ثبت نام
یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا

یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا

سرفصل‌های مقاله

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا که به دلیل تطبیق پذیری خود مشهور است. این به این دلیل است که برنامه‌هایی که با جاوا نوشته می‌شوند می‌توانند روی طیف متنوعی از پلتفرم‌ها اجرا شوند.

برنامه نویسان می توانند زبان جاوا زبان برنامه نویسی جاوا را از طریق دوره های دانشگاهی، سمینارها، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا کلاس های دانشگاهی و آموزش های رایگان یاد بگیرند. برای جزئیات بیشتر در مورد مهارت هایی که ممکن است در کلاس برنامه نویسی جاوا یاد بگیرید به خواندن ادامه دهید.

یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا چگونه است؟

دانش‌آموزان در کلاس برنامه‌نویسی جاوا در مورد رابط نرم‌افزار و نحوه خواندن داده‌های پیچیده، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا ایجاد برنامه‌های کاربردی و رابط‌های کاربری گرافیکی یاد خواهند گرفت. جاوا یک زبان برنامه نویسی مرتبط با C++ است که به برنامه نویس کمک می کند تا یک رابط برای کاربران کامپیوتر ایجاد کند.

در چنین کلاسی، ممکن است یاد بگیرید که برنامه‌هایی ایجاد کنید که بتوانند روی پلتفرم‌های مختلف اجرا شوند، مانند ویندوز مایکروسافت یا سیستم عامل مک. به عنوان یک دانش آموز، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا یاد می گیرید کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا که بر اصول جاوا مسلط شوید.

این بدان معنی است که شما برنامه هایی را ایجاد، می نویسید و پیاده سازی می کنید و همچنین می توانید رابط های کاربری گرافیکی ایجاد کنید. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این مهارت های برنامه نویسی جاوا آورده شده است.

دانش آموزان فرصت هایی برای تسلط بر مبانی جاوا دارند. این شامل پیاده سازی ها، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا رابط ها و الگوریتم ها می شود. کلاس‌های جاوا به شما یاد می‌دهند که داده‌ها را بفهمید.

بنویسید و همچنین با برنامه‌نویسی شی‌گرا و مدیران طرح‌بندی راحت کار کنید. یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا همچنین ممکن است یاد بگیرید که استثناها را مدیریت کنید و رویه های اشکال زدایی را روی کدهای موجود انجام دهید.

مزایا یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا 

مزایا یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا 

دانش‌آموزان برنامه‌نویسی جاوا اغلب با یادگیری ایجاد، کامپایل و اجرای یک برنامه کاربردی ساده مانند «Hello World!» شروع می‌کنند. کاربرد. دانش آموزان همچنین ممکن است کامپایل یک برنامه را یاد بگیرند.

به این معنی که با اجرای کد منبع دوره های برنامه نویسی جاوا از طریق یک کامپایلر جاوا برای ایجاد کد بایت، یک برنامه اجرایی ایجاد می کنند. کد بایت کدی است که از طریق ماشین مجازی جاوا اجرا می شود تا برنامه شما کار کند.

در حین مطالعه برنامه نویسی جاوا، ممکن است یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا رابط کاربری گرافیکی یا رابط کاربری گرافیکی ایجاد کنید. اینها صفحه‌هایی هستند که کاربران از طریق آنها با رایانه‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و به جای متن، مبتنی بر تصویر هستند.

برای مثال زمانی که کاربر روی نماد دسکتاپ کلیک می کند تا iTunes را باز کند، آن شخص از رابط کاربری گرافیکی استفاده می کند. برنامه نویسان جاوا از ابزاری به نام Swing برای ایجاد رابط کاربری گرافیکی استفاده می کنند.

این آموزش به شما کمک می کند جاوا را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید. من بیش از 500 آموزش را در مورد موضوعات مختلف جاوا به اشتراک گذاشته ام، از جمله آموزش های جاوای اصلی و مفاهیم پیشرفته جاوا به همراه چندین مثال برنامه نویسی جاوا برای کمک به درک بهتر.

این آموزش اصلی جاوا شامل پیوندهای تمام آموزش ها به ترتیب سیستماتیک از سطح مبتدی تا پیشرفته است. یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا چه دانشجوی کالج باشید که به دنبال یادگیری رایگان برنامه نویسی جاوا هستید.

یا یک کارمند شرکتی که موضوعات پیشرفته جاوا را برای ساختن برنامه در جاوا یاد می گیرد، این آموزش جاوا قطعا برای شما مفید خواهد بود، پس بیایید شروع به یادگیری کنیم.

با توجه به معیار تست پایتون در مقابل جاوا، جاوا به طور غیرقابل انکاری سریعتر است. جاوا به صورت ایستا تایپ می شود که به معنی کامپایل سریع تر، خطاهای کمتر و هدف گیری بهتر در پلتفرم های هدفمند است. علاوه بر این، جاوا دارای کامپایلر Just-In-Time (JIT) در پشت سر هم با JVM است که سرعت را بیشتر بهبود می بخشد.

یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا گردش کار پایدار جاوا نیز با عملکرد مفید است زیرا مرزهای سختگیرانه در مورد نوشتن و مدیریت خطا آن را قابل پیش بینی و قوی می کند و می تواند عملکرد را حتی با برنامه های سنگین مدیریت کند.

سینتکس تمیز پایتون توسعه برنامه‌ها را سریع و آسان می‌کند، با این حال، تفسیر و تایپ پویا می‌شود، و این می‌تواند تولید را متوقف کند زیرا در زمان اجرا بررسی می‌شود نه زمان کامپایل.

پایتون با معرفی PyPy، Jython و Cython که به شما امکان می دهد سرعت عملکرد را افزایش دهید، برای مبارزه با زمان اجرای کند کار کرده است، اما همچنان از جاوا کندتر است.

در پایان، وقتی پایتون در مقابل جاوا برای سرعت به میان می‌آید، جاوا را نمی‌توان شکست داد، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اما با توسعه سریع‌تر پایتون، باید انتخاب کنید که کدام عامل مهم‌تر است.

به طور عمده، جاوا برای مبتدیان طراحی شده است. فرض بر این است که برنامه نویس آنقدرها باهوش یا دقیق نیست، بنابراین برنامه نویسان کمتر در هنگام کدنویسی برنامه های جاوا به پای خود شلیک می کنند.

جاوا یک زبان سطح بالا است، به این معنی که جاوا اکثر جزئیات پیچیده ماشین (کامپیوتر) مانند مدیریت حافظه و غیره را مدیریت می کند. بنابراین، می توانید به جای نگرانی در مورد جزئیات کوچکی که بسیاری از آنها خسته کننده و دشوار می دانند، روی برنامه نویسی تمرکز کنید. .

جاوا بسیار سرسخت و گسترده است، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا به این معنی که باید کدهای زیادی بنویسید و سعی کنید زبان را برای ایجاد برخی ویژگی ها متقاعد کنید. بنابراین، ممکن است.

لازم باشد زمان زیادی را برای کدنویسی صرف کنید تا بتوانید یک برنامه کاربردی دریافت کنید. این ممکن است برای مبتدیان کدنویسی بی انگیزه باشد.

یادگیری جاوا چقدر طول می کشد؟

جاوا سومین مهارت مورد تقاضا در لیست فرشته است. بسیاری از متخصصان فناوری مانند مایکروسافت، گوگل یا آمازون نیز از جاوا برای توسعه بک‌اند وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند و چون جاوا عملکرد بسیار خوبی دارد، بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که به نقطه مقیاس‌پذیری رسیده‌اند.

برنامه‌های خود را با جاوا یکپارچه می‌کنند تا ویژگی‌های مورد نیاز را تقویت کنند. تا عملکرد خوبی داشته باشد طبق گزارش یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا توسعه دهندگان جاوا در مقایسه با برنامه نویسان دیگر از تقاضای بالایی برخوردار هستند.

فرآیندهای یادگیری اتصال کوتاه زیادی وجود دارد – برای آموزش زبان برنامه نویسی. اگر می خواهید زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید، دو جنبه برای دریافت یک دوره زمانی مناسب وجود دارد.

افرادی که دانش برنامه نویسی شی گرا (OOPs) را دارند بخشی جدایی ناپذیر از زبان برنامه نویسی جاوا است. این شامل مفاهیم کپسولاسیون، انتزاع، چند شکلی، ارسال پیام و وراثت است.

افرادی که اصول OOP را دارند می توانند جاوا را به راحتی و در مدت زمان کوتاه تر یاد بگیرند. زیرا پیش نیازها برای همه زبان های برنامه نویسی یکسان است. شما یاد گرفته اید که چگونه در جاوا کد بنویسید، اکنون باید بدانید که چگونه چیزهایی را در جاوا بسازید.

اما در حین ساختن چیزها یا قبل از آن، اگر وقت دارید، در مورد ساختارهای داده، الگوهای طراحی و همچنین چند رشته ای بیشتر بیاموزید، زیرا نوشتن کد واقعاً یک چالش نیست، اما نوشتن کد کارآمد، کار واقعی است و این موارد به شما کمک زیادی می کند. انجام دادن آن.

چند چیز دیگر بسیاری از آموزش های خوب در جاوا در دسترس هستند، اما یک کتاب خوب نیز می تواند واقعا مفید باشد، پیشنهاد من این است که به سراغ “Head First Java” بروید. همچنین، استفاده از اسناد جاوا را فراموش نکنید، افراد Sun و Oracle کار سختی را برای آنها انجام داده اند.

افرادی که اطلاعاتی در مورد OOPs ندارند OOPs از آنجایی یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا که مزایای متعددی را برای طراح برنامه و کاربر ارائه می دهد محبوب شدند. شی گرایی به حل بسیاری از مشکلات مرتبط با توسعه و کیفیت محصولات نرم افزاری کمک می کند.

جاوا یک زبان OOP است، شما نمی توانید یک برنامه جاوا را بدون سبک آن اجرا کنید، اما می توانید آن را در C++ انجام دهید، کامپایلر آن همچنان سبک C را ارائه می دهد.

که یک زبان برنامه نویسی ساخت یافته است. کتاب ها یا منابع آنلاین زیادی وجود دارد که ادعا می کنند جاوا را در 21 روز در مورد نحوه یادگیری جاوا برای مبتدیان آموزش می دهند.

من می گویم، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا درگیر آن نباش. ممکن است همچنان در 21 روز سینتکس را یاد بگیرید، اما این مانند یادگیری یک زبان نیست. اگر واقعاً می خواهید زبان را درک کنید، حداقل به یک سال زمان نیاز دارید – تا از هیچ به کسی بروید که واقعاً بتواند یک برنامه کامل را در جاوا توسعه دهد.

برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس نرم افزار در جاوا نیازی به داشتن پیشینه ریاضی یا مهندسی ندارید. پیشینه شما واقعاً مهم نیست. چیزی که شما نیاز دارید این است که از عقل سلیم، یک ذهن منطقی، و عزم برای سخت کوشی استفاده کنید.

فاکتور اصلی که مدت زمان یادگیری جاوا به آن بستگی دارد این است که چه محدوده ای می خواهید جاوا را یاد بگیرید و مهمتر از آن به چه هدفی می خواهید. اگر می خواهید جاوا را برای طراحی اپلیکیشن های تحت وب یاد بگیرید، یا می خواهید.

جاوا را برای نوشتن برنامه های دسکتاپ یاد بگیرید، یا می خواهید جاوا را برای طراحی بازی یاد بگیرید یا بسیاری از کارهای دیگر وجود دارد که می توانید بعد از یادگیری جاوا انجام دهید.

یادگیری برنامه نویسی فراتر از یادگیری یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان خارجی است. اجازه دهید جاوا اصلی را به بخش‌های مختلف تقسیم کنیم و سعی کنیم حدس بزنیم که چقدر زمان برای یادگیری جاوا نیاز دارید، در حالی که هیچ تجربه قبلی از OOPs ندارید.

چگونه جاوا را برای مبتدیان یاد بگیریم؟ آیا این سوال شما را آزار می دهد؟ سپس می توانید با یادگیری بنیادی شروع کنید. شما ممکن است این دانش را از یک ماه تا حداقل 6 ماه دریافت کنید (یک ترم کامل در مقطع کارشناسی دانشگاه برای این دوره طول می کشد).

از شما خواسته می شود که چند موضوع مانند نحوه حلقه زدن را یاد بگیرید، شاید بعداً بتوان آن را یاد گرفت، اما توصیه می شود در همان ابتدا اصول خود را پاک کنید. این ساختارهای حلقه‌ای می‌توانند در ابتدا شما را لوپ کنند.

بنابراین همیشه بهتر است یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا آنها را از راه دور کنید. شما می توانید هر کتاب یا آموزشی را انتخاب کنید، اولین برنامه جاوا خود را بنویسید و به بازی در داخل آن ادامه دهید.

آموزش زبان برنامه نویسی جاوا

این قسمت واقعا کج و بد تعریف شده است. در ابتدا ممکن است علاقه زیادی به یادگیری این قسمت نداشته باشید، اما باور کنید زمانی که شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا یادگیری کنید، بسیار برای شما مفید خواهد بود.

ویژگی‌های اصلی مانند کپسولاسیون، وراثت، چندشکلی و غیره، فقط به طور کامل از آن عبور کنید. نه تنها آن ها را پر کنید بلکه آنها را در سناریوهای زندگی واقعی به کار ببرید.

این قسمت تکراری است که برای یادگیری چندین زبان باید انجام دهید. یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا شما باید مفاهیمی مانند نحو، انواع داده ها، ساختارهای دایرکتوری، کلاس های اساسی، برخی از مفاهیم خاص جاوا، چند رشته ای، I/O و غیره را روشن کنید.

(ما در مورد اصول صحبت می کنیم فقط به این دلیل که مطالعه عمیق این موضوعات به تنهایی انجام می شود. می تواند روزها طول بکشد). مفاهیم ثابت باقی می مانند. فقط نحو زبان تغییر می کند. یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا برای کسی که دانش خوبی دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =