منو
صفحه اصلی
ثبت نام
مشاوره برای شروع برنامه نویسی

مشاوره برای شروع برنامه نویسی

سرفصل‌های مقاله

اگر می خواهید برنامه نویسی را شروع کنید،مشاوره برای شروع برنامه نویسی باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد. مشاوره برنامه نویسی چه عاشق نوشتن کد باشید، مشاوره و آموزش برنامه نویسی چه می‌خواهید مشاوره برای شروع برنامه نویسی شغل پردرآمدتری داشته باشید.

مشاوره برنامه نویسی آن دلیل را پیگیری کنید. مشاوره برای شروع برنامه نویسی برنامه نویسی سخت است مشاوره برنامه نویسی پایتون و گاهی اوقات ناامید خواهید شد. حفظ این دلیل برای حفظ آن ضروری خواهد بود. می‌توانید یک یادداشت چسبناک روی رایانه‌تان، یک یادداشت روی صفحه اصلی خود قرار دهید.

یک پایه محکم بسازید

این ممکن است یک توصیه منحصر به فرد باشد، اما من فکر می کنم واقعا مفید است. قبل از اینکه شروع به نوشتن کد کنید، مشاوره برنامه نویسی پایتون اگر مدتی است به ریاضیات نگاه نکرده اید، دوباره مفاهیم جبر 1 را مرور می کنم. بیشتر برنامه نویسی بر اساس ریاضی جبر 1 ساخته شده است.

برای دریافت مشاوره رایگان برنامه نویسی روی عکس زیر کلیک کنید.

مشاوره برای شروع برنامه نویسی

پیکان اشاره بالا

یعنی توابع و متغیرها. مشاوره و آموزش برنامه نویسی درک این مفاهیم خارج از برنامه نویسی در آینده بسیار ارزشمند خواهد بود. مشاوره برنامه نویسی مشاوره برای شروع برنامه نویسی من دوره جبر 1 آکادمی خان را توصیه می کنم!

پیشنهاد می کنیم از صفحه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دیدن فرمایید.

 یک جامعه پیدا کنید

مشاوره برنامه نویسی پایتون یکی دیگر از مواردی که واقعاً مفید خواهد بود، پیدا کردن انجمنی برای پشتیبانی از شما هنگام شروع کدنویسی است. این جامعه ارزشمند خواهد بود زیرا افراد دیگر در همان مکان شما خواهند بود، منابعی را ارائه می دهند که به آنها کمک کرده و تشویق می کنند.

مشاوره برای شروع برنامه نویسی کودکان

من پیشنهاد می‌کنم یک جلسه در منطقه خود به عنوان راه‌حل برتر در اینجا پیدا کنید، مشاوره برنامه نویسی حتی شهرهای کوچک نیز تمایل دارند که گروهی در نزدیکی خود داشته باشند. اگر یکی وجود ندارد،

 مشکلات را به مشکلات کوچکتر تقسیم کنید

مشاوره برنامه نویسی

یکی از مهم ترین بخش های برنامه نویسی این است که یک مسئله بزرگ را در نظر بگیرید و آن را به قطعات کوچکتر و کوچکتر تقسیم کنید تا آن قسمت ها قابل حل باشند.

اگر به یک ویرایشگر متن خالی نگاه می‌کنید مشاوره برای شروع برنامه نویسی که نمی‌دانید از کجا شروع کند، ممکن است مشاوره برنامه نویسی پایتون به این دلیل باشد که مشکل را به اندازه کافی حل نکرده‌اید!

 شبه کد

در رابطه با نکته قبلی، بسیاری از مواقع مفید است که قبل از نوشتن کد، کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید با کلمات ساده و با جزئیات بنویسید. این فرآیند شبه کدگذاری نامیده می شود و می تواند به هر شکلی که شما بخواهید به خود بگیرد.

همچنین می‌تواند مفید باشد که ابتدا یک مشکل را به آرامی روی مشاوره برای شروع برنامه نویسی کاغذ حل کنید، با فکر کردن یا حتی نوشتن قدم‌هایی که برای حل آن مشکل برمی‌دارید.

 چرخه یادگیری را در آغوش بگیرید

مشاوره برنامه نویسی پایتون اگر در حال یادگیری کدنویسی به عنوان شغل دوم هستید، مشاوره برنامه نویسی به خصوص اگر برای مدتی از کلاس درس دور بوده اید، مشاوره و آموزش برنامه نویسی یادگیری نحوه یادگیری بخش بزرگی از فرآیند شما خواهد بود.

با منابع رایگان شروع کنید
یک میلیون و یک منبع برای یادگیری نحوه کدنویسی وجود دارد. برخی رایگان هستند و برخی پولی هستند. من با منابع رایگان شروع می کنم، مطمئن شوید که دوست دارید کد بنویسید،

مشاوره برنامه نویسی

مشاوره و آموزش برنامه نویسی

و بعد از آن، می توانید به مشاوره برای شروع برنامه نویسی فکر رفتن به منابع پولی یا حتی یک بوت کمپ باشید. مشاوره برنامه نویسی پایتون مشاوره و آموزش برنامه نویسی من یک پست در مورد منابع آموزش کدنویسی رایگان مورد علاقه خود در اینجا دارم.

 جایگاه خود را پیدا کنید

دنیاهای زیادی در برنامه نویسی وجود دارد، دنیایی را که دوست دارید پیدا کنید و روی آن تمرکز کنید. به جای تلاش برای یادگیری 8 زبان برنامه نویسی، frontend و backend، زبان های کامپایل شده و تفسیر شده، تمام ویرایشگرهای متن و ابزارهای توسعه دهنده و غیره.

 در تشخیص الگوها خوب باشید

شناخت الگوها در کد یکی از مهم ترین مهارت هایی است که می توانید داشته باشید. وقتی مردم در مورد نوشتن کد “DRY” صحبت می کنند (یعنی خودت را تکرار نکن) آنها در مورد کاهش الگوهای کد شما صحبت می کنند. من بازی Set را برای تشخیص الگو توصیه می کنم — حتی می توانید بازی کنید

 عادت های خوب را زودتر ایجاد کنید

اگر زودتر به این عادت عادت کنید، نوشتن کدهای تمیز در آینده آسان تر خواهد بود. مشاوره برنامه نویسی ترک عادت های بد ممکن است مشاوره برای شروع برنامه نویسی سخت باشد. در اینجا راهنمایی های من برای نوشتن کد پاک کننده وجود دارد.

اگر در مشاوره برای شروع برنامه نویسی حال توسعه وب هستید، استفاده از اعتبار سنجی HTML و CSS روی کدتان می تواند مشاوره و آموزش برنامه نویسی دقیقاً به شما بگوید که چه چیزی را باید اصلاح کنید!

 سبک یادگیری خود را مشخص کنید

هر کس به طور متفاوتی یاد می گیرد – چه به این معنی باشد که شما یک یادگیرنده بصری هستید، عاشق ویدیوها هستید، به کسی نیاز دارید که شما را تحت فشار بگذارد،

یا عاشق مستندسازی هستید، مشاوره برنامه نویسی بهتر از فردی که مشاوره برای شروع برنامه نویسی در کنارتان است یاد خواهید گرفت. نحوه یادگیری خود را به بهترین نحو شناسایی کنید و بر منابعی تکیه کنید که به خوبی با آن سبک مطابقت دارند.

به عنوان مثال، من از خواندن مستندات و نمونه های کد از آن مستندات بهترین چیز را یاد می گیرم مشاوره برنامه نویسی پایتون و به راحتی در آموزش ها تمرکزم را از دست می دهم.

 مبارزه، اما نه بیش از حد

زمانی که در حال یادگیری هستید کمی سختی کشیدن بسیار مهم است مشاوره و آموزش برنامه نویسی تا بتوانید خودتان مشکل را حل کنید و با استفاده از منابع موجود پاسخی پیدا کنید. همانطور که گفته شد،

برنامه نویسی سخت است و یافتن پاسخ مناسب فوری نخواهد بود. یکی از مهم ترین لحظات در سفر برنامه نویسی من، شکست در نوشتن حل کننده سودوکو بود.

پیام های خطا بسیار مفید هستند، اما زمانی که شروع به کار می کنید، این پیام خطای قرمز می تواند وحشتناک باشد! یکی از قدم‌های مهم این است که پیام‌ها را بخوانید، آن‌ها را بفهمید و سپس از آنها برای حل مشکل استفاده کنید.

مشاوره و آموزش برنامه نویسی

مشاوره برنامه نویسی در واقع، شما به نقطه ای خواهید مشاوره برای شروع برنامه نویسی رسید که یک برنامه بدون صدا از کار می افتد، بسیار آزاردهنده تر از یک پیام خطای مفید خواهد بود!

پاسخ درستی برای اینکه چه زبان برنامه نویسی را اول یاد بگیریم وجود ندارد. با این حال، برخی از آنها آسان تر خواهد بود. سه تای برتر من پایتون، روبی و جاوا اسکریپت هستند زیرا هر سه دارای یک جامعه بزرگ در پشت خود هستند،

دانستن همه چیز در مورد برنامه نویسی 100% غیرممکن است. مشاوره برای شروع برنامه نویسی هیچ کس همه زبان های برنامه نویسی، هر روشی که وجود دارد، هر کتابخانه و فریم ورک یا راه حلی عالی برای هر مشکلی را نمی داند.

مشاوره برنامه نویسی پایتون

مشاوره برنامه نویسی پایتون

یادگیری عمیق یک چیز بهتر از یادگیری کمی در مورد بسیاری از چیزها است، مشاوره برنامه نویسی به خصوص در ابتدا. این دانش عمیق ادامه خواهد یافت و یادگیری آن چیز بعدی را آسان تر می کند.

اصول برنامه نویسی بسیار ارزشمند هستند و مشاوره برنامه نویسی پایتون شما صرف نظر از اینکه در نهایت با برنامه نویسی چه کار می کنید از آنها استفاده خواهید کرد. قبل از شروع به یادگیری در مورد آن کتابخانه عالی که همه درباره آن صحبت می کنند،

روی داشتن دانش کامل از حلقه ها، شرطی ها، توابع، انواع داده ها و (در بیشتر زبان ها) برنامه نویسی شی گرا تمرکز کنید. زمانی که اصول اولیه را به خوبی بدانید،

یادگیری آن کتابخانه بسیار ساده تر مشاوره برای شروع برنامه نویسی خواهد بود. مشاوره و آموزش برنامه نویسی آنها همچنین از زبانی به زبان دیگر منتقل می شوند، بنابراین شما فقط باید آنها را واقعاً یک بار یاد بگیرید – پس از آن فقط نحو است!

حل مسئله اساس برنامه نویسی است! بهتر شدن در این امر بسیار مهم است. حل معماها، مشاوره برنامه نویسی پایتون نوشتن کد روی کاغذ و شکستن مسائل واقعاً می تواند به حل مسئله کمک کند.

مشاوره برنامه نویسی چیزی که من گاهی اوقات با توسعه دهندگان جدید می بینم این است که آنها به برنامه نویسی مانند مشاوره برای شروع برنامه نویسی یک مسئله تحقیقاتی به جای یک پروژه حل مسئله نگاه می کنند .

مشاوره و آموزش برنامه نویسی اگر آنها چیزی را به اندازه مشاوره برای شروع برنامه نویسی کافی خوب در گوگل جستجو کنند، راه حلی خواهند داشت. بله، Google و مشاوره برنامه نویسی پایتون بسیار مفید هستند، اما گاهی اوقات به خودتان هم تکیه کنید.

قبل از تحقیق در مورد چیزی، مشاوره و آموزش برنامه نویسی چند راه مختلف را امتحان کنید. مشاوره برای شروع برنامه نویسی یا، به جای خود مشکل، بخش‌های کوچکی از مشکل را جستجو کنید – به‌عنوان مثال، «یک رشته را به یک آرایه جاوا اسکریپت تبدیل کنید» به‌جای «جاوا اسکریپت رشته معکوس».

چه کدی برای یادگیری راحت تر است؟

اگر در دنیای برنامه نویسی تازه کار هستید، پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع است. این یک کد مبتدی پسند با نحوی ساده است که از خطوط کمتری نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی استفاده می کند و خواندن، درک و استفاده از آن را آسان می کند.

آیا یادگیری کدنویسی سخت است؟

نه، یادگیری کدنویسی سخت نیست. با این حال، مانند هر چیز جدید، شروع آن آسان نیست، و زمان دشواری برای یادگیری کدنویسی بر اساس تعدادی از عوامل متفاوت است. نکته این است که یادگیری کدنویسی غیرممکن نیست. یا، آنقدرها هم غیرممکن نیست که به نظر می رسد در مورد مشارکت دادن فرزندانتان.

آیا کدنویسی سخت تر از ریاضی است؟

به طور کلی، کدنویسی سخت تر از ریاضی نیست. اکثر برنامه نویسی به هیچ وجه ریاضی را شامل نمی شود و بخش هایی که انجام می دهند ابتدایی هستند. ریاضیات پیشرفته شما را وادار به حل فرمول های پیچیده می کند، اما هرگز در توسعه وب مجبور به انجام این کار نخواهید بود، بنابراین کدنویسی بسیار آسان تر است.

مشاوره برای شروع برنامه نویسی
مشاوره برای شروع برنامه نویسی

کارگردان: کودکان

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 در مورد “مشاوره برای شروع برنامه نویسی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =