ثبت نام
آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان

آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان

سرفصل‌های مقاله

برای برنامه توسعه آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان حرفه ای از اپل انتخاب شد. قبل از آن به عنوان معلم زبان انگلیسی کار می کرد آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان و اکنون به دانش آموزان آموزش برنامه نویسی مقدماتی می دهد و به معلمان می گوید که چگونه از دستگاه های تلفن همراه در کار خود استفاده کنند.

Slepushkina در مورد نحوه انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای آموزش به کودک صحبت کرد و آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان اینکه چه رویکردهایی برای آموزش برای کودکان در سنین مختلف مناسب است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی به کودکان را مشاهده کنید.

چرا یک کودک به آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان نیاز دارد؟

من و معلمان همکارم اخیراً در مورد اینکه چرا باید برنامه‌نویسی را به یک پزشک یا معلم آینده آموزش دهیم، بحث کردیم. به یاد نقل قول میخائیل لومونوسوف افتادیم: “پس باید ریاضیات آموزش داده شود، که ذهن را مرتب می کند.” ما به این نتیجه رسیدیم که منظور آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان او این است که ذهن با ریاضیات نظم نمی‌یابد، بلکه با منطقی که با آن همراه است نظم می‌یابد.

برنامه نویسی همچنین می تواند پایه و اساس تفکر منطقی را ایجاد کند. آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان از طریق منطق، می توانید یاد بگیرید که به ماهیت فرآیندها نگاه کنید، و این مهارتی است که در هر زمینه ای مفید است.

مثلاً وقتی به دانش‌آموز کلاس اولی توضیح داده می‌شود که برنامه‌نویسی چیست، از او خواسته می‌شود توضیح دهد که چگونه یک ساندویچ درست می‌کند. اولین باری که کودک گم می شود، زیرا قبل از آن به آن فکر نمی کرد. سپس شروع به کشف آن می کنیم: ابتدا برای یک ساندویچ، باید یک تکه نان بردارید، سپس سوسیس آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان را روی آن قرار دهید، سپس پنیر.

در حال حاضر این زبان روزمره به درک آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان اصل برنامه نویسی و نگاه عمیق تر به امور روزمره کمک می کند.

همه ما جاروبرقی های رباتیک و هواپیماهای بدون سرنشین را می بینیم. واضح است که در آینده، حرفه‌های آشناتر، چه کارمند بانک صادرکننده رسید، چه راننده خودرو، جای خود را به روبات‌هایی خواهد داد که کسی باید آنها را کنترل کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله بازی آموزش برنامه نویسی به کودکان را مشاهده کنید.

اگر بچه ها این فرصت را دارند که در مدرسه با این موضوع آشنا شوند، ممکن است بخواهند به سراغ برنامه نویسان بروند. آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان در غیر این صورت، پایه های منطق به دست آمده در هر حرفه دیگری مفید خواهد بود و اگر مهارت برنامه نویسی توسعه یابد، به یک امتیاز اضافی در مصاحبه تبدیل خواهد شد.

والدینی هستند که از فرزندان خود در برابر آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان دستگاه های تلفن همراه محافظت می کنند. در اواسط قرن بیستم، یک ابزار ابتکاری ظاهر شد – یک قلم توپ، که همه از آن امتناع کردند، آنها گفتند که چشم ها و وضعیت بدن را خراب می کند. در آن زمان جنجال های زیادی به وجود آمد، اما زمان نتیجه اش را گرفت. اگر الان وسایل را از دست بچه ها بگیریم، در آینده آنها را از بسیاری از گزینه ها آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان محروم خواهیم کرد.

بهتر است به آنها آموزش دهید که چگونه از آنها به نفع خود استفاده کنند.

قبل از شروع تمرین به چه نکاتی توجه کنیم
تقسیم بر سن
همه چیز در اینجا استاندارد است: آموزش پیش دبستانی، دبستان، متوسطه، ارشد.

نام بردن از سن جهانی که از آن می توانید به کودک برنامه ریزی آموزش دهید دشوار است. همه چیز آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان بسیار فردی است، اما نکته اصلی این است که او آماده گوش دادن و تکمیل تکالیف بود.

آموزش آنلاین و آفلاین
تماس شخصی با معلم را دست کم نگیرید، که اغلب در یادگیری آنلاین از بین می رود. این امر به ویژه هنگام کار با کودکان بسیار مهم است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی به کودکان گوگل را مشاهده کنید.

اگر والدین همچنان تصمیم دارند کودک را به یک دوره آنلاین بفرستند، باید به او کمک کنند، نظم و انضباط را زیر نظر بگیرند و تکالیف را کامل کنند. حتی در بین بزرگسالان، فقط 10٪ دوره های آنلاین را تکمیل می کنند، زیرا در برخی موارد تنبل می شود.

آموزش رایگان آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان

به طور کلی می توان بدون سرمایه گذاری مالی به کودک برنامه ریزی آموزش داد. اکنون اطلاعات، وظایف، برنامه ها، آموزش های آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان ویدیویی زیادی در حوزه عمومی وجود دارد. تنها سوال در روش تدریس است. معلمان حرفه ای می دانند که چگونه فرآیند یادگیری را به گونه ای ساختار دهند که به تدریج سطح دشواری را افزایش دهند. آنها با بلوک های مختلف تداخل می کنند و دوره ای می سازند که در آن حرف اولیه فراموش نمی شود و همیشه جدید اضافه می شود.

غیرفعال کردن تبلیغات
خدمات
افزونه رایگان برای ایجاد کارت های محصول در Ozon
ایجاد تعداد قابل توجهی کارت محصول در یک وب سایت یا بازار زمان زیادی می برد. و ما این کار را خودکار می کنیم – ما یک سیستم PIM می سازیم و با کمک آن مشتریان ما محتوا را در همه سایت ها مدیریت می کنند. اما این دشوار است: شما باید ثبت نام کنید، یک کاتالوگ ایجاد کنید، آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان تامین کنندگان و حساب های شخصی را راه اندازی کنید، به طور کلی، یک روز طول می کشد …
اکثر والدین آموزش تربیتی ندارند و توزیع وظایف، تمرین ها، اطلاعات از ساده به پیچیده دشوار است.

یک کودک را برای تیک به دوره های آموزشی بفرستید
این یک مشکل رایج است. والدین می گویند فرزندشان به کلاس رباتیک و برنامه نویسی می رود، اما در آنجا چه می کند و آیا پیشرفتی در کار است، نمی دانند.

امروز مشکل کودکان این است آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان که توجه والدین، زمان، عشق را از دست داده اند. قبلاً والدین همه همکلاسی های خود را می شناختند ، با معلمان صحبت می کردند ، اما اکنون این از بین رفته است. والدین کارهای زیادی برای انجام دادن دارند، زمانی برای پیگیری و کنکاش در آن ندارند.

چه زبان های برنامه نویسی و در چه سنی تدریس شود
اگرچه زبان های برنامه نویسی متفاوت هستند، اما همه آنها پایه و معنای مشترکی دارند، بنابراین مهم نیست که کدام یک از آنها را به کودک آموزش دهیم. اگر به یکی مسلط باشد می تواند دیگری را بفهمد. به کودکان پیش دبستانی زبان های برنامه نویسی آموزش داده نمی شود – خیلی زود. در این سن، آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان اصول الگوریتم سازی و مفاهیم اولیه منطقی به آنها داده می شود. مثلاً می پرسند وقتی بیدار می شوید چه کار کنید.

کودکان کوچک هنوز از جهت گیری فضایی و حتی یک سوال ساده رنج می برند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =