ثبت نام
برای سرگرمی در تابستان چه کنیم

برای سرگرمی در تابستان چه کنیم؟

سرفصل‌های مقاله

سرگرمی در تابستان این هفته، ما 5 فعالیت تابستانی را گردآوری کرده‌ایم تا دانش‌آموزان شما بتوانند در طول تعطیلات سرگرمی در تابستان در حالی که از مغز خود استفاده می‌کنند، سرگرم شوند. می توانید.

آن را به عنوان یک پروژه تابستانی برای سال آینده در اختیار آنها قرار دهید، یا می توانید در چند هفته گذشته این کار را با آنها انجام دهید سرگرمی در تابستان تا تخیل آنها جریان داشته باشد.

ایده برای سرگرمی در تابستان

بچه‌های من عاشق شکار لاشخور هستند، بنابراین من همیشه سعی می‌کنم در هفته آخر مدرسه یک‌بار کار کنم. آنها یک درمان عالی برای پایان روز هستند.

من سه موضوع مختلف برای شکار لاشخور دارم. سرگرمی در تابستان یکی در مورد دوستی، یکی برای خارج از منزل، و دیگری در داخل کلاس درس. آنها بسیار همه کاره هستند!

آسان است: به هر دانش آموز یک کلیپ بورد، یک خودکار، و برگه کاری می دهم که با اهدافی برای یافتن آنها ساخته ام. آنچه آنها باید پیدا کنند همیشه با موضوع شکار مرتبط است.

برای مشاهده کلاس های تابستانه روی عکس زیر کلیک کنید.

ایده سرگرمی در تابستان

پیکان اشاره بالا

به عنوان مثال، برای موضوع دوستی از آنها می خواهم دوستی را پیدا کنند که بتواند بند کفش هایش را ببندد، سرگرمی در تابستان دوست دیگری که گربه دارد و غیره.

من از شکار لاشخور به عنوان یک فعالیت جامعه سازی استفاده می کنم، نه یک مسابقه. بچه‌ها به هم کمک می‌کنند و وقتی همه کار را تمام کردند، فعالیت به پایان می‌رسد.

سرگرمی در تابستان برای کودکان

پس از آن، در سایه می نشینیم، کمی بستنی می خوریم و نمودارهای یکدیگر را می خوانیم. سرگرمی در تابستان همه آنها برای کار خوب تیمی برنده هستند!

شکار لاشخور یکی از مورد علاقه‌های بچه‌های من است، اما مجموعه‌ای از فعالیت‌های تابستانی دیگر وجود دارد، مانند نوشتن با تم تعطیلات و تمرین‌های ریاضی، گلیف‌های تصویری، و غیره. می‌توانید آنها را اینجا ببینید!

پیشنهاد می کنیم انواع کلاس های تابستانی برای کودکان را مشاهده کنید.

من دوست دارم به دانش آموزانم فعالیت هایی را در تابستان به پایان برسانم تا مطمئن شوم که در طول تعطیلات طولانی سرگرمی در تابستان همه چیز را فراموش نخواهند کرد. یکی از موارد مورد علاقه من ارائه تقویم “فعالیت برای یک روز” است.

من یک تقویم خالی دریافت می کنم و ایده هایی را با کلاسم در میان می گذارم. ما با هم به فعالیت های کوتاه یا سوالاتی می پردازیم که آنها می توانند در تابستان انجام دهند تا مهارت ها را واضح نگه دارند.

ایده‌هایی مانند شمارش تعداد کفش‌های مادرتان در کمد، تعداد قدم‌های اطراف محله، اندازه‌گیری محیط یا مساحت یک اتاق در خانه‌شان و غیره. سپس دانش‌آموزان شما می‌توانند این ایده‌ها را در تاریخ‌های مختلف یادداشت کنند. در تقویم خود و تکمیل آنها در طول تابستان.

می‌توانید ایده‌ها را از کلاس کپی کنید و آن‌ها را در یک قاب تقویم سرگرمی در تابستان تایپ کنید تا هر دانش‌آموز در طول تابستان به خانه ببرد تا زمانی که با یک روز بارانی تابستانی در ساحل مواجه می‌شود یا در حال سفر به مقصد تعطیلات است.

به یاد داشته باشید که آیا ماشینی است. 60 مایل در ساعت سفر می کند و 2 1/2 ساعت طول می کشد سرگرمی در تابستان تا به اورلاندو برسید، چند مایل سفر کرده ایم؟ آخه چند نفر از شما اون سوالا رو یادتونه؟؟

اوه، قبل از اینکه فراموش کنم، اگر کلاس اولی را تدریس می کنید.من قبلاً برای همه شما یکی را ساخته ام، BFF کلاس اول “سرگرم کننده” من… اوه! من فقط فرض می کنم که در حال حاضر بهترین دوست شما هستم .درست می گویم؟

یکی دیگر از بهترین فعالیت های من این است سرگرمی در تابستان که دانش آموزان را وادار کنم که یک کتاب خاطره بسازند تا به عنوان یادگاری داشته باشند و تمام تفریحاتی را که داشتیم به یاد بیاورند!

می توانید از یک دفترچه یادداشت خالی یا چیزی مشابه استفاده کنید، اما همانطور که من هر سال این کار را انجام می دهم، یک الگو ایجاد کردم که آن را چاپ می کنم و به هر دانش آموز می دهم.

من دانش‌آموزانم را وادار می‌کنم درباره سال تحصیلی خود فکر کنند و درباره آن فکر کنند. من از آنها سوالاتی می پرسم:

و یه سری چیزای دیگه وقتی قسمت نوشتن تمام شد، نقاشی می کشیم و کتاب را تزئین می کنیم. سپس سرگرمی در تابستان آنها را به هم می بندم و می توانند آنها را به خانه ببرند.

بهترین نوع فعالیت‌های ریاضی آن‌هایی هستند که با آن‌ها آنقدر سرگرم می‌شویم که شبیه ریاضیات نیست. به همین دلیل است که من دوست دارم تا حد امکان بازی ها را در کلاس خود بگنجانم. همچنین راه خوبی برای درگیر نگه داشتن دانش آموزان در تابستان است.

من Space Conquest را ساختم تا به دانش آموزانم در تمرین جدول زمانی، مضرب و اعداد اول کمک کنم. برای 2 بازیکن طراحی شده است، زیرا 3 بازیکن یا بیشتر بازی را ناعادلانه می کند. بچه های من با این یکی بسیار سرگرم می شوند، همچنین می تواند بسیار رقابتی شود!

قبل از بازی، اسپینر خود را آماده کنید یا از یک تاس 12 وجهی استفاده کنید. سرگرمی در تابستان همچنین می توانید از random.org استفاده کنید. این یک وب سایت تولید کننده اعداد تصادفی است.

محدوده را از 3 تا 12 تنظیم کنید و “تولید” را بزنید. شما همچنین باید سیاهچاله ها را قرار دهید. اینها به مکان هایی تبدیل می شوند که هرگز نمی توان آنها را تصرف کرد.

موضوعات کمی در علم وجود دارد که دانش آموزان را بیشتر از یادگیری در مورد حیوانات هیجان زده می کند. چرا؟ زیرا حیوانات فقط جذاب هستند! از جنگل های بارانی آمریکای جنوبی گرفته تا دایره قطب شمال، حیوانات در همه جا هستند و دانش آموزان دوست دارند درباره آنها یاد بگیرند.

در اینجا 5 روش مورد علاقه من برای کمک به هیجان زده کردن دانش آموزانم در مورد یادگیری در مورد حیوانات وجود دارد:

یکی از راه‌های انجام این کار این است که از آن‌ها بخواهید هنگام یادگیری مفاهیم حیوانات، راهنمای میدانی ایجاد کنند. سرگرمی در تابستان دانشمندان واقعی با ثبت تصاویر، فهرست‌ها، شرح‌ها و جزئیات دیگر، آموخته‌ها و اکتشافات خود را از مشاهدات خود از حیوانات پیگیری می‌کنند.

چرا دانش آموزان شما همین کار را نمی کنند؟ وقتی دانش‌آموزان درباره گروه‌های حیوانات، چرخه‌ه

اجازه دهید دانش آموزان در حال حرکت یاد بگیرند! سرگرمی در تابستان هنگام معرفی گروه های طبقه بندی حیوانات، به جای اینکه به دانش آموزان در مورد آنها بگویید، اجازه دهید خودشان آن را از طریق تصاویر کشف کنند!

قبل از درس خود، چندین “ایستگاه پیاده روی گالری” در اطراف کلاس خود راه اندازی کنید.ای زندگی، زیستگاه‌ها و موارد دیگر یاد می‌گیرند، چرا از آنها نخواهیم آموخته‌های خود را در راهنمای حوزه حیوانات خود ثبت کنند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =