ثبت نام
سایت اپ اینونتور

سایت اپ اینونتور

سرفصل‌های مقاله

اگر صفحه وب را برای نمونه کار خود سایت اپ اینونتور راه اندازی نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید. سایت اپ اینونتور سایت های گوگل (sites.google.com) یکی از ساده ترین روش ها است، سایت اپ اینونتور دستورالعمل های این راه اندازی در اینجا قرار دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله اپ اینونتور را مشاهده کنید.

به برنامه خود یک نام، عنوان و نماد توصیفی بدهید. به برنامه خود یک نام توصیفی بدهید (به عنوان مثال، نه “پروژه 2”). سایت اپ اینونتور نام یک برنامه App Inventor نام پروژه است – این نام هنگام نصب سایت اپ اینونتور روی تلفن ظاهر می شود. شما می توانید سایت اپ اینونتور این نام را با انجام SaveAs پروژه خود تغییر دهید.

معرفی سایت اپ اینونتور

به برنامه خود یک عنوان صفحه نمایش توصیفی بدهید (این می تواند مانند نام پروژه باشد). عنوان صفحه یکی سایت اپ اینونتور از ویژگی های مولفه Screen است. هنگامی که برنامه شما اجرا می شود، سایت اپ اینونتور در بالای صفحه ظاهر می شود.

در اینجا می توانید سایت اپ اینونتور عنوان را تغییر دهید. به برنامه خود یک نماد بدهید. نماد تصویر مربع کوچکی است که پس از نصب برنامه روی دستگاه ظاهر می شود. سایت اپ اینونتور این نماد یکی از ویژگی های مولفه Screen است و می توانید آن را روی هر فایل تصویری سایت اپ اینونتور تنظیم کنید.

در اینجا می توانید نماد برنامه را تغییر دهید. APK برنامه و کد منبع خود را دانلود کنید فایل APK برنامه خود سایت اپ اینونتور را در رایانه خود دانلود کنید. یک فایل APK دارای پسوند apk. است و برنامه اجرایی است سایت اپ اینونتور که روی دستگاه اجرا می شود. شما فایل APK یک برنامه را در App Inventor با انتخاب “Build | App (save.apk to my computer)” تولید می کنید.

کد منبع را در رایانه بارگیری کنید. کد منبع (بلوک ها) به شما یا دیگران امکان ویرایش/سفارشی کردن برنامه را می دهد. سایت اپ اینونتور شما کد منبع یک برنامه را در App Inventor از صفحه پروژه تولید می کنید. پروژه خود را بررسی کنید، سپس پروژه و صادرات پروژه انتخاب شده (.aia) سایت اپ اینونتور به رایانه من را از منوی کشویی انتخاب کنید.

صفحه نمونه سایت اپ اینونتور کارها را برای برنامه خود ایجاد کنید. یک صفحه پروژه در نمونه کار خود ایجاد کنید. از Google Sites برای ایجاد یک صفحه جدید در نمونه کارها با نام برنامه خود سایت اپ اینونتور به عنوان عنوان استفاده کنید.
برنامه و کد منبع را در وب دریافت کنید.

سایت اپ اینونتور چیست؟

برنامه (فایل apk.) و فایل منبع (aia.) را که به تازگی دانلود کرده اید سایت اپ اینونتور به پایین صفحه نمونه کار جدید خود (سایت های Google) پیوست کنید. با این کار فایل‌های apk و منبع وارد وب می‌شوند.
در اینجا نمونه‌ای از صفحه برنامه برای برنامه «بدون پیامک هنگام رانندگی» آمده است.

یک کد QR برای برنامه ایجاد کنید یک کد QR قابل اسکن برای برنامه ایجاد کنید. ابتدا سایت اپ اینونتور یک پیوند (URL) به فایل apk که هم‌اکنون در وب قرار داده‌اید بگیرید (روی نماد دانلود (فلش) پیوست خود راست یا کنترل کنید و پیوند را سایت اپ اینونتور کپی کنید–Copy Link Location).

سپس به http://www.the-qrcode-generator.com/ بروید، آن URL را جایگذاری کنید، Static را در زیر کادر متن انتخاب کنید و روی Generate کلیک کنید. پس از ایجاد کد، یک اسکرین شات برای حفظ تصویر بگیرید.
کد QR را به صفحه نمونه سایت اپ اینونتور کارها اضافه کنید. در Google Sites، Insert | را انتخاب کنید تصویر و فایل تصویری که به تازگی از کد QR ایجاد سایت اپ اینونتور کرده اید را انتخاب کنید. این کد QR را به صفحه شما اضافه می کند.

در ایجاد کد QR برای برنامه خود مشکل دارید؟ سایت اپ اینونتور این اسکرین‌کست را ببینید. و حتماً آن را با اسکن کردن آن بر روی تلفن و بررسی نصب بودن برنامه خود آزمایش کنید.

اطلاعاتی در مورد برنامه خود اضافه کنید. عنوان، توضیحات، نام(های) توسعه دهنده، تصاویر و لینک منبع را به صفحه پروژه اضافه کنید. بازگشت به صفحه پروژه نمونه کارها یک پیوند سایت اپ اینونتور “منبع دانلود” را اضافه کنید که پیوندی به فایل کد منبع پیوست شده است.

اسکرین شات از برنامه و بلوک های خود اضافه کنید سایت اپ اینونتور از برنامه خود اسکرین شات بگیرید سایت اپ اینونتور و آنها را در صفحه پروژه اضافه کنید. با اجرای برنامه در شبیه ساز و سپس سایت اپ اینونتور گرفتن اسکرین شات می توانید یک اسکرین شات بگیرید.

عکس(های) صفحه نمایش بلوک های خود را اضافه کنید. بلوک های برنامه خود را نشان دهید.رنامه خود را به گالری MIT App Inventor ارسال کنید سایت اپ اینونتور اگر برنامه شما از نظر کاری که انجام می دهد یا بلوک هایی که استفاده می کند خلاق است، سایت اپ اینونتور در گالری منتشر کنید.

App Inventor اکنون یک گالری یکپارچه دارد. در صفحه پروژه‌های من، کادر تأیید برنامه خود را انتخاب کنید سایت اپ اینونتور و سپس روی دکمه انتشار کلیک کنید. می‌توانید در صفحه انتشار برنامه، توضیحات سایت اپ اینونتور و اسکرین شات یا تصویر دیگری سایت اپ اینونتور ارائه دهید.

سایت اپ اینونتور
اپ اینونتور

کارگردان: 1478 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-25 14:33

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =