ثبت نام
کار برای نوجوانان

معرفی چند کار برای نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

نوجوانی: جهش دوم رشد دومین کار برای نوجوانان و آخرین جهش رشد مغز در دوران نوجوانی اتفاق می افتد و این دوره بهینه دیگری برای یادگیری است. کار برای نوجوانان زمان بسیار مهمی است که جوانان به ویژه نسبت به تجربیات خود حساس هستند. برای انتقال کار برای نوجوانان موفقیت آمیز به بزرگسالی.

راه های کسب درآمد برای نوجوانان ایرانی

جوانان به بینش بیشتری در مورد آنچه که تجربه می کنند نیاز دارند. آنها همچنین به فرصت های آموزشی مرتبط، کار معنادار، و تعامل و راهنمایی دلسوزانه بزرگسالان نیاز دارند.در کار برای نوجوانان دوران نوجوانی، مغز پلاستیکی‌تر است و نسبت به زمان‌های دیگر زندگی‌مان، راحت‌تر بر اساس تجربیات شکل می‌گیرد.

کار برای نوجوانان

همچنین مدارهای مغزی که دیگر استفاده نمی شوند حذف می شوند، بنابراین به نظر می رسد بهترین فرصت در زندگی برای یادگیری مهارت های جدید و ایجاد عادات مادام العمر کار برای نوجوانان باشد. البته یادگیری مهارت های جدید و پرورش مهارت های قدیمی در طول زندگی ما امکان پذیر است، اما این امر در بزرگسالی دشوارتر می شود.

در دوران نوجوانی قشر جلوی مغز که مسئول کنترل خود، قضاوت، سازماندهی، برنامه ریزی و کنترل عاطفی است، بیشترین تغییر را متحمل می شود. جای تعجب نیست که با رشد کار برای نوجوانان تدریجی این مهارت ها، جوانان تمایل دارند مدیریت این مهارت ها را دشوار ببینند.

هنگامی که یک عمل انجام می شود، قشر جلوی مغز مطلع می شود و اجازه نظارت مناسب را می دهد. یک حلقه بازخورد-فید فوروارد به قضاوت در مورد فعالیت کمک می کند کار برای نوجوانان و کمبودهای احتمالی را آشکار می کند.نوجوانان در آمریکا از کتاب: Class Pictures اثر داوود بی.

فرصتی برای رشد مثبت روانشناس لارنس استاینبرگ از دانشگاه تمپل، در 40 سال گذشته در زمینه رشد روانی کودک و نوجوان تخصص داشته است. او می گوید که نوجوانی را کار برای نوجوانان باید از بلوغ تا اوایل دهه 20 در نظر گرفت. او آن را فرصتی منحصربه‌فرد برای رشد مثبت می‌داند که اغلب از بین می‌رود.

تا حدی به این دلیل که بزرگسالان تمایل دارند آن را زمانی کار برای نوجوانان تصور کنند که هم خود و هم فرزندانشان باید زنده بمانند. اشتاینبرگ می‌گوید تا زمانی که نوجوانان یاد نگیرند که «موتورهای پرکار» خود را «ترمز» کنند، به حمایت، راهنمایی و درک همدلانه نیاز دارند.

تصویربرداری از مغز نشان می‌دهد که مراکز پاداش مغز نوجوانان در پاسخ به پاداش‌های احتمالی بیشتر از مغز کودک یا بزرگسال «روشن می‌شوند».«ظرفیت خودتنظیمی احتمالاً مهمترین کار برای نوجوانان عامل در موفقیت، سلامت روانی و موفقیت اجتماعی است. توانایی اعمال کنترل بر آنچه فکر می‌کنیم.

۱۴ روش کسب درآمد در دبیرستان در سال ۱۴۰۰

احساس می‌کنیم و آنچه انجام می‌دهیم از طیف وسیعی از اختلالات روانی محافظت می‌کند، به روابط رضایت‌بخش‌تر و رضایت‌بخش‌تر کمک می‌کند و موفقیت را در دنیای کار برای نوجوانان مدرسه و کار تسهیل می‌کند. … این امر باعث می شود که توسعه خودتنظیمی وظیفه اصلی نوجوانی و هدفی باشد.

که ما باید به آنها به عنوان والدین، مربیان و متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک کنیم تا آن را دنبال کنند.محققان همچنین دریافته‌اند که قشر جلوی مغز در رشد حس خود، در کار برای نوجوانان یادگیری نسبت دادن حالات ذهنی پیچیده مانند نیات هم به خود و هم به افراد دیگر، درگیر است.

یکی از نکات قابل توجه استاینبرگ این است که نوجوانان نیز نسبت به کودکان یا بزرگسالان آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به پاداش‌ها دارند. مراکز پاداش مغز نوجوانان در پاسخ به کار برای نوجوانان پاداش‌های بالقوه بیشتر از مغز کودک یا بزرگسال روشن می‌شوند. این به علاوه این واقعیت که انعطاف‌پذیری مغز آن را قادر می‌سازد.

تا اطلاعات و مهارت‌های جدید را راحت‌تر جذب کند، نشان می‌دهد که اگرچه مرزها ضروری هستند، اما چالش‌های مبتنی بر پاداش موفق‌تر از قوانین مبتنی بر تهدید و مجازات کار برای نوجوانان هستند و در عین حال می‌توانند به آن اضافه کنند. مثبت به رشد احساس خود در یک فرد جوان.

پیشنهاد می کنم به مشاهده مقاله ایده های شغلی برای نوجوانان بپردازید.

کسب و کار برای نوجوانان

کمیک استریپ در مورد خودتنظیمی “ظرفیت خودتنظیمی احتمالاً مهمترین عامل در موفقیت، سلامت روانی و موفقیت اجتماعی است.”نوجوانی زمانی است که ما به ویژه در جستجوی کار برای نوجوانان احساسات هستیم. تحقیقات نشان می دهد که توانایی یک نوجوان برای قضاوت در مورد خطرات و خطرات احتمالی.

یک تصمیم یا موقعیت، تفاوت چندانی با بزرگسالان ندارد. فقط این است که نوجوانان به دلیل عوامل روانی-اجتماعی که بر توانایی در حال رشد آنها برای خودتنظیمی تأثیر می گذارد، بیشتر کار برای نوجوانان مستعد خطرپذیری هستند. نوجوانان به احساس خطر همان پاسخی دارند که به احساس پاداش می دهند.

این پاسخ به سادگی بر هر گونه قضاوت یا تصمیم گیری آگاهانه غلبه می کند و احتمال نادیده گرفتن خطرات احتمالی را بیشتر می کند. این تأثیر در حضور همتایان تشدید می شود زیرا تأیید کار برای نوجوانان همتایان به عنوان یک پاداش تجربه می شود.«نوجوانان این “فشار همسالان” می تواند به نفع یا علیه آنها کار کند.

برای مثال، اگر نوجوانان درک کنند که رانندگی پرخطر آنها را جذاب‌تر می‌کند یا داشتن رابطه جنسی محافظت‌نشده آنها را وفادارتر نشان می‌دهد،برای هویت شخصی آنها در گروه همسالانشان کار برای نوجوانان مهم است، آنها ممکن است تصمیم بگیرند علیرغم آگاهی از خطرات، در آن رفتارها شرکت کنند.

اگر این را در مورد نوجوانان درک کنیم، می‌توانیم مداخلاتی را متمرکز کنیم که جنبه مثبت را به همراه دارد و آسیب‌های مرتبط با رفتار ریسک‌پذیر را که کم و بیش بخشی از خود نوجوان است، کار برای نوجوانان کاهش می‌دهد. ارائه اطلاعات به جوانان در مورد آنچه از نظر رشد برای آنها اتفاق می افتد ممکن است به آنها کمک کند.

هم خودآگاهی شدید و هم تمایل خود را برای پذیرش خطرات خطرناک تنظیم کنند.با آنچه که اکنون در مورد نوجوانی شناخته شده است، واضح است که سال های راهنمایی و دبیرستان کار برای نوجوانان زمان ایده آلی برای یادگیری انگیزشی است. آنها فرصتی را برای به چالش کشیدن جوانان فراهم می کنند.

و به آنها فرصت می دهند تا در ایمنی آزمایش کنند، زیرا آنها یاد می گیرند که با همسالان خود برای دستیابی به اهداف همکاری کنند و همچنین به طور مستقل به دنبال علایق، استعدادها کار برای نوجوانان و پتانسیل های خود باشند.رابرت موزس، کهنه‌کار حقوق مدنی و ریاضی‌دان، بنیانگذار پروژه.

جبر که مهارت‌های ریاضی بالاتری را به برخی از پرحاشیه‌ترین دانش‌آموزان آموزش می‌دهد، می‌گوید: «شما وقتی بچه‌ها وارد گروه همسالان خود در دبیرستان می‌شوند، یک گلوله دیگر دارید. کار برای نوجوانان اگر فرهنگ گروه همسالان را به کارگیری برای بچه‌ها بپذیرید، در این صورت یک موتور مهم و واقعاً قدرتمند.

برای وادار کردن بچه‌ها به فهمیدن این موضوع دارید که باید انتظارات خود را برای کارهایی که باید در دوران دبیرستان انجام دهند تعیین کنند. ”درس هایی از پارکلند جنبش کار برای نوجوانان سراسری “راهپیمایی برای زندگی ما” که تقریباً به طور خود به خود پس از تیراندازی غم انگیز در مدرسه پارکلند در روز ولنتاین، 2018 شکل گرفت.

نمونه قابل توجهی از پتانسیل مثبت نوجوانان است.دیوید کالن در پارکلند: تولد یک جنبش می‌نویسد: «این سرعت بود که این جنبش را راه‌اندازی کرد، و وسعت استعداد بود که ضربات کار برای نوجوانان آن را پر کرد. در همان شب اول، کامرون [کاسکی]، جکی [کورین] و دیوید هاگ به طور همزمان در مسیرهای جداگانه حرکت های کاملاً متفاوتی را آغاز کردند.

که چهل و هشت ساعت بعد با هم ترکیب شدند و یک جوگرنوت را تشکیل دادند. اولین و بهترین حرکت کامرون جمع آوری استعدادها بود. تا روز شنبه، زمانی که کار برای نوجوانان اما گونزالس [با سخنرانی‌اش «ما B.S. را می‌خوانیم!» در فضای مجازی منتشر شد، دوجین خلاق در حال ایجاد حرکت جدیدی در اتاق نشیمن کم بودند.»

دیوید هاگ به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی قبلاً یک روزنامه نگار شاغل بود. او مدیر اخبار ایستگاه تلویزیونی مدرسه WMSD بود و به تازگی یک کنسرت به عنوان نوازنده کار برای نوجوانان برای فورت لادردیل سان-سنتینل برگزار کرده بود. بعدازظهر آن چهارشنبه، کلاس دولت آمریكا اما گونزالس روی گروه‌های ذینفع خاص متمرکز شده بود.

و درست قبل از تیراندازی، او به ایمنی اسلحه و NRA فکر می‌کرد. وقتی تیم آنها شروع به ادغام کرد، دیوید نیاز به یک مجری قوی را دید. او با دوستش جکی کورین تماس گرفت – کار برای نوجوانان فقط متوجه شد که تا روز پنجشنبه، بدون اطلاع او، جکی قبلاً با نماینده کنگره فلوریدا.

دبی واسرمن شولتز و سناتور ایالت پارکلند، لورن بوک، در مورد تهیه لایحه ای برای مجلس ایالتی تماس گرفته است. او قبلاً در حال سازماندهی اتوبوس‌های بچه‌ها برای فرود در تالاهاسی کار برای نوجوانان بود. همانطور که کامرون به نیویورکر گفت: “ما قوی هستیم، اما با هم غیرقابل توقف هستیم.”

بچه‌های پارکلند به خوبی می‌دانستند که هر چقدر هم که کشته شدن 17 همسالشان در یک بعدازظهر وحشتناک بود، بیش از 1700 کودک در نیمه اول سال 2018 با اسلحه کشته یا کار برای نوجوانان زخمی شدند، عمدتاً در شهرها. درست بیرون دروازه، آنها مشکل را نه به عنوان تیراندازی در مدرسه.

بلکه به عنوان مبارزه با خشونت اسلحه برای همه بچه ها در نظر گرفتند. در عرض چند هفته، آنها در اتاق نشیمن اما با D’Angelo McDade، Alex King و دیگر بچه های سازمان های مستقر کار برای نوجوانان در شیکاگو BRAVE (مقاومت جسورانه در برابر خشونت در همه جا) و Peace Warriors ملاقات کردند.

این ائتلاف قدرتمند از جوانان تنها در چند هفته راهپیمایی برای زندگی ما (MFOL) را با حضور حدود 470000 نفر در واشنگتن و 1.4 تا 2.1 میلیون نفر در 763 مکان در سراسر کشور برگزار کار برای نوجوانان کرد.بیش از 1700 کودک در نیمه اول سال 2018 توسط اسلحه کشته یا زخمی شدند.

در ماه‌های پس از راهپیمایی، آنها میلیون‌ها کودک را در یک شبکه گسترده مردمی بسیج کردند تا رای میان‌دوره‌ای نوامبر را به دست آورند. تلاش‌های آن‌ها با افزایش قابل توجهی در کار برای نوجوانان رای‌گیری جوانان و نامزدهای هر دو حزب در مورد ایمنی اسلحه به ثمر نشست.

رای جوانان به دموکرات ها کمک کرد تا کنترل مجلس را به دست گیرند تا اجرای دستور کار خود را آغاز کنند. و تلاش‌های آن‌ها به وضوح به برهم زدن قدرت و نفوذ غیرقابل نفوذ NRA کمک کار برای نوجوانان کرده بود.همانطور که دکتر آلیز لی، مدیر برنامه فلوشیپ روانپزشکی کودک و نوجوان در دانشگاه ایالتی میشیگان.

به دیوید کالن گفت: “بزرگسالان همیشه به ده هزار دلیل فکر می کنند که چرا شما نمی توانید کاری را انجام دهید. بچه ها این کار را نمی کنند این چیزی است که در مورد جوانان با شکوه کار برای نوجوانان است: کنترل تکانه ای که هنوز در حال توسعه است. آنها چیزی را می بینند، علتی را می بینند.

و می گویند: “من کاری را که درست است انجام کار برای نوجوانان می دهم.” تو نمی‌خواهی جلوی من را بگیری.»همانطور که این دانش‌آموزان پارکلند نشان می‌دهند، جوانان در همه جا باید ارتباط آنچه را که هستند درک کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =