منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش آنلاین اسکرچ برای کودکان

آموزش آنلاین اسکرچ

سرفصل‌های مقاله

آموزشگاه ایرانیان سایبر به برگزاری دوره آموزش اسکرچ آنلاین برای کودکان در رده سنی 8 تا 11 سال می پردازد. کودکان در ایرانیان سایبر می توانند به صورت مجازی یادگیری آموزش آنلاین اسکرچ را شروع کنند. با شرکت در کلاس های برنامه اسکرچ یاد می گیرید چگونه در اسکرچ بازی بسازید.

برنامه نویسی راه مطمنی برای داشتن مهارت های مهم و کاربردی است. دوران کودکی زمان خوبی برای آموزش آنلاین اسکرچ و  شروع یادگیری برنامه نویسی است. کودکان می توانند با آموزش آنلاین اسکرچ به تماشای فیلم های برنامه نویسی بپردازند و آنها را به کار ببندند. اسکرچ جزو بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

معرفی ایرانیان سایبر

آموزشگاه برنامه نویسی ایرانیان سایبربه دنبال ارایه روش های کاربردی برای آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان است.

ایرانیان سایبر به آموزش برنامه نویسی صفر تا صد برای کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال با هدف کسب درآمد می پردازد. شما می توانید باما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

آموزش اسکرچ آنلاین چیست؟

اسکرچ یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر دیدن است که با یک جامعه پر رونق و یک زمین بازی بزرگ کودک پسند است. پروژه های اسکرچ کودکان را ترغیب می کند تا در اوایل برنامه نویسی را کشف کنند. برای دانلود اسکرچ کلیک کنید.

رابط شبه بلوک به کاربران امکان می دهد تا در تشکیل دستورات تجربه کسب کنند و بعداً می تواند زمینه را برای علاقه مندی های عمیق تر در علوم کامپیوتر فراهم کند. اسکرچ توسط میچ رزنیک و ​​پروفسور  لگو پاپرت استاد تحقیق در آزمایشگاه رسانه MIT ایجاد شده است.

اگر دوست داری یادبگیری چگونه در اسکرچ بازی بسازی روی عکس زیر کلیک کن

آموزش اسکرچ آنلاین

پیکان اشاره بالا

او و تیم اسکرچ این محیط را به گونه ای طراحی کردند که راهی سرگرم کننده و قابل دسترسی برای کودکان و بزرگسالان برای برنامه نویسی باشد. آموزش آنلاین اسکرچ مناسب کودکان برای آموزش برنامه نویسی است. این گروه ابتدا Scratch 3.0 را منتشر کردند.

آموزش کامپیوتر به کودکان اصل مهمی است که نباید فراموش شود. بازی اسکرچ  دارای یک زمین بازی سرگرم کننده و خونسرد و همراه با مستندات فراوان است. با استفاده از هر نسخه از اسکرچ ، کاربران تجربه بیشتری کسب می کنند و خیالشان راحت است که محیط مجازی خود را دستکاری می کنند. سبک برنامه نویسی کشیدن و انداختن مقدمه ای عالی و کم فشار برای مفهوم برنامه های ساختمانی است.

 
آموزش آنلاین اسکرچ

برنامه نویسی اسکرچ را یاد بگیرید

یادگیری اسکرچ شامل دستکاری بلوک های کد در زمین بازی است. جامعه آنلاین قدرتمند پشتیبانی و اسنادی را ارائه می دهد تا کاربران اسکرچ منابع زیادی داشته باشند.

با این حال ، دوره های آموزش آنلاین اسکرچ برای کمک به شما در محیط برنامه نویسی طراحی شده اند و می توانند راهی کارآمد برای ورود به آن باشند.

به راحتی می توانید وارد اسکرچ شوید، اما گاهی اوقات داشتن دستورالعمل های گام به گام برای ساخت به شما کمک می کند تا یادگیری آنلاین اسکرچ خود را شروع کنید. این مفاهیم برنامه نویسی می تواند زمینه ساز پروژه های چشمگیر دیگری با سایر زبانهای برنامه نویسی باشد ، بنابراین اولین قدم برای شروع کار است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله برنامه نویسی کودکان اسکراچ بپردازید.

دوره های آموزش آنلاین اسکرچ

هاروی مود دوره ای را در زمینه مبانی برنامه نویسی اسکرچ با همکاری پلت فرم آموزشی edX.org ارائه می دهد. شما اصول اولیه را یاد خواهید گرفت تا زمان کمتری گیج شوید و بیشتر وقت خود را به ساخت و ساز اختصاص دهید.

اگر معلم هستید ، دوره Delft به طور خاص مهارت های معلمان را برای ساخت برنامه ها در اسکرچ مورد نیاز قرار می دهد. اسکرچ به کودکان شما، این امکان را می دهد که اکتشاف کنند. جوانان در آینده برای مشاغل به مهارت رمزگذاری احتیاج دارند ، بنابراین شروع فرزندان خود در مدرسه ابتدایی می تواند راهی عالی برای ایجاد زودهنگام این مهارت ها باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش اسکرچ را مطالعه کنید

اسکرچ

چه چیزی را می توانیم در آموزش آنلاین اسکرچ یاد بگیریم؟

وقتی دانش آموزان برنامه هایی را در Scratch ایجاد می کنند ، مفاهیم محاسباتی اصلی مانند تکرار و شرط را می آموزند. آنها همچنین درک مفاهیم مهم ریاضی مانند مختصات ، متغیرها و اعداد تصادفی را به دست می آورند. به طور قابل توجهی ، دانش آموزان این مفاهیم را در یک زمینه معنادار و انگیزنده یاد می گیرند.

اسکرچ دوره مقدمه ای برای علوم کامپیوتر است که با استفاده از زبان برنامه نویسی Scratch است که توسط MIT تهیه شده است و به دانش برنامه نویسی قبلی نیازی ندارد. کودکان زیر 9 سال می توانند با آموزش آنلاین اسکرچ خود را آماده ورود به دنیای برنامه نویسی کنند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله دانلود اسکرچ بپردازید.

آیا خودتان می توانید اسکرچ را یاد بگیرید؟

به راحتی می توانید وارد Scratch شوید و به آموزش آنلاین اسکرچ بپردازید ، اما گاهی اوقات داشتن دستورالعمل های گام به گام برای ساخت کمک می کند تا یادگیری شما شروع شود. این مفاهیم برنامه نویسی می تواند زمینه ساز پروژه های چشمگیر دیگری با سایر زبانهای برنامه نویسی باشد ، بنابراین اولین قدم برای شروع کار است.

آموزش آنلاین اسکرچ

آیا یادگیری اسکرچ آسان است؟

درک اسکرچ بدون کتاب ، کمک یا توانایی تایپ آسان است. … با Scratch ، کشیدن و رها کردن بصری به بچه ها اجازه می دهد بدون توجه به سطح مهارتشان ، سریع حرکت کنند و از آن لذت ببرند. لذا با خیال راحت تقدام به آموزش آنلاین اسکرچ برای کودکان خود کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله اسکرچ جونیور چیست؟ بپردازید.

با برنامه اسکرچ برنامه نویسی را کاوش کنید

انجمن اسکرچ با برنامه نویسی به سبک بلاک ، به سمت نرم و دلگرم برنامه نویسی اختصاص یافته است. هنگامی که اصول اولیه را کسب کردید ، می توانید دنیای پویایی برای خود بسازید یا مواردی مانند ایجاد برنامه را کشف کنید.

اسکرچ ها هم برنامه های سرگرم کننده و کاربردی ایجاد می کنند و هم آخرین نسخه به شما توانایی بیشتری می بخشد. اگر قصد داشتید وارد برنامه نویسی شوید و وقت آن را پیدا نکرده اید ، آموزش آنلاین اسکرچ می تواند بلیط شما باشد.

آیا اسکرچ برای بزرگسالان اتلاف وقت است؟

بازی اسکرچ برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی به کودکان خردسال خوب است. اما ، برای بزرگسالان و به ویژه برای کسانی که در هر حرفه ای که شامل توسعه نرم افزار واقعی است ، یادگیری و استفاده از Scratch اتلاف وقت کامل است. چرا آموزش آنلاین اسکرچ خوبه؟ ویژگی های دوره آموزش آنلاین اسکرچ چیست؟  آره!

اسکرچ چیست؟

اسکرچ یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر دیدن است که با یک زمین بازی بزرگ و کودک پسند است. پروژه های اسکرچ کودکان را ترغیب می کند تا از برنامه نویسی با بازی لذت ببرند.

جامعه هدف برای آموزش اسکرچ چه کسانی هستند؟

کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال می توانند به آموزش برنامه نویسی با اسکرچ بپرداند. البته ما برای نوجوانان 12 سال به بالا پیشنهاد آموزش زبان ++C را می دهیم.

دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر مخصوص چه بازه سنی می باشد؟

ما به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان 12 تا 18 سال می پردازیم. البته ما دانش آموزان زیر 12 سال هم داریم ولی ابتدا باید از میزان دانش آنها در مورد کامپیوتر و زبان انگلیسی اطمینان خاطر پیدا کنیم. لطفا در صورتی که فرزندان شما زیر 12 سال هستند قبل از ثبت نام با مشاوران ما به گفتگو بپردازید.

چه چیزی را می توانیم در آموزش آنلاین اسکرچ یاد بگیریم؟

وقتی دانش آموزان برنامه هایی را در Scratch ایجاد می کنند ، مفاهیم محاسباتی اصلی مانند تکرار و شرط را می آموزند. آنها همچنین درک مفاهیم مهم ریاضی مانند مختصات ، متغیرها و اعداد تصادفی را به دست می آورند. به طور قابل توجهی ، دانش آموزان این مفاهیم را در یک زمینه معنادار و انگیزنده یاد می گیرند.

آموزش آنلاین اسکرچ
آموزش آنلاین اسکرچ برای کودکان

کارگردان: حسن عزیز

تاریخ ایجاد شد: 2021-11-17 15:41

امتیازدهی ویرایشگر:
4.6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =