ثبت نام
آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر

بهترین آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر

سرفصل‌های مقاله

بوت کمپ برنامه نویسی رایگان آیا می خواهید یاد بگیرید آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر که چگونه توسعه دهید اما بودجه ندارید؟ آیا دانشجو هستید اما ترجیح می دهید آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر پول خود را آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان به غیر از دوره های پولی خرج کنید؟

مسیر یادگیری برنامه نویسی وب آیا می خواهید آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان با استفاده آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر از ابزارهای رایگان یادگیری کدنویسی را شروع کنید؟

یادگیری رایگان کدنویسی زمانی کاملا امکان پذیر است که منابع مناسبی برای یادگیری خود داشته باشید. سایت‌ها، کتاب‌ها، ویدیوها و پادکست‌های رایگان آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر زیادی برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بزرگ در سال 2022 وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر

با استفاده از این منابع برای یادگیری رایگان کدنویسی، می توانید قبل از سرمایه گذاری در یک زبان برنامه نویسی خاص یا مجموعه ای از دوره ها، متوجه شوید که چه آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

سبک خود را پیدا کرده اید و می توانید بسیار سریع و کارآمد سطح خود را ارتقا دهید.در این مقاله به طور خاص خواهیم دید: آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر بهترین سایت های رایگان برای یادگیری کد نویسی.بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری نحوه توسعه.

بیایید با هم 49 مورد از بهترین سایت ها را برای یادگیری رایگان کدنویسی کشف کنیم. آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان توجه: من به برخی از سایت هایی که در این مقاله توصیه می کنم وابسته هستم.

اگر آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر محتوای پولی را در سایت های رایگانی که بوت کمپ برنامه نویسی رایگان ارائه می کنم خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کمی آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان دریافت کنم.

پیشنهاد می کنیم مقاله یادگیری برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان

آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان

این برای شما کاملا رایگان است و شما به من کمک زیادی می کنید تا به تلاش خود ادامه دهم تا حداکثر ارزش را از طریق این وبلاگ به شما بدهم بدون اینکه هزینه ای برای آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر شما داشته باشد.

این سایت با یک مسیر یادگیری چشمگیر که توسط کوئینسی لارسون ایجاد شده است، در 3 مرحله انجام می شود. آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر در ابتدا، مفاهیم توسعه وب با جاوا اسکریپت، HTML و CSS را از طریق تمرین ها و پروژه ها یاد خواهید گرفت.

پیشنهاد می کنیم مقاله برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

در نهایت، انجمن FreeCodeCamp به شما کمک می کند تا برای مصاحبه آماده شوید! حتی می‌توانید گواهینامه‌های رایگان دریافت کنید و در تکمیل پروژه‌های غیرانتفاعی که به شما آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر نیاز دارند، آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان تجربه عملی داشته باشید.

من بیش از 15 سال پیش شروع به مشاوره با این سایت و انجام آموزش C و سپس آموزش پایتون کردم. از آن زمان، این سایت پیشرفت زیادی کرده است، اما مرجعی برای آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر یادگیری برنامه نویسی به زبان فرانسه باقی مانده است!انواع دوره ها در OpenClassrooms.

توسعه فناوری اطلاعات با زبان ها و فریمورک های بسیاری، اما همچنین اتوماسیون اداری، طراحی، سیستم و شبکه ها، داده ها و بسیاری از حوزه های دیگر! جامعه ای آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر از توسعه دهندگان است که دوره های بسیاری را تقریباً به تمام زبان های برنامه نویسی.

و همچنین یک وبلاگ و یک انجمن با تعداد زیادی از اعضای فرانسوی زبان ارائه می دهد بوت کمپ برنامه نویسی رایگان .آموزش های رایگان در developpez.com: بسیاری از زبان هاBitDegree یک پلت فرم آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر آموزشی اروپایی است.

که دوره های ویدیویی را در بسیاری از زمینه ها، آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان از فناوری های بلاک چین گرفته تا بازاریابی و طراحی، از جمله برنامه نویسی دوره ارائه می دهد.

زبان: عمدتاً به زبان انگلیسی با ترجمه (گاهی اوقات فقط جزئی) به فرانسوی درس های ویدیویی رایگان برای یادگیری علوم کامپیوتر: Solidity، Javascript، Python، HTML، CSS و آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر بسیاری موارد دیگر.

در این پلت فرم، می توانید یاد بگیرید که با چندین زبان توسعه دهید. شهرت آن کاملاً شایسته است،آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر یادگیری را با تمرینات تعاملی ارائه می دهد، کمی مطالعه می کنید، سپس کد خود را مستقیماً در مرورگر می نویسید و بلافاصله نتایج را می بینید.

آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر برای کودکان 

مسیر یادگیری برنامه نویسی وب

زبان‌ها و مفاهیم تحت پوشش Codecademy: Python، Java، Go، JavaScript، Ruby، SQL، C++، C#، Swift و زبان‌های نشانه‌گذاری HTML و CSS. Coursera یکی از بهترین آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر سایت ها برای یادگیری رایگان کدنویسی با گزینه های دوره معلم است.

ضروری و همه کاره این سایت یک کتابخانه بزرگ از دوره های آنلاین است و این دوره ها توسط اساتید واقعی کالج تدریس می شود. همه دوره‌ها رایگان هستند.

اما شما می‌توانید برای اثبات اینکه دوره‌ها را گذرانده‌اید، برای آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان «گواهی تأیید شده بوت کمپ برنامه نویسی رایگان (با چند ده یورو) آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر هزینه کنید.

گاهی اوقات پرداخت برای گواهینامه به محتوایی که در نسخه های رایگان موجود نیست نیز دسترسی پیدا می کند. Coursera همچنین «تخصص‌ها» را ارائه می‌دهد، که آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی در یک موضوع خاص است، که معمولاً در پایان پروژه‌ای است.

زبان: عمدتاً به زبان انگلیسی با ترجمه (گاهی اوقات فقط جزئی) به فرانسوی زبان ها و گواهینامه ها در Coursera: دوره های زیادی در علوم کامپیوتر و همچنین در ریاضیات آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر، فیزیک و در بسیاری از رشته های دانشگاهی دیگر.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر pdf را مشاهده کنید.

و آن را به یکی دیگر از منابع با کالیبر بالا تبدیل می کند که در آن می توانید به صورت آنلاین رایگان کدنویسی را یاد بگیرید. آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر این سایت صدها دوره آموزشی با کیفیت را در دسته “محاسبات” ارائه می دهد که زبان های برنامه نویسی مختلف را آموزش می دهد.

مانند Coursera، می توانید چند ده یورو برای دریافت گواهینامه رسمی با یک شماره منحصر به فرد بپردازید که سپس می توانید آن را در لینکدین و جاهای دیگر نمایش دهید.زبان: آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر عمدتاً به زبان انگلیسی با ترجمه (گاهی اوقات فقط جزئی) به فرانسوی.

دوره های برنامه نویسی رایگان ارائه شده: جاوا، سی شارپ، پایتون و بسیاری موارد دیگر آموزش کدنویسی رایگان درCodinGame سایتی است که توسط ساکنان مونپلیه آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر در سال 2010 ایجاد شد و پیشنهاد می‌کند.

پروفایل شما را ببینند (در صورت تمایل) برای دریافت پیشنهادهای شغلی بر اساس مهارت‌های واقعی شما و نه CV شما.بنابراین، اگر می‌خواهید با آموزش‌های دقیق‌تر، از آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر طریق تمرین‌های بازیگوش پیشرفت کنید.

بوت کمپ برنامه نویسی رایگان

Code Combat که بیشتر کودکان را هدف قرار می‌دهد، بوت کمپ برنامه نویسی رایگان مانند همسایه فرانسوی زبان خود در بالا، پیشنهاد می‌کند که کد را با فشار دادن جنبه بازی و گیمیفیکیشن با کسب تجربه آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر و نشان‌ها یاد بگیرید.

در موضوع هنرهای رزمی، این برنامه بر اساس چالش هایی به نام “کاتا” است. آنها را تکمیل کنید تا امتیاز افتخار کسب کنید و به رتبه های بالاتر بروید. این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری برنامه نویسی آنلاین است اگر به کمی گیمیفیکیشن علاقه دارید!

چالش های پیشنهادی عبارتند از: آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان این پلت فرم رایگان آموزش الکترونیکی مجمع عمومی است که بوت آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر کمپ را به صورت آنلاین و در سراسر جهان اجرا می کند. GA Dash کاملاً مبتنی بر پروژه است.

و آن را برای کسانی که دوست دارند همزمان با یادگیری کدنویسی آنلاین به کار بپردازند، ایده آل است. برخی از مثال‌هایی که برنامه دوره به شما پیشنهاد می‌کند آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر بسازید: «وب‌سایت خودتان»، «موضوع وبلاگ طراحی واکنش‌گرا» و «یک سایت کوچک برای یک تجارت».

زبان هایی که پروژه های رایگان GA Dash در آنها ارائه می شود: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، طراحی واکنش گرا آکادمی خان هزاران موضوع را ارائه می دهد که بسیاری از آنها در مورد برنامه نویسی کامپیوتری هستند.

منابعی برای یادگیری برنامه‌نویسی که ارائه می‌دهند: JS، HTML/CSS، SQL، و بسیاری دیگر.رقابت برای ورود به MIT ممکن است سخت باشد، اما دسترسی به MOOC یا دوره آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر آنلاین آنها رایگان است.

بدون نیاز به حساب کاربری برای دسترسی به آن. فقط یک دوره را جستجو کنید و شروع به یادگیری کنید.دوره ها به صورت رایگان ارائه می شوند: آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر تعداد زیادی.پروژه Odin به شما توسعه وب را به ترتیب منطقی از اسکریپت های ساده آموزش می دهد.

به پروژه های ملموس این توسط سازندگان Viking Code School ایجاد شده است. پروژه Odin نسخه رایگان و منبع باز بوت کمپ است که آنها ارائه می دهند. آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر در حالی که با آموزش های برنامه نویسی آنها به صورت رایگان کدنویسی را یاد می گیرید.

می توانید از سایر دانش آموزان برای استفاده از گروه گفتگوی آنلاین کمک بخواهید، که همیشه قابل قدردانی است.موضوعات آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر فنی موجود.

همچنین “نانو درجه” که شما را برای مشاغل خاص مانند توسعه دهنده وب یا تحلیلگر داده آموزش می دهد. مواد دوره رایگان است، اما رشته های نانو مدرک تحصیلی نیاز آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر دارند.برنامه های فناوری رایگانی که ارائه می دهند.

SoloLearn یک پلتفرم اجتماعی رایگان است که در آن می توانید کدنویسی را یاد بگیرید. بوت کمپ برنامه نویسی رایگان رویکرد “موبایل اول” آن را کمی متفاوت از سایرین می کند زیرا برای اولین بار در تلفن آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر هوشمند شما ایجاد شده است.

مسیر یادگیری برنامه نویسی وب

دروسی که ارائه می دهند: Python، Swift، Java، JS، C، C#، SQL، ML، DS، React، …Bento یک شرکت مستقر در نیویورک است که ماموریت دارد با ایجاد یادگیری کدنویسی در دسترس آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر و سرگرم کننده، الهام بخش مردم برای برنامه نویس شدن باشد.

از آنجایی که آنها بیش از 200 مسیر یادگیری برنامه نویسی وب موضوع فنی دارند، هر آنچه را که در مورد یادگیری فکر می کردید در اینجا پیدا خواهید کرد.

دوره های توسعه وب برای انتخاب: HTML، CSS، JS، Git، Python، SQL، …Udemy پلتفرمی است که در آن افراد می توانند دوره های آموزشی ایجاد کرده و آنها را بین تمام دانش آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر آموزان ثبت نام شده در سایت توزیع کنند.

آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر بسیاری از موضوعات مرتبط با توسعه وب را ارائه می دهد. پلت فرم آموزش رایگان دوره های کوتاه، آموزش، راهنماها، پست های وبلاگ و فیلم ها را ارائه می دهد. با یادگیری Frameworks می توانید در توسعه وب بیشتر پیش بروید.

W3Schools که برای توسعه دهندگان مبتدی ایده آل است، بزرگترین سایت توسعه وب در جهان است که آموزش های کد رایگان و مواد مرجع را برای یادگیری آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر تقریباً همه جنبه های برنامه نویسی وب مسیر یادگیری برنامه نویسی وب ارائه می دهد.

مسیر یادگیری برنامه نویسی وب همچنین می‌توانید مهارت‌های خود را با آزمون‌ها و تمرین‌های برنامه‌نویسی جامع با استفاده از ویرایشگر آنلاین تعاملی آن‌ها آزمایش کنید.  با دوره آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر هایی که عمدتاً در زمینه توسعه وب هستند کدنویسی کنند.

این پلتفرم رایگان به شما امکان یادگیری اصول برنامه نویسی را می دهد بوت کمپ برنامه نویسی رایگان مسیر یادگیری برنامه نویسی وب و به شما امکان می دهد با آموزش در مورد صدها چالش، مهارت های خود را توسعه دهید.

دوره‌های شخصی‌سازی شده رایگان در مورد تمام فناوری‌های ایجاد شده یا استفاده شده توسط مایکروسافت را به شما ارائه می‌دهد. ویدیوها، دموها، آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر ارزیابی ها را در یک دوره قابل تنظیم با توجه به مشخصات خود و آنچه می خواهید یاد بگیرید پیدا خواهید کرد.

آیا می توانم به تنهایی برنامه نویسی را یاد بگیرم؟

بله، این امکان کاملا وجود دارد که بتوانید یک برنامه نویس خودآموخته باشید. با این حال، این یک فرآیند طولانی و خسته کننده خواهد بود. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید برای دستیابی به تسلط در یک زمینه تقریباً 10000 ساعت تمرین لازم است.

آیا می توانید بدون تجربه کدنویسی کنید؟

در حالی که یادگیری کد و شروع برنامه نویسی آسان نیست، اما امکان پذیر است. راهنماها، آموزش‌ها، ویدیوها و مقاله‌های زیادی برای شروع کار در اینترنت وجود دارد.

تفاوت بین برنامه نویسی و کدنویسی چیست؟

کدنویسی بخشی از برنامه نویسی است که با نوشتن کدهایی سروکار دارد که ماشین می تواند آن ها را بفهمد. برنامه نویسی فرآیندی است که برنامه هایی را ایجاد می کند که شامل تصویب کدها می شود. برنامه نویسی نیاز به دانش اولیه مهارت های برنامه نویسی بدون هیچ گونه ابزار نرم افزاری دارد.

آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر
رایگان برنامه نویسی از صفر

کارگردان: نوجوانان

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-06 18:40

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر»

  1. مرسی از شما آیا دوره ۱۲ قدم برنامه نویسی برای شروع مناسبه ؟ ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شانزده =