منو
صفحه اصلی
ثبت نام
کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم

کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟

سرفصل‌های مقاله

کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم ؟ چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم ؟ حال حاضر بیش از 350 زبان برنامه نویسی وجود دارد – 1500 اگر زبان های کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم باطنی “Just for Fun” را نیز در نظر بگیریم که واقعاً برای استفاده روزمره مناسب کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم نیستند.

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم به خصوص زمانی که مسیر حرفه ای خود را تعیین می کنید. ما تمام اطلاعات مربوطه را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا انتخاب زبان برنامه‌نویسی خود را برای شما آسان‌تر کنیم. کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم برای کدام مهارت های برنامه نویسی بهترین هزینه پرداخت می شود، کدام یک در حال حاضر تقاضای ویژه ای دارند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها بپردازید.

برای شروع کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم

کدام زبان های برنامه نویسی بیشتر تسلط دارند و چگونه پشته فناوری خود را تکمیل می کنید؟در این مرحله می‌خواهیم پیش‌بینی کنیم: هیچ زبان برنامه‌نویسی وجود کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم ندارد.

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم  که شما به طور خودکار با آن بسیار ثروتمند شوید و هر کارفرما به دنبال آن باشد. بلکه در مورد انتخاب و احساس راحتی با آن است.

زیرا اولین زبان برنامه نویسی تازه شروع کار است. برای مثال، یادگیری مفاهیم و ساختار زیربنایی یک زبان و شناخت آنها در سایر محیط های فناوری بسیار مهم است. به این کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم ترتیب زبان های جدید را بسیار سریعتر یاد می گیرید. همچنین مهم است که ارزش بازار خود را افزایش دهید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله زبان های برنامه نویسی هک و امنیت بپردازید.

به عنوان مثال با گسترش پشته فناوری خود با فناوری های خاص در موضوعات پرطرفدار: اگر به داده های بزرگ علاقه دارید، به پایتون یا R نگاهی بیندازید.سوالاتی که هنگام کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم انتخاب زبان برنامه نویسی باید از خود بپرسید:معیار تعیین کننده برای انتخاب اولین زبان برنامه نویسی معمولاً دستمزد نیست.

کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم بلکه به عنوان مثال این است که یادگیری یک زبان برنامه نویسی چقدر آسان است یا چشم انداز شغلی شما با آن چقدر خوب به نظر می رسد.

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم اینکه کدام دسته از مسائل را می توانید با یک زبان حل کنید نیز جالب است – به عنوان مثال R برای آمار و C یا C ++ برای سرعت در هنگام افزایش اعداد بسیار بزرگ به توان مناسب است.

انواع زبان های برنامه نویسی قبل از اینکه تصمیم بگیرید، در اینجا یک مرور مختصر از آنچه در دسترس است آورده شده است. تقریباً دو دسته وجود دارد: زبان های ماشین پایین تر و کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم

زبان های برنامه نویسی بالاتر. زبان های برنامه نویسی بالاتر را نیز می توان به زبان های امری و اعلامی تقسیم کرد.

زبان‌های امری مانند PASCAL دستورات را برای کامپیوتر فرموله می‌کنند و بنابراین راه‌حل یک مسئله را توصیف می‌کنند، در حالی که زبان‌های اعلامی مانند Lisp، برای مثال، ویژگی‌های کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم اشیاء را توصیف می‌کنند و بنابراین دانش مورد نیاز برای حل یک مشکل را توصیف می‌کنند.

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم؟

بین این دسته‌ها اشکال ترکیبی مانند لوگوها وجود دارد که دارای ویژگی‌های هر دو کلاس هستند.درباره ویدیو: آخرین کار I/O ما به پایان رسیده است، اما رویداد شغلی مجازی بعدی ما کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم نزدیک است!زبان های برنامه نویسی در مقایسه حقوق و دستمزد در سراسر جهان.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی بپردازید.

بیایید با پاداش شروع کنیم: توسعه دهندگان در حال حاضر با کدام زبان های برنامه نویسی بیشترین درآمد را دارند؟ نظرسنجی توسعه‌دهندگان 2021 نشان می‌دهد: Clojure، F # در سال 2021 جایگاه‌های کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم برتر را خواهد داشت و امسال Elixir اضافه می‌شود پس از آن Erlang، Perl و Ruby.

اگر تخصص زیادی داشته باشید، بهترین چشم انداز برای دستمزدهای بالا را دارید. Clojure و F # عمدتاً در تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شوند، به عنوان مثال در شرکت های کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم مالی بزرگ. با این حال، معمولاً تنها پس از حداقل 5 سال تجربه حرفه ای می توانید چنین حقوقی را انتظار داشته باشید.

اکسیر در موقعیت 3 یک زبان برنامه نویسی جوان است. در نظر گرفته می شود که برای مبتدیان و یادگیری آن آسان است. کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم مزیت آن در مقیاس پذیری آن است، به عنوان مثال به این دلیل که می تواند از چندین CPU برای برنامه ها بدون هیچ مشکلی استفاده کند.

یکی دیگر از تضمین های یک دستمزد خوب، تطبیق پذیری است. Go از جمله برای خدمات وب استفاده می شود و بسیار متنوع است. دقیقاً همین انعطاف پذیری – هم از نظر فناوری و هم سازگاری شما با محیط های توسعه جدید – است که ارزش بازار بالاتری کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم ایجاد می کند.

بسیاری از زبان های برنامه نویسی مانند R و Python در جعبه ابزار شما قرار دارند، اگر روی موضوعات روند بزرگ و بین رشته ای کار می کنید: Big Data، توسعه هوش مصنوعی و یادگیری کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم؟ در پشت این کار، مشاغل بسیار خوبی مانند دانشمند داده وجود دارد که همراه با کارشناسان امنیت فناوری اطلاعات.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله تفاوت زبانهای برنامه نویسی بپردازید.

در حال حاضر در رقابت حقوق و دستمزد در سراسر جهان پیشرو هستند – عمدتاً به این دلیل که متخصصان کمی با سالها تجربه در زمینه های حرفه ای جدید وجود دارند.Clojure و F # در صدر کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم فهرست قرار دارند زیرا معمولاً چندین سال تجربه حرفه ای همراه با تخصص قوی دارند. البته عرضه و تقاضا هم هست.

پست های بسیار تخصصی کمی وجود دارد، اما متخصصان کمتری برای پر کردن آنها وجود دارد. در مقابل، زبان های برنامه نویسی گسترده ای وجود دارد که متخصصان جوان اغلب کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم به آنها تسلط دارند. جاوا، سی شارپ و شرکت در مقایسه حقوق در کجا قرار دارند؟

سال گذشته جاوا سرسختانه در جایگاه 25 باقی ماند، اما در سال 2021 این زبان برنامه نویسی مناسب از این رتبه بندی به کلی خارج شد. Swift، TypeScript و SQL نیز قبلا در 20 مورد کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم برتر قرار داشتند و اکنون فقط در مکان های 21، 22 و 24 یافت می شوند.

این فناوری ها بیشتر توسط متخصصان جوان استفاده می شود رتبه بندی زبان های برنامه نویسی که متخصصان جوان غالباً به آنها تسلط دارند.جاوا یک زبان برنامه نویسی است

که مبتنی بر فناوری نرم افزاری به همین نام است که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم بنابراین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چگونه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم؟

چگونه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم

برنامه ها را می توان به روش های مختلفی با جاوا توسعه داد – کلمه کلیدی: استقلال پلت فرم. زبان برنامه نویسی نیز آسان برای یادگیری است – بسیار منظم و واضح – و پایه محکمی کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم  برای دستیابی به برنامه نویسی شی گرا تشکیل می دهد.با این وجود، جاوا در رقابت برای دستمزدهای بالا عقب مانده است.

یکی از دلایل این امر این است که نه تنها تقاضای زیادی دارد، بلکه به طور گسترده عرضه می شود. حرفه ای های جوان تا حد زیادی در جاوا مسلط ترین هستند اینها مهارت های کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم برنامه نویسی هستند که کارفرمایان فناوری اطلاعات بیشتر به دنبال آن هستند.

با توجه به تقاضای زیاد، جاوا هنوز – به دلیل شرایط فعلی در بازار کار فناوری اطلاعات – معمولاً گزینه خوبی برای یافتن سریع کار است. هنگامی که آنها در مورد یک زبان برنامه نویسی تصمیم کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم.

می گیرند، این یک جنبه برای بسیاری است.یادداشت ویرایشگر: زبان های نشانه گذاری مانند HTML و زبان های شیوه نامه مانند CSS از 10 رتبه برتر حذف شده اند.

به طور خلاصه، می توان گفت که اگر شما خیلی تخصص داشته باشید، یا به یک پشته فن آوری همه کاره تسلط داشته باشید کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم یا با موضوعات جدید به روز باشید و از فناوری مناسب استفاده کنید،

احتمال دستمزدهای بالاتر از میانگین فناوری اطلاعات افزایش می یابد، به عنوان مثال، به سراغ محاسبات ابری بروید خدمات به دست آورند.

البته حقوق تنها جنبه ای نیست که در انتخاب زبان برنامه نویسی اهمیت دارد. نکته مهمی که مخالف یک تخصص بسیار بالاست، امنیت شغل شماست. با زبان های رایج، کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم می توانید به سرعت زندگی حرفه ای خود را شروع کنید و برای مثال اگر می خواهید صنعت را تغییر دهید، می توانید به همان سرعت کارفرمای دیگری پیدا کنید.

یک ترفند پونی در مقابل جک از تمام معاملات آیا اکنون باید فقط روی موقعیت های خاص تمرکز کنید زیرا می خواهید بعداً حقوق بالایی دریافت کنید؟ در هر صورت تسلط بر کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم چندین زبان برنامه نویسی ارزشمند است. نه به این دلیل که کدنویسی چند زبانه بعداً بخشی از تجارت روزانه شما خواهد شد.

بلکه به این دلیل که رویکردهای جدیدی برای حل مشکلات مختلف با آن یاد خواهید گرفت. برخی از زبان‌ها و کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم فناوری‌های برنامه‌نویسی با هم اکوسیستم‌های واقعی را تشکیل  می‌دهند که در زمینه‌های مختلف کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.هنگام انتخاب زبان برنامه نویسی، توجه داشته باشید.

که کدام ترکیب فناوری به خوبی کار می کند، چقدر رایج است و آیا با علایق شما مطابقت دارد یا خیر. فن آوری های فردی ترکیب می شوند تا اکوسیستم هایی را تشکیل دهند که کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم توسط بسیاری از توسعه دهندگان ترجیح داده می شوند یا در موارد استفاده خاص به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند.

یک مثال بارز توسعه وب با جاوا اسکریپت، TypeScript، React.js و Angular / Angular.js است. نمودار زیر به شما نشان می‌دهد که کدام ترکیب‌ها وجود دارند.

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم مهمتر کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم از همه، چند بار رخ می‌دهند. در پایین سمت چپ، صورت فلکی “موبایل” را با جاوا، کاتلین و iOS خواهید دید.

روند توسعه Maیادگیری چینی، کلان داده و هوش کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم مصنوعی در بالا سمت راست در یک خوشه با Hadoop و Scala نشان داده شده است. مهم ترین موتورهای توسعه بازی را می توان در بالا سمت چپ پیدا کرد.

C++ را یاد بگیرم یا پایتون؟

پایتون به یک نتیجه منتهی می شود: پایتون برای مبتدیان از نظر کد خوانا و نحو ساده آن بهتر است.

کدام زبان برنامه نویسی برای یادگیری مهم است؟

جاوا اسکریپت رایج ترین زبان برنامه نویسی است که امروزه در سراسر جهان استفاده می شود. این به یک دلیل خوب است: اکثر مرورگرهای وب از آن استفاده می کنند و یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری است.

جاوا بهتره یا پایتون؟

پایتون و جاوا دو تا از محبوب ترین و قوی ترین زبان های برنامه نویسی هستند. جاوا به طور کلی سریعتر و کارآمدتر از پایتون است زیرا یک زبان کامپایل شده است. به عنوان یک زبان تفسیری، Python دارای نحو ساده تر و مختصرتر از جاوا است. می تواند همان عملکرد جاوا را در خطوط کد کمتری انجام دهد.

کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم
کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم

کارگردان: نوجوانان

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-18 01:13

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =