ثبت نام
نرم افزار آموزش برنامه نویسی برای کودکان

بهترین كلاس كدنويسي استان تهران

سرفصل‌های مقاله

معنای تحت اللفظی کدنویسی همان “برنامه نویسی کامپیوتر” است. بهترین كلاس كدنويسي استان تهران اساس این رشته تفکر محاسباتی یا مجموعه ای از فرآیندهای ذهنی است که در خدمت حل مسائل است. چگونه؟ استفاده از ابزار عقل (مانند بازی های تعاملی) و بهترین كلاس كدنويسي استان تهران سایر روش های مشخصه.

کدنویسی در مدرسه امکان آموزش دانش آموزانی را که به سمت فناوری اطلاعات و فناوری های جدید گرایش دارند، می دهد.

دانش آموزان با ورود به دنیای دیجیتال به عنوان خالق / برنامه نویس، کدنویسی را یاد می گیرند. کدنویسی “انگلیسی روزگار ما” است، بهترین كلاس كدنويسي استان تهران جامعه باید به سمت چالش های جدید، رویکردهای جدید، نوع جدیدی از حل مسئله متمرکز بر کدنویسی جهت گیری کند.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله کلاس های برنامه نویسی در تهران

معلم نقش بسیار مهمی دارد، او باید محرک های درست را ارائه دهد و مفاهیم اصلی را ارائه دهد تا دانش آموزان بتوانند این نوع زبان جدید را بیاموزند و درک کنند و از فناوری به صورت آگاهانه استفاده کنند.

کدنویسی به راحتی در هر رشته ای اعمال بهترین كلاس كدنويسي استان تهران می شود و می تواند با هر مسیر یا پروژه عرضی در هر مقطع و سطح مدرسه سازگار شود. کدنویسی بدون استفاده از تجهیزات کامپیوتری (بدون برق) نیز برای مهدکودک مناسب است.

کدنویسی علاقه دانش آموزان را برمی انگیزد و به آنها کمک می کند در فضایی بازیگوش یاد بگیرند، جایی که بازی به انگیزه واقعی یادگیری تبدیل می شود. سپس معلمان از این فرآیند یاددهی-یادگیری حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

آنچه قانون بهترین كلاس كدنويسي استان تهران

قانون بهترین كلاس كدنويسي استان تهران

قانون 107/2015 از “توسعه مهارت های دیجیتالی دانش آموزان، با توجه به تفکر محاسباتی، استفاده انتقادی و آگاهانه از شبکه های اجتماعی و رسانه ها و همچنین تولید و پیوند با دنیای کار” صحبت می کند.

مجدداً قانون 107/1394، بند 56: «به منظور توسعه و بهبود مهارت‌های دیجیتالی دانش‌آموزان و تبدیل فناوری دیجیتال به ابزار آموزشی برای ایجاد مهارت به طور کلی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه و تحقیقات طرح ملی دیجیتال را تصویب می‌کند. مدرسه، در هم‌افزایی با برنامه‌ریزی اروپایی و منطقه‌ای و با پروژه استراتژیک ملی برای پهنای باند فوق‌العاده.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله کلاس های آموزش کدنویسی در غرب تهران

اهداف دوره بهترین كلاس كدنويسي استان تهران

این دوره با هدف:

مهارت های کامپیوتری را توسعه دهید
اصول برنامه نویسی را بیاموزید
زبان های برنامه نویسی اصلی را بدانید
اجرای پروژه های آموزشی با کد نویسی
دانش آموخته شده را به کلاس انتقال دهید
دوره کدنویسی و گواهینامه: گیرندگان
معلمان سطح دوم متوسطه که می خواهند دانش خود را در زمینه کدنویسی برای اهداف آموزشی تعمیق بخشند و می خواهند مهارت های خود را تأیید کنند.
دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم که می‌خواهند مهارت‌های متوسط ​​را در استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف با کاربرد در محیط مدرسه در درجه اول، اما نه تنها کسب کنند.
معلمان مدارس ابتدایی، که می خواهند نه تنها روش های کدنویسی را یاد بگیرند، بلکه آنها را به دانش آموزان خود نیز منتقل کنند.
مربیان و مربیانی که می خواهند از پتانسیل ارائه شده توسط کدنویسی در آموزش و پرورش، ایجاد فعالیت های تعاملی که تفکر محاسباتی و حل مسئله را تحریک می کند، حداکثر استفاده را ببرند.
هر کسی که می خواهد مهارت هایی در کدنویسی و تفکر محاسباتی کسب کند
دوره کدنویسی و گواهینامه: اطلاعات بیشتر
کد نویسی و 24 CFU
فرمان مدرسه، که اخیراً به قانون تبدیل شد، تغییراتی را در کدنویسی ایجاد کرد که صلاحیت‌های آن در 24 CFU برای رشته‌های آموزشی و روش‌های تدریس قرار می‌گیرد.

در حکم مدرسه در واقع آمده است:

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله کلاس های آموزش برنامه نویسی در شرق تهران

به عنوان بخشی از روش‌های آموزشی و فناوری‌های بهترین كلاس كدنويسي استان تهران مذکور در ماده 5، بند 1، حرف ب) و 2، حرف ب) فرمان قانونی 13 آوریل 2017، شماره 59 و همچنین در دوره های تحصیلی علوم آموزش ابتدایی یا در چارچوب دوره آموزشی و آزمایشی کادر آموزشی، مهارت های مربوط به روش ها و فناوری های آموزش دیجیتال و برنامه نویسی رایانه ای (کدگذاری) کسب می شود.
این بدان معناست که کسب مهارت های کدنویسی مربوط به همه معلمان اعم از دوران کودکی و ابتدایی و متوسطه است.

چگونه مهارت های کدنویسی دست می آید

در چارچوب 24 واحد در رشته های آموزشی و روش های تدریس
به عنوان بخشی از دوره های تحصیلی بهترین كلاس كدنويسي استان تهران در علوم آموزش ابتدایی
در طول سال آزمایشی و آموزشی
بنابراین، معلمانی که در حال حاضر مهارت های مربوطه را ندارند بهترین كلاس كدنويسي استان تهران  و قبلاً 24 ECTS را کسب کرده اند، پس از پذیرش در این نقش، همچنان می توانند آموزش های خود را در طول سال آزمایشی ادغام کنند. بهترین كلاس كدنويسي استان تهران این مهارت ها باید بخشی از دوره هایی باشد که معلمان در طول سال آموزشی دنبال می کنند.

لیست ماژول های موجود در دوره آموزشی
ماژول 1 – کدگذاری و تفکر محاسباتی

ماژول 2 – عناصر برنامه نویسی کامپیوتر

ماژول 3 – نوشتن کد

ماژول 4 – کاربردهای آموزشی کدنویسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفت =