ثبت نام
دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید

معرفی و دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید

سرفصل‌های مقاله

انتخاب بهترین برنامه ها برای کوچولوها همیشه دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید آسان نیست. حتی زمانی که کودکان شروع به رفتن به مدرسه می کنند، انتخاب آسان تر نمی شود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های زیادی برای کودکان ۶ تا ۸ ساله وجود دارد دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید که بازی و سرگرمی را با لذت کشف، کنجکاوی برای مفاهیم جدید و یادگیری دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید زبان‌های خارجی و موضوعات مدرسه ترکیب می‌کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بپردازید.

غیر از این نمی توانست باشد: بسیاری از برنامه های کاربردی طراحی شده برای این گروه سنی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید از زبان بازی ها، آزمون ها و پیچ و خم ها استفاده می کنند و بسیاری از فعالیت هایی را که کودکان در سال های اول دبستان انجام می دهند را به خود اختصاص می دهند. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید

در اینجا توصیه های ما برای بهترین برنامه ها برای کودکان 6 تا 8 ساله وجود دارد. بیایید دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید با هم عناوین را دریابیم.زمانی که دوره ابتدایی شروع می شود، فناوری می تواند کمک ارزشمندی برای کودکان و والدین باشد. در واقع تصادفی نیست که بیشتر برنامه های کاربردی اختصاص داده شده به کودکان 6 تا 8 ساله شامل یادگیری و تقویت، از طریق بازی، مفاهیم و موضوعاتی است که کودکان در مدرسه نیز یاد می گیرند.

علاوه بر این، بسیاری از این برنامه‌ها دارای بازی‌ها و آزمون‌هایی هستند که برای بهبود مهارت‌های دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید منطقی-قیاسی کودکان علاوه بر دانش تحصیلی‌شان طراحی شده‌اند: ترکیبی که به کودکان اجازه می‌دهد در حین لذت بردن از طریق استفاده از برنامه‌ها یاد بگیرند. اما نه تنها این، بسیاری از برنامه های کاربردی برای این گروه سنی نیز برای توسعه خلاقیت کودکان از طریق فعالیت های بازی طراحی شده اند که منجر به ایجاد و اجرای یک پروژه، چه موزیکال و چه کارتونی می شود.

اگر دوست دارید کودکتان بازی سازی رو یاد بگیره روی عکس زیر کلیک کنید

سازی کودکان

پیکان اشاره بالا

در زیر عناوین توصیه شده توسط Mamamò را پیشنهاد می کنیم، با توصیه به حمایت از بچه های کوچک دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید در بازی و عدم نمایش آنها برای مدت طولانی.فکر می کند Thinkrolls 26 شخصیتی هستند که در پیچ و خم های رنگارنگ این برنامه حرکت می کنند (یا بهتر است بگوییم غلت می زنند)، تلاقی بین یک بازی “پلتفرم” و یک پازل شامل قوانین فیزیک. شخصیت ها باید راه خود را از طریق پیچ و خم ها به سمت پایین طی کنند.

هر سطح از برنامه یک شی جدید را معرفی می کند و با استفاده از این اشیا در ترکیب های دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید صحیح (و به خاطر سپردن “قدرت” آنها)، بازیکنان پازل های پیچیده تر را حل می کنند و یاد می گیرند که نیرو، شتاب، شناوری، گرما، کشش و گرانش را کالیبره کنند. به منظور هدایت Thinkroll ها به مقصد و جمع آوری گوی هایی که پیچ و خم ها با آنها پر شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی برای کودکان 3 ساله اندروید بپردازید.

خانه رمز و راز توکا.سرگرمی، کاوش و موسیقی! Toca Mystery House یک برنامه ترسناک است که کودکان را دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید به یک خانه متروکه ناامید کننده می برد و از آنها دعوت می کند تا آنجا را دور و دراز جستجو کنند. با کشیدن صفحه نمایش می توانید از طبقه همکف دیدن کنید اما همچنین می توانید به صورت عمودی حرکت کنید، به پایین یا بالا در ساختمان بروید. درها، نقاشی ها، اشیاء عجیب و غریب به لمس واکنش نشان می دهند و چشمان کوچک سریع ما را در تاریکی همراهی می کنند.

به طور خلاصه، در این برنامه ما قادر خواهیم بود فضای خانه جن زده شهربازی ها را همراه با مینی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید بازی ها، موسیقی، مواد تشکیل دهنده، معجون ها و سایر اکتشافات عجیب و غریب پیدا کنیم!Toontastic 3D این برنامه ابزاری برای ساخت کارتون های کوتاه است. Toontastic 3D از این ایده شروع می شود که به کودکان نشان می دهد که قبل از هر “گرفتن” لازم است یک پروژه سازماندهی شود.

در واقع، هنگام شروع برنامه، حرکت برای ادامه، انتخاب یک «قوس داستانی» است، یعنی قوس روایت دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید و تعداد صحنه‌هایی که در آن داستانی که می‌خواهید متحرک کنید، بیان می‌شود. سپس بچه‌ها شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌ها را انتخاب می‌کنند یا می‌توانند شخصیت‌های خود را با کشیدن آنها بسازند. سوژه ها با دست جابه جا می شوند و در این بین داستان به صورت شفاهی ضبط و روایت می شود. حتی می توانید موسیقی متن و جزئیات دیگر را وارد کنید تا زمانی که راضی شوید و … پوف: کارتون آماده دیده شدن است!

جعبه موسیقی روباه کوچولو.سه کلاسیک از آهنگ های کودکان، به خوبی تفسیر و همراه با صحنه های دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید تعاملی زیبا، پراکنده با شخصیت ها و انیمیشن برای کشف. Little Fox Music Box اپلیکیشنی است که برای پشتیبانی از یادگیری زبان انگلیسی (و آلمانی) و آشنایی کودکان با دنیای موسیقی عالی است.پیش دبستانی مونته سوری توسط آکادمی ادوکی این مجموعه ای از اپلیکیشن های آکادمی ادوکی است که همگی از روش مونته سوری الهام گرفته شده اند.

دامنه برنامه‌ها از برنامه‌هایی که به محاسبات عددی و زبان‌ها اختصاص داده شده، تا منطق، موسیقی و دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود. از طریق فعالیت های پیشنهادی، کودکان می توانند شروع به نزدیک شدن به الفبا، نوشتن و اعداد کنند. به طور خلاصه، پیش دبستانی مونته سوری مجموعه ای است که ویژگی آن محتوای جالب و باکیفیت است که هم برای گروه سنی پیش دبستانی و هم برای کودکانی که دبستان را شروع کرده اند طراحی شده است.

منظومه شمسی – پروفسور آسترو گاتو.با تشکر از راهنمای گربه قهرمان داستان، منظومه شمسی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید  – پروفسور آسترو گاتو با کمی شوخ طبعی خورشید، سیاره ای را که در آن زندگی می کند، برای کودکان توصیف می کند.ما هستیم، منظومه شمسی، کهکشان ما و کیهان. پروفسور آسترو گاتو ماموریت کاوش در منظومه شمسی را با کشف شگفتی های پنهان آن، بازی در چالش های جت پک و جمع آوری امتیاز برای جمع آوری قطعاتی که با آن می توان یک موشک جدید ساخت و به فضا پرواز کرد، به جوان ترین فضانوردان کادت واگذار می کند.

شهر هوپا.شهری که باید با خانه‌ها و مغازه‌ها، طراحی جاده‌ها، رودخانه‌ها، کانال‌ها و دریاچه‌ها، کاشت دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید درختان و گل‌ها، برپایی توربین‌های بادی، فواره‌ها، راه‌آهن‌ها، طراحی جاده‌ها، رودخانه‌ها، کانال‌ها و دریاچه‌ها ساخته شود… این و خیلی چیزهای دیگر شهر هوپا است! این یک نسخه کودکانه از بازی‌های ویدئویی سندباکس معمولی است که ساخت جهان‌های جدید را شبیه‌سازی می‌کند. روی یک سطح کمی محدب، که می تواند بر روی صفحه نمایش به سمت راست و چپ بچرخد، شهرها و مناظر را می توان بدون پایان ساخت.

کارخانه‌ها، زمین‌های ورزشی، استخرها، اسکله‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، تقاطع‌های همسطح … گزینه‌های دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید ساختمان‌های جدید، گیاهان و عناصر شهری یکی پس از دیگری باز می‌شوند و همیشه مناظر متحرک جدید و متفاوتی تعریف می‌شوند.الفبای بی پایان .الفبای بی پایان برنامه ای است که به کودکان اختصاص داده شده است تا آنها را در یادگیری الفبای انگلیسی، املا و معنی کلمات جدید در زبان راهنمایی کند. کمک بزرگی برای بچه های کوچکی که می بینند (شاید برای اولین بار) زبان انگلیسی را در مدرسه یاد می گیرند.

در دهان یک هیولای بزرگ ده ها کلمه با تصاویر مربوطه وجود دارد. برای ایجاد سردرگمی، آمدن دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید دسته ای رنگارنگ از هیولاها که حروف را در اطراف پرواز می کنند: کودک مسئول تنظیم مجدد آنها مانند یک پازل است.پستانداران با اپلیکیشن Tinybop Mammals، کودکان می توانند اسرار پنج مورد از کنجکاوترین حیوانات را که تخیل کوچولوها را غلغلک می دهند، کشف کنند. ما داستان فیل آفریقایی، ببر بنگال، تنبل، کانگورو قرمز و خفاش را می یابیم.

شما می توانید اطلاعات مربوط به آناتومی حیوانات و تمام سیستم های مربوط به چرخه زندگی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید و عادات این دسته از مهره داران را بیابید (این برنامه نتیجه همکاری با متخصصان جانورشناسی است) همه بدون فراموش کردن سرگرمی! برنامه در لایه های تعاملی، از نمایش خارجی حیوان گرفته تا سیستم عضلانی، قلبی عروقی، گوارشی تا سیستم اسکلتی ادامه می یابد.Crazy Gears چرخ دنده ها، زنجیرها، میله ها و قرقره ها شخصیت های اصلی این برنامه هستند.

Crazy Gears، با الهام از کار سیمور پیپرت، ریاضیدان، دانشمند کامپیوتر و پداگوست، می خواهد ادای دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید احترامی به اشتیاق او برای چرخ دنده ها و مکانیسم هایی باشد که توسط قوانین فیزیک اداره می شوند. در این برنامه، سطح به سطح، کودکان می آموزند که چگونه مکانیسم های مختلف بر یکدیگر در ساخت یک ماشین تاثیر می گذارند و مفاهیمی مانند تنش، حرکت و گرانش را به روشی سرگرم کننده به دست می آورند.

Crazy Gears در سطوح مختلفی ساخته شده است و هنگامی که حالت بازی رایگان را کامل کردید، دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید می توانید به حالت “زمان بندی شده” دسترسی پیدا کنید. اینها معماهایی هستند که باید با مونتاژ صحیح عناصری که هر از گاهی روی صفحه نمایش داده می شوند، حل شوند. هدف این است که مکانیزم کار کند تا پرده ای را که پشت آن معمای بعدی پنهان شده و آماده حل شدن است حرکت دهد.پیلی پاپ .

Pili Pop یک برنامه کاربردی برای یادگیری گفتاری انگلیسی است که مانند یک بازی ساختار یافته است دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید که کودکان را به موقعیت های مختلف روزمره و تخیلی هدایت می کند – از آشپزخانه آشپز تا یک سیاره بیگانه. روش تدریس، فعالیت هایی را با هدف شنیدن و درک با دیگران با هدف تکرار واج ها و تلفظ جایگزین می کند. به عنوان مثال، باید به آشپز کمک کرد تا مواد مناسب غذایی را که در حال پختن است به دست آورد، به یک آرایشگر کمک کرد تا بازیگران را لباس بپوشاند و لباس ها را از کمد لباس بیرون بیاورد، رنگ پالت یک نقاش یا شماره مناسب را تشخیص دهد. یک دزد دریایی.

در سیل پیشنهادات برنامه بازی های کودکان، ما به یک راهنمای معتبر و همیشه به روز نیاز داریم تا با آگاهی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید انتخاب کنیم که کدام برنامه ها را در رایانه لوحی کودکان خود بارگیری کنیم: تصمیمی که اغلب با خطر ابتلا به ویروس یا اشتراک پول خوار دست کم گرفته می شود.تبلت به ابزار بازی مهمی برای بسیاری از کودکان تبدیل شده است که به طور فزاینده ای در استفاده از این دستگاه ها مهارت دارند و همچنین می توانند ساعت ها به بازی با برنامه های کم و بیش ایمن کودکان بپردازند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی کودکان اندروید بپردازید.

بهترین برنامه های کودکان برای بازی.استفاده از این وسایل الکترونیکی در کودکان نباید همیشه شیطانی باشد، فناوری دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید هوشمند و هوش مصنوعی بخشی از این دوران است و کودکان بومی های دیجیتال معروف هستند که حتی در آینده نیز سازگاری با تغییرات تکنولوژیک کمتر و کمتر خواهد شد.بازی‌های تکنولوژیک متناوب با اسباب‌بازی‌های کلاسیک، ساعت‌هایی که در فضای باز و بازی‌های خلاقانه در خانه سپری می‌شود، به رشد بهینه کودکان و همه جنبه‌های هوش آنها کمک می‌کند: شناختی، منطقی، فضایی و همچنین احساسی.

در فروشگاه‌های آنلاینی که می‌توانید برنامه‌هایی مانند فروشگاه Google Play و App Store را دانلود کنید، می‌توانید دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید بسیاری از برنامه‌های رایگان یا پولی واقعاً جالب را برای کودکان دانلود کنید که شهود و خلاقیت را توسعه می‌دهند.شما می توانید برنامه های بسیاری را برای کودکان دانلود کنید: برنامه های بازی، برنامه های سرگرمی، برنامه های نقاشی …اما بهترین اپلیکیشن ها برای کودکان کدامند؟بیایید سعی کنیم با راهنمای انتخاب اپلیکیشن های کودکان برای اندروید و iOS برای دانلود ایمن، کمی به این موضوع بپردازیم.

برنامه GBR.بهترین برنامه های GBR برای کودکان برنامه محبوب ما، در دسترس دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید برای فروشگاه App و Google Play! ما آن را برای بازی و سرگرمی با خانواده طراحی و طراحی کرده‌ایم: تاس‌هایی وجود دارد که اگر شما هم آنها را در میان جعبه‌های بازی گم کنید، واقعاً مفید هستند، زنگ بزرگی برای رزرو در بازی‌های مسابقه، فلشی که تعیین می‌کند کیست. برای شروع … اما نه تنها!چرخ رمز و راز، که چرخ بخت قابل تنظیم است و ساعت شنی برای شمارش معکوس ساخته شده با همکاری سابیارلی، ورودی های جدیدی هستند که ما به آنها افتخار می کنیم!

سپس برنامه GBR به شما امکان می دهد تمام ویدیوهای کانال YouTube ما را بررسی کنید و نقاشی ها دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید و هنرهای طرفداران خود را برای ما ارسال کنید تا سپس در گالری مرور کنید.این برنامه افتخار ماست! با کلیک بر روی اینجا می توانید اپلیکیشن GBR را به صورت رایگان (و بدون تبلیغات) دانلود کنید.برنامه بازی رایگان برای کودکان: پازل بهترین برنامه ها برای بازی های حیوانات بچه ها یک برنامه رایگان که کودکان 3 تا 5 ساله را تسخیر می کند، این یک بازی است.

که نگاه و توانایی بازسازی پازل های اره منبت کاری اره مویی حیوانات جنگل را توسعه می دهد: قطعات بزرگ، سه دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید سطح دشواری افزایش یافته و پاداش های تشویقی برای هر مرحله تکمیل شده.60 حیوان برای بازسازی و جهان برای پیدا کردن همه گونه ها وجود دارد!برنامه به صورت رایگان در دسترس است (در خریدهای برنامه تبلیغاتی ارائه می شود) هم در AppStore و هم در Google Play.بلوک های چوبی کودک بهترین برنامه های کودک بلوک های کودک.

بهترین دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید

یک برنامه دانلود رایگان طراحی شده برای کوچولوها که از سهولت بازی و نقاشی های رنگارنگ و شاد قدردانی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید می کنند: هدف بازی این است که بلوک های چوبی را در موقعیت مناسب قرار دهید و به آنها اجازه می دهد تا اشکال اشیاء روزمره، حرفه ها را یاد بگیرند. و میوه ها.پس از تکمیل چالش، کودک پاداش و صداهای شادی دریافت می کند که به او انگیزه می دهد تا به تعامل ادامه دهد.این برنامه به صورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی در دسترس است.

FantaFattoria Clementoni.بهترین برنامه ها برای مزرعه فانتزی بچه ها برنامه Clementoni FantaFattoria تضمین ایمنی دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید است، با دانلود این بازی، کودکان به رهبری یک مترسک شاد، بسیاری از حیوانات مزرعه را ملاقات خواهند کرد. بازی ها متفاوت هستند، همه با حمایت روانشناسان و معلمان متخصص توسعه یافته اند و بر موضوعات آموزشی مانند:شکل ها رنگ ها حیوانات مجموعه ها توالی اقدامات سرگرمی عالی برای کودکان تا 5/6 سال.

می توانید این برنامه را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.باستان شناس بهترین اپلیکیشن ها برای بچه های دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید باستان شناس یک برنامه قابل دانلود freemium که بچه های دایناسور دوست خواهند داشت! در واقع، باستان شناسان متخصص برای یافتن فسیل های پنهان و بازسازی اسکلت معروف ترین دایناسورها، باید با تبر یخی در زمین حفاری کنند.هر اکتشاف با قدردانی و یک برگه مطالعه علمی در مورد دایناسور مورد نظر دنبال می شود.

این برنامه برای 5 فسیل اول کشف شده رایگان است، سپس پرداخت می شود. از اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید دانلود است پیانو بهترین برنامه های پیانو برای بچه ها برنامه های رایگان زیادی وجود دارد که صفحه کلید یک پیانو را شبیه سازی می کند، اما این برنامه که در Bimi Boo Kids برای کودکان بسیار خردسال و کلاس های اول دبستان توسعه یافته است، بسیار عالی است! 5 فعالیت وجود دارد که به توسعه گوش موسیقی و هماهنگی چشم و دست کمک می کند (همچنین عالی به کودکان مبتلا به اختلالات رشدی).

قافیه های مهد کودک، صداها، صداهای حیوانات و البته نت ها و سازهای موسیقی… و لالایی هم هست!برنامه دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید کامل با هزینه است، اما شما می توانید نسخه محدود آن را به صورت رایگان در هر دو فروشگاه App و Google Play دانلود کنید.بازی های رنگ آمیزی بهترین برنامه های کودکان برای رنگ آمیزی از همان توسعه دهنده Piano for Kids، این برنامه ای برای بچه ها است که رنگ ها و نحوه بازی با آنها را آموزش می دهد، شامل یک کتاب رنگ آمیزی از 128 تصویر است!

برای کودکان پیش دبستانی طراحی شده است، در گرافیک و موسیقی همراه آن بسیار دقیق است: برای انتخاب رنگ دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید و پر کردن شکل ها فقط یک حرکت کافی است.این برنامه دارای یک نسخه محدود رایگان و یک نسخه پولی است که به شما امکان می دهد طرح های موجود و مقیاس رنگ را گسترش دهید. می توانید آن را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.زنجبیل سخنگو بهترین برنامه ها برای بچه هایی که زنجبیل صحبت می کنند.

Ginger the cat، یکی از شخصیت‌های سخنگوی متعدد برنامه‌های کودکانه است که توسط Outfit7 ساخته دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید شده است: یک بچه گربه قرمز بسیار شیرین که باید توجه خود را به او اختصاص دهید.می توانید نوازش کنید، قلقلکش دهید، بشویید و با سشوار خشکش کنید و به آن غذا بدهید! همچنین، شما می توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را خنده دار کنید.در داخل برنامه، بازی با چند بازی کوچک خوب ادامه می‌یابد که می‌توانید دست خود را امتحان کنید: باید پازل را با تصاویر رویاهای زنجبیل بازسازی کنید یا حباب‌های خمیردندان را هنگام مسواک زدن بشکنید.

می توانید این برنامه را به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.ABC برای کودکان – الفبا بهترین برنامه های abc برای کودکان دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید یک برنامه عالی برای کشف الفبا! تصاویر مربوط به حروف مربوطه، صدای هر واج و همچنین یک بازی سرگرم کننده که در آن حرکات نوشتن با حروف بزرگ و کوچک را یاد بگیرید.این برنامه توسط Papumba ساخته شده و به هفت زبان مختلف در دسترس است، بنابراین می توانید به زبان انگلیسی نیز تمرین کنید!

می توانید این برنامه پولی و بدون آگهی را از اپ استور و به صورت رایگان در گوگل پلی دانلود کنید. مرورگر دورا بهترین دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید برنامه برای کودکان دور کاوشگر دورا کاوشگر شما را در سفری به دور دنیا همراهی می کند! با او می توانید جغرافیا و فرهنگ های جهان را بیاموزید: چمدان خود را ببندید، سوار هواپیما شوید و به کره ای که در آن فرود خواهید آمد نگاه کنید.با این برنامه برای کودکان می توانید از کشورهایی که بازدید می کنید عکس بگیرید و آنها را در آلبوم ماجراجویی جمع آوری کنید و اگر بتوانید چکمه های میمون پنهان شده در تنظیمات را پیدا کنید، می توانید جوایز اضافی دریافت کنید.

بهترین بازی برای بچه ها کدام است؟

بهترین بازی های کودکان برای اندروید بازی های بچه گانه بوبادو. بازی های بی پایان قهرمانان انسان ساعت انیشتین. بازی های Intellijoy بازی های لگو.

یک بچه 4 ساله چه بازی تخته ای می تواند انجام دهد؟

10 بهترین بازی های رومیزی برای کودکان 4 ساله راحت به عنوان یک اشکال. اجازه ندهید حشرات بدبو پیروز شوند! ... جوجه هایت را بشمار این بازی اخیراً به عنوان هدیه ای از یک دوست مورد علاقه است. خرطوم فیل. ساحل دیسکاوری .

چگونه یک پسر 4 ساله را در خانه سرگرم کنیم؟

باهم بازی کنید؛ بازی دو نفره باور کن - کتاب داستان را اجرا کن. کارت - بازی های کارتی مورد علاقه ما برای بچه های جوان. بازی‌های رومیزی – در اینجا بازی‌های رومیزی مورد علاقه ما برای کودکان 4 ساله وجود دارد.

معرفی و دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید
بازی برای کودکان 6 ساله اندروید

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-02-26 15:19

امتیازدهی ویرایشگر:
4.7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 12 =