ثبت نام
اپلیکیشن کودکان

دانلود اپلیکیشن کودکان

سرفصل‌های مقاله

برنامه‌های آموزشی اپلیکیشن کودکان راهی عالی و سرگرم‌کننده برای یادگیری کودکان شما اپلیکیشن کودکان در خارج از کلاس هستند، اما هزینه اپلیکیشن کودکان همه آن برنامه‌ها می‌تواند به سرعت افزایش یابد. خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه رایگان برای بچه ها وجود دارد اپلیکیشن کودکان که هم آموزشی و هم سرگرم کننده هستند، اما ضرری ندارند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله نرم افزار برنامه نویسی کودکان بپردازید.

برنامه های آموزشی برای کودکان در لیست ما با گزینه هایی برای کودکان در تمام سنین درگیر هستند. بچه‌ها می‌توانند با سرعت خودشان یاد بگیرند، و بهتر از آن، آنها این کار را به نحوی کارآمد انجام می‌دهند که از نیاز به زمان زیاد صفحه نمایش جلوگیری کند. بهترین برنامه های یادگیری با استفاده اپلیکیشن کودکان از بسیاری از آنها در کلاس درس توسط مربیان مدارس ابتدایی، حس کنجکاوی، آموزش و سرگرمی را به ارمغان می آورد.

انتخاب های ما را برای بهترین برنامه های اپلیکیشن کودکان آموزشی برای کودکان در زیر بررسی کنید!

اپلیکیشن کودکان را نام ببرید

بچه ای که برنامه آموزشی Thinkrolls Play & Code را بازی می کند
در دنیای دیجیتال امروزی، آموزش مهارت‌های پیش‌کدنویسی و حل مسئله به بچه‌ها، اپلیکیشن کودکان آنها را برای موفقیت زودهنگام آماده می‌کند! Thinkrolls Play & Code که توسط کارشناسان برنامه آموزشی Avokiddo ایجاد شده است، یک برنامه سرگرمی آموزشی برنده جایزه برای کودکان 3 تا 8 ساله است.

Thinkrolls Play & Code به بچه‌های جوان اجازه می‌دهد پازل‌ها را حل کنند، چالش‌های پیچیده را حل کنند، و ماجراجویی‌های خود را با انبوهی از مفاهیم پیش‌کدگذاری که در هر حرکت ساخته شده‌اند، بسازند! جوانان تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله خلاقانه خود را با بازی اپلیکیشن کودکان در بیش از 1000 پازل منطقی بازی و دوره های پیچ و خم ایجاد می کنند. بچه‌ها راه‌حل‌هایی برای چالش‌های ریاضی و فیزیک پیدا می‌کنند که در پیچ و خم‌های مختلف غلت می‌زنند و جهش می‌کنند.

پیشنهاد میکنم مقاله آموزش بازی سازی به کودکان مطالعه کنید.

این برنامه همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های مغزی را ارائه می‌کند که کودک شما را سرگرم می‌کند و در عین حال مهارت‌های استدلال، حافظه و مهارت‌های حرکتی ظریف او را ایجاد می‌کند. بازی‌های فکری شامل گزینه‌هایی مانند «یکی عجیب و غریب را بیابید»، «مرتب کردن تعداد زیادی» و اپلیکیشن کودکان بسیاری بازی‌های دیگر است که برای کمک به کودکان در تشخیص الگوها و اشکال طراحی شده‌اند.

Thinkrolls Play & Code بچه ها را تشویق می کند که هرگز تسلیم نشوند و چند قدم جلوتر فکر کنند و موجودات مختلف را از طریق موانع و چالش ها راهنمایی کنند. اگر در ابتدا، کودک شما در یک پازل موفق نشد، Thinkrolls به او اجازه می‌دهد فرصت‌های متعددی را آزمایش کند تا راه‌حل‌های مختلف را امتحان کند تا زمانی که یک راه حل مناسب باشد!

انواع اپلیکیشن کودکان

دانلود اپلیکیشن کودکان

فراتر از بازی‌های بی‌شماری و پازل‌های منطقی برای آزمایش، Thinkrolls Play & Code همچنین به بچه‌ها اجازه می‌دهد ایده‌های پازل خود را زنده کنند. بازیکنان می توانند Thinkroll های خود را با رابط کاربری آسان کشیدن و رها کردن بسازند و آثار خود را با لوازم جانبی که در طول بازی به اپلیکیشن کودکان دست می آورند سفارشی کنند.

بچه‌ها آگاهی فضایی را یاد می‌گیرند، اهمیت برنامه‌ریزی چند مرحله پیش رو را کشف می‌کنند و در مسیر تبدیل شدن به کدنویس هستند، در حالی که در یک دنیای کارتونی روشن و جذاب غوطه‌ور می‌شوند. برخلاف سایر برنامه‌های آموزشی پایه، Thinkrolls Play & Code شامل گزینه‌های بازی مشترک است

که به آن‌ها اجازه می‌دهد با خیال راحت پازل‌هایی را که می‌سازند با دیگران در جامعه به اشتراک بگذارند. کودک شما با به چالش کشیدن دیگران برای امتحان کردن پازل خود، اعتماد به نفس پیدا می کند و احساس می کند که یک مخترع واقعی است!

امروز با Thinkrolls Play & Code، پتانسیل کدنویسی و خلاقیت فرزندتان را آزاد کنید!

2. حقیقت هیولا
برنامه Fact Monster

Fact Monster یک گزینه عالی برای بازی های آموزشی است. بازی‌ها و ویدیوهای آموزشی دارای موضوعاتی هستند، از علوم گرفته تا هنرهای زبانی گرفته تا ریاضیات و خیلی چیزهای دیگر! Fact Monster همچنین مواد مرجع ضروری، فلش کارت ها، حقایق سرگرم کننده و کمک تکالیف برای بچه ها را ترکیب اپلیکیشن کودکان می کند. بچه های 5 ساله به بالا دوست خواهند داشت که Fact Monster چگونه یادگیری را سرگرم کننده می کند. برای اطلاعات بیشتر، Fact Monster را بررسی کنید.
3. Poptropica
اپلیکیشن Poptropica

این بازی رایگان مبتنی بر داستان به بچه ها اجازه می دهد تا شخصیت های خود را شخصی سازی کنند، ماموریت ها را کامل کنند و با دوستان خود در یک محیط امن بازی کنند. اپلیکیشن کودکان بچه‌ها عاشق ایجاد آواتارهای خود و تکمیل تلاش‌ها برای جوایز هستند. این برنامه برای سنین 6 تا 12 سال بهترین است و برای اندروید و iOS است.

4. بازی های Coolmath
بازی های Coolmath

Coolmath Games دارای فعالیت‌ها و بازی‌های ریاضی برای افراد 13 تا 100 ساله است. Coolmath Games یک برنامه آموزش مغز است که در آن منطق و تفکر با سرگرمی و بازی روبرو می‌شوند. این بازی‌ها نه خشونت دارند، نه اکشن خالی، فقط چالش‌های زیادی دارند اپلیکیشن کودکان که باعث می‌شود فراموش کنید در حال تمرین ذهنی هستید! گریز از خوک ها، زامبی های پرنده، خرسی که عاشق اسکوتر سواری است و خیلی چیزهای دیگر! این برنامه برای iOS و اندروید است.

5. بچه های آکادمی خان

Khan Academy Kids یکی از محبوب ترین برنامه های ریاضی است که یک برنامه آموزشی رایگان و سرگرم کننده برای کودکان دو تا هشت ساله ارائه می دهد. این برنامه با همکاری کارشناسان یادگیری در استنفورد توسعه داده شد و با چارچوب نتایج اولیه یادگیری اولیه Head Start و استانداردهای هسته مشترک هماهنگ شد.

همچنین بر کل کودک تمرکز می کند و مهارت های یادگیری عاطفی اجتماعی را در بر می گیرد. در اینجا درباره Khan Academy Kids بیشتر بدانید. اپلیکیشن کودکان می توانید آن را در اپ استور اپل، گوگل پلی و اپ استور آمازون پیدا کنید.

6. مدرسه ماهی
اپلیکیشن مدرسه ماهی

مدرسه ماهی کودک پیش دبستانی شما را در معرض مفاهیم مهمی مانند حروف، اعداد، اشکال، رنگ ها، تطبیق و موارد دیگر قرار می دهد. دسته های ماهی با رنگ روشن حروف، اشکال و اعداد 1-20 را تشکیل می دهند و کودک شما می تواند ماهی را وادار به شنا کند و انجام دهد.

چیزهای خنده دار با یک لمس ساده و کشیدن. مدرسه ماهی برنده جایزه اپلیکیشن کودکان طلایی انتخابی والدین و جایزه انتخاب ویرایشگر بررسی فناوری کودکان است. این برنامه برای سنین ۲ سال به بالا بهترین است و برای اندروید و iOS است.

7. PBS Kids Games

PBS صدها بازی را بر اساس برنامه های محبوب کودکان خود ساخته است. بازی‌های هر نمایش با موضوع یادگیری آن‌ها مطابقت دارد. ریاضی را با Peg + Cat یاد بگیرید. قدرت های موجودات را با برادران کرات کاوش کنید. یا با بچه های Ready, Jet Go به یک ماجراجویی فضایی بروید! اگر فرزند شما برنامه های PBS را دوست دارد، اپلیکیشن کودکان او عاشق یادگیری با شخصیت های مورد علاقه خود خواهد بود. این برنامه برای سنین ۲ سال به بالا بهترین است و برای اندروید و iOS است.

8. کسری پیتزا 1

آیا کودک دبستانی شما به کمک بیشتری در مورد کسری نیاز دارد؟ چه راهی خوشمزه تر از پیتزا برای نشان دادن این مفهوم؟ Pizza Fractions 1 رویکردی بصری به کسرهای با مخرج 1-12 (به استثنای هفتم ها و یازدهم ها) به کودک شما می دهد و سطوح دشواری قابل تنظیم به مبتدیان اجازه می دهد تا با اصول اولیه شروع کنند و در حین یادگیری پیشرفت کنند. ریاضی هرگز اینقدر خوشمزه نبوده است! این برنامه برای سنین 6 سال به بالا بهترین است و برای iOS است.

9. علم360

برنامه Science360 بنیاد ملی علوم (فقط برای تبلت‌ها) اخبار، تصاویر و ویدیوهای علمی و مهندسی پیشرفته را در دسترس فرزند شما قرار می‌دهد. تمام محتواها یا توسط NSF تولید می‌شوند یا از دانشمندان و دانشگاه‌های سراسر جهان جمع‌آوری شده‌اند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید

که فرزندتان اطلاعات با بهترین کیفیت را دریافت می‌کند و هر هفته محتوای جدیدی اضافه می‌شود. کودک شما از نمای 360 درجه ای که به او امکان می دهد تصاویر را از هر زاویه ای کاوش کند، دوست خواهد داشت. این برنامه اپلیکیشن کودکان برای سنین 12 سال به بالا بهترین است و برای اندروید و iOS است.

10. کاوشگر تجسم ناسا

NASA Visualization Explorer یا NASA Viz، جالب‌ترین راه برای کشف آخرین اخبار و داستان‌های مربوط به زمین، خورشید و جهان است. این برنامه دارای تصاویر و ویدئوهای خیره کننده از فضا و انیمیشن هایی است که می تواند مفاهیم چالش برانگیز را برای درک آسان تر کند. بچه‌های بزرگ‌تر عاشق غواصی در اپلیکیشن کودکان همه چیزهایی هستند که این برنامه به تنهایی ارائه می‌کند،

و بچه‌های کوچک‌تر شما می‌توانند با کمک شما شروع به یادگیری در مورد سیارات و ستاره‌ها کنند. این برنامه برای سنین 7 سال به بالا بهترین است و برای iOS است.

11. هیولاهای آشپزخانه توکا

Toca Kitchen Monsters نسخه رایگان برنامه محبوب Toca Kitchen است. برای دو هیولای گرسنه با استفاده از هشت ماده مختلف که به طرق مختلف ترکیب شده اند غذا بپزید. اما مراقب باشید که غذا را زیاد مزه دار نکنید، در غیر این صورت ممکن است هیولاها آن را به سمت شما تف کنند! مانند سایر بازی‌های توکا بوکا، تأکید بر بازی آزاد و آزاد است،

جایی که تخیل کودک شما می‌تواند بی‌حرکت باشد. توجه داشته باشید که در حالی که Toca Kitchen Monsters فقط در iOS در دسترس است. Toca Kitchen 1 و 2 به صورت رایگان در دستگاه های اندروید در دسترس هستند. این برنامه برای سنین 3 سال به بالا بهترین است.

12. شهر املای واژگان

تست‌های املا در هر مقطعی می‌توانند استرس‌زا باشند، اما Vocabulary Spelling City با بازی‌هایی مانند Word Unscramble و HangMouse یادگیری لغات و املا را سرگرم‌کننده می‌کند. دانش‌آموزان در هر سنی می‌توانند از برنامه رایگان برای انجام 9 بازی با 10 مورد از محبوب‌ترین فهرست‌های لغات این برنامه استفاده کنند.

شما حتی می توانید یک لیست کلمات سفارشی را در وب سایت Vocabulary Spelling City بارگذاری کنید تا فرزندتان از آن در برنامه استفاده کند. برای خانواده‌هایی که خواهان تجربه گسترده‌تری هستند، نسخه ممتاز برنامه با پنج حساب دانشجویی برای اشتراک سالانه در دسترس است. این برنامه برای سنین 6 سال به بالا بهترین است اپلیکیشن کودکان و برای اندروید و iOS است.

13. Todo Math

Todo Math که برای کودکان پیش از کلاس دوم تا کلاس دوم طراحی شده است، کودک شما را به یک ماجراجویی ریاضی روزانه می برد. هر روز یک تمرین تمرینی 10 تا 15 دقیقه ای، یک حالت ماموریت برای مقابله با مشکلات اولیه کلمه، و یک حالت پخش رایگان وجود دارد.

این اپلیکیشن جوایز متعددی از جمله جایزه طلایی انتخابی والدین و امتیاز پنج ستاره در Common Sense Media را دریافت کرده است. اپلیکیشن کودکان برنامه رایگان شامل یک نسخه اصلی از هر بازی است و نسخه کامل به صورت اشتراک در دسترس است. این برنامه برای سنین 5 سال به بالا بهترین است و برای اندروید و iOS است.

14. اسکرچ جونیور.

اسکرچ جونیور اصول کدنویسی را به کودکان پنج ساله آموزش می دهد. این اپلیکیشن که توسط محققان دانشگاه تافتز و MIT طراحی شده است، از زبان برنامه نویسی Scratch الهام گرفته شده است که برای مخاطبان جوان تر طراحی شده است. کودک شما می‌تواند

با کنار هم قرار دادن بلوک‌های برنامه‌نویسی مختلف، شخصیت‌های دوست‌داشتنی برنامه اپلیکیشن کودکان را به حرکت، پریدن، و حتی رقصیدن و آواز خواندن وادار کند. او علاوه بر یادگیری نحوه کدنویسی، حل مسئله، طراحی و نحوه ایجاد داستان خود را نیز یاد خواهد گرفت. این برنامه برای سنین 5 سال به بالا بهترین است و برای اندروید و iOS است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =