ثبت نام
بهترین برنامه ساخت بازی اندروید

معرفی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید

سرفصل‌های مقاله

درست است که بهترین برنامه ساخت بازی اندروید بهترین بازی های اندروید نیاز به هزینه دارند. برنامه ساخت بازی متأسفانه برنامه ساخت بازی اندروید همه پولی برای خرج کردن ندارند. دلایل زیادی وجود دارد که این اتفاق می افتد، اما کافی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید است.

بگوییم که بازاری برای بازی های واقعا رایگان وجود دارد. بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی خبر خوب این است که شما نمی توانید بازی های شانسی بخرید، زیرا گزینه های بهترین برنامه ساخت بازی اندروید خوبی وجود دارد که هزینه ای دریافت نمی کنند. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

در این دور شاهد بهترین بازی های رایگان اندروید، بدون خرید درون برنامه ای هستیم. برنامه ساخت بازی به خاطر داشته باشید که بسیاری از آنها تبلیغات درون بازی برای کمک به توسعه دهندگان دارند.

بازی های رایگان بدون خرید درون برنامه ای نسخه بهترین برنامه ساخت بازی اندروید محبوبی نیستند.بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی یک توسعه دهنده در Google Play است. آنها تعدادی بازی ساده و رایگان اندرویدی می سازند.

برای یادگیری ساخت بازی روی عکس زیر کلیک کنید

بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی

پیکان اشاره بالا

بهترین برنامه ساخت بازی اندروید

اینها عبارتند از شطرنج، شطرنج، جین رامی، قلب، Euchre، Go، Reversi، سودوکو و بسیاری دیگر. همه رایگان هستند، بدون خرید درون برنامه ای. برخی از آنها نسخه پولی دارند که تبلیغات را حذف می کند.

با این حال، تبلیغات آنقدرها هم بد نیستند. بهترین برنامه ساخت بازی اندروید برخی از آنها، بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی به ویژه شطرنج، در واقع پری عمیق هستند. با بازی های رایگان و آسان اندروید نمی توانید اشتباه کنید.

Altos Odyssey و Altos Adventure دو تا از بهترین بازی های موبایل رایگان برای طرفداران مسابقه هستند. برنامه ساخت بازی بازیکنان در محیطی زیبا اسکی می کنند، از موانع دوری می کنند، سکه جمع می کنند و ترفندهای جالبی را انجام می دهند.

بازی Alto’s adventure یک بهترین برنامه ساخت بازی اندروید بازی طولانی تر است و مکانیسم آن از نظر پوشش کمی آسان تر است. Altos Odyssey تجربه بازی را گسترش می دهد و چیزهای اضافی را اضافه می کند.

بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی

از نظر فنی، این یک خرید در برنامه دارد. با این حال، آنها صرفا آرایشی هستند. کل بازی و هر چیزی که در آن وجود دارد را می توان در طول بازی باز کرد، حتی اگر زمان بر باشد.

توسعه دهنده به ضبط کردن ادامه می دهد تا ادعا کند که بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی بازی بیشترین بهره را از بهترین برنامه ساخت بازی اندروید قسمت تبلیغاتی می برد، بنابراین تقریباً هیچ بازیکنی در واقع چیزی نمی خرد.Crossy Road یک بازی رایگان بسیار محبوب است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

این اساساً نسخه Frogger این نسل است. برنامه ساخت بازی شما جوجه ها (یا شخصیت های دیگر) را در خیابان ها، نهرها و مناطق دیگر هدایت می کنید و از موانع اجتناب می کنید. اگر در آب بیفتید یا کامیون به شما برخورد کند، تمام است.

این بازی همچنین دارای تعداد زیادی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید شخصیت قابل بازگشایی، حالت چند نفره آنلاین و آفلاین، پشتیبانی از Android TV و غیره است.

همچنین مشخص است که آیا این کمک می کند. همانند Alto Odyssey قبلی، Crossy Road از نظر فنی خریدی بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی را در اپلیکیشن مشاهده کرده است. با این حال، همه چیز فقط برای اهداف آرایشی است

و شما نمی توانید تا پایان این بازی پرداخت کنید.Cytoid یک بازی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید ریتم کمیاب و رایگان است. فقط روی صفحه ضربه بزنید و وقتی از شما خواسته شد بلغزانید.

این بازی دارای موسیقی مناسب و کنترل های ساده است. بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی ویژگی عالی موسیقی جلد است. جامعه بازی صدها آهنگ می سازد. شما دانلود می کنید، در بازی نصب می کنید و چیزهای بیشتری برای بازی دارید.

این یک بازی بسیار خشک است. این یک بازی عالی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید برای افرادی است که چالش های واقعی را دوست دارند. البته رایگان هم هست در زمان نوشتن، این بازی بیش از 300 بازی 1 ایجاد شده توسط کاربران 400 دلاری را برای بازی ارائه می دهد تا شما تشنه محتوا نباشید.

Doom and Destiny Advanced jRPG است. همچنین رایگان است. این بازی تاریخچه ای 30 ساعته دارد. همچنین جستجوهای ثانویه و بسیاری کارهای دیگر برای انجام وجود دارد. این شامل 100 راز پنهان و بسیاری از مناطق پنهان است.

تجربه شما بسیار زیبا بهترین برنامه ساخت بازی اندروید و لذت بخش بود یافتن یک بازی نقش آفرینی کامل به صورت رایگان کار آسانی نیست. Doom و Destiny قطعا بهترین هستند.

نسخه رایگان شامل تبلیغات و برخی محدودیت ها است. با این حال، شامل تمام بازی های اساسی است برنامه ساخت بازی و این مهم ترین بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی است.Fighting Tiger یک بازی اکشن و مبارزه ای است که برای آن چیزهای زیادی در نظر گرفته شده است.

در اینجا شما نقش جین بهترین برنامه ساخت بازی اندروید را بازی می کنید و هدف شما این است که دوست دختر خود را نجات دهید و گروه را در جایی که هستید نگه دارید.

این بازی شباهت زیادی به بازی های مبارزه ای معمولی دارد، با این تفاوت که شما به طور همزمان با حریفان زیادی مبارزه خواهید کرد. چندین مرحله برای یادگیری وجود دارد، یا می توانید برای دفاع از خود در برابر حریفان سلاح جمع آوری کنید.

این یک بازی قدیمی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید است، بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی به این معنی که فاقد روان بودن بازی های مدرن است، اما کاملا رایگان و بدون خرید درون برنامه ای است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بپردازید.

Geometry Dash مجموعه کوچکی از بازی‌های رایگان اندروید است. شما یک بازی پلتفرم اکشن با بهترین برنامه ساخت بازی اندروید عناصری در بازی های ریتم هستید. همه خیلی کوتاه هستند

با این حال، زمانی که آنها واقعا آزاد هستند، شکایت کردن دشوار است. آخرین سری SubZero Dash Geometry است. مورد رایگان دیگر Geometry Dash World است. متأسفانه، بقیه Google Play در سال 2019 حذف شد.

بهترین برنامه ساخت بازی اندروید برای گوشی

با این حال، هر دو بازی، بازی‌های اندرویدی رایگان و فوق‌العاده هستند، برنامه ساخت بازی بدون خرید درون‌برنامه.HQ Trivia یک بازی مسابقه جدید و موفق است. مردم در سرتاسر جهان برای دریافت جوایز پول واقعی رقابت می کنند.

هر بازی بین 12 تا 15 این سوال را دارد که بهترین برنامه ساخت بازی اندروید در پایان چه کسی برنده را به اشتراک می گذارد. این یک نیاز واحد نیست. برنامه های بازی ده ها سال است که وجود دارند.

با این حال، این بازی منحصر به فرد است زیرا یک بازی موبایل رایگان است و میزبان مستقیمی دارد که سؤال می کند. به طور کلی بیش از 12 مسابقه در هفته تا زمان مشخص شده وجود دارد.

برای یک برنامه کامل، شرکت را در توییتر دنبال کنید. این بازی مشکل بهترین برنامه ساخت بازی اندروید دارد مخصوصاً اگر سرعت اینترنت شما کمتر از حد متوسط ​​باشد. فقط باید در طول زمان کار کند.

It A Space Thing یک تیرانداز نسبتاً جدید است که در سال 2016 منتشر شد. بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی این تیراندازی سبک آرکید است که در آن شخصیت های زیر را بازی می کنید و وظیفه شما این است که افراد بد را در بالای صفحه بکشید.

دارای کنترل های ساده، بازی های شدید بهترین برنامه ساخت بازی اندروید و پنج باس فایت. همچنین یک مولتی پلیر محلی وجود دارد که در آن می توانید شخصیت کوتاه قد را بازی کنید و افراد دیگری در مقابل شما می نشینند و شخصیت برتر را بازی می کنند.

اگر گرافیک رترو اضافه کنید، تجربه بسیار خوبی برای بازی های رایگان خواهید داشت.Pocket City یک بازی شبیه سازی جدید است. خیلی شبیه سیم سیتی. آنها شهرها، زیرساخت ها و همه چیز را می سازند.

هدف ساختن شهری مستقل است که در آن بهترین برنامه ساخت بازی اندروید همه خوشحال باشند. نسخه رایگان و نسخه پریمیوم این بازی وجود دارد. نسخه رایگان ویژگی های کمتری دارد، اما همچنان یک بازی کامل است.

حتی در نسخه کامل نیز امکانات زیادی ندارد. با این حال، شکایت بیش از حد از شبیه ساز شهر رایگان دشوار است.Quizoid یک بازی پرسش و پاسخ است که واقعا می تواند با دیگر بازی های این سبک رقابت کند.

بیش از 6000 سوال بی اهمیت دارد. آنها به بهترین برنامه ساخت بازی اندروید شش سطح تقسیم می شوند. سوالات به طور مداوم اضافه شده است. این به خنک نگه داشتن بازی کمک می کند.

17 تم وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها بازی کنید، دو حالت بازی و یک طناب نجات برای پاسخ دادن به سؤالاتی که ممکن است پاسخی برای آنها نداشته باشید. این را می توان به صورت آفلاین نیز بازی کرد که برای بسیاری از افراد مفید است.

یک نسخه پولی بهترین برنامه ساخت بازی اندروید اختیاری وجود دارد که سوالات بیشتری را اضافه می کند. با این حال، بهترین چیز این است که اگر نسخه پریمیوم سؤالات بیشتری داشته باشد، نسخه رایگان نیز همینطور است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار ساخت بازی اندروید بپردازید.

Rowdy Wrestling یکی از بازی های رایگان جدید اندروید است. این یک بازی مبارزه ای آرکید است. بازیکنان در یک امپراتوری نبرد بزرگ با مخالفان هوش مصنوعی رقابت می کنند.

55 شخصیت قابل بازی، بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی کنترل های ساده و گرافیک 2 بعدی یکپارچهسازی با سیستم بهترین برنامه ساخت بازی اندروید عامل وجود دارد. این بازی دارای دو حالت است، حالت انفرادی و حالت تگ تیم.

Cube Escape مجموعه ای از پازل های Rusty Lake است که کاملا رایگان هستند. این ترکیبی از عناصر پنهان و ژانرهای پازل است که به شما کمک می‌کند سرنخ‌هایی را پیدا کنید، پازل‌ها را کنار هم بگذارید و بفهمید واقعاً چه خبر است.

بازی های زیادی در بهترین برنامه ساخت بازی اندروید این سری وجود دارد. آنها باید شما را برای مدتی مشغول نگه دارند. گرافیک چیز خاصی نیست، اما همه آنها آنقدر منحصر به فرد و غیرعادی هستند که اهمیتی ندارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی ساز حرفه ای اندروید بپردازید.

توضیحات Google Play برای هر بازی ترتیب بازی ها را نشان می دهد.Simulacra: Pipe Dreams یک بازی پازلی است. تلفن شخصی را پیدا کنید و تعداد زیادی پیام مخفی و انواع چیزهای تصادفی دریافت کنید.

بازیکنان سرنخ ها را رمزگشایی می کنند و بهترین برنامه ساخت بازی اندروید متوجه می شوند که چه اتفاقی افتاده است. این بازی دارای یک عنصر ترسناک است و نکات مختلفی برای شما که می خواهید شاخه های مختلف را کشف کنید وجود دارد.

این یک دنباله جعلی برای بازی اصلی است، اما برای لذت بردن از آن لازم نیست بازی اصلی را بازی کنید. این نیز یکی از بازی های رایگان جدید برای اندروید استSonny یکی از جدیدترین بازی‌های رایگان اندروید است

که هیچ خرید درون‌برنامه‌ای ندارد. این یک بهترین برنامه ساخت بازی اندروید بازی اکشن نقش آفرینی بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی با موضوعی پسا آخرالزمانی و عناصر کمیک است. شناخت مکانیک آسان است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی بدون کد نویسی اندروید بپردازید.

این بازی به اندازه کافی عمیق برای بازی رایگان نیز هست. این تبلیغات است و می تواند کمی وحشیانه باشد. بهترین برنامه ساخت بازی با گوشی برنامه ساخت بازی با این حال، واقعاً لذت بازی را از بین نمی برد. این نسبی است جدید.

بنابراین ممکن است برخی از خطاها وجود داشته باشد. وگرنه خیلی خوبه.اگر بهترین برنامه ساخت بازی اندروید یکی از بهترین بازی های اندروید را بدون خرید درون برنامه ای از دست دادیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =