ثبت نام
آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش برنامه نویسی پایتون

سرفصل‌های مقاله

پایتون چیست؟پایتون یک زبان برنامه نویسی ساده آموزش برنامه نویسی پایتون و انعطاف پذیر است. همراه با جاوا اسکریپت، این زبان به یکی از زبان های برنامه نویسی غالب آموزش برنامه نویسی پایتون تبدیل شده است که توسط کدنویس ها، شرکت ها و دولت ها استفاده آموزش برنامه نویسی پایتون می شود – هم برای برنامه های کوچک و هم در مقیاس بزرگ.

پس با پایتون چه کاری می توانید انجام دهید؟ تقریباً هر چیزی، واقعاً. کد منبع پایتون تحت مجوز عمومی GNU (GPL) در دسترس است و می تواند به انواع روش های جالب سفارشی شود. گوگل از پایتون برای خزیدن صفحات وب آموزش برنامه نویسی پایتون استفاده می کند. با پایتون می توانید اپلیکیشن اندروید بسازید. پیکسار حتی از آن برای تقویت فیلم‌های CGI استفاده کرده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون بپردازید.

آموزش برنامه نویسی پایتون

پایتون همچنین یکی از زبان‌هایی است که باعث توسعه هوش مصنوعی پیشرفته می‌شود (در سال 2015، یک آموزش برنامه نویسی پایتون دانشجوی آکسفورد یک شبکه عصبی ساده را با استفاده از تنها 9 خط کد پایتون ساخت). همین سادگی، همراه با پتانسیل قوی است که پایتون را به یک زبان مفید تبدیل می کند.

این برای مبتدیان و متخصصان برنامه نویسی به طور یکسان عالی آموزش برنامه نویسی پایتون است.پایتون برای چه مواردی استفاده می شود؟قدرت واقعی پایتون انعطاف پذیری است. صنایع زیادی وجود ندارند که نتوانند از تجربه پایتون بهره ببرند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان پایتون بپردازید.

این زبان در همه چیز از توسعه برنامه اندروید گرفته تا علم داده و امنیت سایبری استفاده می شود. در اینجا چند زمینه وجود دارد که مهارت های پایتون شما ممکن است مفید “آموزش برنامه نویسی پایتون” باشد:تست وب اسکریپت نویسی برای برنامه های وب توسعه بازی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی محاسبات ریاضی.

مدل سازی انیمیشن سه بعدی امنیت سایبری استخراج داده ها و تحقیق اینها تنها تعدادی از آموزش برنامه نویسی پایتون کارهایی است که پایتون می تواند انجام دهد، با زبانی که توسط سازمان هایی مانند ناسا، ویکی پدیا، سرن، یوتیوب و اینستاگرام استفاده می شود.چرا پایتون یاد بگیریم؟

آموزش برنامه نویسی پایتون

علیرغم وجود پایتون از اوایل دهه 1990، اکنون بیش از هر زمان دیگری مرتبط است. جستجوهای گوگل برای Python از سال 2010 سه برابر شده است. در سال 2019، TechRepublic توسعه  آموزش برنامه نویسی پایتون دهندگان Python را یکی از “10 شغل فنی پرتقاضا” معرفی کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کدنویسی پایتون در گوشی بپردازید.

و سایت کار Indeed کدنویسی را به عنوان مهارت شماره یک برای یادگیری در سال 2020 رتبه بندی کرده است. میانگین حقوق برای یک توسعه‌دهنده پایتون در ایالات متحده ۱۸۷۸۷۹ دلار استرالیا است، با رشد سال به سال سالم (که عمدتاً ناشی از رونق آموزش برنامه نویسی پایتون فناوری در هوش مصنوعی و علم داده است).

Python همچنین یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در نظر گرفته می شود و دوره های کوتاه پایتون برای مبتدیان از طریق RMIT Online در دسترس است.مشاغل با پایتون چه آموزش برنامه نویسی پایتون یک برنامه نویس باتجربه باشید و چه برای اولین بار برنامه نویسی می کنید.

یادگیری پایتون انواع آموزش برنامه نویسی پایتون فرصت های شغلی را باز می کند. با توجه به گرایش های کاربران و با توجه به نحو ساده اما قدرتمند آن، پایتون احتمالاً در بیست سال آینده به غالب ترین زبان برنامه نویسی تبدیل خواهد شد. در اینجا چند مسیر شغلی برای یک برنامه نویس باتجربه پایتون آورده شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش زبان پایتون بپردازید.

نحوه یادگیری پایتون برای مبتدیان یادگیری پایتون بسیار شبیه یادگیری یک زبان گفتاری است. هیچ کس از شما انتظار ندارد که فوراً شروع به ساخت برنامه های پیچیده کنید. در عوض، ما با سینتکس اولیه، بلوک های سازنده پایتون شروع می کنیم و به تدریج پیچیدگی آموزش برنامه نویسی پایتون را در طول زمان افزایش می دهیم.

محتوای آموزشی ما برای مطالعه آنلاین ساخته شده است و برنامه درسی ما به واحدهایی تقسیم می شود که به راحتی قابل پیگیری هستند. هر واحد وبینارهای تعاملی، آموزش های 1 به 1، کار آموزش برنامه نویسی پایتون گروهی و وظایف برنامه نویسی عملی را ترکیب می کند.

هدف نهایی این است که به شما مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه در برنامه نویسی پایتون را بدهد.در اینجا یک طعم از آنچه شما نیاز دارید است.تعهد. محتوای دوره ما به آموزش برنامه نویسی پایتون تکه های کوچک تقسیم می شود و به گونه ای طراحی شده است که در برنامه شما قرار گیرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون برای کودکان بپردازید.

توصیه می کنیم هر روز چند ساعت مطالعه کنید تا متعهد و در مسیر درست بمانید.یادداشت. مربیان RMIT Online شما را آموزش برنامه نویسی پایتون تشویق می کنند که در طول مسیر یادداشت برداری کنید. این یک راه خوب برای علامت گذاری هرگونه مشکل یا سؤال بالقوه است.

همکاری. به عنوان بخشی از دوره خود، با سایر توسعه دهندگان پایتون از جمله کارشناسان صنعت کار خواهید کرد. همچنین به یک انجمن همتایان آنلاین دسترسی خواهید داشت.دانش. مانند آموزش برنامه نویسی پایتون هر زبان دیگری، پایتون همیشه در طول زمان در حال تغییر است.

ما به شما کمک می کنیم تا با تکرارهای فعلی و بهترین تمرین پایتون به روز بمانید.منابع RMIT Online منابع پیشرفته پایتون آنلاین آموزش برنامه نویسی پایتون را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزارها و انجمن ها را می توان در طول دوره یا حتی پس از اتمام دوره استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کتاب آموزش پایتون بپردازید.

البته چیزهای بیشتری برای یادگیری پایتون برای مبتدیان وجود دارد، اما این باید به شما ایده دهد که چه چیزی در آن دخیل است. همه برنامه‌های RMIT Online در کنار کارشناسان صنعت طراحی آموزش برنامه نویسی پایتون شده‌اند، بنابراین می‌دانید که تجربه عملی و آماده‌ای برای کار کسب می‌کنید.

با برنامه نویسی پایتون آشنا شویدآیا می خواهید پایتون را یاد بگیرید؟ این بهترین مکان برای شروع است. تا جایی آموزش برنامه نویسی پایتون که می توانید بخوانید. سوال بپرس. با تیم RMIT Online تماس بگیرید تا در مورد گزینه های خود صحبت کنید. می‌توانید همه اخبار و پوشش‌های مرتبط با پایتون را در زیر بیابید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

وبلاگ های پایتون .برای مطالعه بیشتر در مورد Python و به روز ماندن از نحوه همکاری RMIT Online با صنعت برای کمک به پر کردن شکاف های مهارتی در استرالیا، وبلاگ های زیر را آموزش برنامه نویسی پایتون بررسی کنید.آیا پایتون آینده برنامه نویسی هوش مصنوعی است؟پایتون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است.

پایتون: کجا آن را یاد بگیریم و چرا باید آن را اکنون انجام دهیم.دوره های آنلاین پایتون RMITRMIT Online یکی از بهترین Py در استرالیا است ارائه دهندگان آموزش thon بسته به اهداف شغلی و تجربه شما، مجموعه ای از دوره ها و آموزش برنامه نویسی پایتون گواهینامه های پایتون را ارائه می دهیم.

شما می توانید پایتون را به صورت آنلاین و با سرعت خود و آموزش برنامه نویسی پایتون با پشتیبانی فراوان از مربیان متخصص یاد بگیرید.موضوعات و دوره های مشابه پایتون تنها یکی از چندین زبان برنامه‌نویسی است و به ده‌ها زمینه فناوری نوظهور مربوط می‌شود.

علم داده، امنیت سایبری، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (فقط چند مورد). اگر علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی پایتون هستید، دوره های دیگر RMIT Online را در آموزش برنامه نویسی پایتون زیر بررسی کنید.بهترین دوره های آنلاین رایگان پایتون ترکیبی از مفاهیم سطح بالا و مهارت های دنیای واقعی را ارائه می دهد.

ما نزدیک به 20 دوره را بررسی کرده ایم تا بهترین گزینه های رایگان را بر اساس چندین معیار رتبه بندی کلیدی پیدا کنیم. چه در برنامه نویسی کاملاً تازه کار باشید و چه بخواهید مهارت های موجود خود را گسترش دهید، می توانید یک دوره آموزشی مناسب برای آموزش برنامه نویسی پایتون خود در این لیست پیدا کنید.

نحوه آموزش برنامه نویسی پایتون

معیارهای رتبه بندی پایه.قبل از غواصی در یک دوره، باید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است. ملاحظات کلیدی شامل مدت زمانی است که تکمیل می شود، آیا پیش نیازی وجود دارد یا خیر، و اینکه آموزش برنامه نویسی پایتون آیا در پایان گواهی پایان کار دریافت خواهید کرد.

ما روی این چهار معیار آموزش برنامه نویسی پایتون تمرکز کرده‌ایم تا فهرست را محدود کنیم.زمان تکمیل دوره های موجود در لیست ما از کمتر از دو ساعت تا حدود هشت ماه متغیر است. یک آموزش کوتاه نمی تواند به اندازه یک دوره کامل مطالب را پوشش دهد، اما اگر به تازگی شروع کرده اید یا برای دوره طولانی تری وقت ندارید.

ممکن است گزینه خوبی باشد.پیش نیازهای لازم اکثر دوره های موجود در لیست ما هیچ پیش نیاز رسمی ندارند، اما این آموزش برنامه نویسی پایتون بدان معنا نیست که همه آنها برای مبتدیان هستند. برخی از دوره ها ممکن است دانش گذرا از مفاهیم برنامه نویسی کامپیوتر یا تجربه قبلی با پایتون را فرض کنند.

زمانبندی انعطافپذیر. یکی از دلایل اصلی که افراد برای شرکت در دوره های آنلاین پایتون انتخاب می کنند این است که با سرعت و برنامه خود مطالعه کنند. ما بر دوره‌هایی تمرکز کرده‌ایم که نیازی به حضور در جلسات آموزش برنامه نویسی پایتون زنده یا رعایت ضرب‌الاجل‌ها ندارند، بنابراین می‌توانید بیشترین انعطاف را داشته باشید.

گواهی پایان کار. اگر علاقه مند به درخواست برای مشاغل برنامه نویسی هستید، داشتن گواهی پایان کار ممکن است آینده شغلی را بهبود بخشد. این لیست بر دوره‌های رایگان آموزش برنامه نویسی پایتون تمرکز دارد، اما اگر می‌خواهید در پایان یک گواهی رسمی در لینکدین یا وب‌سایت حرفه‌ای‌تان نمایش داده شود.

برخی از آنها هزینه‌ای دریافت می‌کنند.معیارهای رتبه بندی پیشرفته در حالی که برخی از معیارها، مانند برنامه زمانی آموزش برنامه نویسی پایتون انعطاف‌پذیر، برای هر دوره آنلاین مهم هستند، ما بر روی عواملی به ویژه مرتبط با دوره‌های آنلاین پایتون تمرکز کردیم. در اینجا چند مورد از معیارهای رتبه بندی پیشرفته ای است.

که برای جمع آوری لیست دوره های خود از آنها استفاده کردیم.این دوره دارای یک برنامه آموزش برنامه نویسی پایتون درسی جامع است که نمای کلی گسترده ای از پایتون را ارائه می دهد یا بر روی یک منطقه خاص مانند تجزیه و تحلیل داده ها تمرکز می کند.این دوره توسط اساتید دانشگاه یا افراد حرفه ای که تجربه زیادی با پایتون دارند ارائه می شود.

این دوره شامل تمرین‌ها یا درس‌های تعاملی است که دانش‌آموزان می‌توانند بلافاصله کار با پایتون را شروع کنند.این دوره دارای رتبه های مثبت (حداقل چهار ستاره) است.این پلت آموزش برنامه نویسی پایتون فرم کاربر پسند است و پشتیبانی قابل اعتماد مشتری را ارائه می دهد.

این دوره اخیرا (طی پنج سال گذشته) تولید شده است تا اطمینان حاصل شود که مطالب با شیوه ها و روندهای فعلی آموزش برنامه نویسی پایتون سازگار است.این دوره توسط شرکت ها برای آموزش کارکنان موجود استفاده می شود یا مربوط به جویندگان کار است که تازه شروع به کار در صنعت کرده اند.

این دوره شامل رونوشت ها و/یا زیرنویس ها برای مطالعه آسان تر است.10 بهترین دوره و آموزش آنلاین رایگان پایتون کورسرا تخصصی پایتون برای همه توسط دانشگاه میشیگان تخصصی پایتون برای همه آموزش برنامه نویسی پایتون توسط دانشگاه میشیگان در Coursera جایزه هوشمند: انتخاب برتر

این دوره توسط دانشگاه میشیگان ارائه می شود و تکمیل آن هشت ماه طول می کشد و آن را به جامع ترین دوره در این لیست تبدیل می کند. این شامل پنج جزء است که  آموزش برنامه نویسی پایتون موضوعاتی مانند ساختارهای داده پایتون، زبان پرس و جو ساخت یافته (SQL) و موارد دیگر را پوشش می دهد.

شما می توانید دوره را به صورت رایگان بررسی کنید، اما اگر می خواهید کل برنامه را تکمیل کنید و گواهی پایان دریافت آموزش برنامه نویسی پایتون کنید، باید هزینه ای بپردازید. این دوره با Coursera Plus همراه است یا به تنهایی 49 دلار در ماه هزینه دارد. شما می توانید در هر دستگاهی به دوره دسترسی داشته باشید.

و با سرعت خود حرکت کنید، اگرچه برای دریافت آموزش برنامه نویسی پایتون گواهینامه باید یک “پروژه عملی” را به پایان برسانید. برخلاف سایر دوره‌های این فهرست، این تخصص شما را از مطالب مقدماتی به موضوعات پیشرفته‌تر می‌برد، همگی با یک مربی.

کی این درس را برمیدارد؟ این یک گزینه خوب برای کسانی است که می خواهند یک دوره پایتون در سطح دانشگاه داشته باشند که می تواند به طور کامل آنلاین و ممیزی به صورت رایگان آموزش برنامه نویسی پایتون تکمیل شود، از جمله مبتدیانی که تجربه برنامه نویسی قبلی ندارند.

مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون در جایزه هوشمند: بهترین برای مبتدیان این “معرفی آموزش برنامه نویسی پایتون سریع و آسان” یک آموزش عالی برای کسانی است که می خواهند یک مقدمه اولیه برای برنامه نویسی پایتون داشته باشند.

این رایگان است و کمتر از دو ساعت طول می کشد تا تکمیل شود، اما گواهی پایان به شما ارائه نمی دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اسکریپت ها و توابع بنویسید، حتی اگر تجربه قبلی با برنامه نویسی نداشته آموزش برنامه نویسی پایتون باشید. این دوره شامل 15 سخنرانی ویدیویی است.

آیا می توانم به خودم پایتون یاد بدهم؟

بله، یادگیری پایتون به تنهایی امکان پذیر است. منابع یادگیری زیادی در وب وجود دارد که به شما کمک می کند پایتون را برای همه چیز از توسعه وب گرفته تا هوش مصنوعی یاد بگیرید.

دوره پایتون چقدر است؟

به طور کلی، حدود دو تا شش ماه طول می کشد تا اصول پایتون را یاد بگیرید. اما شما می توانید آنقدر یاد بگیرید که در عرض چند دقیقه اولین برنامه کوتاه خود را بنویسید.

آیا یادگیری پایتون سخت است؟

در حالی که پایتون به عنوان یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای افراد مبتدی در نظر گرفته می شود، اما تسلط بر آن می تواند دشوار باشد. هر کسی می‌تواند پایتون را یاد بگیرد، اگر به اندازه کافی در آن کار کند، اما تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده پایتون نیاز به تمرین و صبر زیادی دارد.

آموزش برنامه نویسی پایتون
برنامه نویسی پایتون

کارگردان: 1368 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-08-11 21:47

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =