ثبت نام
آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی

دوره های آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی

سرفصل‌های مقاله

حدود 100 جوان در آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی سمینار “برنامه نویسی از صفر” شرکت کردند.مرکز آموزش مرکز فناوری اطلاعات پایه آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی سمیناری با عنوان برنامه نویسی از صفر در تاریخ 5 اسفند ماه با حضور بیش از 100 نفر آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی از جوانان برگزار کرد.

این مرکز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این سمینار، آشنایی افراد علاقه مند به برنامه نویسی با محیط های مختلف برنامه نویسی، ویژگی ها، قابلیت های آنها، آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی راهنمایی آنها در انتخاب زبان برنامه نویسی و همچنین راه های یافتن شغل بود.

آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی

«نیازی به داشتن دانش ریاضی خاص یا دانش عالی انگلیسی ندارید. وهه حسرتیان، موسس و مدیر مرکز فناوری اطلاعات پایه گفت: برای برنامه نویس شدن نیاز به آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی منطق خوبی دارید که از طریق آزمون منطق در مرکز بررسی می شود و با توجه به شاخص های ثبت شده، دانشجو پذیرفته می شود.

شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که قدرت خود را بیازمایند و بلافاصله پس از سمینار تست منطق بنویسند.پروژه های نویسنده برای انتقال دانش نظری دانش آموزان آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی به یک بستر عملی و سمینارهای حرفه ای آتی برای صاحبان دانش در زمینه برنامه نویسی مورد بحث قرار گرفت.

دوره های آموزشی برای برنامه نویسان نیز در آینده نزدیک برنامه ریزی شده است.خوب، وقت آن است که شما بر پلتفرم دوتایی مسلط شوید. برای شروع، خواهیم فهمید آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی که ممکن است به چه چیزی نیاز داشته باشیم. برای شروع بد نیست تصمیمی بگیریم که بر اساس آن پرونده خود را به هیئت تسویه حساب تبدیل کنیم.

برای ساده‌تر کردن کار اصلی، پیشنهاد می‌کنم از یک آداپتور USB- (uart) TTL برای دانلود طرح‌ها استفاده کنید. گاهی اوقات زندگی ما را ساده می کند. من شخصاً از یک آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی آداپتور ارزان قیمت استفاده خواهم کرد که اکنون در یک فروشگاه اینترنتی موجود سفارش داده شده است اما هنوز کار می کند.

ما سعی خواهیم کرد در هنگام ساخت Duino خود از کمترین موارد استفاده کنیم. همانطور که رشد می کنید، ما مواد لازم را اضافه می کنیم. برای آشنایی با طرح های پلتفرم های آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی مختلف در وب سایت رسمی. به نظر من، طرح ها خوب هستند، اما دیدن اجرای اثبات شده توسط “Home” خوب است، من واقعا 3 گزینه را دوست داشتم.

حداقل نوار را روی دستگاه ما بسازید. در مرحله اول قطعات به حداقل نیاز دارند. در واقع MK ATMEGA328P (در مورد من می توان از آن 168 و 8 استفاده کرد) کوارتز 16 مگاهرتز. آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی کندانسور 22pf X 2PCS: مقاومت 10k. دکمه تنظیم مجدد (به هر حال، هر کدام) یک عنصر اجباری نیست) .

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله صفر تا صد برنامه نویسی بپردازید.

در اینجا، در اصل، هر چیزی که برای عملکرد میکروکنترلر لازم است حداقل است. من تمام کارهایمان را برای توصیف و شکل دادن به یک برنامه بسیار بد ارائه می دهم. خوب، آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی بیایید دریابیم که چرا به این موارد نیاز داریم. این دکمه به شما امکان می دهد میکروکنترلر را مجدداً راه اندازی کنید ، مقاومت R1 یک مقاومت برای دکمه است.

کوارتز، C1 و C2 ژنراتورهای ساعت خارجی برای کنترلر هستند. این یک بلوک ضروری و کافی است، اما شخصاً من قویاً توصیه می کنم خازن سرامیکی 100nf را به موازات آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی تغذیه تراشه اصلی قرار دهید. خب، اینجا مینیمال Duino ما است. برای راحت تر کردن استفاده از این ابزار تنظیم، پیشنهاد می کنم.

سقف را با یک پیکاپ “اتمسفر” روی بدنه ترکیب کنید. نسخه من در Corel Draw پیاده سازی شده است. برای شروع، ما مدار Duino خود را در یک تخلیه نامناسب جمع می کنیم آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی ، این چیزی است که برای من اتفاق افتاد. برای دانلود طرح ها از یک آداپتور USB – TTL استفاده می کنیم.

در عکس آداپتور من که قبلاً به خوبی شکسته شده است بر اساس تراشه CP2102 است. اما قبل از دانلود طرح کلی، باید Bootloader را در MK پر کنیم، در غیر این صورت آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی او “نخواهد فهمید” چه چیزی از او می خواهیم. راه های زیادی وجود دارد، اما ما از ساده ترین آنها استفاده خواهیم کرد.

با کمک برنامه نویس فوق العاده USBASP. برای شروع، ما Duino خود را به برنامه نویس متصل می کنیم، اتصال مخاطبین توسعه دهنده به Duino به اندازه کافی آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی ساده است. GND – جرم (22 فوت) MOSI – MOSI (D11) 5v – منبع تغذیه “+” (7 فوت) سپس Arduino IDE – \ u003e Service – \ u003e “Write downloader”.

برای پردازش بوت لودر باید حدود 2 دقیقه صبر کنید. بعد از آن می توانیم یک سری “هشدار” مانند “نمی توان دوره SCK را تنظیم کرد” را رها کنیم، نترسید و ادامه دهید. خب، آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی در اینجا ما آماده ایم تا طرح کلی تست Blink را در Duino جدید خود ضبط کنیم، اما یک نکته وجود دارد و من دوست دارم به آن پایبند باشم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش صفر تا صد برنامه نویسی بپردازید.

همانطور که قبلاً به طرح کلی اشاره کردیم، از پورت سریال استفاده می شود، اما در زندگی “عادی” “UN” پورت های دیجیتال 0 و 1 هستند. همه چیز بسیار واضح است، آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی در حال حاضر بسیار ساده است تازه وصل شده پس از چند ثانیه Duino شروع به اجرای برنامه ذخیره شده در حافظه خود می کند.

برای ترجمه حالت “دریافت” Duino، باید MK را مجددا راه اندازی کنیم، برای این کار یک دکمه مخصوص ساخته ایم، اما باید آن را محکم فشار دهید، که اصلا برای ما راحت نیست. آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی خوشبختانه، یک خروجی RST اختصاصی روی آداپتورها وجود دارد که برای اتصال به 1st MK کافی است تا طرح کلی تخلیه شود.

کلاس آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی 

اتصال بسیار ساده است (آداپتور – Duino). GND – جرم (22 فوت) RXD – اتصال به TXD (3 فوت) TXD – اتصال به KXD (2 فوت) 5 ولت – منبع تغذیه “+” (7 فوت) وقتی متوجه آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی شدید که کنتاکت‌های گیرنده/فرستنده به صورت متقاطع وصل شده‌اند. و همه چیز خوب خواهد بود، اما یک “اما” وجود دارد.

تنوع بسیار زیادی از پاک کننده ها وجود دارد و بارگیری مجدد خودکار MK به بارگیری مجدد 100PF (1 فوت) نیاز دارد. برخی از آداپتورها این کار را می کنند و برخی نه. در آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی اینجا فقط باید بررسی کنید که خازن داخلی \ u200b \ u200b در مثال من کار نمی کند. در نتیجه، این طرح کمی “پیچیده” است.

خوب، اکنون می توانید طرح را در حافظه Duino بارگیری کنید و چند آزمایش \ u003d را امتحان کنید (LED ها به عکس اضافه شده اند. نشانگرهای دانلود طرح). به نظر آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی من تایپ uno دقیقاً همانطور که در اصل ارائه شده است منطقی نیست. من همیشه از این طرح استفاده می کنم.

همه چیز به طور کلی بدون بواسیر است، فقط 1 ریز مغذی و کوارتز. درست است، برخلاف arduino uno، هیچ محافظتی برای غذا و USB وجود ندارد – به ترتیب پر کردن طرح ها آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی کمی پیچیده تر است. بریم سر کار Copy Arduino Uno – Food اول اینکه تنها ولتاژ موجود در این مدار تغذیه میکروکنترلر است.

در نتیجه یک تثبیت کننده در سازمان ملل وجود دارد. او 5 ولت را نگه می دارد، به پین ​​همسایه هم 3.3 می دهد.برای تمام تمرین من هرگز به 5 در یک زمان و همان مدار 3.3 ولت آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی نیاز ندارم. یعنی 5 یا 3.3 اما هرگز با هم. تمام دستگاه ها، صفحه نمایش ها و سنسورهای محاسبه شده در 3.3 همیشه در 5 ولت گیر می کنند.

و همه چیز کار می کند. طبیعتا باید دیتابیس (اسناد) رو بخونی شاید چیزی برای ولتاژ ورودی داشته باشی و واقعا 3.3 ولت نیاز داره. سپس می توانید یک تنظیم کننده ولتاژ نصب آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی کنید و آن را به 3.3 ولت کاهش دهید. مثل همیشه راه های مختلفی وجود دارد.

به طور کلی، بسیاری از طرح‌های غذایی منحرف شده‌اند، اما اینها رویکردهای اساسی هستند. USB برای سازمان ملل ما دو رویکرد برای این وجود دارد. آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی چیزی به نام ISP وجود دارد. این یک کانکتور است)) ما به یک میکروکنترلر برای انجام کارهای سازمان ملل جدیدمان نیاز داریم.

اگر فقط به فروشگاه بروید و ATMEGA326 را بخرید، قطعاً خوب کار می کند، اما فوراً کار نمی کند، نیازی به دوخت بوت لودر آردوینو ندارید. به اندازه کافی عجیب، ما به یک آردوینو آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی دوم نیاز داریم. شما در حال حاضر روی XS کار می‌کنید، جایی که آن را دریافت می‌کنید، آن را در چین می‌خرید یا از خودتان بخواهید رانندگی کنید.

در اصل، هر کسی مناسب است. آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی بیایید آن را یک برنامه نویس فن بنامیم. و شما باید به این شکل وصل شوید. نام پین: غیر مگا: تبدیل مگا (1280 و 2560). 10: 53 MOSI: 11: 51 MISO: 12: 50 SCK: 13: 50 SCK: 13: 52 پین نام: نه – مگا: بازیابی مگا (1280 و 2560).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش صفر تا صد فرانت اند رایگان بپردازید.

10: 53 ماس. 11: 51 میسو. 12: 50 SCK: 13: 52 اگر جایی به عنوان برنامه نویس آردوینو مگا دارید، از آخرین ستون برای اتصال استفاده کنید. اگر دیگران به عنوان برنامه نویس آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی خدمت می کنند، دومی. ستون اول پاهای فضای تازه خریداری شده شما را نشان می دهد.

علاوه بر این، در ARDUINO (برنامه نویس) طرح کلی نمونه های Aduinoisp را پر کنید. و در اینجا ما دو گزینه داریم. شما می توانید بوت لودر را خراب کنید، سپس در آینده ممکن آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی است میکروکنترلر ما توسط پورت سریال روشن شود و دیگر نیازی به برنامه نویس آردوین دوم نباشد.

یا می توانید مستقیماً بدون بوت لودر از آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی طریق برنامه نویس ما بروید و پس از شروع سریعتر کار می کند. این کار از طریق یک فایل از منوی \ u003e انجام می شود. از طریق Developer آپلود کنید اگر \ u200b \ u200b همه چیز در نسخه دوم واضح است.

سپس اولی نیاز به توضیح دارد. روی Tools – Developer – Arduino کلیک کنید. و سپس ابزارها – بوت لودر را بسوزانید. پس از آن آردوینو را خاموش می کنیم و اکنون به یک آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی مبدل سریال USB به ttl نیاز داریم. پس از دریافت آن، باید به فضای بازنشانی ساده ما، D0 (RX)، D1 (TX) متصل شود.

ماهیت یکسان است، فقط فراموش نکنید که یک مقاومت ترانسفورماتور و خازن اضافه کنید (گزینه اول را ببینید). پس از آن، همه چیز به همان روش معمول آردین فرو می رود. آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی در این مقاله راهنمای کامل گام به گام مونتاژ شده برای مبتدیان آردوینو را حل کرده ام.

ما تجزیه و تحلیل خواهیم کرد که کدام آردوینو برای شروع به یادگیری مکان دانلود و نحوه نصب و پیکربندی محیط برنامه نویسی، نحوه استفاده از زبان برنامه نویسی و بسیاری آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی موارد دیگر که برای توسعه دستگاه های کاملاً پیچیده در این خانواده از میکروکنترلرها مورد نیاز است را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

در اینجا سعی خواهم کرد حداقلی را برای آنچه شما اصول کار با آردوینو را درک خواهید کرد، ارائه دهم. برای آشنایی کاملتر با دنیای میکروکنترلرهای قابل برنامه ریزی، سایر بخش ها آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی و مقالات این سایت را بررسی کنید. برای بررسی دقیق برخی از جنبه‌ها، پیوندهایی به مطالب دیگر در این سایت می‌گذارم.

آردوینو چیست و چرا به آن نیاز است؟ آردوینو یک طراح الکترونیکی است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا انواع دستگاه‌های الکتریکی-مکانیکی بسازد. آردوینو از نرم افزار و سخت افزار آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی تشکیل شده است. این برنامه شامل محیط توسعه (برنامه جستجوی نوشتن و اشکال زدایی).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله صفر تا صد برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

کتابخانه های آماده و راحت، زبان برنامه نویسی ساده شده است. این دستگاه شامل یک خط بزرگ از میکروکنترلرها و ماژول های آماده است. این کار کار با آردوینو را بسیار آسان می کند. آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی با کمک آردونینو می توانید برنامه نویسی، مهندسی برق و مکانیک را مطالعه کنید.

اما این فقط یک طراح آموزشی نیست. بر اساس آن، می توانید دستگاه های بسیار مفیدی بسازید. با Simple Migalok، هواشناسی، سیستم‌های اتوماسیون و پایان دادن به سیستم آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی خانه هوشمند، ماشین‌های CNC و پهپادها شروع می‌شود. امکانات به تخیل شما محدود نمی شود.

زیرا دستورالعمل ها و ایده های بزرگی برای اجرا وجود دارد. راه اندازی مجموعه آردوینو برای شروع یادگیری آردوینو، باید میکروکنترلرها و جزئیات اضافی را دریافت کنید. بهترین کار آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی این است که یک قصاب مبتدی یک آردوینو بخرد، اما شما می توانید مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

من توصیه می کنم یکی را انتخاب کنید زیرا راحت تر و اغلب ارزان تر است. در اینجا پیوندهایی به بهترین مجموعه ها و جزئیات فردی وجود دارد که قطعاً به شما کمک می کند آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی کاوش کنید. مجموعه اولیه آردوینو برای مبتدیان. خرید اکثر پروژه های آموزشی و اولیه.

مجموعه ای از سنسورها و ماژول های آموزش ۰تا ۱۰۰ برنامه نویسی اضافی را خریداری کنید. آردوینو Uno Basic و مدل راحت را از لاین خریداری کنید. برای تمرینات راحت و نمونه اولیه خرید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =