ثبت نام
پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید

دانلود پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

اگر اهل توسعه اپلیکیشن اندروید پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید یا برنامه نویسی جاوا در سمت سرور هستید، ممکن است نام زبان برنامه نویسی Kotlin را شنیده پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید و پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید باشید

که پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید توسط JetBrains ساخته شده است، آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید شرکتی که IDE های محبوبی مانند IntelliJIDEA، PyCharm و WebStorm را در پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید اختیار دارد.

Kotlin همچنین زبان رسمی گوگل برای توسعه برنامه های اندروید است. پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید اگر نمی دانید کاتلین چیست و چرا باید کاتلین را یاد بگیرید،

اجازه دهید به شما بگویم که کاتلین یک زبان برنامه نویسی بالغ است که مزایای زیادی نسبت به یک زبان برنامه نویسی سنتی مانند جاوا دارد که در 25 سال گذشته آزمایش شده است. Kotlin برای عیب یابی مشکلات زبان برنامه نویسی جاوا مانند ماهیت پرمخاطب و طرحواره ها طراحی شده است.

پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید

Kotlin مدتی است که وجود داشته است، اما از سال 2017 که گوگل آن را به عنوان زبان برنامه نویسی رسمی برای توسعه برنامه اندروید انتخاب کرد، واقعاً شروع به کار کرد.

این باعث می شود که توسعه دهندگان جاوا و اندروید علاقه زیادی پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید به یادگیری Kotlin داشته باشند، چرا که نه؟ این کاملاً با جاوا سازگار است و کارهایی که می توانید در جاوا در 20 خط انجام دهید می توانید در 5 خط در Kotlin انجام دهید.

در واقع، من به توسعه دهندگان جاوا توصیه می کردم کاتلین را یاد بگیرند و چند کتاب و دوره برای یادگیری Koltin به اشتراک گذاشتم که مورد پسند بسیاری از شما قرار گرفت،

اما همچنین درخواستی برای به اشتراک گذاشتن منابع رایگان بیشتر مانند پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید کتاب، آموزش و دوره وجود داشت.بنابراین، در این مقاله، من قصد دارم تعدادی از بهترین دوره های آنلاین رایگان برای یادگیری Kotlin در سال 2021 را به اشتراک بگذارم.

من این دوره‌ها را از وب‌سایت‌های مختلف مانند Udemy، Pluralsight، Coursera جمع‌آوری کرده‌ام و حتی یک دوره از Google برای یادگیری کاتلین کاملاً رایگان دارم.

شما می توانید از این دوره ها برای یادگیری زبان برنامه نویسی کاتلین، مفاهیم اولیه  پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید و پیشرفته و همچنین برنامه نویسی جاوا سمت سرور به همراه توسعه برنامه جاوا و اندروید استفاده کنید که در آن کاتلین واقعا کشش زیادی می بیند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

به هر حال، اگر برای یادگیری یک مهارت ارزشمند مانند Kotlin مشکلی ندارید، به شدت توصیه می کنم دوره Kotlin for Java Developer در Udemy را ببینید که هم جامع و هم بسیار جذاب است.

پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید

شما می توانید از این پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید دوره برای یادگیری Kotlin برای برنامه نویسی جاوا سمت سرور و همچنین توسعه اپلیکیشن های موبایل برای پلتفرم اندروید استفاده کنید.

7 دوره آنلاین رایگان برای یادگیری برنامه نویسی Kotlin بدون اتلاف وقت بیشتر، در اینجا لیست من از بهترین دوره های اولیه رایگان Kotlin برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید است.

این دوره های رایگان از Udemy، Pluralsight و Coursera، برخی از بهترین پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید پلتفرم های آموزش آنلاین هستند.فکر نکنید که چون کند هستند به این معنی است که کیفیت پایین تری دارند.

آنها به صورت رایگان توسط مربیان خود برای اهداف آموزشی و بازاریابی ارائه می شوند و در واقع با کیفیت ترین دوره های آموزشی آنلاین هستند.1. Kotlin برای مبتدیان:

زبان بعدی پلتفرم اندرویداین بهترین دوره رایگان برای یادگیری Kotlin به صورت پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید آنلاین و همچنین در Udemy است. این دوره 3 و نیم ساعته که توسط VJ Bambhaniya ایجاد شده است.

ویژگی های اولیه و پیشرفته Kotlin و مفید یا هر آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید دو اندروید و جاوا را در حال توسعه فعال R و یا هر کسی که می خواهد Kotlin را در سال 2021 یاد بگیرد را پوشش می دهد.

موارد زیر را در یک دوره کوتاه اما متمرکز کاتلین خواهید آموخت1. چگونه Kotlin را روی پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید دستگاه خود نصب کنید2.

چگونه اولین برنامه و متغیرهای Kotlin خود را ایجاد کنیم3. انواع در حوضه 4. کنترل جریان، شرایط5. محدوده ها 6. حلقه ها: برای، در حالی که حلقه ها7. ویژگی ها

8. بسته ها، لامبدها، توابع مرتبه بالاتر پس از اتمام این دوره، شما یک پایه محکم در مورد اینکه Kotlin چیست و چگونه از آن در برنامه نویسی سرور، برنامه نویسی اندروید و هر جایی که کاتلین پشتیبانی می کند

استفاده کنید، خواهید داشت.صحبت از پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید اثبات اجتماعی، این دوره دارای میانگین 3.6 نمره است و بیش از 12،140 دانش آموز در این دوره ثبت نام کرده اند که گویای کیفیت این دوره رایگان است.

اگر به دنبال دوره رایگان کاتلین در سال 2021 هستید، به شدت توصیه می کنم به این دوره بپیوندید.2. Kotlin Bootcamp برای توسعه دهندگان این یک بوت کمپ برای یادگیری Kotlin برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید است.

این دوره توسط کسی به پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید جز گوگل که صاحب پلتفرم اندروید است و شرکتی که Flutter، Golang، Angular، Dart، TensorFlow و Google Cloud را در اختیار دارد، ارائه نمی دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

در این دوره آموزشی، اصول اولیه Kotlin و مزایای استفاده از Kotlin بر جاوا را یاد خواهید گرفت، زیرا برنامه های کوچک زیادی را در IntelliJIDEA، یکی از بهترین IDE ها برای توسعه دهندگان جاوا و کاتلین،

و توسط JetBrains، توسعه دهنده K توسعه پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید داده شده است.این دوره توسط Google Developers Codelabs تدریس می شود که یک راهنما، آموزش و تجربه کدنویسی عملی را ارائه می دهد.

اکثر کدلب ها شما را در فرآیند ایجاد یک برنامه کوچک یا افزودن یک ویژگی جدید به یک برنامه موجود راهنمایی می کنند.این دوره همچنین پیش نیاز دوره  است،

یکی دیگر از دوره های رایگان گوگل برای یادگیری پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید ساخت اپلیکیشن اندروید با Kotlin. دوره آموزشی Android Kotlin Fundamentals توسط تیم آموزشی Google Developers ایجاد شده است.

در طول دوره، مفاهیم برنامه نویسی اندروید کاتلین را یاد می گیرید و برنامه های متنوعی ایجاد می کنید.3. تسلط بر حوضه: یک راهنمای سریع برای ایمنی صفر (در 30 دقیقه)

این یک دوره آموزشی بسیار کوتاه برای یادگیری نحوه ارائه امنیت Null توسط Kotlin است پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید که نگرانی اصلی توسعه دهندگان جاوا در 25 سال گذشته بوده است.

این دوره که توسط Skill Centric ایجاد شده است، پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید اطلاعات مفیدی در مورد سیستم نوع Kotlin در 30 دقیقه ارائه می دهد.

در دوره کوتاه اما هدفمند کاتلین، موارد زیر را یاد خواهید گرفت:1. تفاوت بین سیستم های جاوا و کاتلین.2. بیاموزید که چگونه Kotlin می تواند به شما در مدیریت NullPointerException بدنام در زمان کامپایل کمک کند،

نه در زمان پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید اجرا.3. تفاوت بین انواع nullable، non null و پلت فرم.4. اپراتور تلفن ایمن5. اپراتور الویس پس از اتمام این دوره، درک بسیار خوبی از مقدار صفر کاتلین خواهید داشت که یکی از مزیت های اصلی و ویژگی های اساسی زبان است.

شما همچنین اپراتور ایمن cast، ادعای غیر صفر، let function و سایر تکنیک های مهم برای کار با انواع nullable در زبان برنامه نویسی Kotlin را یاد خواهید گرفت.

به طور کلی یک دوره رایگان خوب برای یادگیری ویژگی های امنیتی Null در Kotlin.4. راهنمای پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید یک ساعته دره برای مبتدیان این یکی دیگر از دوره های رایگان Kotlin برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید در Udemy است.

ایجاد شده توسط Tutlets Kkang، این یک راهنمای فشرده و سریع Kotlin از برنامه نویسی اولیه Kotlin به OOP است.این دوره تقریباً یک ساعت و نیم محتوا برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا در کاتلین ارائه می دهد

و در این دوره شما موارد پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید زیر را خواهید آموخت: 1.کاتلین بیسیک2. ساختار و بسته فایل های Kotlin 3. نوع داده و متغیر4. جدول، فهرست، نقشه، تکرار کننده 5. عملکرد 6. حلقه و عبارت شرطی 7.املاک و ایمنی صفر.

8.لاتینیت، تنبل 9. برنامه نویسی Kotlin OOPپس از اتمام این دوره رایگان کاتلین، باید درک خوبی از نوشتن کد کاتلین و استفاده از ویژگی های برنامه نویسی شی گرا آن داشته باشید.

آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید

اگر صحبت از اثبات اجتماعی شد، این درس به  پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید طور میانگین از 5 نمره 4.2 است و بیش از 6000 دانش آموز در این دوره ثبت نام کرده اند که نشان آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید دهنده مفید بودن این درس است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کد های برنامه نویسی اندروید بپردازید.

5. برنامه نویسی اندروید با Kotlin برای مبتدیان: پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید ماشین حساب این یک دوره پروژه محور برای یادگیری برنامه نویسی Kotlin به صورت رایگان است. اگر در حال یادگیری Kotlin برای ساخت برنامه های اندروید هستید،

این دوره عالی برای شروع است پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید زیرا از ابتدا یک برنامه ماشین حساب را توسعه می دهید.این دوره که توسط Philipp Cherubim ایجاد شده است.

کدنویسی در Kotlin و استفاده از Android Studio، محبوب ترین IDE برای توسعه اندروید را به شما آموزش می دهد.در طول مسیر، اصول اولیه اکشن ها، قطعات و نماهای چارچوب های اندرویدی را نیز یاد خواهید آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید گرفت.

شما نماهای سفارشی پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید ایجاد می‌کنید و آنها را در طرح‌بندی محدودیت ترتیب می‌دهید.با مزایای معماری Model-View-Presenter، نحوه استفاده از آن و نحوه پیاده سازی آن در برنامه ماشین حساب ما آشنا خواهید شد.

پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید چگونه است

به طور کلی یک دوره خوب برای یادگیری Kotlin و توسعه برنامه های اندروید است.6. اندروید متوسط: برنامه Jump Scare Clone در Kotlin این یکی دیگر از دوره های رایگان و عملی مبتنی آموزش رایگان برنامه نویسی اندرویدبر پروژه است که در آن می توانید

Kotlin را برای ساخت برنامه ها  پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید و بازی های اندروید یاد بگیرید. در این دوره، Chrimson Altima به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی Kotlin یک کلون اپلیکیشن Jump Scare بسازید.

در این دوره با موارد زیر آشنا خواهید شد:تکنیک های استفاده شده در اپلیکیشن شوک را بیاموزید نحوه ذخیره اشیاء در اولویت های مشترک نحوه دانلود تصاویر در حافظه برنامه

اولین قدم ها با کاتلین توسط کوین جونز این دوره قصد دارد شما را با Kotlin آشنا کند تا بتوانید به سرعت برنامه ها را توسعه دهید.

همچنین یک دوره بسیار عملی و عملی است، برای توسعه دهندگان جاوا آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید و اندروید که می خواهند از Kotlin برای دو استفاده کنند عالی است.توسعه اپلیکیشن های سمت سرور و اندروید.

در این دوره با موارد زیر آشنا خواهید شد:1. نحوه پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید نصب ابزارهای Kotlin و پیکربندی IDE برای استفاده از Kotlin2. نحوه استفاده از توابع شی Kotlin3. نحوه استفاده از قابلیت برنامه نویسی Kotlin 4. نحوه نوشتن و اجرای تست ها در Kotlin.

این همه در مورد برخی از دوره های رایگان زبان برنامه نویسی Kotlin است. با قدمت تقریباً 25 ساله جاوا و عدم تغییر چندانی، Kotlin مانند نسخه مدرن جاوا است

و بسیاری از جنبه های منفی آن مانند پرحرفی را برطرف می کند.همچنین تعادل خوبی پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید بین ویژگی های خوب برنامه نویسی شی گرا و تابعی ارائه می دهد که آن را به یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری در سال 2021 تبدیل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =