ثبت نام
کلاس برنامه نویسی برای کودکان

کلاس برنامه نویسی برای کودکان

سرفصل‌های مقاله

خیابان به بچه های قرن کلاس برنامه نویسی برای کودکان بیستم آموزش داد. نسل جوان قرن بیست و یکم توسط اینترنت بزرگ می شود. کلاس برنامه نویسی برای کودکان این وضعیت اغلب توسط پزشکان، مربیان و والدین تأیید نمی شود، اما این یک امر مسلم است: در عصر دیجیتال، کلاس برنامه نویسی برای کودکان نمی توان از پیشرفت برید. اما کاملاً ممکن است که نشستن در رایانه را در یک کانال توسعه مفید هدایت کلاس برنامه نویسی برای کودکان کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله برنامه نویسی برای کودکان را مشاهده کنید.

و به همین دلیل است که امروزه والدین دوراندیش وارثان خود را در کلاس های از راه دور ثبت نام می کنند که از یک سو شامل استفاده از وسایل و از سوی دیگر مهارت های مفیدی است.یک گزینه محبوب از این نظر برنامه نویسی است که در یک سناریوی کلاس برنامه نویسی برای کودکان خاص می تواند نه تنها به یک سرگرمی رشدی مدرن تبدیل شود، بلکه از سرگرمی کودک به شغلی با درآمد کلاس برنامه نویسی برای کودکان خوب تبدیل شود. ما بهترین دوره های آنلاین برنامه نویسی را برای کودکان در خانه انتخاب کرده ایم.

دوره آنلاین رایگان کلاس برنامه نویسی برای کودکان

پلتفرم آموزشی امکان دسترسی به محتوایی را فراهم می کند که برای دانش آموزان نیز جالب باشد. شما می توانید یک دوره آنلاین رایگان برای مبتدیان بگذرانید که وظیفه آن انتقال مفاهیم اولیه برنامه نویسی است. 11 سخنرانی ویدیویی در مورد زبان های مورد تقاضا، ویژگی های استفاده از آنها می گوید، اولین آشنایی با کد انجام می شود. نویسندگان این پروژه معتقدند که این تکنیک به یک مبتدی اجازه می دهد تا به وضوح جهت کلاس برنامه نویسی برای کودکان علایق خود را از نظر ایجاد برنامه های رایانه ای تعیین کند.

همچنین در GeekBrains می توانید برنامه های تخصصی برای دانش آموزان مدرسه ای (6-17 ساله) را طی کنید:
آموزش برنامه نویسی اسکر وع فناوری اطلاعات برای دانش آموزان
دوره های با صدور گواهینامه برای شروع حرفه ای عالی هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله  آموزش برنامه نویسی برای کودکان را مشاهده کنید.

کدنویس جوان
این منبع شروع به یادگیری برنامه نویسی از زبان C را ارائه می دهد. اولین درس از 10 درس در مورد کامپایلرها، متغیرها، ورودی/خروجی و درس بعدی – در مورد الگوریتم ها، شاخه ها، حلقه ها، آرایه ها، رشته ها و توابع صحبت می کند. درس های متنی شامل مثال هایی است که عبارت را توضیح می دهد، همچنین فیلم ها، تصاویر، انیمیشن ها، پیوندهایی به مطالب اضافی. یک بخش با 277 کار وجود دارد که راه حل های آن کلاس برنامه نویسی برای کودکان توسط سیستم بررسی می شود. این روش برای دانش آموزان کلاس 6-7 طراحی شده است که علوم کامپیوتر یا ریاضیات را در سطح پیشرفته مطالعه نمی کنند.

مدرسه آنلاین پیکسل
در دوره های راه دور مدرسه پیکسل، کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در زمان مناسب برنامه نویسی را از خانه یاد می گیرند. دانش آموزان به شیوه ای بازیگوش بر موضوعات برنامه ریزی شده تسلط پیدا می کنند و در عمل با معلم کار می کنند.
از جمله فعالیت های ارائه شده عبارتند از همچنین می‌توانید با استفاده از آموزش‌های ویدیویی رایگان در کانال یوتیوب باشگاه شروع به یادگیری کنید. تبلیغات.

«انواع داده» و «متغیرها» به ترتیب به «خانواده» و «هیولا» تبدیل شدند و پرانتزها و براکت‌های فرفری به «دروازه» و «حصار» تبدیل شدند. خوانندگان جوان نحوه برنامه نویسی در Processing را که از جاوا بیرون آمده و با آن سازگار است، یاد خواهند گرفت. نسخه PDF کتاب در لینک مشخص شده در حاشیه موجود است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بازی برنامه نویسی برای کودکان را مشاهده کنید.

بازی های اسکرچ از اولگ شپاگین

کانال Oleg Shpagin دارای تعداد زیادی درس ویدیویی برای مبتدیان از جمله جاوا اسکریپت، پایتون، HTML / CSS است. اما یکی از به روزترین لیست های پخش Scratch Games است. کار در محیط اسکرچ را نمی توان برنامه نویسی کلاس برنامه نویسی برای کودکان در خالص ترین شکل آن نامید، زیرا نوشتن کدها را فراهم نمی کند. محصول نرم افزاری از بلوک ها-فرمان های آماده به صورت قیاس با سازنده های سنتی مانند لگو مونتاژ می شود. با این حال، با Scratch، کاربران در سن مدرسه یاد می‌گیرند که بازی‌ها و انیمیشن‌های تعاملی بسازند، خلاقیت را توسعه دهند و با ایده‌های خارج از جعبه مشکلات را حل کنند. در مدارس برخی از ایالت های آمریکا، Scratch یک درس اجباری است، کلاس برنامه نویسی برای کودکان زیرا به گفته معلمان آنجا، می توانید در مسیر پیشرفت حرفه ای بیشتر در صنعت IT با آن شروع کنید.
مشاهده کانال

تبلیغات

نگاه کن و یاد بگیر
در میان دوره های IT آکادمی مجازی، بلوک هایی از کلاس ها برای کاربران بدون دانش اولیه برای سنین 6 تا 14 سال طراحی شده است. از جمله پروژه های آموزشی برای ایجاد وب سایت ها، بازی ها، برنامه های کاربردی موبایل و مطالعه زبان هایی که محصولات نرم افزاری به کلاس برنامه نویسی برای کودکان آنها نوشته می شود. تئوری با تمرین آمیخته شده است، تکالیفی برای خودشکوفایی داده می شود.

درس برنامه نویسی Skillbox
این پورتال فهرست نویسی ضبط شده دروس، دوره های ویدیویی و محتوای متنی را بر اساس سطوح دشواری فراهم می کند. مواد اولیه برای بازدیدکنندگان غیر باهوش طراحی شده است. این فرصتی است برای یادگیری اصول اولیه جاوا اسکریپت، SQL، PHP به صورت رایگان، ایجاد یک وب سایت در وردپرس و یک ماشین حساب در SWIFT. در فهرستی که مستقیماً به کودکان و دانش‌آموزان خطاب می‌شود، یک دوره ویدیویی رایگان در مورد آموزش اصول کلاس برنامه نویسی برای کودکان اولیه پایتون وجود دارد. موقت، آرایه ها، عملگرها، توابع، اشاره گرها، ابزارهایی برای کار با فایل ها در نظر گرفته می شوند.

آکادمی بین المللی کامپیوتر STEP
وظیفه اصلی برنامه های آموزشی کودکان تبدیل علاقه کودک به کامپیوتر به تجربه و دانشی است که در آینده برای او مفید باشد. معلمان باتجربه توجه دانش آموزان را از بازی ها به سمت توسعه ایده ها و استارت آپ های خود هدایت می کنند، راه حل های انقلابی را در دنیای دیجیتال معرفی می کنند و تفکر خلاق و مهارت های کار گروهی را توسعه می دهند. در میان کادر آموزشی فقط روانشناسان معتبر و متخصصان فناوری اطلاعات وجود دارند. این برنامه ها به طور خاص برای کودکان در سنین مختلف از 4 تا 15 سال طراحی شده اند: از اولین گام ها در سواد کامپیوتر تا دریافت آموزش های حرفه ای پایه در کالج. آموزش کلاس برنامه نویسی برای کودکان بر اساس روش خود انجام می شود.
در بین مشاغل، 4 جهت وجود دارد:
برنامه نویس جوان – آشنایی کودکان با محیط فناوری اطلاعات (برای کودکان 4 تا 6 ساله)
مرحله اول – آموزش کامپیوتر برای کودکان دبستانی (6-8 ساله)
برنامه توسعه جامع Secret Laboratory X-Lab (برای کودکان 6 تا 14 سال)
آکادمی کامپیوتر کوچک (طراحی شده برای کودکان 9-12 و 13-14 سال)
در آکادمی، کودکان هم به صورت آنلاین و هم حضوری مطالعه می کنند: در روزهای هفته یا در گروه های آخر هفته.

پیشنهاد می کنیم مقاله نرم افزار آموزش برنامه نویسی برای کودکان را مشاهده کنید.

آکادمی فناوری اطلاعات
هدف این دوره برای کاربرانی است که برنامه نویسی را فقط با شنیده ها می دانند. نویسنده این بلوک 15 سخنرانی، سرگئی ترخوف، در مورد تفاوت بین زبان های مدرن و عواملی که آنها را متحد می کند صحبت می کند. بلافاصله پس از ثبت نام کلاس برنامه نویسی برای کودکان می توانید آموزش رایگان را در پورتال شروع کنید.

درس ITGENIO

کانال آموزشگاه کامپیوتر آنلاین ITGENIO حاوی ویدئوهایی است که در آن برنامه نویسی، ساخت بازی و طراحی مدل های سه بعدی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود. یک بلوک از پنجاه درس ویدیویی در مورد اصول جاوا، لیست های پخش با دروس پایتون، C #، HTML، CSS و جاوا اسکریپت وجود دارد. با توجه به بی قراری مخاطبان هدف کانال یوتیوب، معلمان سعی کردند مطالب را به شیوه ای بدون مزاحم کلاس برنامه نویسی برای کودکان و سرگرم کننده ارائه دهند.
مشاهده کانال

تبلیغات

تحولات NIISI
مرکز علمی NIISI (موسسه ای متخصص در تحقیقات سیستم ها)، با انجام سفارش آکادمی علوم روسیه، دو سیستم برنامه نویسی ویژه را با واژگان روسی توسعه داده است – Kumir و PiktoMir. اولین مورد برای حمایت از دانش آموزان در مراحل اولیه تحصیل در علوم کامپیوتر طراحی شده است. از زبان الگوریتمی دبیرستان استفاده می کند. توسعه فقط برای ویندوز و لینوکس مرتبط است. برخلاف Kumir، “برادر” کوچکتر او PiktoMir بر روی Windows، Mac OS X و Android نصب شده است. دومین مورد از برنامه ها برای کودکانی است که نمی توانند بنویسند یا آن را بسیار آهسته انجام می دهند. در PiktoMir، کودکان می توانند یک برنامه ساده کلاس برنامه نویسی برای کودکان را از پیکتوگرام ها جمع آوری کنند که ربات، یک مجری مجازی را کنترل می کند.

آکادمی دانش آموزی
انتخاب آکادمی دانش آموزان شامل حدود صد دوره IT از راه دور است. نویسندگان آنها تیم هایی از دانشگاه آزاد “INTUIT”، پروژه مونتاژ کامپیوتر، معلمان با تجربه در شرکت های بریتانیایی، روسی و اوکراینی هستند. کلاس برنامه نویسی برای کودکان توسعه دهندگان آینده می توانند

مدرسه برنامه نویسی
این پروژه وب که زمانی منحصراً بین برنامه نویسان مبتدی از کراسنویارک روسی محبوبیت داشت، کلاس برنامه نویسی برای کودکان اکنون برای دانش آموزان مدارس سراسر کشورهای مستقل مشترک المنافع شناخته شده است. ترافیک روزانه این منبع که صدها کار را میزبانی می کند، 10 هزار کاربر است. آنها حل مثال ها را در Pascal، C ++، Java، Python، Basic تمرین می کنند. وظایفی که به سرعت توسط سرویس داخلی بررسی می شوند بر اساس موضوع و مشکل فیلتر می شوند. هر کدام با اطلاعاتی در مورد تعداد راه حل های ارسال شده به آن و درصد پاسخ های صحیح تکمیل می شود. کلاس برنامه نویسی برای کودکان امکان پیگیری امتیاز شما وجود دارد.

مدرسه حرفه های آینده
کلاس های توسعه مهارت های فناوری اطلاعات به زبان روسی توسط مدرسه آنلاین SkySmartPro ارائه می شود. کلاس برنامه نویسی برای کودکان در دسته بندی موضوعی موضوع بررسی، چندین جهت اصلی و اضافی ارائه شده است. کودکان نوپا و نوجوان این فرصت را دارند که یاد بگیرند که چگونه بازی‌ها را به زبان اسکرچ بصری ایجاد کنند، پایتون را یاد بگیرند و برنامه‌نویسی وب مبتنی بر JS را درک کنند. برای کودکان با طیف گسترده ای از علایق، مجتمع هایی برای ویرایش ویدئو، وبلاگ نویسی، ریاضیات، فتوشاپ و غیره توصیه می شود.

فرآیند یادگیری از کلاس برنامه نویسی برای کودکان طریق یک حساب شخصی انجام می شود: کلاس برنامه نویسی برای کودکان مربی آنچه را که روی مانیتور اتفاق می افتد می بیند، وظایف را انتخاب می کند، راهنمایی می کند و باعث می شود. به لطف یک رویکرد فردی، دانش آموز بر روی پروژه خود تمرکز می کند و با سرعت راحت کار می کند. شما می توانید در اولین درس رایگان که در هر مجموعه آنلاین ارائه می شود با متدولوژی آشنا شوید. “یاشا در حال یادگیری برنامه ریزی است”
ایگور گرسوس، که زمانی تصمیم گرفت سواد کامپیوتر را به پسر کلاس چهارم کلاس برنامه نویسی برای کودکان خود آموزش دهد، متوجه شد که علاقه مند کردن دانش آموز کوچکتر با مطالب پیچیده امکان پذیر نیست. در نتیجه، یک کتابچه راهنمای ظاهر شد، که در آن تعاریف خشک است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =