ثبت نام
کتاب برنامه نویسی جاوا

معرفی کتاب برنامه نویسی جاوا

سرفصل‌های مقاله

آیا می خواهید جاوا را یاد بگیرید؟ آیا به کتاب برنامه نویسی جاوا دنبال یک یا چند کتاب برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بهتر جاوا هستید؟پس کتاب برنامه نویسی جاوا این تاپ از بهترین کتاب های جاوا برای شماست!جاوا یک زبان برنامه نویسی محبوب است که به دلیل قابلیت اطمینان، کتاب برنامه نویسی جاوا تطبیق پذیری و استفاده در دنیای شرکت های قدیمی شناخته شده است.

همچنین به لطف JVM می تواند تقریباً روی همه رایانه ها و تلفن های کتاب برنامه نویسی جاوا هوشمند بدون تغییر رفتار اجرا شود.بهترین کتاب های موجود در بازار را خواهید یافت که اکثریت آنها به زبان فرانسه هستند.اگر به دنبال کتاب‌های برنامه‌نویسی به زبان‌های دیگر هستید، رتبه‌بندی بهترین کتاب‌های علوم کامپیوتر را بررسی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا بپردازید.

کتاب برنامه نویسی جاوا

اگر برای یک موقعیت توسعه‌دهنده جاوا مصاحبه شغلی دارید، راهنمای مصاحبه جاوا: نحوه ایجاد اعتماد کتاب برنامه نویسی جاوا با درک کامل از اصول اصلی جاوا برای شما مناسب است. این کتاب راهنمای جامعی است که شما را برای مصاحبه با جاوا آماده می کند. این کتاب همچنین OOP، ساختار داده ها و الگوریتم ها را در قالب گفتگوهای مصاحبه شغلی با بیش از 150 سوال به شما آموزش می دهد.کتاب جاوا مورد علاقه شما چیست؟اکنون فهرست خواندنی خوبی از محبوب ترین کتاب های موجود در بازار برای یادگیری جاوا، یکی از محبوب ترین زبان های جهان، دارید.

و همانطور که می بینید، چیزی برای همه سلیقه ها و همه سطوح وجود دارد.آیا زمانی که در حال یادگیری جاوا بودید، کتابی که کتاب برنامه نویسی جاوا در این لیست نبود به شما کمک کرد؟ در نظرات به ما بگویید کدام یک!درک اصول اولیه کدنویسی می تواند برای یک مبتدی کاملا گیج کننده باشد. ده ها و ده ها کتاب جاوا در آمازون وجود دارد. گم شدن خیلی آسان است! نکاتی از تجربیات دیگر زبان آموزان جاوا چطور؟ اگر هنوز در مورد انتخاب کتاب های خود برای سال 2020 تصمیم نگرفته اید، ما اینجا هستیم تا در انتخاب بهترین کتاب ها برای زبان آموزان جاوا به شما کمک کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله زبان جاوا بهتر است یا پایتون بپردازید.

بهترین کتاب های جاوا برای مبتدیان.در اینجا منابع اثبات شده برای افرادی که به کتاب برنامه نویسی جاوا تازگی شروع به یادگیری کدنویسی در جاوا کرده اند وجود دارد. به شما توصیه می کنیم به هر یک از این کتاب ها نگاهی بیندازید، زیرا آنها از رویکردهای متفاوتی برای ارائه مفاهیم اولیه استفاده می کنند. وقتی روی موضوع خاصی در کتاب گیر می کنید، به احتمال زیاد توضیح واضحی در جای دیگری پیدا خواهید کرد.1. جاوا هد اول، توسط کتی سیرا و برت بیتس.

اگر در به تصویر کشیدن توضیح واضح بدون تصاویر مناسب مانند نمودار، نمودار کتاب برنامه نویسی جاوا یا نقاشی مشکل دارید، از این کتاب برای مبتدیان قدردانی خواهید کرد. مسلماً این بهترین مقدمه برای جاوا است. اصول اولیه زبان و مفاهیم OOP را با مثال های عینی توضیح می دهد. با اینکه یک کتاب است، اما «رابط» بسیار کاربرپسندی دارد. از صفحه اول تا آخر شما را مجذوب خود می کند.شما بلافاصله پس از خواندن Java Headfirst شروع به کدنویسی نخواهید کرد، اما به راحتی منطق این زبان و مفاهیم اصلی آن را درک خواهید کرد.

هر فصل با تمرین ها و پازل هایی بسته می شود که به شما در درونی کردن مطالب کتاب برنامه نویسی جاوا کمک می کند.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 2 مزایا: نوشتن جذاب، تصاویر سنجیده و توضیحات ملموس. شاید بهترین کتاب برای یادگیری جاوا از ابتدا باشد.معایب: پازل ها گاهی اوقات کمی گیج کننده هستند.2. جاوا برای Dummies ما کاملاً درک می‌کنیم که چرا سریال «برای آدمک‌ها» می‌تواند مردم را دچار تردید کند، زیرا طبق تعریف برای خوانندگانی با حداقل تجربه و درک موضوعات تحت پوشش بی‌فایده است.

اما این کتاب از زبان روزمره برای توضیح ساده و بدون سردرگمی اصطلاحات کلیدی استفاده می کند. شما چیزهای کتاب برنامه نویسی جاوا اصلی را که برای شروع برنامه نویسی در جاوا باید بدانید، مانند نصب جاوا و کامپایل کردن کد، یاد خواهید گرفت و پس از پایان خواندن، تمرینات عملی مختلفی را انجام خواهید داد. به آسانی کتاب کودک است.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 3مزایا: مثال‌های بسیار ساده و تعداد زیادی “آموزش” اگر دانش قبلی در مورد مفاهیم برنامه‌نویسی ندارید.

معایب: این چیزی بیش از یک مقدمه برای جاوا نیست.3. جاوا: مبانی برنامه نویسی برای مبتدیان کتاب برنامه نویسی جاوا مطلق نوشته ناتان کلارک کتاب دیگری برای خوانندگانی که تجربه کدنویسی ندارند. گام به گام شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک IDE را انتخاب کنید و اولین برنامه خود را بنویسید. این کتاب به شما کمک می کند تا با کیت توسعه جاوا (JDK) و محیط زمان اجرا جاوا (JRE) آشنا شوید و هر قسمت از کد را در مثال ها شرح می دهد. قبل از پرداختن به موضوعات عمیق تر، مقدمه بسیار خوبی است.

20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 4مزایا: مقدمه ای ملایم برای برنامه نویسی در جاوا و ویژگی های کتاب برنامه نویسی جاوا اصلی آن.معایب: هیچ توضیح عمیقی در مورد برنامه نویسی شی گرا به عنوان یک مفهوم وجود ندارد، بنابراین برخی از مثال های عملی می توانند گیج کننده باشند.4. جاوا: راهنمای مبتدی نوشته هربرت شیلد به طور کلی، این اثر شیلد یکی از 3 یا حداقل 5 کتاب برتر برای مبتدیان در جاوا محسوب می شود. اما به درک برنامه نویسی کمی بیشتر از منابع ذکر شده قبلی نیاز دارد.

این به شما این امکان را می دهد که درک خود را از ریشه جاوا و ارتباط آن با سایر زبان های برنامه نویسی کتاب برنامه نویسی جاوا عمیق تر کنید.این کتاب تجزیه و تحلیل عمیقی از مفاهیم اساسی جاوا را با توضیحات کد خط به خط ارائه می دهد. این شما را از درک اولیه انواع داده ها، کلاس ها و اشیاء به مفاهیم پیچیده تری مانند عبارات لامبدا و رابط های کاربردی راهنمایی می کند. یکی از ویژگی های عالی این کتاب بخش خودآزمایی آن در پایان هر فصل است. 20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 5 Pros: توضیحات واضح، خودآزمایی، پوشش کامل مفاهیم پایه جاوا.

معایب: شما حداقل به درک کمی از برنامه نویسی نیاز دارید.5. Inside Java, Volume 1: Fundamentals1000 صفحه کتاب برنامه نویسی جاوا آن را خسته نکنید، می توانید این کتاب را به راحتی از ابتدا تا انتها بخوانید. این لحن بازیگوش را کنار می گذارد و بر توضیحات دقیق اصول جاوا تمرکز می کند. هر فصل به موضوع خاصی اختصاص دارد.fic، با مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی جاوا و محیط شروع می شود و سپس به ساختارهای داده، اشیاء، کلاس ها و غیره می پردازد.

برخلاف بسیاری از کتاب‌های مبتدی، Inside Java به صراحت مجموعه‌ها و کلیات را پوشش می‌دهد، کتاب برنامه نویسی جاوا که برای برنامه‌نویسی در دنیای واقعی مفید است.به طور کلی، این یک کتاب مرجع عالی است. یک بار آن را بخوانید و زمانی که نیاز به تجدید دانش خود دارید به آن بازگردید.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 6مزایا: یک مرجع جامع در مورد اصول جاوا که همچنین به مجموعه ها و ژنریک ها با توضیحات عمیق نگاه می کند.معایب: برخی از موضوعات، مانند اعتبارات، کمتر از سایرین به طور عمیق پرداخته شده است.

6. Think Java: How to Think Like a Computer Scientist نوشته آلن داونی و کریس میفیلد این کتاب مبتدی به شما یاد کتاب برنامه نویسی جاوا می دهد که چگونه به صورت کد فکر کنید. مانند بسیاری دیگر، با مقدمه ای بر OOP شروع می شود. همچنین کتاب مرجع بسیار خوبی است. هر فصل دارای بخش‌های واژگان و تمرین‌هایی است که تئوری را تثبیت می‌کند و به شما کمک می‌کند مانند یک برنامه‌نویس فکر کنید. برای مبتدیان بیشتر مناسب است تا برای خوانندگانی که حداقل تجربه کدنویسی جزئی دارند.

برای مبتدیان، خواندن آن ساده و بسیار سرگرم کننده است. 20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 7 مزایا: منبعی برای کتاب برنامه نویسی جاوا بهبود کدنویسی و تمرین شما. مفاهیم اساسی به وضوح توضیح داده شده است.معایب: نمی توان آن را به عنوان یک مرجع جامع در اصول جاوا در نظر گرفت. همان سطح پیچیدگی در تمام تمرینات.کتاب های جاوا برای زبان آموزان پیشرفته آیا از قبل مفاهیم اصلی را می دانید و آیا کدنویسی را به یک عادت روزانه تبدیل کرده اید؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله مزایا و معایب زبان برنامه نویسی جاوا بپردازید.

کف زدن کف زدن بنابراین بیایید به سراغ چند کتاب جاوا برویم که دانش شما را عمیق تر می کند و موضوعاتی کتاب برنامه نویسی جاوا را که در برنامه نویسی در دنیای واقعی مفید خواهد بود را بررسی می کند.7. جاوای کارآمد کتابی است که توسط جاشوا بلوخ نوشته شده است.این برای افراد مبتدی کاملاً در نظر گرفته نشده است، اما خواندن آن برای هر توسعه دهنده جاوا ضروری است. به سرعت متوجه خواهید شد که توسط یک متخصص با تجربه عملی واقعی نوشته شده است، زیرا نه تنها موضوعات کلی را توضیح می دهد، بلکه پیچیدگی های آنها را نیز توضیح می دهد.

اگر می خواهید کارهای درونی را درک کنید و ایده ای در مورد چگونگی و چرایی چیدمان چیزها به شکلی کتاب برنامه نویسی جاوا که هستند به دست آورید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. هر فصل شامل چندین “عنصر” است، با بسیاری از توصیه های عملی و بررسی خوبی از آخرین ویژگی های جاوا. به شما یاد می دهد که چگونه کد بنویسید و چگونه آن را به خوبی انجام دهید. 20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 8Pros: خواندن آسان، بهترین شیوه های برنامه نویسی را پوشش می دهد، نکات مفیدی برای بهبود برنامه نویسی شما.

معایب: نیاز به درک مفاهیم اولیه و حداقل تجربه کدنویسی دارد.8. مرجع کامل جاوا هربرت شیلد مطمئناً با این کتاب برنامه نویسی جاوا کتاب نیست که جاوا را از ابتدا یاد خواهید گرفت. اما دیر یا زود به آن مراجعه خواهید کرد، زیرا منبعی بسیار کامل و ساختار یافته در برنامه نویسی جاوا با مثال های برنامه نویسی ملموس است. همه 8 API جاوا را پوشش می دهد و مفاهیم اساسی و موارد دیگر را به وضوح توضیح می دهد. “plus” مورد بحث به JavaBeans، servlets، applets و Swing اختصاص دارد.

بنابراین تصمیم بسیار خوبی است که این کتاب را در قفسه خود یا یکی از دستگاه های الکترونیکی خود کتاب برنامه نویسی جاوا داشته باشید.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 9 مزایا: مثال های عینی، توضیحات واضح و دقیق، مرجع خوبی برای آخرین API های جاوا.معایب: نیاز به دانش اولیه برنامه نویسی جاوا دارد.9. جاوا 8 در عمل (فقط انگلیسی)اگر به یک کتاب جاوا 8 با پوشش کامل ویژگی های آن نیاز دارید، این کتاب برای شماست.درک مطالب با کمی تجربه در جاوا برای شما آسان تر خواهد بود.

اما چیزی که در مورد این کتاب عالی است رویکرد متنوع آن به تمرین است. نمونه ها شامل هر دو نمونه کتاب برنامه نویسی جاوا کد “درست” و “نادرست” هستند. فقط مراقب باشید که آنها را با هم قاطی نکنید 🙂 به طور کلی، این کتاب کاملاً تمرین محور است، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک منبع اضافی برای تقویت مطالعات خود استفاده کنید.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 10مزایا: تمرین گرا، تفاوت بین کد صحیح و نادرست را نشان می دهد.معایب: برای درک بهتر اصول جاوا به منابع اضافی نیاز دارد.

10. تفکر در جاوا اثر بروس اکل.این کتاب رویکرد نسبتاً تازه ای را برای توضیح مبانی جاوا به شما ارائه کتاب برنامه نویسی جاوا می دهد. این بر طراحی و رفتار زبان جاوا تاکید دارد و شامل توضیحات مفصل زیادی است. شما درک درستی از نحوه انجام آن به دست خواهید آورد هر موضوع را در OOP قرار دهید. مباحث پایه به طور کامل در 200 صفحه اول کتاب آمده است. بخش طولانی تر باقی مانده می تواند به شما در کشف جنبه های جدید کمک کند. این یکی از آن کتاب‌هایی است که حتی پس از سال‌ها مطالعه و کدنویسی در آن غرق خواهید شد.

اگرچه برخی از مثال‌ها کمی قدیمی هستند، اما این کتاب همچنان منبعی از خرد برای زبان‌آموزان است کتاب برنامه نویسی جاوا زیرا واقعاً به شما می‌آموزد که مانند یک برنامه‌نویس جاوا فکر کنید و شما را به کدنویسی تشویق می‌کند.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 11مزایا: منبع کامل، مثال‌ها و تمرین‌های کد فراوان، توضیح عالی در مورد مفاهیم OOP در جاوا.معایب: ممکن است برای یک مبتدی بسیار پیچیده باشد.11. آموزش جاوا با ساخت بازی های اندروید: با ساختن شش بازی هیجان انگیز توسط جان هورتون (فقط انگلیسی) جاوا و اندروید را از ابتدا بیاموزید.

اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تلفن همراه است و جاوا یکی از زبان های اصلی برای کتاب برنامه نویسی جاوا ایجاد برنامه های اندرویدی است. اگر هدف شما تبدیل شدن به یک برنامه نویس موبایل است، چطور می توانید یکی از بهترین کتاب ها را برای یادگیری برنامه نویسی جاوا در این زمینه داشته باشید؟ برای اطلاع، این کتاب به مهارت های پیشرفته در جاوا نیاز ندارد. سطح دشواری با شروع از موضوعات اصلی (متغیرها، حلقه ها، روش ها، برنامه نویسی شی گرا) به تدریج افزایش می یابد.

پس از هر مرحله، شما ماموریت توسعه بازی خود را برای پلتفرم اندروید دریافت می کنید. در مجموع شش کتاب برنامه نویسی جاوا عدد وجود دارد طرفدار توسعه بازی نیستید؟ با این حال، این کتاب یک فرصت عالی برای دیدن برنامه نویسی جاوا در عمل است.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 12مزایا: راهنمای عملی برای توسعه بازی.معایب: محدوده باریک.12. برنامه نویسی با جاوا توسط بن ایوانز و دیوید فلانگان برنامه نویسی با جاوا نه تنها برای برنامه نویسان با تجربه جاوا، بلکه برای مبتدیان نیز نوشته شده است.

آخرین نسخه انگلیسی (هفتم) بر اساس جاوا 11 است، به این معنی که شامل همه چیزهایی است که کتاب برنامه نویسی جاوا یک توسعه دهنده تازه کار باید بداند. کتاب طولانی نیست. مثال‌های زیادی ارائه می‌کند و APIهای جاوا، برنامه‌های کاربردی «هم‌زمان» و بهترین شیوه‌های توسعه را بررسی می‌کند. خواندن کتاب آسان است. شما می توانید اصول اولیه زبان و همچنین تکنیک های برنامه نویسی مفید و آخرین روندهای جاوا را کشف کنید. 20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 13 Pros:مختصر و خوب ارائه شده است.

همه ی چیزهایی که لازم است بدانی توصیف خوبی از ابزار مدرن نمونه های خوب معایب: برخی از مثال ها کتاب برنامه نویسی جاوا ممکن است برای دانش آموزان بدون آموزش ریاضی مناسب دشوار باشد 13. جاوای اصلی برای بی صبران توسط کی اس. هورستمن این کتاب مقدمه ای عالی برای جاوا برای توسعه دهندگان نرم افزاری است که با زبان های برنامه نویسی دیگر کار می کنند. Core Java for the Impatient به عنوان یک مرجع سریع سازماندهی شده است.

اگر قبلاً چیزی را فراموش کرده اید یا به زبان های دیگر برنامه ریزی کرده اید، از آن برای یافتن پاسخ یک کتاب برنامه نویسی جاوا سؤال خاص استفاده کنید. متن ها بسیار کوتاه هستند و فقط حاوی اطلاعات مفید هستند. این کتاب در توصیف عبارات لامبدا، جریان های ورودی-خروجی و ماژول ها عالی است.اما به یاد داشته باشید که این کتاب برای مبتدیان کامل نیست. برای مثال، هیچ توضیحی در مورد چیستی متغیر یا حلقه وجود ندارد. که گفته شد، حاوی اطلاعاتی در مورد ساختارهای اساسی، مجموعه ها، حاشیه نویسی ها، ژنریک ها، ورود به سیستم و چند رشته ای است.

20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 14 Pros:ارائه مفصل و مختصر انتخاب بسیار خوبی از موضوعات کتاب برنامه نویسی جاوا مرتبط برای مطالعه توسط برنامه نویسان تازه وارد به جاوا.نمونه های خوب معایب: این کتاب برای کسانی که شروع به یادگیری برنامه نویسی از صفر کرده اند و هرگز فرصتی برای یادگیری برنامه نویسی نداشته اند مناسب نیست.کتاب های عمومی تر در مورد برنامه نویسی این کتاب‌ها باید در فهرست شما باشند، جایی بین منابعی برای زبان آموزان جدید جاوا و منابعی که برای خوانندگانی که تجربه کمی دارند.

بهترین کتاب برنامه نویسی جاوا

آنها دیدگاه شما را نسبت به کد نویسی به طور کلی گسترش می دهند و مفاهیم کلیدی برنامه نویسی، ایجاد کتاب برنامه نویسی جاوا کد پاک و راه اندازی حرفه خود را به شما آموزش می دهند. در اینجا منتخبی از بهترین کتاب های برنامه نویسی برای مبتدیان، صرف نظر از زبان آموخته شده است.14. سر ابتدا کدنویسی را یاد بگیرید اثر اریک فریمن (فقط انگلیسی)سری Head First بهترین منبع برای یادگیری جاوا است و همچنین شامل کتاب هایی در زمینه یادگیری سایر زبان های برنامه نویسی می شود.

این یکی به طور کلی به برنامه نویسی اختصاص دارد. به محض باز کردن آن، سبک داستان سرایی منحصر به فرد کتاب برنامه نویسی جاوا آن را به راحتی تشخیص خواهید داد. اگر می خواهید ایده ای در مورد مفاهیم کلیدی رمزگذاری فا به دست آورید، آن را بخوانید.درس سرگرم کننده و آسان برای درک 20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 15مزایا: درک کلی از برنامه نویسی را ارائه می دهد.معایب: از مثال‌هایی در پایتون استفاده می‌کند (زیرا این زبان برای مبتدیان ساده‌تر در نظر گرفته می‌شود).

15. Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship توسط Robert C. Martin وقتی برای کتاب برنامه نویسی جاوا اولین بار برنامه نویسی را یاد می گیرید، واقعاً به سبک برنامه نویسی خود توجه نمی کنید، زیرا روی جلوگیری از اشتباهات آشکار تمرکز می کنید. اما بهبود سبک برای کار آینده شما بسیار مهم است. این کتاب تفاوت بین کد خوب و کد بد را به شما نشان می دهد و قوانین مهمی را برای نوشتن کدهای تمیز و خوانا با استفاده از بهترین شیوه ها به شما آموزش می دهد. این کتاب برای توسعه دهندگان مبتدی به شدت توصیه می شود.

20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 16مزایا: مثال ها و نکات خوبی در مورد نوشتن کدهای خوانا.معایب: برخی از کتاب برنامه نویسی جاوا قوانین به شدت تحت فشار قرار می گیرند.16. کد: زبان پنهان سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر نوشته چارلز پتزولد (فقط انگلیسی)خوب، این کتاب برای مبتدیان جاوا نیست، اما هنوز هم برای همه توسعه دهندگان ضروری است. این به شما کمک می کند تا به وضوح نحوه کار کامپیوترها از سخت افزار گرفته تا نرم افزار را درک کنید.

نویسنده طیف وسیعی از موضوعات مانند الکتریسیته، مدارها، رله‌ها، سیستم باینری، منطق، گیت‌ها، کتاب برنامه نویسی جاوا ریزپردازنده‌ها، کد و موارد دیگر را پوشش می‌دهد تا به تدریج درک درستی از فناوری رایانه ایجاد کند. پس از خواندن این کتاب، فراتر از پیکسل های صفحه کامپیوتر خود را خواهید دید و می دانید که هر بار که از دستگاه های خود استفاده می کنید چه اتفاقی می افتد.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 17مزایا: خلاصه ای از فناوری های کامپیوتری، مثال های فراوان.

معایب: برخی از قسمت های کتاب ممکن است پیچیده کتاب برنامه نویسی جاوا به نظر برسند.17. Cracking the Coding مصاحبه با Gayle Laakmann McDowell این بهترین کتاب برای زبان آموزان جاوا است که قصد دارند به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار شغلی پیدا کنند. این شامل فهرست گسترده‌ای از پرسش‌ها و پاسخ‌های عملی است که ممکن است در طول مصاحبه شغلی برای یک موقعیت کدنویس با آن‌ها مواجه شوید. در حالی که زمان رو به اتمام است و بسیاری از روندها در “تست” توسعه دهندگان در حال تغییر هستند، این کتاب به تازه واردان کمک می کند تا بدانند چه انتظاری دارند.

با این حال، توصیه می کنیم با بررسی انجمن ها و انجمن های جاوا، در مورد آخرین کتاب برنامه نویسی جاوا روندها بیاموزید.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 18مزایا: به طور مشخص شما را برای مصاحبه های شغلی آماده می کند.معایب: فقط باید همراه با منابع دیگر استفاده شود.18. الگوریتم های گروکینگ: راهنمای مصور برای برنامه نویسان و دیگر افراد کنجکاو توسط آدیتیا وای بهارگاوا اگر به دنبال بهترین کتاب در مورد الگوریتم هستید، این ممکن است انتخاب مناسبی باشد.

خوانندگان با دانش اولیه قادر به درک آن خواهند بود و یک نمای کلی از الگوریتم های محبوب برای کتاب برنامه نویسی جاوا کارهایی مانند مرتب سازی و جستجو ارائه می دهد. تعداد کمی از مردم این موضوع خاص را در سطح پایه بسیار هیجان انگیز می دانند. به همین دلیل است که رویکرد بصری به تازه واردان کمک می کند تا در مورد یادگیری هیجان زده شوند.کتاب به فصل های کوتاه با مثال های مختلف تقسیم شده است. شما این اطلاعات جدید را در قالبی آسان برای هضم دریافت می کنید.

و روایت ساده و پر جنب و جوش آن شما را از طریق مفاهیم راهنمایی می کند به گونه ای که شما را کتاب برنامه نویسی جاوا برای محتوای پیشرفته آماده می کند.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 19مزایا: تصاویری، داستان سرایی جذاب، پوشش کامل اصول.معایب: برای مبتدیان عالی است، اما نمی توان آن را یک مرجع کامل در نظر گرفت.19. مقدمه ای بر الگوریتم ها توسط توماس اچ. کورمن، چارلز ای. لیزرسون، رونالد ال. ریوست، کلیفورد استاین.اگر نمی توانید از الگوریتم ها به اندازه کافی استفاده کنید، این کتاب را امتحان کنید.

ویژگی مقدمه ای بر الگوریتم در این است که نمونه هایی را در «شبه کد» گنجانده است. اگرچه به عنوان کتاب برنامه نویسی جاوا مقدمه ارائه شده است، اما طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد و مفهوم ساختار داده ها و الگوریتم ها به خوبی توضیح داده شده است. این به زبان ساده نوشته شده است و هر آنچه را که باید بدانید را پوشش می دهد. تنها نکته این است که به جای طراحی الگوریتم ها، بر توصیف الگوریتم ها تمرکز می کند. با این وجود، این کتاب مرجع خوبی باقی می ماند.

اگر احساس می‌کنید باید درباره الگوریتم‌ها بیشتر بدانید، این کتاب را در نظر کتاب برنامه نویسی جاوا داشته باشید.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 20مزایا: کاتالوگ مفصلی از الگوریتم هایی که ممکن است در موقعیت های مختلف به آن نیاز داشته باشید.معایب: عدم تمرین، نیاز به مطالعه اضافی دارد.20. ساختارهای داده فکر کنید: الگوریتم ها و بازیابی اطلاعات in جاوا توسط آلن بی داونی (فقط انگلیسی)این یک راهنمای مفید برای استفاده از ساختارهای داده در برنامه نویسی جاوا است.

خواندن آن برای توسعه دهندگان باتجربه آسان خواهد بود، زیرا فراتر از اصول اولیه است و مستقیماً به کتاب برنامه نویسی جاوا درک عمیق رابط ها، آرایه ها، هش ها، jsoup و موارد دیگر می رود.هر فصل شامل مقدمه ای بر موضوع، مثال، توضیحات تکمیلی و در نهایت تمرینی برای تقویت نظریه است. از زبان واضح و مثال‌های ساده آن و روشی که این کتاب به شما کمک می‌کند دانش خود را فوراً عملی کنید، قدردانی خواهید کرد.20 بهترین کتاب جاوا برای مبتدیان – 21مزایا: مواد فشرده با مثال های مفید.معایب: ممکن است برای تازه کارها سخت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =