ثبت نام
نصب اسکرچ جونیور

نحوه نصب اسکرچ جونیور

سرفصل‌های مقاله

آیا امکان آموزش کدنویسی برای کودکان زیر 7 سال نصب اسکرچ جونیور وجود دارد؟ به نظر می رسد اپلیکیشن محبوب کودکان ScratchJr اینطور فکر می کند. به همین دلیل است که CodaKid تصمیم گرفت یک بررسی ScratchJr انجام دهد.از ژوئیه 2014، این پلتفرم برنامه نویسی تعاملی ثابت کرده است که با ابزارهای مناسب و برخی نگرش های قابل نصب اسکرچ جونیور انجام، بچه های 5 ساله می توانند اصول برنامه نویسی را نصب اسکرچ جونیور درک کنند. و آنها را نیز به راحتی اعمال کنید. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

در این مقاله نگاهی به ScratchJr می اندازیم: خوب، عالی و همه چیز در این بین.ScratchJr چیست؟ScratchJr به عنوان نصب اسکرچ جونیور یک “زبان برنامه نویسی مقدماتی” برای کودکان 5 تا 7 ساله تعریف شده است. این به بچه ها اجازه می دهد داستان های متحرک و بازی های تعاملی خود را بسازند – درست مانند Scratch. زبان برنامه نویسی و پلت فرم کدنویسی محبوب مبتنی بر بلوک که پس از آن طراحی شد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ جونیور بپردازید.

نصب اسکرچ جونیور

Scratch در ابتدا برای آموزش کدنویسی برای نصب اسکرچ جونیور نوجوانان و کودکان بزرگتر هدف قرار گرفت. این امر مارینا برس از دپارتمان مطالعات کودک و رشد انسانی الیوت-پیرسون دانشگاه تافتس را بر آن داشت تا با تیم تحقیقاتی میچل روسنیک (گروه مهدکودک مادام العمر) در آزمایشگاه رسانه MIT همکاری کند تا نسخه ای از اسکرچ را ایجاد کند که از نظر رشد برای کودکان بسیار کوچکتر مناسب باشد.پس از تحقیقات خستگی ناپذیر و آزمایش های مجدد به ظاهر بی پایان، اولین نمونه اولیه ScratchJr برای آی پد اپل در سال 2014 منتشر شد.

از آن زمان، میلیون‌ها کودک لذت برنامه‌نویسی را از طریق رابط کاربری مناسب برای کودکان و ویژگی‌های سرگرم‌کننده و چند منظوره ScratchJr تجربه کرده‌اند. در اینجا فقط چند نمونه از کارهایی که ScratchJr می تواند انجام دهد آورده شده است:ویرایشگر رنگ ظاهر شخصیت ها را تغییر دهید عکس های خود را درج کنید ضبط صدا و جلوه های صوتی صدای نصب اسکرچ جونیور خود را ضبط کنید جلوه های صوتی منحصر به فرد را ضبط کنید جلوه های صوتی از قبل موجود را مرور کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کلاس اسکرچ جونیور بپردازید.

بلوک های برنامه نویسی گرافیکی.بلوک های گرافیکی آسان که برای ساختن شخصیت ها به هم می چسبند:حرکت پرش کنید رقص صحبت آواز خواندن ScratchJr به طور خاص با در نظر گرفتن کودکان 5 تا 7 ساله طراحی شده است. قابلیت‌های یادگیری و پارامترهای “نصب اسکرچ جونیور” رشدی متناسب با سن آن‌ها همگی هنگام ایجاد طرح‌بندی، ویژگی‌ها، سطح تعامل و غیره در نظر گرفته شدند. توسعه دهندگان حتی نیازهای رشد شناختی، شخصی، اجتماعی و عاطفی کودکان در این گروه سنی را در نظر گرفتند.

Scratch Jr: آموزش کدنویسی، کدنویسی برای یادگیری رسنیک قاطعانه معتقد است که کدنویسی (یا برنامه نویسی کامپیوتری) نوع جدیدی از سواد است – برای افراد در هر سنی. کدنویسی برای بچه ها درست مثل نوشتن است. می تواند به مردم کمک کند تا ایده های خود را بیان کنند و افکار خود را سازماندهی کنند.همانطور که کودک شما کدنویسی با ScratchJr را یاد می گیرد، به نصب اسکرچ جونیور او این توانایی داده می شود که افکار، احساسات و ایده های خود را به مفاهیم واقعی بصری و قابل مشاهده تبدیل کند.

آنها یاد خواهند گرفت که چگونه از ابزارهای دیجیتال به جای تعامل ساده با آنها استفاده کنند.و هرچه بچه‌های شما بیشتر با کدنویسی آشنا شوند، مهارت‌های دیگری را که کدنویسی به توسعه آنها کمک می‌کند بیشتر می‌آموزند – ترتیب، ریاضی، تجزیه و نصب اسکرچ جونیور تحلیل موقعیت، و درک مفاهیم if-then، فقط به نام چند.برنامه‌های برنامه‌نویسی و بازی‌های برنامه‌نویسی برای بچه‌ها نیز می‌توانند کودکان را تشویق کنند تا توانایی‌های حل مسئله خود را توسعه دهند.

زیرا هر پروژه برنامه‌نویسی یک هدف نهایی دارد که باید به آن دست یافت و چندین نقطه عطف است که باید در طول مسیر محقق شود. به روشی مشابه، مهارت های ریاضی و زبان – در زمینه برنامه نویسی مبتنی بر بلوک، کشیدن و رها کردن – نیز توسعه می یابد.با استفاده از ScratchJr، کودک شما می تواند شروعی جهشی در توسعه توانایی های سواد و شمارش خود نصب اسکرچ جونیور در داخل و خارج از لنز کدنویسی داشته باشد. همانطور که Resnik می گوید، بچه ها فقط یاد می گیرند که چگونه کدنویسی کنند. آنها همچنین در حال کدنویسی برای یادگیری هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

برای ادامه بررسی ScratchJr، بیایید به چیزهای سرگرم کننده بپردازیم!چگونه ScratchJr را بازی می کنید؟بررسی ScratchJr همانطور که قبلا ذکر شد، ScratchJr به طور خاص با در نظر گرفتن کودکان 5 تا 7 ساله طراحی شده است. همانطور که گفته شد، رابط کاربری و دستورالعمل ها بسیار ساده و سرراست هستند. اما نصب اسکرچ جونیور در هر صورت، ما یک مرور کلی سریع را در اینجا قرار خواهیم داد:هنگامی که ScratchJr را در دستگاه خود دانلود کردید، کافی است برنامه را روشن کنید و برای شروع روی دکمه Home کلیک کنید.

این شما را به صفحه پروژه های من هدایت می کند. برای شروع یک پروژه جدید روی نماد + کوچک کلیک کنید.صفحه پروژه های من شما همیشه با طلسم پیش‌فرض ScratchJr که یک گربه کوچک و شاد است شروع می‌کنید. اگر می خواهید طلسم نصب اسکرچ جونیور را تغییر دهید، فقط روی طلسم کلیک کنید و نگه دارید تا “x” ظاهر شود. روی آن “x” کلیک کنید تا طلسم از صحنه حذف شود.بررسی Scratchjr می توانید با فشار دادن نماد + در سمت چپ یک طلسم جدید انتخاب کنید تا گالری شخصیت ها باز شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ جونیور بپردازید.

ScratchJr گالری شخصیت ها هنگامی که شخصیت مورد نظر خود را به دست آوردید، می توانید آن را به هر نقطه از صفحه بکشید تا موقعیت شروع آن را تنظیم کنید. شما می توانید هر تعداد شخصیت که می خواهید اضافه کنید.اگر می خواهید تغییر دهید و پس‌زمینه، فقط روی نماد «منظره» در بالا کلیک کنید تا گالری نصب اسکرچ جونیور پس‌زمینه ظاهر شود.گالری پس زمینه هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و برای تنظیم روی نماد تیک بزنید.

ScratchJrشخصیتی را که می خواهید متحرک کنید، با ضربه زدن بر روی صحنه، انتخاب کنید. اگر طلسم مناسب در پایین، در نوار اسکریپت / انیمیشن ظاهر شود، می‌دانید که انتخاب شده است. طرح کلی کاراکتر در آن نوار نشان می دهد که شما روی اسکریپت خاص شخصیت کار می کنید.ScratchJr بلوک های زرد را بزنید و نماد پرچم را انتخاب کنید – که در اصل، دکمه شروع برای کل نصب اسکرچ جونیور اسکریپت است از آنجا، می توانید بلوک های رنگی دیگر را برای ایجاد اسکریپت خود کاوش کنید.

هر رنگ نشان دهنده دسته بندی متفاوتی است:زرد – بلوک‌های راه‌اندازی (نشان می‌دهد چه زمانی / چگونه اسکریپت شروع می‌شود)آبی – بلوک‌های حرکتی (نشان می‌دهد کجا، چگونه و چه مدت یک کاراکتر حرکت می‌کند)بنفش – Blocks به نظر نصب اسکرچ جونیور می رسد (تغییر تصویری یا ورودی شخصیت)سبز – بلوک های صوتی (نشان می دهد که چه صداهایی باید در چه زمانی پخش شوند)نارنجی – بلوک‌های کنترلی (نحوه پخش اسکریپت را کنترل می‌کند).

قرمز – بلوک‌های پایانی (نشان می‌دهد چگونه و چه زمانی اسکریپت را پایان دهیم یا اینکه اسکریپت باید حلقه شود) در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بلوک های مختلف در هر دسته پیدا کنید.همانطور که می بینید، ScratchJr از عناصر صرفا بصری در آموزش کدنویسی به بچه ها استفاده می کند. حتی «نوشتن» اسکریپت نصب اسکرچ جونیور کامل شامل انتخاب و ردیف کردن بلوک‌های صرفاً گرافیکی است.آیا Scratch Jr رایگان است؟آره! ScratchJr – بسیار شبیه Scratch – یک برنامه رایگان است که می توانید آن را در اکثر دستگاه های اپل و اندروید دانلود و نصب کنید.

تیم رسمی Scratch به لطف کمک‌های سخاوتمندانه بسیاری که دیدگاه خود را به اشتراک می‌گذارند، پشتیبانی مداوم برای همه خدمات خود ارائه می‌کند: آموزش برنامه‌نویسی رایگان و مناسب برای کودکان. این کمک‌های مالی به بنیاد Scratch این امکان را برای تیم پشتیبان Scratch و ScratchJr فراهم می‌کند تا به طور مداوم کیفیت هر دو برنامه را بهبود بخشد.بنیاد اسکرچ در می 2013 تأسیس نصب اسکرچ جونیور شد. از آن زمان، با بیش از 200 میلیون تعامل ثبت شده در سال گذشته، به بزرگترین انجمن برنامه نویسی برای کودکان تبدیل شده است.

ماموریت آنها اطمینان از رایگان ماندن Scratch و دسترسی آسان برای همه است. با انجام این کار، کودکان در سراسر جهان می توانند به بیان ایده ها و خلاقیت خود از طریق کدنویسی ادامه دهند.از سال 2014، بنیاد اسکرچ به اعداد زیر دست نصب اسکرچ جونیور یافته است:آیا ScratchJr برای رایانه شخصی موجود است؟ScratchJr در حال حاضر برای مک و ویندوز از طریق یک پورت جامعه منبع باز (که می توانید در اینجا پیدا کنید) در دسترس است. این به سادگی به این معنی است که این برنامه توسط انجمن دوباره بسته بندی و برای رایانه های شخصی بازنویسی شده است.

همانطور که گفته شد، لطفاً توجه داشته باشید که نسخه‌های مک و ویندوز ScratchJr آزمایشی هستند. آنها باید کار کنند – همانطور که در بررسی ها و بارگیری ها نشان می دهد – اما توسط تیم رسمی Scratch پشتیبانی و تایید نمی شوند.از سال 2016، ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان برای iPad، دستگاه‌های نصب اسکرچ جونیور اندرویدی انتخابی و کروم‌بوک‌ها در دسترس است.PBS Kids، یک شبکه رسانه ای که برنامه های تلویزیونی سرگرم کننده و آموزشی را برای کودکان پخش می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله پروژه اسکرچ جونیور بپردازید.

نسخه مخصوص به خود را از برنامه (به نام PBS Kids ScratchJr) به عنوان محصول مشارکتی دارد. این نسخه شامل شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های نمایش‌های محبوب PBS Kids است. بپیچیم آیا کودک من عاشق ScratchJr خواهد شد؟ما مطمئن هستیم که آنها خواهند شد.کدنویسی در ابتدا توسط اکثر مردم «بیش از حد دشوار» تلقی می‌شد، اما این امر عمدتاً به دلیل مشکلات دسترسی نصب اسکرچ جونیور و قالب‌بندی بود. کدنویسی مبتنی بر متن می‌تواند برای افرادی که معنی حروف و نمادها را درک نمی‌کنند بسیار ترسناک به نظر برسد چه رسد به بچه‌هایی که به سختی الفبا را درک کرده‌اند!

اما زبان‌های برنامه‌نویسی بلوک مانند Scratch و ScratchJr ثابت کرده‌اند که برنامه‌نویسی کامپیوتری نیازی به این‌قدر انحصاری ندارد و آموزش کدنویسی برای بچه‌ها بسیار امکان‌پذیر است.رسنیک می‌گوید: «ما واقعاً فکر می‌کنیم که کدنویسی می‌تواند نصب اسکرچ جونیور – و باید باشد – برای همه باشد. برس موافق است. “ما معتقدیم که یادگیری نحوه کدنویسی راهی برای بیان خود است.”ScratchJr همچنین به این واقعیت می پردازد که همه بچه ها نیازهای متفاوتی دارند.

از طریق طراحی ساده و بسیار تعاملی خود، به کودکان در سطوح مختلف نقطه ورود یکسان به برنامه نویسی را می دهد. این به آنها حتی زمینه ای برای یادگیری و پیشرفت در کنار همکلاسی ها و دوستانشان می دهد. و برای معلمان، مربیان و والدینی که می‌خواهند از بچه‌هایشان در سفر برنامه‌نویسی با ScratchJr حمایت کنند، تیم نصب اسکرچ جونیور به طور مداوم مواد و منابع ScratchJr را برای بزرگسالان ارائه می‌کند. این ابزارها به آنها کمک می کند تا کودکان را با برنامه راهنمایی کنند.

ویژگی ها و عناصر توسعه را بهینه کنند تا بچه ها بتوانند همزمان با یادگیری کدنویسی، برای یادگیری کدنویسی کنند.بیایید بررسی ScratchJr خود را با چند فکر نهایی به پایان برسانیم!آیا می خواهید با پشتیبانی مربی آنلاین به فرزند خود کد آموزش دهید؟ امروز آنها را در یک آزمایش بدون خطر با CodaKid ثبت نام نصب اسکرچ جونیور کنید! ScratchJr نظرات نهایی را بررسی کنید برای خلاصه کردن بررسی ScratchJr ما قبل از آن چیزی است که ما پوشش دادیم.

به طور کلی، ScratchJr یک پلت فرم قدرتمند برای کودکان 5 تا 7 ساله است. درست مانند Scratch، از برنامه نویسی بصری و برنامه نویسی بصری برای کمک به کودکان بسیار خردسال برای درک مفاهیم اساسی کدنویسی استفاده نصب اسکرچ جونیور می کند. شخصیت‌های زیبا، رنگ‌های روشن و رابط کاربری خوب طراحی شده، درک کامل برنامه را آسان می‌کنند و بازی کردن با آن را آسان می‌کنند.چه فرزند شما علاقه خاصی به کدنویسی نشان می دهد یا نه، ما به شدت توصیه می کنیم بدون در نظر گرفتن برنامه ScratchJr را دانلود کنید.

فراتر از زمینه کدنویسی، هنوز هم یک پلتفرم باورنکردنی است که می تواند به مهارت های توسعه کمک زیادی کند.هنگامی که آماده عبور از ScratchJr هستید، کدنویسی Scratch با Scratch 3.0 یک پیگیری عالی است. از آنجا، می توانید شروع به معرفی کدنویسی مبتنی بر متن کنید.در حال حاضر، ScratchJr برای دانلود نصب اسکرچ جونیور در رایانه در دسترس نیست. با این حال، می توانید از شبیه سازها برای اجرای برنامه های اندروید روی رایانه شخصی استفاده کنید. یکی از نمونه ها BlueStacks App Player است.

این ابزار قدرتمندی است که یک دستگاه مجازی شبیه به یک گوشی واقعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این همچنین به کاربران امکان می دهد بازی ها و سایر برنامه های محبوب و مورد تقاضا را نصب کنند. بنابراین، شما قادر خواهید بود بدون هیچ محدودیتی به Play Store دسترسی داشته باشید. نکته منفی این است که عملکرد رایانه شما را کاهش می دهد حتی اگر برنامه در نصب اسکرچ جونیور پس زمینه اجرا نشود.نه تنها این، برخی از عملکرد کند آن شکایت دارند.

اجازه دهید مراحل را ادامه دهیم تا بتوانیم از ScratchJr در رایانه شما در 4 مرحله ساده زیر استفاده کنیم:1: برنامه پخش برنامه BlueStacks را در رایانه خود دانلود و نصب کنید – اینجا >>.اگر Bluestacks.exe را با موفقیت دانلود کردید، به پوشه Downloads خود در رایانه یا هر جایی که معمولاً فایل های دانلود شده نصب اسکرچ جونیور را ذخیره می کنید، بروید.هنگامی که آن را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا برنامه نصب شود. باید فرآیند نصب را روی رایانه شخصی شما شروع کند.

برای پذیرش موافقتنامه مجوز EULA روی Next کلیک کنید.دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب برنامه دنبال کنید.اگر موارد فوق را به درستی انجام دهید، نرم افزار با موفقیت نصب می شود.2. پس از نصب، برنامه را باز کنید و با استفاده نصب اسکرچ جونیور از حساب جیمیل خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.3: ScratchJr را در پلی استور جستجو کرده و نصب کنید.اکنون دکمه “همه برنامه ها” را مشاهده خواهید کرد.با کلیک بر روی آن به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که شامل تمام برنامه‌های نصب‌شده شماست. 

4. برنامه را اجرا کنید و از برنامه آموزش مورد علاقه خود در رایانه شخصی ویندوز لذت ببرید.درباره ScratchJr توضیحات توسعه دهنده با ScratchJr، کودکان خردسال (5 تا 7 ساله) مهارت های جدید مهمی را یاد می گیرند که داستان ها و بازی های تعاملی خود را برنامه ریزی می کنند.با کنار هم قرار دادن نصب اسکرچ جونیور بلوک های برنامه نویسی گرافیکی، کودکان می توانند شخصیت ها را به حرکت وادارند، بپرند، برقصند و آواز بخوانند. در این فرآیند، کودکان یاد می‌گیرند که مسائل را حل کنند، پروژه‌هایی طراحی کنند و خود را به صورت خلاقانه در رایانه بیان کنند.

آن‌ها همچنین از ریاضی و زبان در زمینه‌ای معنادار و انگیزشی استفاده می‌کنند و از رشد حساب و سواد در دوران کودکی حمایت می‌کنند. با ScratchJr، کودکان نه تنها کدنویسی را یاد می گیرند، بلکه برای یادگیری کدنویسی می کنند.ScratchJr از زبان برنامه نویسی محبوب Scratch (http://scratch.mit.edu) الهام گرفته شده است که توسط میلیون ها نفر (سن 8 سال به بالا) در نصب اسکرچ جونیور سراسر جهان استفاده می شود. رابط و زبان برنامه نویسی ScratchJr دوباره طراحی شدند تا برای رشد شناختی، شخصی، اجتماعی و عاطفی کودکان کوچکتر مناسب شوند.

ScratchJr یک همکاری بین گروه تحقیقاتی Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT، گروه تحقیقاتی فناوری های توسعه در دانشگاه تافتس و شرکت Playful Invention است. پروژه ScratchJr حمایت مالی سخاوتمندانه ای از بنیاد ملی علوم (NSF DRL-1118664)، بنیاد اسکرچ، بنیاد LEGO و مخابرات نصب اسکرچ جونیور بریتانیا دریافت کرده است.اگر از استفاده از این برنامه رایگان لذت می برید، لطفاً کمک مالی به بنیاد اسکرچ (www.scratchfoundation.org)، یک سازمان غیرانتفاعی که پشتیبانی مداوم از ScratchJr را ارائه می دهد، در نظر بگیرید.

آموزش نصب اسکرچ جونیور

ما از کمک های مالی در هر اندازه، بزرگ و کوچک قدردانی می کنیم.برنامه نویسی تقریباً مانند هر زبان دیگری است. گفتنی است، درک این نکته آسان است که فرزندان شما هر چه زودتر شروع به مطالعه کنند، زودتر و سریعتر آن را درک نصب اسکرچ جونیور خواهند کرد. ScratchJr را در رایانه شخصی با BlueStacks بازی کنید و شروع به ایجاد داستان ها و بازی های تعاملی خود کنید. کدنویسی نوع جدیدی از سواد است و هیچ چیز مهمتر از خواندن برای توسعه بسیاری از مهارت ها و انواع مختلف دانش نیست.

خلاقیت و توانایی ابراز وجود برای زندگی ضروری است. مطمئن شوید که فرزندانتان این مهارت‌ها و بسیاری دیگر از مهارت‌های ارزشمند را به روشی امن و جالب یاد می‌گیرند. ScratchJr را بر روی رایانه شخصی با BlueStacks دانلود کنید و مطمئن شوید که بچه‌های شما (و همچنین شما، چرا که نه؟) اولین قدم‌های خود را در دنیای شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز برنامه‌نویسی بردارند، نصب اسکرچ جونیور زیرا از آزادی نهایی و تجربه‌ای بسیار کامل‌تر و رضایت‌بخش لذت می‌برند.

اگر مایل به یادگیری چنین مهارت سختی برای تسلط بر برنامه نویسی هستید، باید آن را از بهترین ها بیاموزید! خوشبختانه، شما دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید در مقابل چشمان خود دارید و به آن Bluestacks می گویند! با ورود به دنیای برنامه نویسی، جایی برای پیچیدگی ها باقی نگذاشته باشید. همه چیز را بزرگ نصب اسکرچ جونیور و گسترده با تمام راحتی صفحه نمایش رایانه شخصی خود ببینید و از تعداد زیادی ویژگی لذت ببرید که می توانید تنها زمانی که ScratchJr را در ویندوز 7، 8، 10 با BlueStacks بازی می کنید به نفع خود استفاده کنید.

همچنین یک برنامه نویس خوب نیاز به کیبورد و موس در کنار خود دارد. هیچ راهی برای دستیابی به دانش نهایی و تمام پتانسیل خود با استفاده از صفحه نمایش کوچک موبایل وجود ندارد. تمام موتور BlueStacks را در کنار خود نصب اسکرچ جونیور داشته باشید و مهارت های برنامه نویسی و کدنویسی خود را در یک چشم به هم زدن از بهترین ها بیاموزید!همان برنامه، پلتفرم جدید.برای پورت به دسکتاپ، یک پایگاه داده کوچک و لایه سیستم فایل بازنویسی شد و همچنین دسترسی به ویدئو و صدا نیز انجام شد.

این کار با استفاده از Electron برای میزبانی برنامه، منبع html اصلی ScratchJR و SQL.js برای پایگاه داده پروژه انجام شد. Electron مانند این است که مرورگر کروم خود را برای اجرای یک صفحه وب html داشته باشید. و در مورد ما، آن صفحه وب ScratchJR است.حالت آفلاین پس از نصب، این برنامه برای کار کردن نصب اسکرچ جونیور نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.حذف موارد (فشردن و نگه داشتن ماوس)از آنجایی که این یک برنامه تبلت است، هیچ پشتیبانی از کلیک راست وجود ندارد.

برای حذف موارد باید روی دکمه سمت چپ ماوس کلیک کنید و نگه دارید تا همه چیز تکان بخورد. وقتی یک X قرمز دریافت کردید، روی آن کلیک کنید تا کاراکترها و پروژه ها حذف شوند.گربه کجاست؟متأسفانه، گربه مجاز به حضور رسمی در برنامه ما نیست، اما همه دوستان خود را ارسال کرده است. همه چیز (دیگر) که در مورد Scratch Jr در تبلت می دانید و دوست دارید وجود دارد.شروع نصب اسکرچ جونیور کار با کلاس Scratch Jr مجموعه‌ای از کاربرگ‌های برنامه‌نویسی دارد که کلاس شما می‌تواند دنبال کند.

داده ها کجاست؟همه پروژه ها به صورت محلی در دستگاه داخل یک فایل ذخیره می شوند (که اتفاقاً یک پایگاه داده sql lite است.) در پوشه اسناد / ScratchJR شما، یک فایل scratchjr.sqllite وجود خواهد داشت.بارگذاری مجدد پروژه های ذخیره شده برای استفاده در کلاس درس، گاهی اوقات نصب اسکرچ جونیور تنظیم از قبل مجموعه ای از پروژه ها مفید است. همه پروژه ها همه در یک فایل Documents / ScratchJR /  cratchjr.sqllite ذخیره می شوند. برای تنظیم پروژه ها از قبل، می توانید یک نسخه پشتیبان از این فایل تهیه کنید.

در اینجا چگونه است.پروژه های شروع کننده برای کلاس خود بسازید – Scratch Jr را با پروژه هایی که می خواهید همه استفاده کنند راه اندازی کنید.پوشه ScratchJR را در داخل Documents باز کنیدفایل scratchjr.sqllite را نصب اسکرچ جونیور در scratchjr.sqllite.restore کپی کنید.دوباره ScratchJR را برای دسکتاپ باز کنید.پس از اتمام، یک گزینه منو برای بازیابی پروژه ها وجود خواهد داشت. با این کار تمام پروژه ها به یک کپی تمیز از پروژه های شما بازنشانی می شود.

این برای یک محیط کلاس درس مشترک که نمی خواهید کار بین دانش آموزان را ذخیره کنید مفید است.با تشکر از تیم رسمی Scratch Jr و حامیان آنها. علاوه بر این، از افرادی که روی Electron، ElectronForge و Sql.js کار می کنند، تشکر می کنیم. از AppVeyor و Travis CL برای مشارکت در ساخت‌های نصب اسکرچ جونیور رایگان Mac، Windows و Linux تشکر می‌کنیم.در پایان از ScopeIT Education برای اهدای تخصص فنی خود به این پروژه تشکر ویژه ای می کنیم.

برای پروژه های هیجان انگیز بیشتر این نویسنده، نگاه کنید به:چگونه پروژه های اسکرچ خود را پرینت سه بعدی کنیم ساخت اشکال سه بعدی با استفاده از کدگذاری نصب اسکرچ جونیور بلوکمن عاشق بازی هستم اما ای کاش حیوانات و پس زمینه و موارد بیشتر داشت!! دوست دارید وسایل بیشتری برای خانه داشته باشید و اگر بخواهید بیرون کباب کنید اما نمی توانید چون کالای مناسب برای آن ندارید چه؟ و اگر یک خانه و یک کاناپه و یک تلویزیون و غذا و چیزهای دیگری که در خانه نیاز دارید چه می خواهید؟

و در مورد حیوانات خانگی مانند گربه و سگ و همستر و خرگوش و پرندگان حیوانات مزرعه مانند گاو و گوسفند و خروس و الاغ و پس زمینه چه می شود اگر می خواهید به یک سفر کمپینگ بروید یا می خواهید به مسابقه اسب دوانی یا مسابقه اسب دوانی بروید. میدان جنگ یا پناهگاه حیوانات؟ شما واقعاً باید نصب اسکرچ جونیور چیزهای بیشتری اضافه کنید ☹️ لطفاً موارد بیشتری را در به روز رسانی بعدی اضافه کنید لطفا 😜چرا شما این را دریافت کنید.

توسط LiveWireCS (کاربر PCmac)برنامه خوب است، یک برنامه خوب برای بچه های کوچک است، اما نیازی به Scratch Jr نیست زیرا این برنامه فقط Scratch با بلاک های کمتر، باگ های بیشتر و همه چیز کمتر است. خراش حتی هزینه ای نصب اسکرچ جونیور ندارد. و خراش در حال حاضر برای کودکان است! روی حروف ضربه بزنید و صداهای خنده دار تولید می کنند! روی صورت کلیک کنید و می خندد! توپ را به هر کجا که می خواهید بکشید! اینها همه کارهایی هستند که Scratch Jr می تواند انجام دهد.

اما Scratch می تواند کارهایی مانند این را انجام دهد: وقتی بازی به شما می گوید کلیدهای خاصی را فشار دهید! این کلید را برای مدت معینی نگه دارید! Griffpatch حتی خط تیره هندسه را ایجاد کرد! فقط خراش معمولی را روی اپ استور قرار دهید. ما به نسخه بدی از اسکراچ نیاز نداریم.بهترین.توسط go-girl480 (کاربر PCmac)بنابراین در مدرسه این کار را در فناوری انجام دادیم نصب اسکرچ جونیور و وقتی به خانه رسیدم روی iPad خود زوم کردم و آن را دانلود کردم.

وقتی تکالیفم را تمام کردم، به سراغ آی‌پد رفتم که اسکرچ JR بازی کرد و تعداد زیادی از آنها را ساختم، هر نصب اسکرچ جونیور چه بیشتر انجام دهم، بهتر می‌شود! من اخیراً یک بازی در scratch JR ساخته‌ام و فکر می‌کنم جالب است، اما فقط یک چیز وجود دارد … شما نمی‌توانید آن را کوچک شروع کنید یا پنهان نگه دارید یا آن را بچرخانید. اما یک چیز دیگر (تعریف) گربه شگفت انگیز است گربه در خراش واقعی زشت است. (بدون توهین) خیلی ممنون که scratch jr را ساختید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =