ثبت نام
کلاس های برنامه نویسی در تهران

کلاس های برنامه نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

اگر به دنبال کلاس برنامه نویسی و کلاس های برنامه نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان و کلاس برنامه نویسی در تهران هستید, ایرانیان سایبر برگزار کننده کلاس های برنامه نویسی در تهران با هدف کسب درآمد برای کودکان و نوجوانان است.

قبل از ثبت نام در کلاس های برنامه نویسی و کلاس برنامه نویسی در تهران باید هدف خود را معلوم کنید تا بتوانید در مناسب ترین کلاس های برنامه نویسی در تهران و کلاس برنامه نویسی شرکت کنید اگر در انتخاب هدف و زبان برنامه نویسی مشکل دارید با ما همراه باشید.

انتخاب مناسب ترین زبان برنامه نویسی کار ساده ای نیست, پیشنهاد می کنیم با شماره ی ایرانیان سایبر تماس بگیرید و مشاوره ی رایگان دریافت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در کلاس های برنامه نویسی در تهران و کلاس برنامه نویسی ثبت نام کنید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده دوره های صفر تا صد برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

چگونه به فرزندم کدنویسی را یاد بدهم؟
بهترین راه برای آموزش کدنویسی به فرزندتان کلاس برنامه نویسی در تهران و کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران این است که در این فرآیند شرکت کنید و همراه با آنها یاد بگیرید. کلاس های برنامه نویسی در تهران شما می توانید.

کلاس برنامه نویسی در تهران  یک دوره آموزشی در مورد Udemy در مورد زبان برنامه نویسی که می خواهید آموزش دهید، بگذرانید و سپس می توانید این مهارت ها را به فرزند خود آموزش دهید.

کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران

اصول اولیه را بیاموزید و سپس پروژه ای را انتخاب کنید که می توانید با فرزندتان روی آن کار کنید تا آن مهارت های جدید را آزمایش کنید. کدنویسی می تواند در اولین یادگیری مفاهیم انتزاعی به نظر برسد، اما استفاده از آنها با ساختن برنامه خود جایی است که شما و فرزندتان آنچه را که یاد گرفته اید تقویت می کنید.

از کوچک شروع کنید و از کلاس های برنامه نویسی در تهران وکلاس برنامه نویسی منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید. مطمئن شوید با شرکت در کلاس برنامه نویسی در تهران  به فرزندتان کدنویسی را آموزش می‌دهید.

توضیح می‌دهید که چگونه می‌تواند از این مهارت‌ها برای کار در زمینه‌ای استفاده کند که اکنون به شدت به او علاقه دارد، کلاس های برنامه نویسی دیگر در تهران مانند رباتیک، هواپیما یا معماری.

کلاس برنامه نویسی در تهران

کلاس برنامه نویسی در تهران بعد از اینکه زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کردید باید در انتخاب کلاس های برنامه نویسی در تهران نیز دقت کنید اگر اشتباه انتخاب کنید هم وقت خود را از دست داده اید.

و هم هزینه اضافی کرده اید علاوه بر اینها ممکن است با روش غلط آموزشی شما انگیزه خود را برای یادگیری زبان برنامه نویسی از دست بدهید. در ادامه ویژگی های کلاس های برنامه نویسی ایرانیان سایبر را شرح می دهیم.

پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

ویژگی های کلاس های برنامه نویسی در تهران

ویژگی های کلاس های برنامه نویسی در تهران

یکی از مهمترین ویژگی کلاس های برنامه نویسی ایرانیان سایبر این است برنامه نویسی را در 3 سال و 10 دوره به صورت هدفمند آموزش می دهد و پس از پایان این 10 دوره دانش آموزان می توانند در شرکت های برنامه نویسی یا به صورت فریلنسری کسب درآمد داشته باشند.

کلاس های برنامه نویسی و کلاس برنامه نویسی و کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران ایرانیان سایبر به صورت مجازی برگزار می شود که شامل کلاس ها گروهی و خصوصی است و آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان کار تخصصی ما است.

کلاس های برنامه نویسی در تهران ایرانیان سایبر دارای گارانتی یک هفته بدون قید و شرط است اگر بعد از ثبت نام به هر دلیلی نتوانستید در کلاس ها شرکت کنید می توانید تا یک هفته گارانتی خود را فعال کنید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده دوره مبانی برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

کلاس های برنامه نویسی طراحی وب چیست؟

شاخه های برنامه نویسی کامپیوتر

کلاس های برنامه نویسی در تهران طراحی وب تا حدی هنری و بخشی از علم، به جنبه خلاقانه و تحلیلی ذهن افراد کمک می کند.طراحان وب آنچه را که مفهومی است می گیرند و آن را به تصاویری ترجمه می کنند.

کلاس برنامه نویسی تصاویر، تایپوگرافی، رنگ‌ها، متن، فضای نگاتیو و ساختار در کنار هم قرار می‌گیرند و نه تنها یک تجربه کاربری را ارائه می‌دهند، کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران بلکه مجرای برای انتقال ایده‌ها ارائه می‌کنند.

یک طراح وب خوب اهمیت هر قطعه از یک طراحی را درک می کند. آنها در سطح دانه بندی انتخاب می کنند، به هر عنصر یک ظاهر می دهند، در حالی که هرگز از نحوه ترکیب عناصر و عملکرد آنها در تحقق اهداف بزرگتر طراحی غافل نمی شوند.

مهم نیست که چقدر جلوه های بصری طراحی وب سایت است، بدون سازماندهی بی معنی است. منطق باید ترتیب ایده‌ها و تصاویر را در هر صفحه هدایت کند و همچنین نحوه سفر کاربران را در آن راهنمایی کند. یک طراح وب ماهر طرح هایی را ایجاد می کند که با کمترین تعداد کلیک ارائه می شود.

در کلاس های برنامه نویسی در تهران, طراحی وب سایت را می توان به چندین زیر شاخه تقسیم کرد. برخی از طراحان حرفه خود را در زمینه هایی مانند UI، UX، SEO و سایر زمینه های تخصصی ایجاد می کنند. همانطور که سفر خود را به عنوان یک طراح شروع می کنید، باید کمی در مورد تمام این جنبه های مختلف طراحی وب بدانید.

طراحی های وب توسط قسمت پشتی طراحی شده اند
در حین یادگیری با اصطلاحات back end و front end مواجه خواهید شد. بیشتر مبتدیان اینها را با هم ترکیب می کنند، بنابراین مهم است که بدانیم چگونه متفاوت هستند.

بک اند هر چیزی است که در پشت صحنه نمایش یک وب سایت اجرا می شود. وب سایت ها بر روی سرورها قرار دارند. هنگامی که یک کاربر درخواستی مانند پیمایش به بخش خاصی از یک وب سایت ارائه می کند، سرور این اطلاعات دریافتی را دریافت می کند و به نوبه خود تمام کدهای HTML و سایر کدها را بیرون می کشد تا به درستی در مرورگر کاربر نمایش داده شود. سرورها میزبان داده هایی هستند که یک وب سایت برای عملکرد به آن نیاز دارد.

در کلاس های برنامه نویسی در تهران توسعه دهندگان وب که در توسعه Back-end تخصص دارند اغلب برنامه نویسانی هستند که در زبان هایی مانند PHP کار می کنند، ممکن است از چارچوب پایتون مانند جنگو استفاده کنند،

کد جاوا بنویسند، پایگاه های داده SQL را مدیریت کنند، کلاس برنامه نویسی در تهران کلاس برنامه نویسی یا از زبان ها یا فریم ورک های دیگر برای اطمینان از اینکه سرورها، برنامه ها، و پایگاه داده ها همه با هم کار می کنند.

برای تبدیل شدن به یک طراح وب، نیازی نیست که در یادگیری آنچه در قسمت پشتی اتفاق می افتد عمیق باشید، اما حداقل باید هدف آن را درک کنید.

بدانید قسمت جلویی چیست
قسمت پشتی سمت سرور در نظر گرفته می شود در حالی که قسمت جلویی سمت مشتری است. قسمت جلویی جایی است که HTML، CSS، جاوا اسکریپت و سایر کدها برای نمایش یک وب سایت با هم کار می کنند. این بخشی از طراحی وب است که افراد با آن درگیر هستند.

همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید، ممکن است در زمینه های تخصصی تر توسعه وب سرمایه گذاری کنید.کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران  ممکن است در نهایت با چارچوب هایی مانند React یا Bootstrap کار کنید

کلاس برنامه نویسی در تهران  یا با جاوا اسکریپت یا jQuery عمیق تر شوید. اینها زمینه های پیشرفته تری هستند که در ابتدا نباید زیاد نگران آنها باشید در کلاس های برنامه نویسی در تهران ایرانیان سایبر می توانید طراحی سایت را در پایان دوره ها یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده کلاس برنامه نویسی چیست و چگونه است

نحوه یادگیری طراحی وب (در 6 مرحله)

سایت آموزش برنامه نویسی برای کودکان

1. مفاهیم کلیدی طراحی بصری را درک کنید

یادگیری طراحی وب به معنای درک کاربرد خطوط و شکل ها و … در ایجاد نظم و تعادل در یک چیدمان است.

2. اصول اولیهCSS, HTML را بدانید

در کلاس های برنامه نویسی در تهران ایرانیان سایبر می توانید در دوره html /css ثبت نام کنید و یاد بگیرید.

3. مبانی UX را بیاموزید

UX جادویی است که یک وب سایت را زنده می کند و آن را از یک آرایش ثابت عناصر به چیزی تبدیل می کند که با احساسات شخصی که در آن می چرخد ​​درگیر می شود.

4. با UI آشنا شوید
رابط کاربری مکانیزمی است که تکه ای از فناوری را وارد عمل می کند. دستگیره در یک رابط کاربری است. کنترل صدا در رادیو ماشین شما که شخص مهم شما دست از سرگردانی با آن بر نمی دارد یک رابط کاربری است. و صفحه کلیدی که پین ​​خود را در دستگاه خودپرداز وارد می کنید یک رابط کاربری است. همانطور که دکمه‌ها و سایر مکانیسم‌ها در دنیای واقعی به کسی اجازه می‌دهند با ماشین‌ها تعامل داشته باشند، عناصر رابط کاربری در یک وب‌سایت به کسی اجازه می‌دهند تا اقدامات را به حرکت درآورد.

5. اصول ایجاد طرح بندی را درک کنید

چشمان ما به طور خودکار به الگوهای طراحی خاصی می‌چسبد کلاس برنامه نویسی در تهران و مسیری آسان را از طریق طراحی وب ایجاد می‌کند. ما به طور شهودی می‌دانیم کجا را نگاه کنیم، زیرا در طول زندگی خود بارها و بارها این الگوها را دیده‌ایم.

دانستن الگوهای طراحی به شما کمک می کند تا وب سایت هایی ایجاد کنید که جریانی روان در محتوا و تصاویر داشته باشند. کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران دو الگوی رایج چیدمان وب که باید کلاس برنامه نویسی در تهران در مورد آنها بدانید، الگوهای Z و الگوهای F هستند.

6. دانش خود را عملی کنید و چیزی بسازید

با یک پروژه ساده شروع کنید. شاید کسی که می‌شناسید برای ایجاد یک نمونه کار نیاز به کمک داشته باشد کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران یا در حال حاضر هیچ گونه حضوری در وب نداشته باشد. به آنها پیشنهاد طراحی رایگان چیزی بدهید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده هزینه کلاس برنامه نویسی 

کلاس برنامه نویسی

آیا کلاس برنامه نویسی سخت است؟
نه، یادگیری کدنویسی سخت نیست. کلاس برنامه نویسی با این حال، مانند هر چیز جدید، شروع آن آسان نیست، و زمان دشواری یادگیری کدنویسی بر اساس تعدادی از عوامل متفاوت است. نکته این است که یادگیری کدنویسی غیرممکن نیست. یا، آنقدرها هم غیرممکن نیست که به نظر می رسد در مورد مشارکت دادن فرزندانتان.

کلاس های برنامه نویسی در تهران چیست؟

مهمترین ویژگی کلاس های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

به هیچ عنوان کلاس های برنامه نویسی در تهران را از دست ندهید. آیا برای کدنویسی به یک کامپیوتر قدرتمند نیاز دارید؟اکثر برنامه نویسی ها به سخت افزار خیلی قدرتمند نیاز ندارند.

کلاس برنامه نویسی در تهران  در واقع، برخی از افراد (و شرکت‌ها) در کدنویسی برای مشخصات ماشین‌های خود مقصر هستند و فراموش می‌کنند که اکثر افراد معمولی در واقع آخرین سخت‌افزار کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران پیشرفته را ندارند.

کلاس برنامه نویسی در تهران  اگر کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران شما یک توسعه دهنده وب هستید، در کلاس های برنامه نویسی در تهران به یک ماشین قدرتمند نیاز ندارید.

کودکان از چه سنی می توانند در کلاس های برنامه نویسی در تهران ثبت نام کنند؟

بچه های 7 ساله می توانند شروع به کدنویسی و یادگیری اصول برنامه نویسی کنند و در کلاس های برنامه نویسی در تهران ثبت نام کنند. در واقع، برنامه نویسی برای بچه ها در سال های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است، زیرا فناوری به طور فزاینده ای بخشی از زندگی روزمره می شود. بچه‌هایی که در جوانی کدنویسی را یاد می‌گیرند، می‌توانند یک عمر فرصت‌های موفقیت برای خود فراهم کنند.

آیا کلاس های کدنویسی برای بچه ها ضروری است؟

کدنویسی برای بچه‌ها نه تنها به بهبود مهارت‌های ریاضی و نوشتن کمک می‌کند، بلکه به آنها مهارت‌های ارزشمندی در زندگی و در نهایت در نیروی کار می‌دهد. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کدنویسی برای یادگیری مهم است و چرا باید کدنویسی را از سنین پایین در مدارس آموزش داد.

بچه ها از کدنویسی چه چیزی می توانند یاد بگیرند؟

کدنویسی یک سواد اساسی در عصر دیجیتال است و بچه ها باید فناوری اطراف خود را درک کنند و با آن کار کنند و آن را درک کنند. اینکه کودکان در سنین پایین کدنویسی را یاد بگیرند، آنها را برای آینده آماده می کند. کدنویسی به کودکان در برقراری ارتباط، خلاقیت، ریاضیات، نوشتن و اعتماد به نفس کمک می کند

کلاس های برنامه نویسی در تهران
savory 7

کارگردان: 2396 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2021-11-24 17:51

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =