ثبت نام
هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی

هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی

سرفصل‌های مقاله

کودکان در حال حاضر در مورد هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی مدارس یاد بگیرند که آنها با زبان برنامه نویسی و کد رسیدگی کند. دولت امیدوار به آموزش کارآفرینان دیجیتالی از آینده. آلمان عقب.بعد از ظهر پنجشنبه، نیمی هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی دو. معلم النا دل پوزو دانش آموزان خود را در توفنل پارک مدرسه ابتدایی در لندن استقبال می کند.

آن را می پرسد به صورت جداگانه با نام، کودکان خوراکی با انگشتان. طول می کشد در حالی که تا زمانی که شما هنوز هم هستند، پس از آن درس خاموش می رود.

اما کمتر از کس دیگه ای وجود دارد: کابینت دو مکعب سفید در رفتن، هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی دستیار درس توزیع لپ تاپ ها، در هر یک از میز گرد سه. آن را به شما روشن می شود، در حالی که معلم دل پوزو کار توضیح می دهد.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی

دانش آموزان خود را به کلاس سوم ابتدایی حضور و بین هشت و نه ساله. شما باید یک جدول زمانی تعاملی با خراش برنامه برنامه نویسی، که تاریخ این اتوبوس قرمز لندن را سرهم بندی کردن. هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی “سپس ما بعد از آن در وبلاگ ما انتشار،” معلم می گوید: “ولی، از کجا شروع کنیم؟ چگونه ما برنامه برنامه نویسی دوباره شروع؟ “برخی از کودکان نشان می دهد، از میانبر صفحه کلید را به اتاق پاسخ.

چند دقیقه بعد، آنها بیش از صفحه کلید خم، دل پوزو می رود هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی از جدول به جدول به بررسی پیشرفت برنامه نویسی از دانش آموزان است. معلم کلاس 44 ساله است که در همان زمان هماهنگ کننده برای کلاس های برنامه نویسی در مدرسه ابتدایی در لندن شمال شرقی.

هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی چیست؟

موضوع خود را بسیار مهم تر تبدیل شده است: برنامه نویسی از سپتامبر 2014 برای دانش آموزان و دانش آموزان متوسط ​​ابتدایی اجباری شده است، مدارس بریتانیا باید آن را تدریس در کلاس اول. از کلاس ششم، زبان برنامه نویسی HTML غیر فعال است و سپس بر روی جدول زمانی در توفنل پارک. بسیاری از گروه های کاری داوطلبانه که در آن کودکان می تواند برنامه آنها چه می خواهند وجود دارد.

با درس برنامه نویسی، ما بچه ها را به کار دیجیتال و دنیای زندگی منجر شود
النا دل پوزو، ♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده شهریه کلاس برنامه نویسی چقدر است
معلم
بنابراین، دولت بریتانیا می خواهد به اطمینان حاصل شود که هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی دانش آموزان خود را تبدیل خواهد شد کارآفرینان اینترنتی از فردا. “با درس برنامه نویسی، ما بچه ها را به کار و زندگی دنیای دیجیتال منجر شود، می گوید:” هماهنگ کننده دل پوزو. نه این که همه دانش آموزان باید بعد در حرفه به برنامه ریزی، هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی که باور ندارد که دل پوزو معتقد است. “این خوب است، اگر کودکان به یادگیری درک فرآیندهای کار دیجیتال در اسرع وقت، می گوید:” آموزگار.

اینترنت به بسیاری از کودکان است
صدراعظم با گفت: “اینترنت است برای ما تمام قلمرو جدید” HAME نقل مکان کرد. اما او به نظر می رسد راست: محققان دریافته اند که بسیاری از کودکان به سختی می تواند پاسخ اندازی یک وب سایت.

کلاس های برنامه نویسی

نمایش دادن برنامه نویسی

بنابراین، بسیاری از مدارس تغییر برنامه درسی خوش آمدید. همچنین در آلمان هستند طرح های هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی مشابه گاه به گاه، اغلب توسط شرکت های فن آوری فرسوده وجود دارد. هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی با این حال، آلمانی فدرالیسم آموزش و پرورش و اصلاحات مورد نیاز در آموزش معلمان مطابق با انجمن آموزش و پرورش و آموزش و پرورش (VBE)، یکی از نمایندگان بزرگترین معلم در این کشور وزن، آنقدر سخت است که در درس برنامه نویسی در سراسر کشور در آلمان است نه برای بودن زمان .

درس باید مورد هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی سوال است
آموزش معلمان نیز یک چالش در انگلستان است. “النا به شکل معلمان دیگر در کنار تدریس خود، در غیر این صورت ما نمی خواهد به اندازه کافی برنامه نویسی معلمان، می گوید:” مارتین اسکاربورو، مدیر توفنل پارک مدرسه ابتدایی. او در حال حاضر دارای 10-12 معلمان برنامه نویسی، آنها کودکان تمام 300 کودک حداقل یک بار در هفته آموزش می دهند.

“ما باید به سوال درس سنتی ما، می گوید:” اسکاربورو. “آیا محتوای هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی آموزشی ما هنوز هم مرتبط است؟” مدیر معتقد است که کمک می کند تا دانش آموزان خود را زمانی که آنها در اوایل که آنها می توانند وب سایت، برنامه نویسی و که در پشت تمام کدهای منبع، اعداد و حروف یک سیستم منطقی است یاد بگیرند. “چه کسی یاد می گیرد برنامه نویسی که می آموزد به فکر می کنم منطقی، می گوید:” اسکاربورو. منطقه ایسلینگتون کتابی پیشرفته بسیار بیشتر است. “ما در گذشته گیر هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی کرده است،” او می گوید. “ما باید به فرزندان ما آماده شدن برای آینده است.”

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا

نمایش دادن
با این وجود، آینده بسیار نامشخص است، که او و همکارانش فرزندان توفنل پارک مدرسه ابتدایی آماده کند. چگونه نگاه بازار کار در ده یا 20 سال؟ چه مهارت ها و دانش مورد نیاز خواهد بود برای تکمیل یک کار موفق؟

از BeBots و X-محور
بیل میچل، مدیر آموزشی از شرکت کامپیوتری بریتانیا، می توانید از این سوالات هنوز به پاسخ نیست. “این که فرزندان ما تبدیل شدن به همه برنامه نویسان، اما که آنها یاد بگیرند به مورد فکر ساختار فکر می کنم و به یک جهان کار دیجیتال استفاده نمی شود.” در نهایت، بریتانیایی استدلال می کند، تقریبا هر فعالیت کسب و کار در نهایت بر روی الگوریتم های مبتنی بر. با کسانی که کودکان بریتانیایی در هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی حال حاضر آمده

هفته پس از ثبت نام در تماس است.

معلم دل پوزو با استفاده از روبات های کوچک، به اصطلاح چکمه های برای توضیح واضح تر است که در پشت آنچه یک کامپیوتر انجام شده است. “بچه ها اغلب در دستگاه های خانگی مانند اپل می دانید،” معلم می گوید: “ما به شما نشان می دهد که شما نه تنها می تواند بازی، اما شما می توانید بازی های خود را برنامه ریزی کنید.” تا زمانی که آن را سرگرم کننده است، کودکان در این موضوع، او معتقد است.

این امر به این بعد از ظهر فوریه در کلاس خود را تنها مشروط. در حالی که برخی از دانش آموزان سخت کوش اتوبوس خوردن و حرکت آنها را به عقب و جلو بر روی جدول زمانی خود را، دیگر هیولا کمی عزیز و یا crutching با همسایگان خود. “سفارش” خواستار معلم، نظم! همانطور که در درس های معمولی، یک دانش آموز باید کلاس درس برای مجازات ترک کنند.

با عجله Pädagogin دل پوزو به میز به میز کمک به دانش آموزان خود و نگه داشتن کلاس درس تحت کنترل است. مورچه، یک پسر کوچک fillier با چهره جدی، می رود به پنل دیجیتال و خرس مختصات موقعیت هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی اتوبوس در جدول زمانی. “دقیقا، خوب،” ستایش معلم. امروز، دانش آموزان خود را آموخته اند و آنها که نیاز به مشخص کردن یک نقطه به نقطه تعیین مختصات آنچه X و Y محور است. “بسیاری از آنچه ما در اینجا آموزش نیز در افراد دیگر، می گوید:” دل پوزو.

مربیان آلمانی مهار میشوند

7 برنامه نویس تاثیرگذار کامپیوتر در تمام دنیا

کلاس های برنامه نویسی که تاکنون کشف تایید بزرگ در انگلستان، نقد اساسی باقی مانده است. در آلمان، از سوی دیگر، نمایش بسیار متفاوت در مورد اینکه آیا برنامه نویسی باید در مدرسه آموزش داده وجود دارد – و اگر چنین است، که دیگر افراد مدرسه می تواند برای آن انجام دهد. “همیشه تقاضا را به محتوای جدید به درس وجود دارد، می گوید:” رولف بوش، معاون رئیس انجمن آموزش و پرورش و آموزش. “هیچ چیز باید در همان زمان حذف می شود.”

در حالی که رایانه های شخصی متعلق به تجهیزات اولیه در کلاس های درس، قرص تنها می تواند در بعضی از مدارس در بر داشت.

بنابراین در آلمان، وجود دارد تقاضا برای درس ورزش، پس از مطالعات غذایی، توجه به مشتری رسانه ها و با توجه به درس فن آوری است. “اما برای به دست آوردن نه به جدول زمانی، می گوید:” اتحادیه است. به گفته وی، آن را فاقد هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی معلمان مناسب است که می تواند درس های برنامه نویسی، و همچنین تجهیزات مناسب در مدارس است.

“آنها در آلمان به سرعت به پرسش اصلی، که در واقع باید انتقال مدرسه می آیند. وجود دارد و آنها مقاومت روبرو می شوند. “توسط جوزف کراوس، به رئيس جمهور از انجمن معلم آلمانی، مشابه به شنیدن است.

نمایش دادن
با این حال، برخی از شرکت نمی تواند dissual و ارائه درس برنامه نویسی. سامسونگ، برای مثال، اجازه می دهد تا دانش آموزان لهستانی مطلع شود، مجهز مدارس آلمان با اتاق کامپیوتر و ترویج تربیت معلم.

مربیان آلمانی، با این حال، با نزدیک شدن به موضوع از، می گوید فرانک بولتن، رئیس بخش شهروندی سازمانی در سامسونگ. “من می سرعت چهار برابر دیجیتالیشدن اقتصاد دارید،” او می گوید. با این حال، آن را نیز نیاز مدارس دیجیتال است.

کودکان همچنین یادداشت دیجیتال دریافت کنید
بریتانیا به نظر می رسد کمی بیشتر در این نقطه. دانش آموزان دل پوزو است یک نسخه هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی از برنامه ابتدا بر روی ماشین حساب هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی خانه خود، آنها نیز باید برنامه نویسی وظایف در خانه را حل کند. در پایان ساعت، معلم توزیع یادداشت های کوچک دیجیتال است. این اجازه می دهد شما را به رای کلاس، که به خصوص به خوبی در این ساعت یک و نیم کار کرده است.

پشت هر نام، استفاده معلم آنلاین یک نماد، پدر و هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی مادر می تواند این داده ها با یک برنامه تلفن هوشمند دسترسی و ببینید که چگونه فرزند خود را امروز کوتاه است. “بنابراین، پدر و مادر بسیار درگیر می گوید:” رئیس اسکاربورو.

در همین حال، در مورد سه بعد از ظهر است. مدرسه است برای امروز. کودکان جذب کت هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی خود را، هل دادن خارج. وجود دارد، پدر و مادر خود در حال حاضر صبر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =