ثبت نام
قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

ما دوباره با پرسشی رایج درباره هزینه کلاس برنامه نویسی با شما هستیم. برنامه نویسی اولیه به یک مهارت ضروری برای بزرگسالان و کودکان تبدیل شده است. و افراد زیادی به یادگیری این مهارت فکر میکنند. اما دو موضوع کیفیت آموزش و قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی در یادگیری همیشه بحث بر انگیز بوده.

و اما موضوع مورد بحث امروز ما قیمت کلاس برنامه نویسی است خب باید اضافه کنم برنامه نویسی مهارتی است که شاید بتوانید خود با منابع مختلف بی آموزید اما مشکل بزرگ اینجاس که بسیاری از نکته ها و مرحله ها را در منابع آزاد نمی گویند و اینجا است که ما به فکر گرفتن معلم و یا ثبت نام در یک آکادمی می افتید.

برای اطلاع از قیمت دوره های برنامه نویسی روی عکس زیر کلیک کنید.

برنامه نویسی کودکان

پیکان اشاره بالا

در نتیجه قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اهمیت بیشتری پیدا می کند. در این مقاله به بررسی قیمت کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می پردازیم. همچنین 5 سایت خارجی مقرون به صرفه برای کودکان ذکر می کنیم.

ما در ایرانیان سایبر به آموزش صفر تا صد کدنویسی کودکان ونوجوانان 11 تا 18 سال می پردازیم. البته دانش آموزانی با سن و سال کمتر نیز داشته ایم که به خوبی از پس کار بر آمده اند. هزینه کلاس های برنامه نویسی کودکان ما به شرح زیر می باشد :

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان

 پیشنهاد ویژه : مشاهده دوره های صفر تا صد برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

قیمت و هزینه کلاس آموزش کامپیوتر کودکان رایگان می باشد. در این دوره ما در 51 کلیپ به آموزش کامپیوتر برای کودکان می پردازیم. این دوره شامل مباحث ابتدایی نظیر تغییر عکس پس زمینه ویندوز تا مباحث پیشرفته مانند اجرای نرم افزار های اندرویدی روی کامپیوتر می باشد.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در اولین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس می پردازیم. تا بچه ها یک ورود پر قدرت به دنیای برنامه نویسی داشته باشند. لازم به ذکر است از مطرح کردن مباحث پیشرفته برنامه نویسی در دوره سی پلاس پلاس صرف نظر میکنیم.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در دومین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش css/html و جاوا اسکریپت می پردازیم. تا بچه ها کمی با فرانت آشنا شده و بین دوره اصلی مان یعنی جاوا وسی پلاس پلاس فاصله بیفتد.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در سومین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش جاوا می پردازیم. زبا برنامه نویسی جاوا اساس دوره های ما است و ما می خواهیم بچه ها را در جاوا به کسب درآمد برسانیم.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در چهارمین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش sql می پردازیم. تا بچه ها بتوانند دیتا ها را در پایگاه داده ها ذخیره سازی کنند.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در پنجمین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش ترکیبی جاوا و sql می پردازیم. تا بچه ها روی این مطالب به تخصص بالاتری برسند.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در ششمین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش دیزاین پترن ها می پردازیم. دیزاین پترن زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک سری جواب ها برای مشکلات رایج  در طراحی هستند.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در هفتمین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره به آموزش ابزارهای کنترلی می پردازیم تا بچه ها بتوانند به صورت گروهی به انجام برنامه نویسی بپردازند.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در هشتمین و نهمین گام ماهانه 590 هزار تومان می باشد. در این دوره ما آموزش فرانت رو در نظر گرفته ایم اما ممکن است آموزش اندروید جایگزین این دو دوره شود. در دهمین دوره ما برای یچه ها پروژه تعریف میکنیم و بچه ها باید با دانشی که بدست آورده اند یک پروژه حرفه ای به ما تحویل می دهند که حکم نمونه کار را نیز برایشان دارد.

 پیشنهاد ویژه : مشاهده کلاس برنامه نویسی چیست و چگونه است

معرفی 5 سایت خارجی آموزش برنامه نویسی

معرفی 5 سایت خارجی آموزش برنامه نویسی

در این بخش  به معرفی 5 سایت خارجی برای آموزش برنامه نویسی با بیان هزینه کلاس برنامه نویسی می پردازیم.

Code Avengers

قیمت ها از 20 تا 29 دلار در ماه پس از آزمایش رایگان شروع می شود

در حالی که Code Avengers فاقد گرافیک چشم نواز گزینه های دیگر است، یک سری کلاس های مقدماتی رایگان در ساخت صفحات وب، برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد. با استفاده از آزمایشی رایگان هفت روزه شروع کنید، که به پنج درس اول هر دوره، از پایتون گرفته تا توسعه وب، جاوا اسکریپت و غیره دسترسی پیدا می‌کند. اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، یک طرح عضویت بخرید. در کل میتوان که هزینه کلاس برنامه نویسی بعد ثبت نام و استفاده دوره های اولیه در صورت تمایل گرفته می شود

 پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

Code Combat

قیمت ها از 9.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان شروع می شود

بهترین گزینه برای بچه های بزرگتر، Code Combat از حالت بازی تعاملی و رقابتی برای برنامه نویسی خود برای بچه ها استفاده می کند. بازی اول رایگان است، اما پس از آن، والدین باید یک اشتراک بخرند. (توجه: در زمان انتشار، صفحه فرود Code Combat به شدت بر کلاس‌های آنلاین خود برای بچه‌ها متمرکز بود، اما می‌توانید دسترسی مستقیم و خودسرانه به بازی را با حروف کوچک در نیمه‌ی راه صفحه «Parents» پیدا کنید.)

Codecademy

Codecademy

پس از استفاده آزمایشی رایگان، قیمت ها از 10 دلار در ماه شروع می شود

آن ایموجی های همه جا حاضر را به صورت آموزشی با این وب سایت که از کدهای پیچیده برای عبارات کاربرپسند اجتناب می کند، کاملاً تحت اللفظی کار کنید: بچه ها با استفاده از ایموجی ها برای جایگزینی کدهای HTML یا CSS کدنویسی را یاد می گیرند و سپس می توانند مهارت های خود را در “زمین بازی” یا “بازی” آزاد کنند. بخش “کارگاه” سایت. والدین از طراحی تمیز و ساده وب سایت قدردانی می کنند.

 پیشنهاد ویژه : مشاهده کلاس های برنامه نویسی در تهران

Kodable

قیمت ها از 6.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال پس از آزمایش رایگان شروع می شود

Kodable یک برنامه درسی کامل برنامه نویسی برای کودکان 4 تا 10 ساله ساخته است. کودکان مهدکودک می توانند منطق برنامه نویسی اولیه را یاد بگیرند و از آنجا بسازند تا زمانی که در کلاس پنجم هستند، کد جاوا اسکریپت را بنویسند. Kodable که به طور گسترده در مدارس استفاده می شود، در دستگاه های iOS نیز موجود است.

Tynker

قیمت ها از 20 دلار در ماه یا 120 دلار در سال پس از آزمایش رایگان شروع می شود

مانند بسیاری از برنامه‌های کدنویسی محبوب، Tynker با بلوک‌های کد به هم پیوسته کار می‌کند و زبان را برای بچه‌ها قابل دسترسی می‌کند (5 تا 17 سال سن توصیه شده است). کلاس های خود گام به دسته های سنی توصیه شده برای نقاط ورود آسان تقسیم می شوند. هر کودک به یک حساب کاربری نیاز دارد، اما تخفیف های چند فرزند در دسترس است، و فروش های گاه به گاه نیز وجود دارد.

ما وقتی میخواهیم به سراغ یه حرفه و کلاس های اون مهارت بریم دو گزینه برای ما ملاک انتخاب است اولین ملاک کیفیت و دومی هم هزینه است و ما در این مقاله در مورد هزینه کلاس برنامه نویسی میخواهیم صحبت کنیم.

آیا کلاس های برنامه نویسی ارزشش را دارد؟
بوت کمپ های کدنویسی برای دانش آموزانی که نیاز به یادگیری سریع یک مهارت خاص دارند، ارزشش را دارد. کارفرمایان عموماً این برنامه ها را مثبت ارزیابی می کنند،

بوت کمپ ها در سطح منطقه ای یا ملی معتبر نیستند. یک بوت کمپ کدنویسی عمق یا دامنه مدرک علوم کامپیوتر را تکرار نمی کند.

ثبت نام در ایرانیان سایبر نیاز به چندسال سن است؟

ما در ایرانیان سایبر به آموزش صفر تا صد کدنویسی کودکان ونوجوانان 11 تا 18 سال می پردازیم.

آیا افرادی با سن کمتر از 11 هم میتوانند ثبت نام کنند؟

البته دانش آموزانی با سن و سال کمتر نیز داشته ایم که به خوبی از پس کار بر آمده اند.

در آخر دوره به چه سطحی دست می یابند؟

در دهمین دوره ما برای یچه ها پروژه تعریف میکنیم و بچه ها باید با دانشی که بدست آورده اند یک پروژه حرفه ای به ما تحویل می دهند که حکم نمونه کار را نیز برایشان دارد.

قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان
و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر

کارگردان: ایرانیان سایبر

تاریخ ایجاد شد: 2021-11-14 13:05

امتیازدهی ویرایشگر:
4.7

4 دیدگاه دربارهٔ «قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان»

  1. وقت بخیر
    کل هزینه کلاس های برنامه نویسی را باید به صورت یکجا پرداخت کنیم؟

    1. محدثه رضایی

      سلام
      پرداخت هزینه کلاس برنامه نویسی به صورت قسطی هم صورت می گیرد.

  2. سلام
    ببخشید یه سوال داشتم هزینه کلاس برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس شما چقدر است؟

    1. محدثه رضایی

      سلام
      هزینه کلاس برنامه نویسی سی پلاس پلاس ماهانه 300 هزار تومان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =