منو
صفحه اصلی
ثبت نام
دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید

آموزش دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید

سرفصل‌های مقاله

دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید چه در حال برداشتن اولین قدم‌های خود باشید و چه در حال دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید حاضر تجربه‌ای در دنیای توسعه داشته باشید، و با این وجود، به این فکر می‌کنید که آیا برنامه‌نویسی برنامه‌های اندروید در Virtual Studio ایده خوبی است، شما در جای درستی هستید.

در این پست قصد داریم ویژگی های این محیط توسعه یکپارچه را از مایکروسافت دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید بررسی کنیم و بر عملکرد آن در مورد برنامه های دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید دستگاه های تلفن همراه تمرکز کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید

به گفته خود مایکروسافت، سه جنبه وجود دارد که ویژوال استودیو را به یکی از بهترین ابزارها برای یک دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید توسعه دهنده وب یا موبایل تبدیل می کند. مولد است و به انواع مشاغل اجازه می دهد تا مقیاس بندی شوند و خطاها به طور خودکار تشخیص داده شوند.

مدرن است، به لطف ماهیت چند پلتفرمی خود، که امکان برنامه نویسی برای iOS، اندروید، ویندوز، macOS، Linux را فراهم می کند… در نهایت، نوآورانه است، از جمله امکان کار در تیم های مشترک در زمان واقعی و استفاده از فناوری هوش مصنوعی.

دانلود برنامه سی شارپ

از نظر زبان برنامه نویسی، محیط از چندین مورد پشتیبانی می کند که در میان آنها C++ یا C# برجسته است دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید که برای مثال برای برنامه نویسی برنامه های اندروید در ویژوال استودیو استفاده می شود.

همچنین باید در نظر داشت که استفاده از برخی مانند پایتون مستلزم نصب افزونه است.همین طور باید در مورد مدل فریمیوم آن صحبت کنیم، یعنی از یک طرف حرفه ای ترین نسخه پولی و از طرف دیگر نسخه های رایگان وجود دارد. ساده ترین آنها دانلود برنامه سی شارپ است که مخصوصاً برای اهداف آموزشی منتشر شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

با این حال، محبوب ترین انجمن Microsoft Visual Studio است که دارای ویژگی های نسخه پریمیوم دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید است، اما برای مشاغل کوچک، محیط های آموزشی و پروژه های منبع باز رایگان است.

همچنین باید به Visual Studio Code، ویرایشگر کراس پلتفرم این محیط اشاره کرد. منبع باز و رایگان است. قابل توجه ترین عملکرد آن IntelliSense است که روند ایجاد و اصلاح کد را سرعت می بخشد و راه حل های نحوی هوشمند سفارشی ارائه می دهد.

توسعه اپلیکیشن موبایلی Full Stack Bootcamp KeepCoding را کشف کنید. کامل ترین آموزش های دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید موجود در بازار و قابلیت استخدام تضمینی.یک هفته دانلود برنامه سی شارپ توسعه اپلیکیشن موبایل را رایگان امتحان کنیدپاسخ کوتاه بله است.

برنامه ویژوال استودیو برای اندروید

برنامه نویسی برنامه های اندروید در ویژوال استودیو گزینه خوبی است. برنامه ویژوال استودیو برای اندروید این محیط امکان توسعه برنامه های کاربردی بومی را با C# و Xamarin و همچنین برنامه های ترکیبی را فراهم می کند.

همچنین امکان توسعه یک برنامه چند پلتفرمی، استفاده مجدد از کدهای iOS یا ویندوز با C++ یا اتصال به ابر، با استفاده دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید از سرویس Azure App وجود دارد.در این زمینه، مایکروسافت ویژوال استودیو عمدتاً به دلیل سادگی خود متمایز است.

هدف آن این است که در دسترس باشد، با ویژگی هایی که این جنبه را ترویج می کند، مانند گزینه جستجوی سریع که کل پروژه را اسکن می کند تا نتیجه را پیدا کند.نکته دیگر به نفع ویژوال استودیو این است که فضای کمی از سخت افزار شما را اشغال می کند.

برنامه ویژوال استودیو برای اندروید اندازه آن به این معنی است که RAM زیادی مورد نیاز نیست و دسترسی به آن را بیشتر می کند. همچنین لازم به دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید ذکر است که اثربخشی یکپارچه سازی تمام عناصر پروژه، که به یک تجربه کاربری خوب تبدیل می شود.

برای توسعه اپلیکیشن اندروید، رقیب اصلی ویژوال استودیو اندروید استودیو است. اگرچه دومی می تواند برای یک مبتدی پیچیده باشد، اما از نظر عملکرد، هر دو محیط موثر هستند.از این نظر، برنامه‌نویسی برنامه‌های اندروید در ویژوال استودیو می‌تواند جایگزین خوبی برای کسانی باشد.

برنامه ویژوال استودیو برای اندروید

که به دنبال ابزارهایی هستند که از سادگی حمایت می‌کنند و امکان استفاده مجدد از کد یا تولید برنامه‌های دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید کاربردی در فضای ابری را در کنار بسیاری از امکانات دیگر ارائه می‌دهد.

اما، هر محیط توسعه ویژگی های خاص خود را دارد که بسته به ترجیحات توسعه دهنده می تواند بهتر یا بدتر باشد.توصیه ما: امتحان کنید! بهترین راه برای انتخاب ابزاری که متناسب با نیاز شماست، طعم دادن از میان چندین مورد است. در هر صورت تفاوت، ارزش افزوده، کیفیت کار توسط شما تامین می شود.

اگر شما. یک فناوری فقط یک ابزار است. استعداد توسعه دهندگان کلیدی است و تقویت این جنبه در دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید هسته KeepCoding قرار دارد.به عنوان مرجعی در زمینه آموزش تکنولوژیک، تعهد ما طراحی بوت کمپ هایی است که فراتر از انتقال دانش، بر توسعه مهارت های رقابتی دانش آموزان تمرکز دارد.

دانلود نرم افزار سی شارپ

زیرا می دانیم که تفاوت را ابزارها، پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی ایجاد نمی کنند. برنامه ویژوال استودیو برای اندروید شما تفاوت را ایجاد می کنید.یک بار نوشتن کد و استفاده از آن در چندین پلتفرم رویای بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار بوده است.

اگرچه این برای مدتی امکان‌پذیر بوده است، اما همیشه قابلیت نگهداری، سهولت تست یا بدتر از آن، تجربه دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید کاربری ضعیف را به خطر می‌اندازد.توسعه برنامه های تلفن همراه با استفاده از SDK بومی احتمالاً نقطه شروع بسیاری از توسعه دهندگانی است.

که ریشه در حوزه توسعه برنامه های دسکتاپ دارند. زبان‌های برنامه‌نویسی برای برخی مانع خواهند بود: اگر کسی تجربه توسعه برنامه‌های جاوا دسکتاپ یا بک‌اند را داشته باشد، انتقال به اندروید ممکن است آسان‌تر از شروع دانلود برنامه سی شارپ از ابتدا برای iOS باشد.

من همیشه در مورد توسعه اپلیکیشن های کراس پلتفرم تردید داشتم. چارچوب های مبتنی بر جاوا اسکریپت دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید مانند برنامه ویژوال استودیو برای اندروید و غیره. وقتی عملکرد مهم است، هرگز انتخاب های خوبی نبوده اند. فقدان API و تجربه کاربری خاص در این چارچوب ها کلیدی بود.

اما، من Xamarin را کشف کردم.توسعه کراس پلتفرم با Xamarin.در این مقاله، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید از Xamarin برای اشتراک‌گذاری کد در چندین پلتفرم بدون آسیب رساندن به جنبه‌های دیگر توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی سی شارپ برای اندروید بپردازید.

این مقاله به طور خاص بر روی Android و iOS تمرکز خواهد کرد، اما شما می توانید از هر یک از پلتفرم های دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید دیگر پشتیبانی شده توسط دانلود برنامه سی شارپ یک پلتفرم توسعه است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های چند پلتفرمی و در عین حال بومی برای iOS، Android و Windows Phone در C# و .NET بنویسید.

دانلود سی شارپ برای اندروید

Xamarin اتصالات C# را برای API های بومی Android و iOS فراهم می کند. برنامه ویژوال استودیو برای اندروید این به شما این قدرت را می دهد که از تمام رابط کاربری بومی گوشی، اعلان ها، گرافیک، انیمیشن و سایر ویژگی ها استفاده کنید—و همگی از C# استفاده می کنند.

Xamarin با هر نسخه جدید اندروید و iOS همراه می شود، با نسخه ای که شامل پیوندهایی برای دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید API های جدیدش است.پورت Xamarin.NET شامل ویژگی هایی مانند انواع داده ها، ژنریک ها، جمع آوری سطل بازیافت، پرس و جو یکپارچه با زبان (LINQ)، الگوی برنامه نویسی ناهمزمان، تفویض اختیار و زیر مجموعه ای کتابخانه ها با یک لنگر اداره می شوند تا فقط اجزای ارجاع شده را شامل شوند.

 یک لایه در بالای سایر اتصالات رابط کاربری و است که یک دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید کتابخانه رابط کاربری کاملاً بین پلتفرمی را فراهم می کند.محدوده Xamarinبرنامه های چند پلتفرمی بنویسید به منظور نوشتن برنامه‌های بین پلتفرمی با Xamarin، توسعه‌دهندگان باید یکی از دو نوع پروژه موجود را انتخاب کنند:کتابخانه کلاس قابل حمل (PCL)پروژه مشترکPCL به شما امکان می دهد کدی بنویسید که می تواند در چندین پلتفرم به اشتراک گذاشته شود اما با یک محدودیت.

از آنجایی که همه API های دات نت در همه پلتفرم ها در دسترس نیستند، با یک پروژه PLC، شما آن دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید را محدود به اجرای آن بر روی پلتفرم هایی می کنید که برای آنها در نظر گرفته شده است.اتصالات و محدودیت های جدول زیر نشان می دهد که کدام API در کدام پلتفرم موجود است:در طول فرآیند ساخت، یک PCL در DLL های مختلف کامپایل شده و توسط Mono در زمان اجرا بارگذاری می شود. یک پیاده سازی رابط متفاوت اما یکسان می تواند در زمان اجرا ارائه شود.

از سوی دیگر، پروژه‌های مشترک، کنترل بیشتری به شما می‌دهند، زیرا به شما امکان می‌دهند برای هر پلتفرمی دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید که می‌خواهید از آن پشتیبانی کنید، کد مخصوص پلتفرم بنویسید. کد در یک پروژه مشترک می تواند حاوی دستورالعمل های تبدیل داده باشد که بسته به اینکه کدام پروژه برنامه از کد استفاده می کند، بخش هایی از کد را روشن یا خاموش می کند.برخلاف PCL، یک پروژه مشترک هیچ DLL تولید نمی کند. کد به طور مستقیم در پروژه نهایی گنجانده شده است.

برنامه ویژوال استودیو برای اندروید به کد کراس پلتفرم خود ساختار بدهید.کد قابل استفاده مجدد می تواند به صرفه جویی دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید در هزینه و زمان تیم توسعه کمک کند. با این حال، کد با ساختار خوب زندگی را برای توسعه دهندگان آسان تر می کند. هیچ کس مانند توسعه دهندگان از کدهای خوب نوشته شده و بدون اشکال قدردانی نمی کند.Xamarin فقط مکانیزمی را ارائه می دهد که نوشتن کدهای قابل استفاده مجدد در چند پلتفرم را آسان تر می کند.

دارای کتابخانه‌ها، APIها و سرویس‌های مختلفی است که در توسعه اپلیکیشن‌های چندگانه بسیار دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید مهم هستند.MvvmCross می تواند به میزان قابل توجهی مقدار کدهای دیگ بخاری را که می خواهید نوشت (گاهی به طور مکرر به زبان های مختلف) در هر رویکرد دیگری برای توسعه برنامه کاهش دهد.ساختار یک راه حل  یک راه بسیار ساده و کارآمد را برای ساختار یک راه حل MvvmCross توصیه می کند.

پروژه Core در یک راه حل MvvmCross به کد قابل استفاده مجدد مربوط می شود. پروژه Core یک دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید پروژه Xamarin PCL است که تمرکز اصلی آن بر قابلیت استفاده مجدد است.هر کدی که در Core نوشته می شود باید تا حد امکان دارای پلتفرم آگنوستیک باشد. فقط باید منطق داشته باشد که می تواند در همه پلتفرم ها دوباره استفاده شود. پروژه Core نباید از APIهای Android یا iOS استفاده کند و هیچ چیز خاصی را برای هیچ پلتفرمی وارد نکند.

لایه منطق تجاری، لایه داده و ارتباطات پشتیبان کاندیدای عالی برای گنجاندن در پروژه Core هستند. پیمایش دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید از طریق سلسله مراتب مشاهده (فعالیت ها، قطعات، و غیره) در هسته به دست خواهد آمد.قبل از ادامه، لازم است یک الگوی طراحی معماری را درک کنید، که برای درک بیشتر در مورد MvvmCross و نحوه عملکرد آن بسیار مهم است. همانطور که از نام آن می توان فهمید، MvvmCross به شدت به الگوی MVVM بستگی دارد.

MVVM یک الگوی طراحی معماری است که جداسازی رابط کاربری گرافیکی را از منطق تجاری و داده های دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید پشتیبان تسهیل می کند.چگونه از این الگو در برنامه ویژوال استودیو برای اندروید استفاده می شود؟خوب، از آنجایی که می‌خواهیم به سطح بالایی از قابلیت استفاده مجدد از کد خود برسیم، می‌خواهیم تا حد امکان در Core خود که یک پروژه PLC است، داشته باشیم. از آنجایی که نماها تنها بخشی از کد هستند که از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر متفاوت است، نمی‌توانیم از آن‌ها در پلتفرم‌ها دوباره استفاده کنیم.

آن قسمت در پروژه های مربوط به پلتفرم اجرا می شود.ساختار به ما توانایی ایجاد ناوبری دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید برنامه از Core با استفاده از ViewModels را می دهد.با توجه به اصول اولیه و جزئیات فنی، بیایید با Xamarin با ایجاد پروژه خودمان شروع کنیم:

مطمئن شوید که پسوند Core به نام پروژه اضافه شده است.برای دریافت پشتیبانی باید دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید کتابخانه های را به پروژه خود اضافه کنیم. برای اضافه کردن این، می‌توانیم از پشتیبانی داخلی برای NuGet در Xamarin Studio استفاده کنیم.برای افزودن کتابخانه، روی پوشه Packages کلیک راست کرده و گزینه Add Packages… را انتخاب کنید.در قسمت جستجو می‌توانیم MvvmCross را جستجو کنیم که مانند یک فیلتر عمل می‌کند و نتایج مربوط به MvvmCross را مطابق شکل زیر پیدا می‌کند.

فیلتر نتایج.با کلیک بر روی دکمه Add Package آن را به پروژه اضافه می کنیم.با اضافه شدن به پروژه، دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید ما آماده هستیم تا کد Core خود را بنویسیم.بیایید اولین ViewModel خود را تعریف کنیم. برای ایجاد یک سلسله مراتب پوشه به صورت زیر ایجاد کنید:سلسله مراتب پوشه توصیه شده در اینجا می بینید که هر پوشه در مورد چیست:مدل‌ها: مدل‌های دامنه‌ای که محتوای املاک و مستغلات را نشان می‌دهند خدمات: پوشه ای که سرویس ما را حمل می کند (منطق تجاری، پایگاه داده و غیره).

ViewModel: روشی که ما با مدل های خود ارتباط برقرار می کنیم اولین برنامه ویژوال استودیو برای اندروید نام دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید دارداکنون که اولین ViewModel خود را داریم، می‌توانیم اولین View خود را ایجاد کنیم و همه چیز را به هم گره بزنیم.رابط کاربری اندروید برای محتوای ViewModel را نشان دهید، باید یک UI ایجاد کنیم.اولین قدم در ایجاد رابط کاربری اندروید، ایجاد یک پروژه اندروید در راه حل فعلی است. برای انجام این کار، روی نام راه حل کلیک راست کرده و Add -> Add New Project را انتخاب کنید.

در جادوگر، Android Application را انتخاب کنید و مطمئن شوید که نام دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید پروژه خود را ToptalExample.UI.Droid گذاشته اید.همانطور که قبلا توضیح دادم، اکنون باید وابستگی های MvvmCross را برای اندروید اضافه کنیم. برای انجام این کار، مراحل مشابهی را در پروژه Core دنبال کنید تا وابستگی‌های NuGet را اضافه کنید.پس از افزودن وابستگی های MvvmCross، باید یک مرجع به پروژه Core خود اضافه کنیم تا بتوانیم از کدهای نوشته شده در آنجا استفاده کنیم.

نحوه دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید

برای افزودن یک مرجع برای پروژه PCL، روی پوشه References کلیک راست کرده و گزینه Edit References… را انتخاب دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید کنید. در تب Projects، پروژه Core که قبلا ایجاد شده را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید. یک مرجع به پروژه PCL اضافه کنیددرک قسمت بعدی ممکن است کمی دشوار باشد.حال باید به MvvmCross بگوییم که چگونه اپلیکیشن ما را نصب کند. برای این کار باید کلاس Setup را ایجاد کنیم:همانطور که در کلاس می بینید، ما به MvvmCross می گوییم که یک پایه CreateApp بر روی پیاده سازی Core.App انجام دهد.

هر تغییری که از سمت ViewModel فراخوانی شود به طور خودکار در view منعکس می شود دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید و بالعکس.کلاس View می تواند یک اکتیویتی یا یک قطعه باشد. برای سادگی، از فعالیتی استفاده می کنیم که طرح بندی داده شده را بارگیری می کند:برای اولین دکمه، یک دستور binding داریم، به این معنی که وقتی روی دکمه کلیک می‌کنید، فراخوانی می‌شود.برای دکمه دوم، ViewModel دیگری را نمایش می دهیم.

رابط کاربری IOS.ایجاد پروژه iOS تفاوت زیادی با ایجاد پروژه اندروید ندارد. برای افزودن پروژه جدید دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید باید مراحل مشابهی را دنبال کنید، فقط این بار به جای اندروید، فقط یک پروژه iOS ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که قرارداد نامگذاری را فعال نگه دارید.پس از افزودن پروژه iOS، باید وابستگی هایی را برای MvvmCross iOS اضافه کنید. مراحل دقیقاً مشابه Core و Android است (در پروژه iOS خود روی References کلیک راست کرده و روی Add References کلیک کنید…).

اکنون، همانطور که با اندروید انجام دادیم، باید یک کلاس Setup ایجاد کنیم که به MvvmCross می گوید دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید که چگونه برنامه ما را نصب کند.توجه داشته باشید که کلاس Setup اکنون MvxIosSetup را گسترش می دهد و برای اندروید، برنامه ویژوال استودیو برای اندروید را گسترش می دهد.یکی از موارد اضافه در اینجا این است که ما باید کلاس AppDelegate خود را تغییر دهیم.AppDelegate در iOS وظیفه راه اندازی رابط کاربری را بر عهده دارد، بنابراین باید ببینیم که چگونه نماها در iOS ارائه می شوند. در اینجا می توانید درباره مجریان بیشتر بدانید.

برای رندر کردن VIewModel خود، باید یک View ایجاد کنیم. برای آن مورد خاص، ما دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید قصد داریم یک روی پروژه کلیک راست کرده و Add -> New File را انتخاب کرده وViewController را در قسمت iOS انتخاب کنیم که نام آن را می گذاریم.Xamarin سه فایل ایجاد می کند که ما آنها را به عنوان اتصالات خود تعریف می کنیم. برخلاف اندروید، برای iOS، ما باید اتصالات خود را به روشی متفاوت، از طریق کد تعریف کنیم (اگرچه می‌توانیم این کار را در اندروید نیز انجام دهیم، و در برخی موارد، انجام این کار الزامی است).

 را فرا می‌خوانیم، می‌گردد که دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید کلاس را با پارامترهایی از نوع VM گسترش می‌دهد. به همین دلیل است که نمی توانید دو کلاس view برای یک داشته باشید.وارونگی کنترلXamarin فقط پوشش‌های C# را در اطراف APIهای بومی ارائه می‌کند و هیچ گونه مکانیزم تزریق وابستگی (DI) یا وارونگی کنترل (loC) را ارائه نمی‌دهد.بدون تزریق وابستگی در زمان اجرا یا تزریق در زمان کامپایل، ایجاد اجزای آزاد، قابل استفاده مجدد، آزمایش پذیر و قابل نگهداری آسان نیست.

ایده loC و DI برای مدت طولانی شناخته شده است. جزئیات مربوط به loC را می توان در بسیاری از دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید مقالات آنلاین یافت. می توانید از مقاله مقدماتی مارتین فاولر با این الگوها بیشتر آشنا شوید.IoC از اولین نسخه‌های MvvmCrosses در دسترس بوده است و امکان تزریق وابستگی را در زمان اجرا، زمانی که برنامه شروع می‌شود و هر زمان که نیاز باشد، می‌دهد.برای به دست آوردن مولفه‌های کوپل شده، هرگز نباید نیاز به پیاده‌سازی کلاس‌های بتنی داشته باشیم.

نیاز به پیاده سازی های مشخص، توانایی تغییر رفتار پیاده سازی ها را در زمان اجرا محدود دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید می کند (شما نمی توانید آن را با اجرای دیگری لغو کنید). این امر آزمایش این اجزا را دشوار می کند.به همین دلیل، ما قصد داریم یک اینترفیس را اعلام کنیم که برای آن یک پیاده سازی مشخص داشته باشیم.اکنون، ViewModel ما ممکن است به یک نمونه از رابط نیاز داشته باشد که وظیفه ما ارائه آن است.

برای اینکه را در زمان اجرا تزریق کند، دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید باید به بگوییم که از کدام پیاده سازی استفاده کند. اگر بخواهیم از یک پیاده‌سازی برای هر دو پلتفرم استفاده کنیم، می‌توانیم پیاده‌سازی را پس از ثبت برنامه در App.cs ثبت کنیم:وسوسه برای تزریق این روش پیاده سازی مناسب را ثبت می کند اما شی ایجاد نمی کند.شی فقط در صورت نیاز و فقط یک بار ایجاد می شود، زیرا به عنوان تنها ثبت شده است.

اگر بخواهیم فوراً یک شیء واحد ایجاد کنیم، می‌توان آن را با فراخوانی انجام داد.مواردی دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید وجود دارد که ما نمی خواهیم فقط بازی یک نفره را در برنامه خود داشته باشیم. شاید شیء ما ایمن نباشد، یا شاید دلیل دیگری وجود داشته باشد که ما همیشه یک نمونه جدید می خواهیم. اگر چنین باشد، را ارائه می‌کند، که می‌تواند برای ثبت پیاده‌سازی به‌گونه‌ای استفاده شود که یک نمونه جدید را در جایی که مورد نیاز است نشان دهد.

در صورت نیاز به ارائه پیاده سازی های خاص برای هر پلتفرم، می توانید این کار را در پروژه های خاص دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید پلت فرم انجام دهید:پس از راه‌اندازی کد تماس می‌گیرد و پیاده‌سازی خدمات ویژه پلتفرم ما را ثبت می‌کند.هنگام ثبت چند پیاده سازی انفرادی، MvvmCross فقط از آخرین پیاده سازی ثبت شده استفاده می کند. سایر ثبت نام ها رد خواهد شد.با Xamarin برنامه های Cross-Platform بسازید.

در این مقاله دیدیم که چگونه Xamarin به شما امکان می دهد کد را بین پلتفرم های مختلف به دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید اشتراک بگذارید و حس بومی و عملکرد برنامه ها را حفظ کنید.MvvmCross لایه دیگری از انتزاع را فراهم می کند و تجربه ساخت اپلیکیشن های چند پلتفرمی را با Xamarin بیشتر می کند. الگوی MVVM راهی برای ایجاد جریان‌های ناوبری و تعامل کاربر، که در همه پلتفرم‌ها مشترک است، فراهم می‌کند، بنابراین مقدار کد مخصوص پلتفرم را که برای نوشتن نیاز دارید محدود به بازدیدها می‌کند.

آیا می توانید کدهای سی شارپ را در اندروید اجرا کنید؟

اندروید، iOS و ویندوز را از یک پایه کد هدف قرار دهید. می توانید با استفاده از C# یا F# برنامه های بومی برای Android، iOS و Windows بسازید (ویژوال بیسیک در حال حاضر پشتیبانی نمی شود). برای شروع، Visual Studio را نصب کنید، Mobile Development را با انتخاب کنید.

آیا می توانید با سی شارپ اپلیکیشن موبایل بسازید؟

این یک پوشش نازک در اطراف APIهای بومی و ابزار است، بنابراین هر کاری را که می‌توانید در Java/Kotlin برای اندروید، یا Objective-C/Swift برای iOS انجام دهید، می‌توانید در Xamarin با استفاده از خوبی C# که ما می‌شناسیم و دوست داریم انجام دهید.

آیا می توانید از سی شارپ در اندروید استودیو استفاده کنید؟

MonoDroid یک محصول نرم افزاری است که توسط Novell برای ساخت برنامه های تلفن همراه مبتنی بر اندروید با استفاده از C# و . خالص. برای نصب و کار با MonoDroid، به Visual Studio 2010 نیاز دارید.

دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید
دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید

کارگردان: 1397 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-25 13:19

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =