ثبت نام
زبان های برنامه نویسی هک و امنیت

لیست زبان های برنامه نویسی هک و امنیت

سرفصل‌های مقاله

زبان های برنامه نویسی هک و امنیت ؟ زبان های برنامه نویسی برای هک و بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک هک اخلاقی به عملی اطلاق می شود زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  که در آن یک متخصص کامپیوتر ماهر سعی می کند نرم افزار و سیستم های امنیتی را هک کند.

زبان های برنامه نویسی برای هک آنها این کار را به منظور شناسایی نقص ها و شکاف هایی انجام می دهند زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  که در آن هکرهای غیراخلاقی می توانند دسترسی پیدا کنند یا از نقاط ضعف سوء استفاده کنند. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

زبان های برنامه نویسی هک و امنیت و زبان های برنامه نویسی برای هک به تقویت امنیت کمک می کند و یک روش معمول است که توسط اکثر سازمان ها به عنوان بخشی از برنامه امنیتی کلی زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  آنها استفاده می شود.

روی عکس زیر کلیک کنید و برنامه نویسی امنیت را یاد بگیرید.

برنامه نویسی امنیت شبکه

پیکان اشاره بالا

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها بپردازید.

هکرهای اخلاقی از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده می کنند در حالی که سعی می کنند حفره های امنیتی را برطرف کنند. ممکن است لایه‌های مختلفی وجود داشته باشد.

زبان های برنامه نویسی برای هک  که یک سیستم نرم‌افزاری کامل را تشکیل می‌دهد، بنابراین یک هکر ممکن است مجبور باشد از بیش از یک زبان برای آشکار کردن کامل نقاط ضعف در لایه‌های مختلف استفاده کند.

لیست زبان های برنامه نویسی هک و امنیت

انواع زبان های برنامه نویسی هک و امنیت

زبان های برنامه نویسی برای هک

بیایید برخی زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  از محبوب‌ترین زبان‌هایی را که هکرهای اخلاقی در جنگ صلیبی کلاه سفید برای خنثی کردن تلاش‌های هکرهای کلاه سیاه استفاده می‌کنند، مورد بحث قرار دهیم.

زبان اسمبلی
زبان های برنامه نویسی برای هک این زبان برنامه نویسی سطح پایین بسیار پیچیده است. اگر زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  می خواهید نرم افزاری را که قبلاً کامپایل شده است مهندسی معکوس کنید، اسمبلی ابزار انتخابی است.

اسمبلی حتی به شما این امکان را می دهد که سخت افزار را از طریق استفاده از درایورها دستکاری کنید، این درایورها کدهایی هستند که برای ارائه دستورالعمل های زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  سخت افزاری استفاده می شوند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله تفاوت زبانهای برنامه نویسی بپردازید.

این می تواند شامل درایورهای چاپگر، نمایشگر یا شبکه و همچنین تجهیزات جانبی باشد. به کی لاگرها فکر کنید، جایی که نرم افزار می تواند هر ضربه کلید را در درگاهی که صفحه کلید به رایانه شما وصل شده است، رهگیری کند و سپس آن پیام ها را به یک منبع خارجی ارسال کند.

زبان های برنامه نویسی هک و امنیت هر چیزی که روی آن صفحه کلید تایپ می شود می تواند برای هر تعداد از اهداف زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  پلید استفاده شود.

HTML و جاوا اسکریپت

زبان های برنامه نویسی برای هک
اگر می خواهید یک هکر اخلاقی صفحات وب و برنامه ها باشید، به احتمال زیاد نیاز به دانستن مقداری HTML و JavaScript دارید. HTML ظاهر و سازماندهی صفحه وب را کنترل می کند و به جای یک زبان برنامه نویسی، یک زبان نشانه گذاری در نظر گرفته می شود.

زبان های برنامه نویسی برای هک با این حال، با جاوا اسکریپت، می توانید HTML را برای انجام تقریباً هر کاری دستکاری کنید، از تغییر ظاهر صفحات گرفته تا برقراری تماس های AJAX خود در پشت صحنه برای دسترسی به وب سرور.

زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  اگر به وب سرور دسترسی پیدا زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  کنید، می توانید به کل شبکه دسترسی پیدا کنید و امکانات پس از آن بی پایان است.

PHP، جاوا، سی شارپ یا VB.NET
همانطور که در بالا ذکر شد، HTML و جاوا اسکریپت را می توان در هنگام تلاش برای هک کردن از سمت مشتری یک برنامه مبتنی بر وب استفاده کرد. بعد از اینکه به وب سرور دسترسی پیدا کردید،

زبان های برنامه نویسی برای هک  ممکن است لازم باشد PHP، Java، C# یا VB.NET را بدانید که نمونه هایی از زبان های برنامه نویسی سمت سرور هستند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی بپردازید.

این زبان‌ها ورودی را از رابط کاربری که با HTML و جاوا اسکریپت ساخته شده است، می‌پذیرند و سپس از ورودی داده برای انجام کارهایی در سرور مانند صحبت با سرورهای دیگر، ذخیره داده‌ها در پایگاه داده زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  یا انجام تعداد زیادی عملکرد دیگر استفاده می‌کنند.

زبان های برنامه نویسی برای هک هنگامی که وارد سرور می شوید، در مورد سایر مواردی که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و عملکردهایی که می توانید انجام دهید، محدودیت آسمان وجود دارد.

راه های هکر شدن

SQL (زبان جستجوی ساختاریافته)
SQL برای انجام وظایف در پایگاه داده استفاده می شود. برای ذخیره، بازیابی و جستجوی داده ها استفاده می شود. اگر قصد دارید اکسپلویت هایی را پیدا کنید که می توانند در سطح پایگاه داده انجام شوند، مانند حملات تزریق SQL، این یک زبان بسیار مهم برای یادگیری است.

اکثر نرم افزارها به منظور جمع آوری برخی از انواع داده ها نوشته شده اند. اگر هدف آن جمع آوری مستقیم داده ها نباشد، زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  حداقل به نوعی از داده ها نیاز دارد تا بتواند کار خود را انجام دهد.

داده ها باید به هر قیمتی محافظت شوند، بنابراین این یکی از مهم ترین زبان هایی است که می توانید یاد بگیرید. همچنین، SQL توسط محبوب ترین موتورهای نرم افزار پایگاه داده که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند مانند Oracle، Microsoft SQL Server و MySQL استفاده می شود.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم بپردازید.

پرل
مدیران سیستم به هر دلیلی از زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  پرل استفاده می کنند. Perl یک زبان برنامه نویسی است که می تواند برای مدیریت طیف گسترده ای از عملکردها نوشته شود.

بهترین زبان های برنامه نویسی برای هک

توسط مدیران سیستم و برنامه نویسان شبکه عمدتاً برای انجام عملیات مسیریابی شبکه استفاده می شود. این زبان در صورتی مفید است که سرور را هک کنید و سپس باید منابع شبکه دیگر را پیدا کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید.

همچنین می‌توانید اسکریپت‌های موجود را برای ارسال نسخه‌هایی از اطلاعات به مکان‌های متفاوتی که برای تسهیل سرقت اطلاعات زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  در نظر گرفته شده بودند، تقویت کنید. پرل یک زبان برنامه نویسی ارتش سوئیس است، بنابراین مهارت مهمی برای هکرها است.

پایتون
پایتون احتمالاً محبوب ترین زبان برنامه نویسی سطح بالا است که توسط هکرها استفاده می شود. شی گرا است که سرعت نوشتن آن را افزایش می دهد. دارای یک چارچوب داخلی است که می تواند برای توصیف اشیاء زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  دنیای واقعی استفاده شود.

پایتون ساختار ساده‌ای دارد که بسیار شبیه به زبان انگلیسی معمولی خوانده می‌شود، که اجازه می‌دهد خیلی سریع آن را یاد بگیرید. همچنین یک زبان اسکریپت نویسی قوی است، از پشتیبانی کتابخانه ای غنی برخوردار است و دارای یک جامعه بسیار حامی از توسعه دهندگان منبع باز است که زبان را تکامل و تقویت می کنند.

تفاوت هک و برنامه نویسی

تفاوت هک و برنامه نویسی من کلمه “هکر” را می شنوم و به سرعت سیل فیلم های اکشن سریع مانند Swordfish را در خاطرات می گذرانم. زبان های برنامه نویسی هک و امنیت من همچنین سیاستمداران مختلف آفریقایی مبتلا به سندرم پا به دهان را به تصویر می کشم که ادعا می کنند.

شخصی توییتر آنها را هک کرده و انواع محتوای توهین آمیز یا خنده دار را منتشر کرده است. تفاوت هک و برنامه نویسی همچنین مقالات امنیت سایبری به من آموزش می دهد که چگونه از هک آنلاین حساب های بانکی خود جلوگیری کنم.

تفاوت هک و برنامه نویسی با این حال، اینترنت ها، تعریف کاملا متفاوتی به من می دهند. یکی دیگر از اشکال غیر مجرمانه هک دیجیتال گسترده و فراگیر.

یکی از کارهای اصلی هر کسی که در فضای فناوری کار می کند، حل مشکلات است. به این کار مهم که مشکلات ما و نوشتن راه حل های دیجیتالی است، کدنویسی نیز گفته می شود. بنابراین، کدنویس و برنامه نویس در فضای فناوری مترادف هستند.

هکر- حالا، اینجاست که جالب است. تفاوت هک و برنامه نویسی هکر کدنویس/برنامه نویسی است که با ترکیب دسته ای از کدهای موجود (نوشته شده توسط دیگران) در مدت زمان کوتاهی برنامه ایجاد می کند.

برخی از آنها خودآموز هستند، برخی دیگر به طور رسمی آموزش دیده اند، اما همه آنها بسیار خلاق در نظر گرفته می شوند و فقدان ساختار را در روند ساخت ترجیح می دهند.

آنها اساساً یک ایده دارند و چیزی را با هم “هک” می کنند تفاوت هک و برنامه نویسی تا آن را عملی کنند. آنها به طور قابل توجهی سیستم های موجود را تغییر می دهند تا آنها را وادار به کار متفاوت کنند، یعنی عملکرد آنها را تغییر دهند.

زبان های برنامه نویسی هک و امنیت برنامه هایی که از این طریق ایجاد می شوند اغلب ضعیف، نامرغوب و غیرقابل نگهداری در نظر گرفته می شوند. حتی زمانی که آنها موفق هستند، برخی باید به طور کامل در کد اصلی بازنویسی شوند تفاوت هک و برنامه نویسی تا بتوان آنها را گسترش داد.

برای من توضیح داده شده است که این ممکن است زبان های برنامه نویسی هک و امنیت به این معنی نباشد که کار ضعیف بوده است، اما پیگیری روند خلاقانه هکر برای بسیاری از توسعه دهندگان ساختارمندتر دشوار است.

همه این زبان ها را می توان با زبان های برنامه نویسی هک و امنیت  آموزش صحیح از یک شرکت آموزش IT معتبر مانند ONLC به راحتی یاد گرفت. در ONLC ما بیش از 300 مکان آموزشی در سراسر کشور داریم که کلاس‌هایی را به زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف ارائه می‌دهند.

زبان های برنامه نویسی برای هک آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شروع حرفه هک اخلاقی خود یا افزودن به آموزش IT خود هستید؟ امروز با ما تماس بگیرید!

آیا هکرها از پایتون استفاده می کنند؟

علاوه بر دلایل ذکر شده، پایتون محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی است که توسط هکرها استفاده می‌شود، زیرا یک زبان منبع باز است، به این معنی که هکرها می‌توانند از چیزهایی استفاده کنند که سایر هکرها قبلاً ساخته‌اند. علاوه بر این که زبان رایگان و سطح بالا است، با بانکی از پشتیبانی نابغه نیز همراه است.

آیا هکرها برنامه نویسان خوبی هستند؟

هر هکری یک برنامه نویس است، اما هر برنامه نویسی هکر نیست. احتمالاً فیلم باید کارهای زیادی برای به تصویر کشیدن این مفهوم انجام دهد. همه هکرهای خوب برنامه نویسان قوی هستند و عملکرد داخلی سیستم را بسیار بهتر از برنامه نویسان معمولی می دانند.

آیا هکرها از جاوا اسکریپت استفاده می کنند؟

یکی از زیرکانه ترین کاربردهای جاوا اسکریپت، اسکریپت بین سایتی (XSS) است. به بیان ساده، XSS آسیب‌پذیری است که به هکرها اجازه می‌دهد کدهای جاوا اسکریپت مخرب را در یک وب‌سایت قانونی جاسازی کنند، که در نهایت در مرورگر کاربری که از وب‌سایت بازدید می‌کند، اجرا می‌شود.

زبان های برنامه نویسی هک و امنیت
های برنامه نویسی هک و امنیت

کارگردان: 2342 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-13 18:20

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 دیدگاه دربارهٔ «لیست زبان های برنامه نویسی هک و امنیت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =