ثبت نام
سایت آموزش کامپیوتر

بهترین سایت آموزش کامپیوتر

سرفصل‌های مقاله

دوره های آنلاین IT: بهترین پلتفرم سایت آموزش کامپیوتر هاآیا می خواهید بدانید در حال حاضر بهترین پلتفرم برای شرکت در دوره های آنلاین IT چیست؟اگر سایت آموزش کامپیوتر زمان زیادی را در خانه سپری می‌کنید و می‌خواهید با توجه به رقابت، وقت خود را به روشی سازنده سایت آموزش کامپیوتر بگذرانید، پرتاب کردن خود به آموزش آنلاین مطمئناً می‌تواند.

راهی عالی برای به‌روز ماندن در دنیای فناوری و یادگیری مهارت‌های جدید باشد. کار خود را بهبود بخشید دنیای مدرن 2.0 به طور فزاینده ای به فناوری اطلاعات وابسته است، سریال سایت آموزش کامپیوتر های تلویزیونی اخیر مانند Black Mirror به وفور در مورد آن صحبت می کنند، دانستن اصول و کاربردهای مرتبط آن بسیار جالب و مهمتر از همه بسیار مفید است.

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت آموزش کامپیوتر برای کودکان را مشاهده کنید

سایت آموزش کامپیوتر

افراد بیشتری در سراسر جهان برای یادگیری چیزهای جدید و عقب نماندن از دنیای در حال رشد کسب و کار، به اصطلاح MOOC (دوره های آنلاین باز گسترده) متکی هستند. سایت آموزش کامپیوتر دوره های آموزش آنلاین رایگان (و نه) واقعاً بسیار زیاد است و در پلتفرم های مختلف موجود است.

اگر می‌خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، ابزارهایی را آزمایش کنید که به شما امکان می‌دهند بر رقابت غلبه کنید یا سطح دانش خود را به سادگی ارتقا دهید، پلتفرم‌هایی سایت آموزش کامپیوتر که می‌توانید در آن‌ها یاد بگیرید که من به شما ارائه خواهم داد می‌تواند برای شما باشد.

همانطور که به شما گفتم دوره های زیادی بر روی پلتفرم های مختلف موجود است، در این مقاله دوره هایی را به شما نشان خواهم داد که به نظر من می توان آنها را بهترین سایت آموزش کامپیوتر برای کشف مناطق ناشناخته دنیای کامپیوتر یا حتی به شما اجازه یافتن یک علاقه جدید دانست. هرگز نگو هرگز!

پیشنهاد می کنیم مقاله نرم افزار آموزش کامپیوتر به کودکان را مشاهده کنید

دلایل مختلفی برای شرکت در دوره های آنلاین مفید وجود دارد، من سعی می کنم برخی از آنها را که فکر می کنم بسیار قانع کننده هستند را لیست کنم:امکان دریافت گواهینامه معتبر که سایت آموزش کامپیوتر می تواند برای حرفه شما و مسابقات آینده مهم باشد بسیاری از آنها رایگان هستند و بنابراین نیازی به سرمایه گذاری از شما ندارند.

شما مستقیماً از خانه چیزی یاد می گیرید که به راحتی پشت میز خود یا روی مبل اتاق نشیمن بنشینید شما مجبور نیستید به یک کد لباس پایبند باشید، در دفتر نیستید و می توانید با سایت آموزش کامپیوتر لباس خواب و دمپایی خود بمانید در حالی که به موضوعات جالب توجه می کنید و مطالعه می کنید.

برترین سایت آموزش کامپیوتر

دوره ها در هر زمانی قابل دسترسی هستند: روز، زمان و مدت زمان پیگیری آنها را با سرعت خود انتخاب می کنید.شما این فرصت را دارید که با یک جامعه واقعی که مانند شما به دنبال سایت آموزش کامپیوتر اطلاعات بیشتر در مورد دنیای فناوری اطلاعات است در تماس باشید.

بدانید که پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای انجام یک مسیر IT آنلاین به آنها تکیه کنید، بدیهی است که همه آنها به شما امکان می‌دهند درس‌ها را از راه دور دنبال کنید سایت آموزش کامپیوتر و از تمام مواردی که در بالا ذکر کردم بهره ببرید.اگر علاقه مند هستید و در این مرحله می توانم بگویم که این مورد شماست.

فقط باید مرا دنبال کنید و من می توانم در مورد بهترین پلتفرم هایی که می توانید دوره های آنلاین کارآمد فناوری اطلاعات را در آنها دنبال کنید با شما صحبت کنم. خوب، آماده ای؟ راحت باش سایت آموزش کامپیوتر ، تمرکز کن و چند دقیقه از وقتت را به من بده. قدرت و شجاعت، بیا برویم!

پس از امتحان آنها، در اینجا بهترین و مطمئن ترین پلتفرم ها برای شروع دوره های آنلاین کامپیوتر وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و نقاط قوت خود را دارند. بهترین مورد را انتخاب کنید سایت آموزش کامپیوتر و موفق باشید! اولین سایتی که می خواهم به شما معرفی کنم Linkedin Learning است.

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت آموزش آنلاین کامپیوتر  را مشاهده کنید

یک وب سایت آمریکایی که دوره های ویدیویی کامپیوتری سایت آموزش کامپیوتر را ارائه می دهد که توسط متخصصان صنعت در زمینه نرم افزار، خلاقیت و مهارت های تجاری تدریس می شود.این یک شاخه از Linkedin است که از خرید Lynda.com، شبکه اجتماعی حرفه ای بسیار مفیدی که به شما امکان می دهد.

آموزش و داستان کاری خود را به روشی خلاقانه و بدیع بگویید، متولد شده است.اگر تا به حال نام این شبکه اجتماعی را نشنیده اید، توصیه می کنم بیشتر بخوانید و نگاهی به مقاله قدیمی سایت آموزش کامپیوتر من در مورد نحوه ایجاد یک پروفایل موثر لینکدین بیندازید.اما به ما برگردیم، در آموزش لینکدین شما این فرصت را دارید.

که دوره های زیادی را برای هر مرحله از حرفه خود دنبال کنید. دوره های تخصصی در دنیای شبکه، اکسل، جاوا و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.اگر تصمیم دارید در این پلتفرم یادگیری سایت آموزش کامپیوتر الکترونیکی جالب شبکه اجتماعی معروف مایکروسافت که به تجارت و دنیای کار اختصاص دارد مشترک شوید.

می توانید هر هفته از بین بیش از 15000 دوره با ده ها دوره جدید انتخاب کنید.فرصتی که نباید از دست داد و توصیه می‌کنم فوراً آن را آزمایش کنید تا گواهی‌های مهمی را برای افزودن سایت آموزش کامپیوتر به پروفایل لینکدین خود دریافت کنید.بدانید که کیفیت دوره های ارائه شده بسیار بالاست.

هم از نظر محتوا و هم از نظر اساتیدی که در آنجا کار می کنند، سایت آموزش کامپیوتر افراد فوق العاده آموزش دیده و واجد شرایط.دوره ها همه به زبان انگلیسی هستند، اگر در پیگیری مشکل دارید، نگران نباشید،سایت دومی که می خواهم به شما بگویم Udemy نام دارد و می توان آن را بازار اصلی جهانی برای یادگیری و آموزش دانست.

این پلتفرم با اتصال دانش آموزان از سراسر جهان با بهترین مربیان، به افراد کمک می کند تا به اهداف خود برسند و رویاهای خود را دنبال کنند.من با شما در مورد یک بازار آموزش آنلاین سایت آموزش کامپیوتر معتبر با بیش از 130000 دوره فعال و 35 میلیون دانشجو صحبت می کنم.

یک پلتفرم آموزشی که به شما امکان می دهد دوره های آنلاین متنوعی را در مورد هر موضوعی بگذرانید، از زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و جاوا گرفته تا درس های جالب برای سایت آموزش کامپیوتر توسعه شخصی در طراحی، طراحی، نوشتن و یوگا، به طور خلاصه، کمی وجود دارد. همه چیز.

اگر دنیای Udemy شما را مجذوب خود کرده است، به میلیون‌ها دانش‌آموزی بپیوندید که قبلاً بخشی از این پلتفرم هستند و با دانلود اپلیکیشن مناسب، خود را با برخی از دوره‌های آنلاین سایت آموزش کامپیوتر مؤثر آن به‌طور مستقیم از گوشی هوشمند خود آزمایش کنید.اگر نیاز به یادگیری اصول اولیه علوم کامپیوتر دارید، Udemy قطعا برای شما مناسب خواهد بود.

دوره مناسبی را پیدا کنید که برای رشد شغلی و شخصی شما مفید است.بیایید اکنون به Coursera برویم، یک شرکت آمریکایی که در زمینه فناوری های آموزشی فعالیت می کند که توسط سایت آموزش کامپیوتر معلمان علوم کامپیوتر از دانشگاه استنفورد تأسیس شده است.این پلتفرم بسیار معتبر دوره‌های دانشگاهی رایگان.

را در قالب دوره‌های آزاد آنلاین گسترده (Mooc) ارائه می‌دهد و از سال 2014، صد دانشگاه و موسسه فعال در زمینه آموزش عالی در سراسر جهان را درگیر کرده است.در اصل، این یک آموزش سایت آموزش کامپیوتر رایگان وب نجیب است که شما را دقیقاً با استندفورد و کالج امپریال لندن مرتبط می‌کند، مانند سفر در حالی که راحت در خانه هستید.

به اطلاع شما می‌رسانم که مسیریابی سایت کاملاً به زبان انگلیسی است، اما دوره‌ها به زبان‌های دیگر مانند عربی، چینی، فرانسوی، ژاپنی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، پرتغالی، سایت آموزش کامپیوتر اسپانیایی، آلمانی، ترکی و اوکراینی نیز موجود است.

و دسته بندی های مختلفی از موضوعات را پوشش می دهد، بدیهی است که بخش فناوری اطلاعات وجود دارد.علاوه بر دوره های آنلاین فردی، می توان یک مدرک کارشناسی ارشد واقعی سایت آموزش کامپیوتر یا یک مسیر دانشگاهی دانشگاهی (همچنین کاملاً آنلاین) را دنبال کرد، مانند مدرک سه ساله علوم کامپیوتر که توسط دانشگاه لندن ارائه می شود.

در میان دانشگاه هایی که در حال حاضر ارائه می دهند، دانشگاه لا ساپینزا رم و دانشگاه لوئیجی بوکونی میلان نیز وجود دارد.اگرچه این درس ها کاملاً رایگان است و گواهی سایت آموزش کامپیوتر حضور مهمی را ارائه می دهد، برای دریافت گواهی های رسمی، معمولاً برای ثبت نام در یک پلت فرم تأیید فردی برای پوشش هزینه های اداری، پرداختی لازم است.

یک دور دیگر، یک مسابقه دیگر، حالا به Skillshare برویم. این یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین در جهان است که به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان یا با هزینه به سایت آموزش کامپیوتر دوره‌های آموزشی زیادی که به موضوعات خلاقانه اختصاص داده شده است مانند: تصویرسازی، طراحی گرافیک، عکاسی، حروف‌نویسی، فیلم‌سازی.

Skillshare که در سال 2011 متولد شد، امروز یک جامعه یادگیری عالی برای هر کسی است که می خواهد اشتیاق خلاقانه جدیدی را در دنیای فناوری اطلاعات و فراتر از آن بشناسد و پرورش سایت آموزش کامپیوتر دهد.با بیش از سه هزار دوره در دسترس، امروزه این پلتفرم آنلاین دوره هایی را فقط به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

مانند همه دوره های آنلاین کامپیوتر، دوره های ارائه شده توسط Skillshare را می توان در هر زمان و در هر زمانی از روز شروع کرد. هیچ تاریخ انقضای دوره وجود ندارد و مطالب سایت آموزش کامپیوتر مشترک همیشه حتی در شب در دسترس هستند.اگر شما را مجذوب خود کرد، فقط باید سعی کنید.

اگر به دنبال یک مدرسه کامپیوتر آنلاین واقعی هستید، Pluralsight مطمئنا برای شما مناسب خواهد بود. این پلتفرم آنلاین که در سال 2004 تأسیس شد، با ارائه دوره هایی برای شرکت سایت آموزش کامپیوتر ها یا رویدادها راه خود را به دنیای مجازی باز کرده است.رشد بزرگ آن در سال 2012 به لطف سرمایه گذاری های Ventures.

مشارکت با مایکروسافت و متعاقب آن خرید چندین شرکت سایت آموزش کامپیوتر مرتبط با یادگیری آنلاین آغاز شد.در حال حاضر Pluralsight دارای بیش از 5 هزار دوره آموزشی است که هم در دوره های منفرد و هم در مسیر یادگیری سازماندهی شده است و به دانشجویان خود اطمینان می دهد که آموزش می بینند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =