ثبت نام
برنامه اسکرچ برای کامپیوتر

دانلود برنامه اسکرچ برای کامپیوتر

سرفصل‌های مقاله

از زمان انتشار آخرین نسخه Scratch 3.0، تغییرات برنامه اسکرچ برای کامپیوتر زیادی در محیط های آنلاین و آفلاین ایجاد شده است. بنابراین این بار مراحل برنامه اسکرچ برای کامپیوتر نصب Scratch 3.0 را بر روی کامپیوتر شما توضیح می دهیم.اول از همه، اگر کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز یا مک داریم، برنامه اسکرچ برای کامپیوتر باید برنامه را به روش زیر دانلود کنیم.نصب بسیار ساده است:Scratch 3.0 را روی ویندوز نصب کنید. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

برنامه Scratch 3.0 که Scratch Desktop نیز نامیده می شود را از دکمه دانلود اسکرچ کنید.Scratch 3.0 را در ویندوز دانلود کنید.برای دانلود فایل اجرایی برای نصب با برنامه Scratch 3.0 روی دانلود کلیک کنید.به یاد داشته باشید که برای برنامه اسکرچ برای کامپیوتر دانلود آخرین نسخه اسکرچ باید نسخه سازگار ویندوز مانند ویندوز 10 پلاس داشته باشید، در غیر این صورت همیشه می توانید نسخه های قبلی مانند اسکرچ 2 یا اسکرچ را دانلود کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله نرم افزار اسکرچ چیست بپردازید.

برنامه اسکرچ برای کامپیوتر

پس از دانلود، از کجا شروع کنم؟اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، نگران نباشید، من شما برنامه اسکرچ برای کامپیوتر را در مرحله یادگیری راهنمایی می کنم تا بتوانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید و از Scratch لذت ببرید.در دوره های اسکرچ مشترک شوید و در مدت زمان بسیار کوتاهی بر این فناوری مسلط خواهید شد.Scratch 3.0 را روی مک نصب کنیداگر سیستم عامل مک دارید، می توانید Scratch 3.0 را در مک از طریق این دکمه دیگر دانلود کنید.

سپس نصب را با کشیدن فایل به داخل برنامه ها به پایان برسانید.اما در Scratux همه لینک های دانلود Scratch 3 برای لینوکس را خواهید یافت. و همچنین اگر می خواهید با پروژه منبع باز درگیر شوید، می توانید آن را انجام دهید.چرا Scratch 3.0 را به صورت آفلاین نصب کنید؟مطمئناً شما تعجب خواهید کرد که مزایای نصب Scratcha بر روی رایانه ما به جای اتصال آنلاین چیست. خوب، برنامه اسکرچ برای کامپیوتر مثل هر چیز دیگری، مزایا و معایب خود را دارد. ما مزایای نصب Scratch را در رایانه شخصی خود خلاصه می کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دستورات شرطی در اسکرچ بپردازید.

مزایای اصلی اسکرچ آفلاین عبارتند از:برای کار آنلاین نیازی به اتصال به اینترنت نیست.شما کنترل کامل پروژه های خود را دارید زیرا امکان باز گذاشتن حساب آنلاین خود در جایی صفر است.لازم نیست جایی ثبت نام کنید.“برنامه اسکرچ برای کامپیوتر” حواس پرتی کمتر اگرچه اینترنت به ما امکان دسترسی به همه چیز را می‌دهد، اما باعث می‌شود هنگام انجام یک کار تمرکزمان را از دست بدهیم. بنابراین، در صورت عدم اتصال، تمرکز بیشتر بر روی برنامه نویسی امکان پذیر است.

آیا می توانم پروژه ها را از ابتدا به صورت آفلاین به اشتراک بگذارم؟به یاد داشته باشید که هنوز امکان اشتراک گذاری پروژه ها از اسکرچ به صورت آفلاین وجود ندارد، اما می توانید فایل را با پسوند .sb3 دانلود کنید و پروژه را از هر کجا که می خواهید باز کنید.برای اشتراک گذاری آن در برنامه اسکرچ برای کامپیوتر فضای ابری، لازم است یک حساب کاربری در Scratch به صورت آنلاین ایجاد کنید.از طرف دیگر، اگر هدف شما این است که با Scratch سرهم بندی کنید و به همین دلیل نمی خواهید هیچ نصبی انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

برنامه نویسی در اسکرچ 3 به صورت آنلاین.من ثبت نام وب را می توانید مستقیماً در برنامه آنلاین Scratch 3.0 آزمایش کنید.ویرایشگر اسکرچ 3 به صورت آنلاین اگر معلم هستید …ما به شدت این دوره را برای معلمان بازی اسکرچ توصیه می کنیم که در آن شما یاد خواهید گرفت که حساب مربی خود را ایجاد کنید و کلاس های مجازی خود را ایجاد کنید، جایی که می توانید دانش آموزان خود را برنامه اسکرچ برای کامپیوتر (به صورت دستی یا از طریق پیوند اضافه کنید). و بنابراین شما مطالعات خود و پروژه های Scratch ساخته شده توسط کلاس را مدیریت خواهید کرد.

با Scratch می توانید داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را برنامه ریزی کنید و خلاقیت های خود را با دیگران در جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید.این نرم افزار به جوانان کمک می کند تا مهارت های اساسی زندگی در قرن بیست و یکم، تفکر خلاق، استدلال سیستماتیک و کار مشترک را بیاموزند.با Scratch می توانید برنامه اسکرچ برای کامپیوتر داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را برنامه ریزی کنید.اسکرچ به جوانان کمک می‌کند تا بیاموزند خلاقانه فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند مهارت‌های ضروری برای زندگی در قرن بیست و یکم.

Scratch به عنوان پروژه ای از گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT آغاز شد و اکنون توسط بنیاد اسکرچ، یک سازمان غیرانتفاعی مدیریت می شود.نصب Scratch Jr بر روی کامپیوتر اسکرچ جونیور اقتباسی از زبان بلوک اسکرچ است که با آن برنامه اسکرچ برای کامپیوتر کودکان در آخرین سال تحصیلات ابتدایی و سال‌های اول آموزش ابتدایی می‌توانند برنامه‌نویسی را به شیوه‌ای بازیگوش بیاموزند. در حال حاضر فقط برای دستگاه های موبایل اندروید و iOS در دسترس است.

با این حال، همانطور که Diego Guerrero و Santiago Ortiz در مقاله زیر در پورتال آموزشی Disanedu توضیح می دهند، می توان آن را با نصب، به عنوان مثال، یک شبیه ساز اندروید، مانند BlueStacks، یا با استفاده از برنامه ARC Welder برای Google Chrome بر روی رایانه نصب کرد. . فرآیند را می توان در مراحل زیر خلاصه کرد:1. برنامه را دانلود کنید ما به خود برنامه نیاز داریم. برنامه اسکرچ برای کامپیوتر فایل نصبی آن با پسوند apk. را می‌توانید از مخزن «دانلود اسناد» دانلود کنید. از Disanedu یا مستقیماً از این لینک.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دستورات برنامه اسکرچ بپردازید.

2. بررسی ها و الزامات این اختراع با مرورگر گوگل کروم نسخه 41 یا بالاتر کار می کند. با ورود به منوی پیکربندی کروم، در Help >>> اطلاعات Google Chrome می‌توانیم نسخه‌ای را که نصب کرده‌ایم بررسی کنیم. همچنین با وارد کردن chrome://help در نوار آدرس، همان اطلاعات ظاهر می شود.همچنین برنامه اسکرچ برای کامپیوتر باید بررسی کنیم که آیا از WebGL پشتیبانی می کنیم یا خیر. در نوار آدرس می نویسیم chrome://gpu و صفحه ای مانند شکل زیر ظاهر می شود.

اگر همان اطلاعاتی را که با کادر قرمز برجسته کرده ایم، یعنی WebGL: Hardware accelerated مشاهده کنیم، می توانیم به آخرین مورد نیاز برویم. برای انجام این کار، chrome://flags را وارد می کنیم و آزمایش “نادیده گرفتن لیست برنامه اسکرچ برای کامپیوتر رندر نرم افزار” را غیرفعال می کنیم. می بایست شبیه به این باشه:3. نصب Scratch Jr از طریق ARC WelderARC Welder به ما اجازه می دهد تا یک برنامه اندروید را در مرورگر Google Chrome رایانه شخصی نصب کنیم. می توان آن را از فروشگاه وب کروم از اینجا یا از این پیوند دیگر دانلود کرد.

پس از نصب، با کلیک بر روی نشانگر زیر، از منوی برنامه های Chrome به ARC Welder دسترسی خواهیم داشت:ما نصب کننده Scratch Jr را که قبلا دانلود کرده ایم جستجو و انتخاب می کنیم و ARC Welder را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است پیکربندی می کنیم:از دکمه “تست”، Scratch Jr راه اندازی می شود و ما می توانیم از این برنامه در رایانه شخصی خود برنامه اسکرچ برای کامپیوتر لذت ببریم. علاوه بر این، Scratch Jr بر روی سیستم ما نصب می شود و می توانیم از منوی برنامه های Chrome به برنامه دسترسی داشته باشیم.

Scratch یک محیط برنامه نویسی است که برای استفاده در یک محیط آموزشی طراحی شده است. با استفاده از یک رابط کاربری جذاب و کاملا گرافیکی، Scratch به شما اجازه می دهد تا بازی ها را برنامه ریزی کنید، همچنین داستان، انیمیشن و برنامه های تعاملی ایجاد کنید. این زبان دارای مزیت بزرگی برنامه اسکرچ برای کامپیوتر نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی است، زیرا درک و استفاده از آن بسیار آسان است، به خصوص برای کودکان در سن مدرسه.

علاوه بر این، هر پروژه توسعه‌یافته با نرم‌افزار را می‌توان به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و ورودی‌های همه اعضای انجمن Scratch را دریافت کرد. بسیار مفید برای کسانی که در حال یادگیری برنامه نویسی هستند.Scratch یک برنامه اسکرچ برای کامپیوتر زبان برنامه نویسی است که توسط MIT ایجاد شده و به طور ویژه طراحی شده است تا همه بتوانند وارد دنیای برنامه نویسی شوند. برای ایجاد داستان های تعاملی، بازی ها و انیمیشن ها استفاده می شود. علاوه بر تسهیل انتشار آثار نهایی با افراد دیگر از طریق وب.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ برای گوشی بپردازید.

نام از کلمه “Scratching” گرفته شده است که در زبان های برنامه نویسی به معنای آن دسته از کدهایی است که می توانند مجددا استفاده شوند، به راحتی ترکیب شوند و برای استفاده های جدید تطبیق داده شوند. این زبانی است که به دلیل ماهیت رایگان (این نرم افزار رایگان است) و سهولت استفاده از آن به طور گسترده ای گسترش یافته است.اسکرچ چیست؟Scratch هم برنامه ای برنامه اسکرچ برای کامپیوتر است که می توانیم آن را در رایانه خود بارگیری کنیم (برای سیستم عامل های مختلف در دسترس است.

Windows، Ubuntu، Sugar، Mac) و هم یک برنامه وب است که می توانیم از مرورگر خود اجرا کنیم.در هر دو مورد ما از یک طرف یک سری اشیاء یا “جن” داریم (در نامگذاری اسکرچ) و از طرف دیگر یک سری اعمال و رفتار داریم که برنامه اسکرچ برای کامپیوتر می توانیم آنها را ترکیب کنیم تا اشیا را وادار به واکنش یا عمل کنیم.یکی از جالب ترین چیزها در مورد اسکرچ این است که این اعمال یا رفتارها مانند یک پازل شکل می گیرند و ماموریت ما به عنوان برنامه نویس این است که این قطعات را برای دستیابی به یک عمل یا رفتار خاص بپزیم.

بنابراین در اصل برنامه نویسی مانند حل یک معما می شود که یکی از موانع اصلی تازه واردان برنامه نویسی که جنبه خشک و پیچیده محیط های برنامه نویسی است را از بین می برد. تبدیل فرآیند برنامه نویسی به چیزی شبیه به یک بازی.اعمال و رفتارها به دسته هایی تقسیم می شوند که عبارتند از:حرکت: حرکت برنامه اسکرچ برای کامپیوتر و چرخاندن یک شی روی صفحه.ظاهر: تغییر صفحه نمایش شی: پس زمینه، بزرگتر یا کوچکتر کردن آن و غیره.
صدا: پخش جریان های صوتی.

مداد: با کنترل اندازه قلم مو، رنگ و سایه آن بکشید.داده: ایجاد متغیرها و انتساب آنها در برنامه.رویدادها: کنترل کننده های رویداد که اقدامات خاصی را در یک بلوک “راه اندازی برنامه اسکرچ برای کامپیوتر می کنند”.کنترل: شرایط: اگر-دیگر، “برای همیشه”، “تکرار”، و “توقف”.حسگرها: اشیاء یا “جن”ها می توانند با محیط یا با عناصر ایجاد شده توسط کاربر مانند ربات لگو تعامل داشته باشند.عملگرها: عملگرهای ریاضی، مولدهای اعداد تصادفی، همکاران موقعیت.بلوک های بیشتر: بلوک ها و کنترل کننده های دستگاه های خارجی را در اختیار داشته باشید.

این برای چیست؟به رشد فرآیندهای فکری و توانایی های ذهنی در دانش آموزان اجازه می دهدایده آل برای ورود به برنامه نویسی به اشتراک گذاری پروژه ها از طریق وب اجازه می دهد، آنها را می توان دانلود و استفاده کرد. امکان دانلود و استفاده توسط افراد دیگر چرا خراش؟برنامه نویسی زبان جدیدی است که همه ما باید برنامه اسکرچ برای کامپیوتر بدانیم اگر می خواهیم درک خوبی از دنیای کنونی و به خصوص دنیای آینده و همچنین فرصت های شغلی خوب داشته باشیم.

scratch software

تخمین زده می شود که حدود 50 درصد از مشاغلی که امروزه می شناسیم ناپدید خواهند شد و تا حد زیادی جای خود را به صنعت نرم افزار و رباتیک خواهند داد. به این ترتیب Scratch به ابزاری عالی برای درک مفاهیم و برنامه اسکرچ برای کامپیوتر منطق برنامه نویسی تبدیل می شود. همچنین این کار را با نزدیک شدن به یادگیری آنها از دیدگاه بازیگوش انجام می دهد تا از رد اولیه ای که کلاسیک ترین محیط های برنامه نویسی برای بسیاری از افراد به همراه دارد جلوگیری کند.

مزایای رشد کودک.اگر محیطی وجود دارد که Scratch در آن به طور خاص مشخص شده است، آن هم در آموزش برنامه نویسی به کودکان، به دلیل آن مولفه بازی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. ما می توانیم یک سری از مزایایی را که استفاده از آن برای کودکان فراهم می کند گروه بندی کنیم:تفکر منطقی را توسعه دهید.روش هایی را برای حل مسائل به شیوه ای روشمند و منظم توسعه دهید عادت برنامه اسکرچ برای کامپیوتر تشخیص کار خود را در خود ایجاد کنید.توانایی زیر سوال بردن ایده های خود را توسعه دهید.

توانایی به دست آوردن نتایج پیچیده از ایده های ساده هرکس بر اساس مهارت های خودش با سرعت خودش کار می کند مفاهیم ریاضی را بیاموزید و فرض کنید: مختصات، متغیرها، الگوریتم ها، تصادفی اصول برنامه نویسی را بیاموزید.استفاده از رسانه های مختلف: صدا، تصویر، متن، گرافیک…امکان برنامه اسکرچ برای کامپیوتر یادگیری مشارکتی از طریق اشتراک دانش نتیجه گیری Scratch رایگان، چند پلتفرمی، ساده و با هدف معرفی کودکان (و هر کسی که می خواهد) به دنیای برنامه نویسی است.

شروع به کار به سادگی دانلود برنامه و شروع بازی با تغییر اشیاء مختلف همراه با برنامه با اعمال و رفتارهای موجود است.نمونه ای از یک برنامه ساخته شده با Scratch من شما را با یک برنامه کوچک که ما با اسکرچ ساخته ایم برنامه اسکرچ برای کامپیوتر می گذارم.Scratch for Windows 7 – محیطی برای ساخت فیلم های متحرک و آموزش اصول برنامه نویسی به کودکان. عملکرد برنامه به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از اشیاء را تولید کنید، سناریوهای تعامل و حرکت را تجویز کنید، موسیقی و جلوه های مختلف را به هم متصل کنید.

این ابزار در یک طراحی رنگارنگ ساده ساخته شده است، شامل سه ناحیه کاری است و به شما این امکان را می دهد که با روش های استاندارد زبان های برنامه نویسی شی به شیوه ای بازیگوش و ساده آشنا شوید. این برنامه حاوی ابزارهای طراحی برداری است، می توانید فیلم های تمام شده را با فرمت swf ذخیره کنید. می توانید آخرین نسخه رسمی Scratch را برای ویندوز 7 به زبان اسپانیایی رایگان برنامه اسکرچ برای کامپیوتر دانلود کنید.S4A یک اصلاح Scratch است که امکان برنامه نویسی ساده پلتفرم سخت افزاری منبع باز آردوینو را فراهم می کند.

بلوک های جدیدی برای مدیریت حسگرها و محرک های متصل به آردوینو فراهم می کند. همچنین یک برد گزارش سنسور مشابه PicoBoard وجود دارد.هدف اصلی این پروژه جذب افراد به دنیای برنامه نویسی است. هدف همچنین ارائه یک رابط سطح بالا برای برنامه نویسان آردوینو با برنامه اسکرچ برای کامپیوتر قابلیت هایی مانند تعامل با مجموعه ای از بردها از طریق رویدادهای کاربر است.یک برنامه S4A برای کنترل سنسور نور ترمین، با قابلیت ضبط و پخش.

نصب برنامه اسکرچ برای کامپیوتر

اشیاء آردوینو بلوک هایی را برای عملکردهای اصلی میکروکنترلر، نوشتن و خواندن آنالوگ و دیجیتال و همچنین برای موارد سطح بالاتر ارائه می دهند. می توانید بلوک هایی را برای مدیریت سروموتورهای چرخش استاندارد و پیوسته پیدا کنید:در S4A، یک برد آردوینو با نوع خاصی از اسپرایت نشان داده می شود. آردوینو اسپرایت به طور خودکار پورت USB را که در آن برد وصل شده است برنامه اسکرچ برای کامپیوتر پیدا می کند.تنها با افزودن یک آردوینو اسپرایت جدید، امکان اتصال همزمان به چندین برد وجود دارد.

S4A با Arduino Diecimila، Duemilanove و Uno کار می کند. بردهای دیگر آزمایش نشده اند، اما ممکن است کار کنند.اتصال اجزا باید به روش خاصی به هم متصل شوند. S4A امکان 6 ورودی آنالوگ (پایه های آنالوگ)، 2 ورودی دیجیتال (پایه های 2 و 3 دیجیتال)، 3 خروجی آنالوگ (پین های دیجیتال 5، 6 و 9)، 3 خروجی برنامه اسکرچ برای کامپیوتر دیجیتال (پایین های 10، 11 و 13) و 4 خروجی ویژه را فراهم می کند. برای اتصال سروموتورهای چرخش پیوسته Parallax (پایه های دیجیتال 4، 7، 8 و 12).

شما می توانید یک برد را به صورت بی سیم با اتصال یک ماژول RF مانند Xbee به آن مدیریت کنید.S4A به شما این امکان را می دهد که به اندازه پورت های USB که دارید، بردهایی را کنترل کنید.سازگاری
S4A با Scratch سازگار برنامه اسکرچ برای کامپیوتر است، بنابراین می توانید پروژه های Scratch را در آن باز کنید. با این حال، نمی‌توانید پروژه‌های خود را در وب‌سایت انجمن Scratch به اشتراک بگذارید، زیرا انجام این کار با شرایط استفاده Scratch مغایرت دارد.

در نظر بگیرید که این سازگاری به هر دو صورت کار نمی کند، بنابراین نمی توانید یک پروژه S4A را از داخل Scratch اصلی باز کنید.استفاده از PicoBoard به همراه برد آردوینو نیز پشتیبانی می شود.پروتکل
S4A با ارسال حالت های محرک و دریافت حالت های حسگر هر 75 میلی ثانیه با آردوینو تعامل دارد، بنابراین عرض پالس باید بیشتر از برنامه اسکرچ برای کامپیوتر این بازه زمانی باشد. تبادل اطلاعات از پروتکل PicoBoard پیروی می کند و نیاز به یک برنامه (سیستم افزار) خاص برای نصب روی برد دارد.

لطفاً برای دستورالعمل های بیشتر در مورد نحوه انجام این کار به بخش دانلودها مراجعه کنید.به S4A اهدا کنید اگر می خواهید به ما در ادامه توسعه و حفظ این پروژه کمک کنید، همیشه می توانید کمک مالی کنید! از طریق پی پال کمک مالی کنید.سخت افزار؟ بازی کودکان!اسکرچ برای آردوینو (S4A) یک نسخه اصلاح شده از اسکرچ است که آماده تعامل با بردهای آردوینو است. این در سال 2010 توسط برنامه اسکرچ برای کامپیوتر تیم سیتیلب اسمال تاک توسعه یافت و از آن زمان توسط افراد زیادی در پروژه های مختلف در سراسر جهان استفاده شده است.

هدف اصلی ما ارائه یک راه آسان برای تعامل با دنیای واقعی با استفاده از سهولت استفاده از Scratch بود.مستندات و مثالها در اینجا تمام مستندات، فیلم ها، مثال ها و تمرین هایی که ایجاد کرده ایم را خواهید یافت.کارگاه فایل فشرده به برنامه اسکرچ برای کامپیوتر همراه مطالب و تمرینات کامل برای یک کارگاه را می توانید از اینجا دانلود کنید:Elisava Workshop Materials 2011این مواد توسط تیم ما در یک دوره S4A واقعی در مدرسه طراحی Elisava (بارسلونا) در سال 2011 ایجاد و استفاده شد.

مثال های اساسی.در اینجا نمونه‌های اولیه S4A را می‌بینید، همراه با شماتیک‌های آردوینو و یک فایل پروژه .sb Scratch برای دانلود.دکمه و LED یک مثال ساده نشان می دهد که چگونه یک LED را با فشار دادن یک دکمه فعال کنید.کدRGB-LEDاستفاده از LED RGB از ابتدا.کددکمه، LED و حالت نگه داشتنیک LED که برنامه اسکرچ برای کامپیوتر با فشار دادن یک دکمه حالت را تغییر می دهد.کد مقاومت نوری و LEDاستفاده از ورودی سنسور مقاومت نوری برای راه اندازی LED.

فیلم های برخی از دموهای زیر به زبان کاتالانی یا اسپانیایی هستند، اما تصاویر تقریباً خودشان صحبت می کنند. برخی از ویدیوها دارای زیرنویس انگلیسی نیز هستند.ربات کامل روباتی با دوربین دوار، سنسورهای فاصله و کنترل از راه دور. از دو برد آردوینو (کنترل از راه دور + ربات)، یک ماژول بی سیم XBee، سه سنسور IR، یک ماژول دوربین و سه سروموتور استفاده می کند.معرفی کارگاه S4Aاین برنامه اسکرچ برای کامپیوتر ویدیو به عنوان مقدمه ای برای کارگاه های S4A ارائه شده در Citilab عمل می کند، اما چند نمونه نمایشی از آنچه می توان با نرم افزار ما به دست آورد را خواهید یافت.

توسعه دهندگان مشخصات پروتکل S4A پیوندهای اسناد خارجی راهنمای S4A – توسط خوزه مانوئل رویز گوتیرز Scratch IO Wiki – توسط José Javier Vitónوبلاگ آردوتکا: S4A اندروید سلام اسکرچ برای آردوینو!
ما یک برنامه اندروید ساده ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند با استفاده از پروتکل حسگرهای راه برنامه اسکرچ برای کامپیوتر دور در Scratch با S4A از طریق HTTP ارتباط برقرار کند. می توانید آن را از اینجا یا با اسکن QR co دانلود کنید برای استفاده از آن، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

در S4A، سنسورهای راه دور را فعال کنید (روی هر بلوک «سنسورها» کلیک راست کنید)در HiS4A (اندروید)، IP شبکه محلی رایانه شخصی را که S4A در آن اجرا می‌شود تایپ کنید (می‌توانید آن را از طریق Edit > Show IP address) به‌ برنامه اسکرچ برای کامپیوتر علاوه پیشوند (فقط در صورت اتصال از بیش از یک کلاینت Android مورد نیاز) تایپ کنید.دکمه ها مربوط به پیام ها و صفحه لمسی و نوار لغزنده به سنسورهای راه دور هستند مهم! هر دو S4A و HiS4A باید به یک شبکه محلی متصل شوند!

HTTP-APIبرنامه اندروید از پروتکل بسیار ساده ای استفاده می کند که ما در بالای پروتکل پیام Scratch HTTP توسعه داده ایم، بنابراین امکان تعامل با S4A از مرورگر یا هر برنامه فعال شبکه دیگری نیز وجود دارد. ابتدا باید گزینه remote sensors را در S4A فعال کنید (روی هر بلوک “Sensors” کلیک راست کنید).مشخصات برنامه اسکرچ برای کامپیوتر پیام.تست برنامه وب اگر می‌خواهید HTTP API را در عمل ببینید، می‌توانید این کار را از برنامه آزمایشی وب ما انجام دهید.

با استفاده از برنامه وب مثال:متغیرهای S4A که نام آنها با علامت بعلاوه (یعنی +playerName) شروع می شود، از سرویس گیرنده وب قابل مشاهده و تغییر هستند.متغیرهای S4A که نام آنها با علامت منهای (یعنی -playerScore) شروع می شود، فقط از سرویس گیرنده وب قابل مشاهده (غیرقابل تغییر) هستند.متغیرهای S4A که نام آنها اتر را با علامت منفی یا مثبت شروع نمی‌کند از سرویس گیرنده برنامه اسکرچ برای کامپیوتر وب قابل مشاهده نیستند.پیام‌های S4A که نام آنها با علامت مثبت شروع می‌شود (یعنی +startGame) از سرویس گیرنده وب قابل مشاهده هستند.

پیام‌های S4A که نام آنها با علامت مثبت شروع نمی‌شود، از سرویس گیرنده وب قابل مشاهده نیستندتغییر گزارش نسخه 1.6 S4A:هنگام نمایش %t به جای نام حسگر، مشکل در ناظران بلوک برطرف شد مشکل در هنگام ناپدید نشدن خطای ورودی آنالوگ برطرف شد رفع اشکال هنگام ایجاد برنامه اسکرچ برای کامپیوتر شیء جدید آردوینو و انتخاب یک اتصال موجود (با تشکر از Vaner Anampa، Erik Bartmann و بسیاری دیگر برای گزارش این اشکال)پین‌های پیش‌فرض و ترتیب آنها در بلوک‌های آردوینو (مانند قبل) تغییر کرد.

بلوک های سروو ادغام شده، اکنون پین های 8، 7 و 4 را می توان برای سروموتورهای استاندارد و CR استفاده کرد.بلوک HTTP (روش GET) طبق درخواست IMI (“Institut Municipal d’Informatica”) بارسلونا اضافه شد سیستم عامل:پین های بازنشانی مجدد کد ادغام شده برای سرووهای استاندارد و CRپچ ادغام شده برای لئوناردو از پیتر مولر (با تشکر فراوان!)نسخه 1.5رفع برنامه اسکرچ برای کامپیوتر اشکال برخورد شی (آردوینو و غیر آردوینو)رفع اشکال مربوط به خطای پیام دائمی هنگام توقف و از سرگیری اتصال با برد.

برای سازگاری بهتر با Squeak VMهای جدید، نسخه‌های اولیه نمایه‌شده را به نام‌گذاری شده تغییر داد (با تشکر از Miriam Ruiz برای پچ)پین 12 از سروو استاندارد به خروجی دیجیتال معمولی تغییر کرد پین پیش‌فرض در بلوک‌های روشن/خاموش دیجیتال از 13 به 10 تغییر کردبلوک برنامه اسکرچ برای کامپیوتر محرک های بازنشانی اضافه شد ترجمه های کاتالانی و اسپانیایی بهبود یافته است نسخه 1.4با اضافه شدن سازگاری کامل با پروتکل HTTP (POST AND GET).

اکنون می‌توانید پیام‌هایی را به S4A ارسال کنید و مقادیر متغیر را از مرورگر اینترنت مشاهده یا تغییر دهید (از جمله موارد دیگر). بخش اندروید را ببینید.گزینه “بررسی به روز رسانی” را در منوی “راهنما” اضافه کرد، از این پس برای برنامه اسکرچ برای کامپیوتر بررسی نسخه های جدید نیازی به مراجعه به وب سایت نیست.زبان اکنون در اولین راه‌اندازی شناسایی می‌شود (زمانی که فایل Scratch.ini وجود ندارد). همچنین در صورت تغییر از منوی زبان در همان فایل ذخیره می شود.

پورت سریال که در آن یک برد متصل است، زمانی که S4A راه اندازی می شود، به درستی باز می شودرفع اشکال در نسخه ویندوز، که در آن نوار عنوان نام و نسخه S4A را هنگام راه اندازی نشان نمی داد.نسخه 1.3
رفع سازگاری با Arduino UNO در لینوکس (به لطف خورخه گومز). علاوه بر به روز رسانی بوت لودر در برخی از بردها، باید سیستم عامل جدید را بارگذاری کنید.نام برد حسگر و برنامه اسکرچ برای کامپیوتر بلوک های آردوینو مربوط به آنها را تغییر داد تا اعداد پین واقعی را نشان دهد.

دستورات سرور را به منوی “ویرایش” اضافه کرد تا ارتباطات شبکه را از طریق سوکت مدیریت برنامه اسکرچ برای کامپیوتر کندسازگاری اضافه شده برای برنامه های اندروید (HiS4A)ترجمه های کاتالانی و اسپانیایی بهبود یافته است بسیاری از رفع  برای نصب S4A باید نرم افزار را هم در رایانه شخصی و هم در برد آردوینو خود نصب کنید. در اینجا مراحل دقیق برای راه اندازی و راه اندازی آن را خواهید یافت.نصب S4A در رایانه شما S4A در سه سیستم عامل عمده مصرف کننده کار می کند. موردی را که متناسب با پیکربندی شماست دانلود و نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =