فراتر از یک زبان است؟ آیا یکی کافی است؟ این واقعیت است که هر زبان برنامه نویسی منطقه کاربردی جداگانه خود را دارد. در زیر به محبوب ترین زبان ها و کاربرد آنها در برنامه نویسی بازی می پردازیم.

زبان ها.شاید رایج ترین زبان از نظر برنامه نویسی بازی C ++ باشد. اکثر بازی ها و موتورهای مدرن برای آنها روی زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای آن نوشته شده است. این زبان چه ویژگی خاصی دارد؟ شاید یکی از مزیت های اصلی C ++ تعداد زیاد کتابخانه های جامع باشد. به این معنی که زبان می تواند هر چیزی را که دوست دارید بنویسد، از اسباب بازی های مستقل کوچک گرفته تا پروژه های بزرگ سال تحصیلی AAA.

اما متأسفانه تسلط بر C ++ بسیار دشوار است. مشارکت ها به سختی می توانند این وحشی ها را زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای درک کنند. به همین دلیل است که بهتر است تعامل خود را با دنیای برنامه نویسی با چیزی شروع کنیم.ساخت یک زبان برنامه نویسی بازی.پایتون – این احتمالاً بهترین چیزی است که به یک geymdeva بی تجربه ارائه می شود. اول، Siebenbürgen بسیار ساده است. برای شروع برنامه نویسی در پایتون، فقط آموزش را بخوانید و سطح زبان انگلیسی خود را داشته باشید.

ثانیاً، امکانات زبان برنامه نویسی به اندازه کافی پیش رفته است. البته پایتون از نظر عملکرد با ++C همگام نیست. با این حال، زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای از طریق پایتون، می‌توانید مقدار زیادی نرم‌افزار ناخوشایند (از جمله یک بازی) ایجاد کنید. به عنوان مثال، در پایتون بازی هایی مانند “Battlefield” (2005)، “Culture 4″، “The Sims 4” و بسیاری از پروژه های دیگر که موفق به کسب موفقیت شده اند.

جاوا – یکی دیگر که قطعا ارزش دیدن دارد. شاید مزیت اصلی این زبان – یک پلتفرم متقابل کامل است. این زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای بدان معناست که نرم افزاری که با نوشتن «جاوا» پشتیبانی می شود، توسط تمامی سیستم عامل ها («ویندوز»، «لینوکس»، «اندروید» و غیره) پشتیبانی می شود. این به شما امکان می دهد تا به سرعت مطابقت را برای هر پلت فرم تغییر دهید. علاوه بر این، جاوا امکانات زیادی را به برنامه نویس می دهد. مثالها لازم نیست دور از دسترس باشند. “Maynkraft” فوق الذکر روی آن نوشته شده بود “Java”.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم بپردازید.

بازی های طراح – یک برنامه ویژه که یک محیط توسعه یکپارچه را در موتور ترکیب می کند. به زبان ساده این نرم افزار به زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای شما این امکان را می دهد که بازی خود را بدون برنامه نویسی انجام دهید. اگر به تازگی geymdeva، طراح مسابقه را دارید – فقط همان چیزی که نیاز دارید. با کمک آن شما قادر خواهید بود درک کنید که چگونه فرآیند توسعه، آنچه باید به آن توجه کنید و سایر جنبه های مهم قبل از آن برای خود.

با این حال، چنین برنامه هایی دارای معایبی هستند. نویسندگان بازی عملکرد نسبتاً ضعیفی دارند. چنین برنامه هایی محدودیت زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای هایی را که کاربران از لحاظ ژانر، گرافیک، مکانیک و غیره با هم قرار می دهند، برطرف می کنند. این دلیل یک پروژه بزرگ است.برای ایجاد با طراح بعید است بسته شود.همانطور که می توان فهمید، نویسندگان قصد ایجاد پروژه های بزرگ را ندارند. چنین برنامه هایی برای اولین بار geymdeva جوان چه توسعه بازی را تجربه می کنند.

در این مقاله به محبوب ترین برنامه ها برای برنامه نویسی بازی برای مبتدیان خواب زمستانی می پردازیم تا به زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای اولین قدم ها در محیط geymdev کمک کنیم.بازی بدون برنامه نویسی شاید، برنامه بسیار شناخته شده برای توسعه بازی – fb. برای ایجاد پروژه های دو بعدی طراحی شده است. فعال کردن بازی ها بدون مهارت برنامه نویسی در عوض خطوط کد مجموعه ای از اقدامات از پیش تعریف شده را در اختیار کاربر قرار می دهند.

تنها کاری که باید انجام دهید – ایجاد اشیاء و تعریف قوانین تعامل بین آنها. همچنین شایان ذکر است که زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای می توانید بدون استفاده از برنامه های غیرمجاز، اسپرایت ها را مستقیماً در fb نقاشی کنید. بنابراین، نرم افزار کاملاً خودکفا است. علاوه بر این، fb به کاربران پیشرفته ای که مهارت های برنامه نویسی دارند آسیبی نمی رساند. پس از همه، برنامه توانایی درج کد منبع خود را دارد. Fb را می توان با نمای گسترده تر (قابل اجرا، تیراندازی تاکتیکی و غیره) و صفحه (پلتفرمر) از طریق بازی ایجاد کرد.

2 build – یکی دیگر از طراحان توسعه بازی های دو بعدی است. شاید زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای ویژگی اصلی برنامه – بیشتر در مورد آن. از طریق “Build” می توانید بازی هایی برای iOS، Android، Windows، Web و غیره ایجاد کنید. در مورد عملکرد، بیلد 2 برای “بازی سازان” ضعیف نیست.برنامه های برنامه نویسی بازی .زبان برنامه نویسی بازی – یک فرآیند کامل که ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک بازی‌ساز حرفه‌ای شوید، باید ویژگی‌هایی مانند صبر و اراده را در خود پرورش دهید.

تا به امروز، بازی های رایانه ای بسیار سریع توسعه می یابند – و بسیاری به این واقعیت احترام زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای می گذارند که روند توسعه بسیار پر زحمت شده است. با پلتفرم «Steam Engines» همه این فرصت را خواهند داشت که بازی خود را بسازند و آن را مورد توجه مخاطبان زیادی قرار دهند و در واقع انجام این کار بدون کمک ناشر غیرممکن بود. بسیاری از مردم، که ایده ها و توانایی ایجاد یک بازی عالی دارند، فقط این فرصت را نداشتند – اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.

و اگر می خواهید پروژه خود را توسعه دهید، برای شما مشکلی نخواهد بود، بلکه باید به موتور فیزیک زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای توجه کنید. البته هیچ کس شما را منع نمی کند که بازی خود را با برنامه نویسی صفر موتور منحصر به فرد خود بنویسید. اما استفاده از آن به صورت آماده بسیار ساده تر است زیرا تضمین شده است که لازم است و بدون هیچ مشکلی کار می کند. موتور فیزیک – پایه و اساس هر بازی رایانه ای است، پایه و اساس اساسی است که شما محتوای پروژه خود را بر اساس آن خواهید ساخت.

انبوهی از موتورها وجود دارد که همگی مزایا و معایب خود را داشته اند. در این مقاله با برخی از بهترین موتورهای امروزی زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای آشنا خواهید شد.اولین نکته از این واقعیت که همه نیستند موتور فیزیک برای همه کاربران است. برخی از توسعه دهندگان بازی استفاده شخصی و شخصی خود را ایجاد می کنند، سپس دسترسی به آن را به شخص دیگری نمی دهند. این موتورها در نظر گرفته نخواهند شد – در اینجا ما بر این واقعیت تمرکز خواهیم کرد که شما می توانید از آن برای ایجاد بازی استفاده کنید، به اصطلاح شخص ثالث است.

اولین گزینه ای که از همه شروع می شود و اولین مکان – موتور آهنگ 3 است. این یک موتور فیزیک زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای بسیار قدرتمند است که به شما امکان می دهد یک بازی زیبا بسازید، اما در عین حال چندین گزینه برای benotzen وجود دارد. اگر نمی‌خواهید پول خرج کنید، می‌توانید از نسخه رایگان استفاده کنید – این نسخه برای همه آن ویژگی‌ها در دسترس است، اما در عین حال نمی‌توانید زمین خود را توزیع یا بفروشید، پس گزینه‌ای برای استفاده خانگی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه سازی رایانه ای بپردازید.

همچنین دو نسخه پولی وجود دارد – یکی شامل صدور بیست درصد سود زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای از توسعه دهندگان موتور بازی است و دوم – خرید مجوز. و به همین دلیل است که این گزینه به اندازه سایرین محبوب نیست – بسیار گران است.اگر نمی خواهید برای آخرین نسخه پول زیادی خرج کنید، باید به این موارد توجه کنید. Unreal Engine 3 – بهترین موتور حال حاضر از نظر قیمت و کیفیت. شما می توانید از خرید مناسب نسبتاً ارزان استفاده کنید، با کمک آن می توانید یک بازی کامپیوتری تمام عیار ایجاد کنید، همانطور که شرکت های بزرگ نرم افزاری در سراسر جهان شناخته شده هستند.

زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای چیست

این موتور دارای طیف وسیعی از مهارت‌ها، مانند بیشتر، پشتیبانی عالی، سادگی و وضوح است. بنابراین، هر فردی زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای که این موتور را دریافت می کند، گاز می گیرد تا زمانی که اگر مجبور به مقابله با حریف شود، یک مسابقه عالی ایجاد کند. مبنایی عالی برای این کار برای ارائه Unreal Engine 3 به شما.اگر در مورد پروژه‌های بزرگ صحبت می‌کنیم، مطمئناً باید روی هاووک نیز تأثیر بگذارید – وسیله‌ای که در صنعت بازی بسیار تغییر کرده است.

اکنون حدود 200 استودیو بزرگ بازی های ویدیویی تاسیس کرده است و توسعه مستقل زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای حتی بزرگتر بوده است. این موتور بیشتر برای اجتماعی و مالی یا سوم شخص استفاده می شود، اما گاهی اوقات می توانید پروژه های بزرگ مقیاس را از مناطق دیگر دریافت کنید، مانند “از قبل یک چیز عالی 2” در بین استراتژی ها، Super Smash Bros. ملاقات تحت platformer و غیره. البته، این کسب هزینه بسیار قابل توجهی دارد، اما فرصت هایی که ایجاد می کند و شما را موفق می کند – بسیار زیاد است.

بنابراین اگر یک توسعه دهنده مستقل با بودجه کم هستید، می توانید این موتور را بخرید – این فقط بازی شما را روان تر زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای می کند.خوب، زمان موتورهای بزرگ است که چیزی را روی آن حرکت دهند، مقیاس بزرگی نیست. راه‌حل‌های کم‌هزینه زیادی برای تطبیق دو بعدی وجود دارد، اما بعد سوم با قیمتی جذاب لازم نیست که همه را در نظر بگیرید. به همین دلیل است که موتور Unity 3D تا به امروز بسیار محبوب است، زیرا دسترسی کم هزینه به دنیای سه بعدی را ارائه می دهد.

از سال 2009، این پروژه جزو اولین پروژه هایی است که برای شرکت های بزرگ مانند پروژه های بزرگتر طراحی زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای نشده است. بنابراین، شما قطعاً باید توجه داشته باشید که موتور اگر می خواهید توسعه دهید یک پروژه سه بعدی است – خرید مجوز ارزان تر خواهد بود، اما برای پول شما مقدار زیادی از مواد را دریافت خواهید کرد، دسترسی آسان به انتشار پروژه های تمام شده و موارد دیگر موتورهای مدرن اغلب به آسیب های واقع بینانه ای که برای جهان، شخصیت ها، وسایل نقلیه اعمال می شود توجه جدی می کنند.

آرام شود و غیره با این حال، اگر به دنبال یک راه حل ارزان قیمت برای مسابقه ای هستید که در آن مؤلفه اصلی دقیقاً زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای دینامیک بدن مشارکت است، باید به موتور توجه کنید. او آن را DMM می نامد، و با کمک آن شما گاز گرفته می شوید تا مدل آسیب بسیار واقعی را بدون توجه به ویژگی آنها بازتولید کنید. نام کامل موتور – غذاهای دیجیتال مناسب است و از افرادی که انگلیسی می دانند، قبلاً می توان متوجه شد که تلاش است و ویژگی اصلی آن خواهد بود.

اگر پولی برای موتور بسیار گران قیمت مدرن ندارید، که تغییر شکل را به عنوان یکی از چندین زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای قسمت ارائه می دهید، یا اگر می خواهید پروژه ای ایجاد کنید که فقط بر آسیب و واقع گرایی تمرکز کند، این موتور برای شما عالی است.بنابراین در جمع بندی ارزش توجه به پینچ موتور، که بسیار متفاوت از هر نقطه دیگری است، این است که نیازی به برنامه ریزی شما ندارد، زیرا همه دستورات اساسی با اقدامات مشخص سیاست خارجی از قبل جایگزین می شوند.

البته، این اقدامات مقدار محدودی دارند، اما هنوز هم بسیار زیاد هستند، بنابراین شما برای ایجاد زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای مسابقاتی که اگر فراتر از واقعیت نباشد ارزش یادگیری یک زبان برنامه نویسی را داشته باشد، گاز گرفته خواهید شد. بدون آن کار خوبی خواهید داشت، و وقتی کسی مجوز می‌خرد، می‌توانید از ویژگی‌های بیشتری استفاده کنید و همچنین بازی‌های خود را به‌طور مستقل منتشر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =