ثبت نام
معرفی اپ اینونتور

معرفی اپ اینونتور

سرفصل‌های مقاله

معرفی اپ اینونتور یک محیط برنامه نویسی بصری است که برای تسهیل توسعه معرفی اپ اینونتور برنامه های اندرویدی که توسط MIT نگهداری می شود استفاده می شود. این برنامه از کدنویسی مبتنی بر بلوک استفاده می کند تا به هر کسی که با برنامه نویسی آشنایی ندارد اجازه دهد به راحتی برنامه های کاربردی را در مدت زمان کوتاهی معرفی اپ اینونتور توسعه دهد. برای استفاده از اپ اینونتور ، باید ابزار اپ اینونتور Tools را نصب کنید تا دستگاه اندروید را به محیط توسعه متصل کنید یا از شبیه ساز استفاده کنید.

اپ اینونتور یک ابزار بصری، کشیدن و رها کردن برای ساخت برنامه های تلفن همراه بر روی پلت فرم اندروید است. دانش‌آموزان رابط کاربری (ظاهر بصری) یک برنامه را با استفاده از سازنده رابط کاربری گرافیکی معرفی اپ اینونتور مبتنی بر وب (GUI) طراحی می‌کنند، سپس رفتار برنامه را با کنار هم قرار دادن بلوک‌ها مشخص می‌کنند که گویی روی یک پازل کار می‌کنند.

اپ اینونتور بر اساس یک روش برنامه‌نویسی بصری «بلوک‌ها» که حتی برای بچه‌ها نیز موفق بوده است، موانع ایجاد برنامه‌ها برای تلفن‌ها و دستگاه‌های اندرویدی را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

معرفی اپ اینونتور یادگیری در این ماژول مبتنی بر پروژه خواهد بود (5 پروژه برای مدت) که در معرفی اپ اینونتور آن فراگیران در گروه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند و مربیان مربی برای هدایت یادگیری آنها تعیین می‌شوند.

محققان آموزش محاسبات شروع به تشخیص نیاز به استفاده از علوم یادگیری برای توسعه برنامه‌های درسی و آموزشی متناسب با سن و کلاس برای توسعه شایستگی‌های محاسباتی در بین کودکان کرده‌اند. این مقاله معرفی اپ اینونتور را ارائه می‌کند که از یک آموزش مبتنی بر گفتمان استفاده می‌کند تا کودکا معرفی اپ اینونتور ن دبیرستانی را با برنامه‌نویسی و مفاهیم اساسی علوم رایانه از طریق برنامه‌نویسی برنامه‌های موبایل در اپ اینونتور برای Android (AIA) آشنا کند.

معرفی اپ اینونتور

نصب MIT اپ اینونتور Tools

برای شروع نصب روی Next  کلیک کنید

سپس برای موافقت با موافقتنامه مجوز، روی I Agree کلیک کنید.

گزینه install for all users را علامت بزنید و روی Next  کلیک کنید.

دسکتاپ را علامت بزنید تا نماد دسکتاپ درج شود و روی Next  کلیک کنید.

محل نصب پیش فرض را رها کرده و روی Next  کلیک کنید.

برای اتمام مراحل نصب روی Install کلیک کنید.

اپ اینونتور 2 راه سریع و آسان برای ایجاد برنامه های اندرویدی سفارشی برای تلفن های هوشمند یا تبلت ها است. این راهنما ویژگی های اساسی اپ اینونتور را معرفی می کند – احتمالاً می توانید اولین برنامه ساده خود را در حدود یک ساعت ایجاد کنید و اجزای اصلی اپ اینونتور را در یک روز کامل درک کنید. معرفی اپ اینونتور اپ اینونتور 2 برای استفاده رایگان است و می توانید از آن برای برنامه های تجاری نیز استفاده کنید.

اپ اینونتور 2: برای دانش‌آموزان بزرگسال (دبیرستان و بالاتر) هدف قرار گرفته است و نشان می‌دهد که چگونه رابط کاربری برنامه خود را با کنترل‌های رابط «کشیدن و رها کردن» برای چیدمان طراحی صفحه برنامه خود طراحی کنید. سپس رفتار برنامه را با بلوک های برنامه نویسی منحصر به فرد “کشیدن و رها کردن” پیاده سازی کنید تا برنامه به سرعت در یک رابط گرافیکی مونتاژ شود.

این آموزش اصول اولیه طراح رابط کاربری اپ اینونتور و ویرایشگر برنامه نویسی معرفی اپ اینونتور ، به علاوه مفاهیم و ابزارهای برنامه نویسی اولیه “بلاک ها” برای حساب، پردازش متن، مدیریت رویداد، لیست ها و سایر ویژگی ها را پوشش می دهد.

معرفی اپ اینونتور جلد بعدی اگر این مجموعه آموزشی شامل چند رسانه ای، استفاده از دوربین تلفن هوشمند، پایگاه های داده، حسگرها، آماده سازی برنامه ها برای فروش در فروشگاه Google Play و موارد دیگر می شود. جلد بعدی در حال حاضر در حال توسعه است.

معرفی وبسایت کتاب appinventor

به روز رسانی ها و آموزش های اضافی در وب سایت کتاب در appinventor.pevest.com موجود است.

ادوارد میچل دارای مدرک B.S. در علوم اطلاعات و کامپیوتر، فوق لیسانس در مهندسی نرم‌افزار و مدرک M.B.A. او قبلاً در سیلیکون ولی و برای مایکروسافت و سایر شرکت‌های فناوری کار کرده است و کتاب‌های متعددی در زمینه توسعه نرم‌افزار و کتابی در زمینه عکاسی سه بعدی نوشته است. او همچنین با یک هاورکرافت پرواز می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سیزده =