ثبت نام
معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون

معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون چیست؟

سرفصل‌های مقاله

سلام به همه، معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون من می دانم که بسیاری از شما مشتاق توسعه برنامه های کاربردی هستید، اما در جاوا گیر کرده اید و از معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون اطلاعی ندارید. آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون بله، این یک واقعیت زنده است که شما نمی توانید هر آنچه در این دنیا در مورد معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون وجود دارد را بدانید. و خوب است که ندانیم آیا جایگزینی برای آن وجود دارد یا خیر.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

جایگزینی که من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم پایتون است معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون که می تواند به جای جاوا استفاده شود. بنابراین، اگر سوال شما این است که “آیا می توانم یک برنامه اندروید با پایتون بسازم؟”

پاسخ من به این سوال یک بله است. مطمئناً می توانید با استفاده آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون از پایتون یک برنامه اندروید توسعه دهید. و این چیز فقط به پایتون محدود نمی شود، شما در واقع می توانید برنامه های اندروید معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون را به زبان های بیشتری غیر از جاوا توسعه دهید. بله، در واقع، پایتون در اندروید بسیار ساده تر از جاوا است و از نظر پیچیدگی بسیار بهتر است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله اندروید یا پایتون بپردازید.

معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا است. خالق آن آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون بود که آن را در سال 1991 منتشر کرد. Python یک زبان ساده است که یادگیری و درک آن آسان است.

پایتون توانایی کار بر روی پلتفرم های مختلف مانند ویندوز، مک، لینوکس، رزبری پای و غیره را دارد. بر روی یک سیستم مفسر اجرا می شود، به این معنی که کد به محض نوشتن به راحتی قابل اجرا است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت برنامه اندروید با پایتون بپردازید.

پایتون یک زبان سریع است. سینتکس پایتون بسیار ساده تر از سینتکس هر زبان دیگری است. آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون اکنون می توانید به راحتی پایتون را از طریق دوره معتبر آنلاین پایتون یاد بگیرید.

مشکلات ایجاد اپلیکیشن اندروید با پایتون

معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون

اگرچه توسعه برنامه اندروید با استفاده از پایتون امکان پذیر است، آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون اما به اندازه برنامه های اندرویدی که با استفاده از جاوا توسعه می یابند کارآمد نخواهد بود. همانطور که همه ما می دانیم که جاوا زبان رسمی اندروید است که توسط گوگل اعلام شده است.

جاوا برای اندروید مانند استاندارد اندروید است و زبان های دیگری معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون که ما استفاده می کنیم ممکن است به اندازه جاوا نباشند. اجازه دهید برخی از مسائلی که ممکن است پیش بیاید را ببینیم:

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی برای اندروید با پایتون بپردازید.

1. این چارچوب ها ممکن است از همه ویژگی های سیستم عامل اندروید پشتیبانی نکنند.
2. ابزار خود را نمی توان همیشه استفاده کرد.
3. این کدها ممکن است خیلی سریع اجرا نشوند زیرا ابتدا کد بومی را تولید می کنند که سپس با استفاده از کامپایلرهای بومی بهینه می شوند.
4. گاهی اوقات گرافیک های سطح بالا پشتیبانی نمی شوند و گاهی اوقات ممکن است پشتیبانی گرافیکی 2-D/3-D وجود نداشته باشد.

چرا از پایتون استفاده کنیم؟ مزایای پایتون چیست؟

پایتون توسط شرکت های بزرگی مانند گوگل، اینستاگرام، معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون اسپاتیفای، نتفلیکس و دراپ باکس استفاده می شود. چرا این رهبران فناوری پایتون را به زبان های برنامه نویسی دیگر انتخاب کردند؟ آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون در اینجا چند دلیل وجود دارد.

قدرتمند
پایتون تقریباً برای ساختن هر چیزی، از وب‌سایت‌ها گرفته تا راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و برنامه‌های عددی و علمی قابل استفاده است. این زبان کتابخانه‌ها و ویژگی‌های استاندارد زیادی را ارائه می‌کند که تقریباً هر نیاز برنامه‌نویسی را برطرف می‌کند، معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون که دوباره منجر به توسعه سریع می‌شود.

امنیت در اولویت است
تهدیدات امنیت سایبری معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون به سرعت در حال رشد هستند، به همین دلیل است که کسب و کارها به دنبال راه هایی برای تضمین حداکثر امنیت هستند.

پایتون ثابت می کند که یک انتخاب عالی برای کسانی است که روی امنیت داده ها تمرکز می کنند. ویژگی هایی برای احراز هویت و مجوز، تأیید ایمیل و تنظیم مجدد رمزهای عبور ارائه می دهد.

همچنین، پایتون و چارچوب‌های آن مکانیسم‌های آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون مختلفی را برای رسیدگی و کاهش مسائل مربوط به امنیت مانند جعل درخواست‌های متقابل (CSRF)، اسکریپت‌های متقابل سایت (XSS)، تزریق SQL و کلیک جک ارائه می‌کنند.

جامعه بزرگ و در دسترس بودن بالای توسعه دهندگان
داشتن یک انجمن قوی برای هر زبانی بسیار مهم است، زیرا اعضای انجمن تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و به یکدیگر کمک می کنند، ویژگی ها را ایجاد و ارتقا می دهند، اسناد را به روز می کنند و مشکلات را عیب یابی می کنند. یک جامعه بزرگ، معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون به طور خلاصه، زبان را رشد می دهد و آن را سریعتر توسعه می دهد.

علاوه بر این، یک جامعه بزرگ به این معنی است که توسعه دهندگان به راحتی پیدا می شوند. به عنوان مثال، تا اکتبر 2020، 2843 شرکت توسعه برون سپاری معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون در کلاچ فهرست شده بودند.

طبق گزارش جمعیت آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون توسعه دهندگان جهانی در مورد توسعه دهندگان پایتون،  وجود داشت.

با وظایف هوش مصنوعی و ML خوب است
چگونه آمازون آیتم هایی را فقط برای شما انتخاب می کند؟ و چگونه Spotify می‌داند که می‌خواهید قبل از اینکه موسیقی را روشن کنید، به چه چیزی گوش دهید؟ پاسخ، یادگیری ماشینی است.

و پایتون پادشاه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است. از جمله موارد استفاده برتر از یادگیری ماشینی آن می‌توان به شخصی‌سازی محتوا، توصیه‌ها، تشخیص تصویر، ترجمه ماشینی، تشخیص گفتار، تشخیص تقلب و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر اشاره کرد.

محدودیت های پایتون
مواقعی وجود دارد که پایتون بهترین زبان نیست. آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون برخی از برنامه های کاربردی خاص وجود دارد که در آنها زبان های دیگر مانند C یا جاوا بهتر می شوند. ببینیم چرا

سرعت مناسب پایتون نیست
پایتون یک زبان تفسیر شده است، به این معنی که هر کاری که انجام می دهید از یک لایه اضافی عبور می کند تا ماشین مورد نظر بتواند کد را بخواند و اجرا کند. این شبیه به صحبت کردن از طریق مترجم با شخصی است که به زبان دیگری صحبت می کند.

با مقایسه پایتون با C، یک زبان برنامه نویسی کامپایل شده، این درست است که اگر زمان اجرا را اندازه گیری کنیم، کد پایتون کندتر اجرا می شود. با این حال، انعطاف‌پذیری پایتون در اینجا به عنوان یک وزنه تعادل عمل می‌کند.

این زبان راه‌های عملی برای حل مشکلات و ویژگی‌های تایپ پویا را ارائه می‌دهد که به توسعه سریع کمک می‌کند. بنابراین پایتون از نظر زمان توسعه C را شکست می‌دهد،

که اغلب بسیار مهم‌تر از عملکرد زمان اجرا است، زیرا زمان توسعه کمتر به هزینه‌های کمتر و زمان سریع‌تری برای عرضه به بازار تبدیل می‌شود.

نتیجه‌گیری: اگر الگوریتم‌هایی دارید که باید به سرعت اجرا شوند (مثلاً برای مرتب‌سازی، آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون جستجو یا فقط انجام کاری روی یک قطعه سخت‌افزار یکپارچه که نیاز به سرعت خاصی دارد)، احتمالاً نباید از پایتون استفاده کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون

برای توسعه اپلیکیشن موبایل ضعیف است
اگرچه پایتون برای برنامه‌های ساده و پیچیده وب و دسک‌تاپ قوی است، معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون اما هیچ مدالی برای توسعه برنامه‌های موبایل کسب نمی‌کند. راه‌هایی برای سازگاری بیشتر پایتون برای موبایل وجود دارد.

به عنوان مثال، می توانید از ماژول هایی مانند Kiwi استفاده کنید. اما وقتی نوبت به استقرار، استفاده و به‌روزرسانی برنامه‌های تلفن همراه پایتون می‌رسد، معمولاً با شکست مواجه می‌شوند زیرا پایتون برای توسعه برنامه‌های تلفن همراه قطع نشده است.

نتیجه‌گیری: ایجاد برنامه‌های کاربردی پایتون برای تلفن‌های همراه یک دردسر است، آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون به همین دلیل است که پایتون به ندرت برای توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده می‌شود. اگر می خواهید یک اپلیکیشن موبایل بسازید، از Swift برای توسعه iOS و جاوا یا Kotlin برای توسعه اندروید استفاده کنید.

برای توسعه بازی و رندر سه بعدی بد است
رندر سه بعدی از نظر محاسباتی سنگین است. به همین دلیل است که اگر از زبان نسبتاً کندتری مانند پایتون برای رندر سه بعدی استفاده کنید، رندر شما به آن اندازه که اکثر گیمرها انتظار دارند کارآمد و سریع نخواهد بود. همچنین، نمی توانید از Python با Unity، یک موتور توسعه بازی محبوب استفاده کنید.

نتیجه‌گیری: گرافیک‌ها به معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون چند رشته، حرکت و قدرت ماشین خام نیاز دارند، به همین دلیل است که بازی‌های توسعه‌یافته با پایتون به آن‌قدر که می‌خواهید آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون سریع نیستند. پیشنهاد می کنیم برای بازی ها از C++ یا C# استفاده کنید.

استفاده از حافظه بالا
به دلیل ساختار پایتون، به حافظه زیادی نیاز دارد.

نتیجه‌گیری: اگر پروژه شما پر از وظایف حافظه فشرده است و محدودیت‌های حافظه و عملکرد شدیدی دارید، پایتون بهترین گزینه شما نیست.

سوالات متداول در مورد پایتون برای توسعه محصول
اکنون که مزایا و معایب پایتون را می‌دانید، اجازه دهید نگاهی آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون گذرا به برخی نکات مهم دیگر داشته باشیم معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون که درک بهتری از توسعه محصول پایتون به شما می‌دهد.

برترین شرکت هایی که از پایتون استفاده می کنند کدامند؟
تعداد زیادی از شرکت های مشهور جهانی وجود دارند که پایتون را معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون به پایتون ترجیح می دهند زبان های دیگر. آنها عبارتند از: گوگل، نتفلیکس، اسپاتیفای، اوبر، دراپ باکس، آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون اینستاکارت، اینستاگرام، استریپ، دیسکوس و موزیلا.

چرا پایتون برای توسعه موبایل خوب نیست؟

یکی از ایرادات پایتون این است که بومی محیط موبایل نیست. هیچ یک از پلتفرم های اصلی موبایل - iOS و Android - از پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی رسمی پشتیبانی نمی کنند.

آیا می توانید برنامه های تلفن همراه را در پایتون بنویسید؟

پایتون قابلیت‌های داخلی توسعه موبایل را ندارد، اما بسته‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد برنامه‌های کاربردی موبایل مانند Kivy، PyQt یا حتی کتابخانه Beeware's Toga استفاده کنید.

آیا پایتون برای اپلیکیشن های موبایل خوب است؟

چیزی که پایتون را بسیار عالی می کند راحتی استفاده و خوانایی و زمان کمتر توسعه آن است. این همان چیزی است که آن را در بازار موبایل ایده آل می کند،

معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون
برنامه نویسی اندروید با پایتون

کارگردان: برنامه نویسان

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-16 15:53

امتیازدهی ویرایشگر:
4.79

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =